معرفی و دانلود کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها

عکس جلد کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها

کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها نوشته‌ی لاریسا هانسک، مجلدی از مجموعه‌ی آموزشی «خمیری‌ها» است. لازم است کودک شما با هیجاناتش در سال‌های نخستین زندگی آشنا شود. نویسنده در کتاب پیش رو سعی کرده از تصاویر رنگی و جذاب و جملات کوتاه یک‌خطی کمک بگیرد و به معرفی انواع احساسات انسانی بپردازد. شما می‌توانید از این منبع مناسب به‌منظور آموزش و تعامل با فرزند خود استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها

شاید فرزند شما نیز مانند هر کودک دیگری خشمگین شود، بخندد، گریه کند، بترسد و یا با دیدن یک هدیه‌ی ساده، هیجان‌زده شود. شناخت احساسات در سال‌های آغازین زندگی و آموزش نحوه‌ی کنترل آن‌ها به‌شکل غیرمستقیم، از مهم‌ترین موارد تربیتی‌ای است که به عهده‌ی والدین می‌باشد. کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها (So Many Feelings) به‌منظور کمک به پدر و مادر در همین زمینه تألیف شده است. آموزش نام‌گذاری انواع احساس به کودک خردسال، اولین قدم در راستای کمک به او در بیان مناسب آن‌ها و همچنین داشتن حس هم‌دردی با دیگران است. این نکته که همه‌ی احساسات ما خوب هستند و ابراز آن‌ها هیچ اشکالی ندارد، کمک زیادی به فرزند شما خواهد کرد.

شما می‌توانید از خلاقیت خود کمک بگیرید و از این کتاب به‌عنوان یک منبع تعاملی مناسب برای آموزش به کودک خردسالتان بهره ببرید. برای مثال می‌توانید چند بازی متفاوت را طراحی کنید؛ این‌که نام یکی از احساسات موجود در کتاب را به صورت مشخص بگویید، سپس او آن را پیدایش کند و تصویرش را به شما نشان بدهد. و یا این‌که در هر صفحه، با مشاهده‌ی تصویر آدمک خمیری، هر دو به تقلید از آن، خشمگین شوید، اخم کنید یا بخندید و ... . کتاب مذکور برای مربیان مهدکودک‌ها نیز یک منبع بسیار مناسب آموزشی است.

لاریسا هانسک (Larissa Honsek) هنرمندی آلمانی‌تبار است که عکاسی، تصویرگری وگرافیک را با هم ترکیب می‌کند و به خلق آثاری برای کودکان دست می‌زند. شخصیت‌های شاد و رنگارنگ کتاب‌های او جذابیت زیادی برای کودکان دارند و از آن جمله می‌توان به مجموعه‌ی خمیری‌ها اشاره کرد که حرکت‌ها، کلمات متضاد و احساسات را به کودکان معرفی می‌کند.

کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها را آناهیتا حضرتی کیاوندانی به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها

  • پس از مدت‌ها زیباترین کتاب کودکی که در مورد احساسات صحبت ‌می‌کند را دیدم؛ آدمک‌های خمیری کوچکی برای بیان احساسات، بسیار ساده، اما روشن و گویا. (Dr. Dawn Menge, Story Monsters Ink Shelf)
  • عصبانی، آرام یا بدخلق؛ بسیاری از احساسات بزرگ و کوچک در این کتاب شایانِ تقدیر برای کودکان نوپا و پیش‌دبستانی به تصویر کشیده شده است. پیام کلی نویسنده این است که همه‌ی احساسات، خوب هستند. این درسی مهم برای همه‌ی ماست، به ویژه برای کوچکترهایمان. این‌که ضربه زدن درد دارد و عصبانی بودن عاقبت خوبی ندارد... کمک به کودکان در راستای بیان احساساتشان، چالش‌های رفتاری در بزرگسالی را کاهش می‌دهد و راه‌حل‌های بهتری پیش پایشان می‌گذارد. بیشتر رنگ‌های موجود در این کتاب خاکستری، سبز و آبی و بسیار آرامش‌بخش هستند و شما دوست‌داشتنی‌ترین موجودات خمیری‌ای را می‌بینید که بی‌شک همه‌ی کودکان با کنجکاوی و علاقه‌ی زیادی به حالت‌های صورتشان نگاه خواهند کرد. می‌توانید از این کتاب الگو بگیرید و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان طراحی کنید. مثل ساخت مجموعه‌ای از موجودات خمیری یا درست کردن یک کتابچه‌ی عکس از کلاس یا خانواده‌تان با چهره‌های مختلفِ بازگوکننده‌ی احساسات. (Children's Literature)

کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان بالای 1 سال مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خمیری‌ها: احساس‌ها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-361-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها

برای دریافت کتاب خمیری‌ها: احساس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.