معرفی و دانلود کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم

عکس جلد کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم

حوادث ترسناک تاریخ را با روایت شیرین داستانی بخوانید. تری دیری، در قسمت تازه‌ای از مجموعه داستان‌های مصور تاریخی، کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم، روایت یکی از هولناک‌ترین رخداد‌های تاریخ بشریت را با زبانی ساده و صمیمی و البته خنده‌دار برای مخاطبان نوجوان خود تعریف خواهد کرد.

درباره‌‌ی کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم

تلفیق ماجراها و روایت‌های واقعی گذشتگان، با زبان کمدی و خنده‌دار، از آن ترکیب‌های شیرین و خواندنی‌ست! تری دیری (Terry Deary) نویسنده‌ی خوش‌قلم داستان‌های تاریخی در قسمت تازه‌ای از مجموعه‌ی پرطرفدار تاریخ ترسناک، یعنی کتاب جنگ وحشتناک جهانی دوم (Woeful Second World War) روایت تاریک‌ترین نقطه‌ی تاریخی قرن اخیر را با بیان طنازانه‌ی خود ترکیب می‌کند. تصاویر کمیک و خنده‌دار مارتین براون (Martin Brown) نیز در این اثر همراه شماست تا یک ماجراجویی حسابی را برای خوانندگان نوجوان رقم بزند.

تاریخ بشریت نقاط ترسناک زیادی دارد؛ اما یکی از ترسناک‌ترین اتفاقات آن درست در قرن گذشته و در نزدیکی ما رخ داده! تاریخ حادثه‌ی وحشناک را جنگ جهانی دوم نام می‌گذارد و از آن به عنوان یکی از عبرت‌آموز‌ترین دوران‌هایی که بشر به چشم دیده یاد می‌کند. اما شما درباره‌ی جنگ جهانی چه چیزی می‌دانید؟ مثلاً این که جنگ جهانی از کجا شروع شد؟ چه کشور‌هایی درگیر آن بودند و اصلاً چرا خود را به این چاله‌ی عمیق و تاریک انداخته‌اند! تری دیری نویسنده‌ی این کتاب آموزنده، در شرح دادن سرگذشت اجداد ما آن هم به شیوه‌ی خنده‌دار حسابی ماهر است. او در این داستان تصویری برای خوانندگان مشتاق تاریخ توضیح می‌دهد که چگونه بی‌خردی‌های جمعی بشر حوادث اندوه‌بار زیادی را خلق کرده و به دنبال این فاجعه‌ی بزرگ چه خرابی‌هایی به بار آمده است. همچنین نگارنده‌ی کتاب جنگ وحشتناک جهانی دوم شما را از جزئیات حیرت‌انگیز و باورنکردنی زیادی از گوشه‌وکنار سال‌های جنگ با خبر خواهد کرد. مثلاً در قسمتی از این ماجرا به گوشت‌هایی که از لارو حشرات ساخته شده‌اند برمی خورید و در بخش دیگر با بابابزرگی که با اصرار زیادی در پیوستن به ارتش مبارزین دارد آشنا خواهید شد. همچنان که روایت بانمک نویسنده از این فرازوفرود‌های تاریخی لبخند بر لب خواننده می‌آورد؛ سوالات زیادی نیز در ذهن او شکل می‌دهد و احتمالاً شما را درباره‌ی واقعیت‌های عجیب تاریخی و درس‌هایی که می‌توان از آن آموخت به فکر فرو می‌برد. این اثر با انتشار در سال 2011 و خوانندگان جوان بسیاری را به مطالعه‌ی تاریخی علاقه‌مند کرد. نسخه‌ی فارسی آن نیز با ترجمه‌ی روان و خواندنی مهرداد تویسرکانی و با کمک انتشارات افق به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی تاریخ ترسناک

تاریخ ترسناک (Horrible Histories) یک مجموعه داستان تصویری از ماجراهای بزرگ تاریخ است که با همکاری مجموعه‌ای از نویسندگان تهیه شده. این مجموعه‌ی خواندنی برای گروه سنی نوجوانان آماده گردیده تا خواندن حوادث و رخداد‌های تاریخی را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز تبدیل کند. قلم طنزآمیز، زبانی صمیمی و تصاویر بامزه و خنده‌دار از ویژگی‌های ثابت هر جلد از این مجموعه است و روایت‌های آن بیشتر به نقاط پرحادثه‌ و اثرگذار تاریخ تمدن‌ها تمرکز دارد. خواندن تاریخ و یادآوری حوادث گذشته و البته نقاط تاریک و روشن تاریخ همیشه درس‌های زیادی در دل خود دارد و در مجموعه‌ی تاریخ ترسناک که برای مخاطبان نوجوان تهیه شده، این نکات آموزنده به‌طور هوشمندانه‌ای در میان روایت داستانی و خنده‌دار کتاب مرور می‌شود. این سری روایت تاریخی با تلاش انتشارات افق به فارسی نیز ترجمه شده و «انقلاب‌های فرانسه»، «مصری‌های معرکه» و «رومی‌های بی‌رحم» برخی جلد‌های این مجموعه‌ی پرمخاطب است.

کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان و مخاطبان علاقه‌مند به پیگیری حوادث تاریخ قرن گذشته حتما از خواندن این روایت آموزنده لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم می‌خوانیم

دولت به نتیجه رسید که بهتر است این جوجه‌سربازهای محلی را جمع کند و از آن‌ها یک نیروی مسلح با انضباط بسازد. وینستون چرچیل در 1939 خواستار تشکیل نیروی پاسدار خانگی شده بود و عاقبت وقتی در 1940 به نخست‌وزیری رسید، نظرش را اجرا کرد. چرچیل امیدوار بود بتواند 500هزار نفر را جذب کند. ولی در اولین روز 250هزار نفر و تا ماه ژوئن یک میلیون و 500هزار نفر ثبت نام کردند. آن‌ها در ابتدا به داوطلبان دفاع محلی یا ددم معروف شدند.

این مردان تعلیم ندیده و بی‌تجربه در ابتدای کار، اسباب خنده‌ی مردمم بودند. آن‌ها خودشان را با هر چیزی که قدرت کشتن داشت، مسلح می‌کردند.

یک پسربچه 14 ساله هم با تیر و کمان دست‌ساز خودش نگهبانی می‌داد. اگر نازی‌ها حمله می‌کردند، این پسرک جدی باعث ترس و نگرانی فرمانده‌ی لشگر تانک‌های آلمانی می‌شد. خیلی از این افراد به جای اسلحه از چوب گلف استفاده می‌کردند.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجم
سرآغاز
گاه‌شمار هولناک
وحشت در خانه
نبردهای دهشت‌بار
جانوران در جبهه
دروغگوهای ناشی
بچه‌های بخت‌برگشته
قتل عام
خاتمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم
نویسنده
مترجممهرداد تویسرکانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-964-369-124-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم

برای دریافت کتاب تاریخ ترسناک 3: جنگ وحشتناک جهانی دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.