معرفی و دانلود کتاب تاریک از عشق

عکس جلد کتاب تاریک از عشق
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاریک از عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاریک از عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاریک از عشق

کتاب تاریک از عشق، داستانی متفاوت و تاثیرگذار به قلم نویسنده‌ی معاصر ایرانی، کاظم سلطانی‌ است. داستانی که از یک ماجرای حقیقی و قهرمانی واقعی الهام گرفته شده. قهرمانی که اکنون بین ما نیست و حالا این نویسنده‌ی داستان است که روایت زندگی او و اطرافیانش را به روایت می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب تاریک از عشق

کاظم سلطانی، نویسنده‌ی معاصر ایرانی، در اثر داستانی خود یعنی کتاب تاریک از عشق، ما را با ماجرایی الهام‌گرفته از واقعیت غافلگیر خواهد کرد. این نویسنده، با روایتی متفاوت و احساس‌برانگیز به سراغ خوانندگان آمده است؛ روایتی که در همان ابتدا با یک خبر ناشگون آغاز می‌شود: «قهرمان این داستان، دیگر زنده نیست.» با این حال شخصیت‌های دیگر داستان در قید حیاتند و در شهری نفس می‌کشند که از عشق دور و تاریک است؛ شهری به نام «تهران»! شاید افرادی که داستان تاریک از عشق از آن حرف می‌زند، روزی می‌توانستند مانع از مرگ قهرمان داستان ما شوند، اما واقعیت همیشه آن‌طور که مورد انتظار است پیش نمی‌رود. اتفاقات آن‌روزها اکنون تبدیل به داستانی شده‌اند که پیش چشمان ما قرار گرفته؛ کاظم سلطانی ما را با پیچ‌وتاب‌های این داستان و روایت زیبایش آشنا خواهد کرد.

نویسنده در احترامی ویژه به قهرمان داستان تاریک از عشق، ذکر می‌کند که نام اسامی داستان تغییر کرده‌اند و برخی حذفیات در شخصیت‌های فرعی رخ داده و به‌غیر از این‌ها، داستان به کل الهامی از ماجرایی حقیقی‌ست.

کتاب تاریک از عشق با تلاش و همت نشر ویکتور هوگو به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب تاریک از عشق برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به دوست‌داران داستان‌های فارسی معاصر پیشنهاد می‌کنیم.

با کاظم سلطانی بیشتر آشنا شویم

کاظم سلطانی، داستان‌نویس، مستند‌ساز و محقق ایرانی است. از این نویسنده تاکنون آثار مختلفی منتشر شده که در دو دسته‌ی ادبیات داستانی و همچنین آثار پژوهش تاریخی قرار می‌گیرد. او کار خود را با داستان‌نویسی در مجله‌ی کیهان‌بچه‌ها آغاز کرد و در سال 1369 موفق به اخد مدرک در رشته‌ی کارگردانی شد. از آثار داستانی پژوهشی این نویسنده می‌توان به «افسانه اسکندر مقدونی از تاریخ ایران باید پاک شود» و «ای مردان شجاع، ایران شما را از یاد نخواهد برد» اشاره کرد. همچین کتاب‌های «اوه چه رفاقتی» و «زورق کوچک» از دیگر آثار داستانی کاظم سلطانی هستند. سلطانی همچنین صاحب چندین فیلم‌نامه و مقاله است و کارنامه‌ی درخشانی در زمینه‌ی تولید آثار مستند فرهنگی دارد.

در بخشی از کتاب تاریک از عشق می‌خوانیم

لبخندی زد که مرا به یاد خنده ایرج انداخت و گفت: ممنونم. حالا با آسودگی خاطر می‌توانم همه چیز را برایتان بازگو کنم و یادداشت‌های ایرج را در اختیارتان بگذارم چون از نوشته‌های او خیلی چیزها آشکار خواهد شد.

بعد برخاست و از کمد دیواری یک پاکت بزرگ سفید رنگ را درآورد و برابرم روی میز نهاد و گفت: در این پاکت تمام یادداشت‌ها، نامه‌های خصوصی و نوشته‌های ایرج قرار دارد. البته او خیلی چیزها را از بین برده است، وقتی وسایلش را بررسی و جابه‌جا می‌کردم فهمیدم. از جمله بخشی از عکس‌های آلبومش را، چون وجود ندارند. آنچه به زندگی خصوصی و عاطفی او مربوط می‌شد از بین برده است. برخی نوشته‌هایی که در این پاکت هست، من از لابه‌لای کتابها و دفترچه‌های داستان‌هایش پیدا کرده‌ام. یک سر رسید دارد که تنها کمتر از یک سوم آن را نوشته است. معلوم است که خیلی پریشان بوده و شاید هم… شاید هم قدرت تعقلش را از دست داده و این‌ها را ندیده وگرنه از بین می‌برد… جز این‌ها هیچ چیز دیگری که بتواند ما را به درون او نزدیک کند وجود ندارد. تعدادی از کتاب‌های او صفحه اول ندارند، پاره شده است، شاید نام هدیه‌دهنده را در صفحه اول کتاب از بین برده است. آلبوم عکس‌هایش‌ها فقط تا دوران دانشجویی است و چند عکس که درکوهستان گرفته شده. هیچ عکس از دختر یا زنی در میان این عکس‌ها نیست به جز یک اسم…

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاریک از عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ویکتور هوگو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات348
زبانفارسی
شابک978-622-7497-77-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تاریک از عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تاریک از عشق

برای دریافت کتاب تاریک از عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.