معرفی و دانلود کتاب تله کمیسر مگره

عکس جلد کتاب تله کمیسر مگره
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تله کمیسر مگره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تله کمیسر مگره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تله کمیسر مگره

ژرژ سیمنون نویسنده‌ی بیش از دویست عنوان کتاب است. عمده‌ی شهرت او بیشتر به سبب نگارش مجموعه کتاب‌های کارآگاه مگره حاصل شده است. کتاب تله کمیسر مگره یکی از کتاب‌های این مجموعه است که به ماجرای قتل‌های سریالی زن‌های جوان در یک منطقه می‌پردازد.

درباره کتاب تله کمیسر مگره

اگر با مجموعه کتاب‌های کمیسر مگره آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که باید خود را برای خواندن کتابی پرهیجان آماده کنید و با نویسنده در یک تعقیب و گریز پلیسی همراه باشید. از زمان انتشار این مجموعه، افراد بی‌شماری در سراسر جهان شیفته‌ی منش و شخصیت کارآگاه مگره شده‌اند. مردی عجیب، باهوش، نکته‌سنج، تیزبین و گاهی دیوانه که در کشف رموزِ پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی و معمایی مهارت و تبحر خاصی دارد. در کتاب تله کمیسر (Maigret tend un piege) قرار است شما همراه کارآگاه سرنخ‌ها را دنبال کنید تا قاتل قتل‌های زنجیره‌ای را پیدا کنید؛ پس خود را برای یک جست‌وجوی سرگرم‌کننده آماده کنید.

در طول شش ماه، پنج زن مجرد از اهالی مونمارتر به قتل می‌رسند. کمیسر مگره با هم‌اندیشی یک روان‌پزشک به این نتیجه می‌رسد که برای دستگیری مجرم باید مکانیسم ذهنی قاتل را درک کند. در این کتاب شما با مگره همراه می‌شوید تا انگیزه‌ی قاتل را دریابید. با اعلام دستگیری یک مجرم دروغین پیش‌بینی می‌شود که مجرم واقعی خود را نمایان کند...

ژرژ سیمون (Georges Simenon) در کتاب تله کمیسر مگره چهره‌ای منحصربه‌فرد از یک قاتل را تجزیه و تحلیل می‌کند و به کالبدشکافی روان او می‌پردازد.

رمان پیش رو توسط انتشارات کتاب دانیال به چاپ رسیده است. امید که مطالعه‌ی آن برایتان لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. چنان‌که برای اغلب خوانندگان بوده است.

اقتباس سینمایی از کتاب تله کمیسر مگره

ژان دولانوا در سال 1958 با اقتباس از کتاب پیش رو فیلم مگره تله می‌گذارد (Maigret Sets a Trap) را روی پرده برد. این فیلم در جشنواره‌ی بفتا نامزد سه جایزه شد. ژان گابن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

نکوداشت‌های کتاب کتاب تله کمیسر مگره

  • ژرژ سیمنون یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان قرن بیستم است، توانایی او در وادار کردن مخاطب به درون‌نگری و جستجو در خویشتن بی‌نظیر است. (گاردین)
  • کتاب‌های مگره به اندازه‌ی پاریس جاودانه هستند. (واشنگتن پست)
  • آثار سیمنون مرا وادار می‌کند که به چخوف بیندیشم. (ویلیام فاکنر)

کتاب تله کمیسر مگره برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های جنایی و معمایی علاقه دارید و عاشق هیجان هستید، مطلعه‌ی این کتاب برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب تله کمیسر مگره می‌خوانیم

در دفتر پلیس جنایی دور میز مگره نمایش همچنان ادامه داشت. خبرنگارها مثل همیشه حضور داشتند. بارون و مگی آن جا بودند. مگی از بقیه کنجکاوتر بود و از هیچ چیز و کسی ترسی نداشت و او جرأت می‌کرد بدون در زدن وارد شود و کاغذی را که روی میز جا گذاشته بود بردارد. خبرنگارانی هم آن جا بودند که زیاد شناخته‌شده نبودند و چند عکاس هم در میان آن‌ها دیده می‌شدند. آن‌ها روز و شب آن جا بودند. حتی وقتی چند نفر از آن‌ها برای خوردن غذا و یا استراحت می‌رفتند، عده‌ی دیگری جایگزین می‌شدند و پشت در اتاق مگره کشیک می‌دادند. این خبرنگاران در کار خود بسیار خبره و جدی بودند. آن‌ها در جنایت‌های بزرگ همواره حضور داشتند و با طرز برخورد و روش کار پلیس در این‌گونه موارد آشنایی داشتند.

با همه‌ی این‌ها هیچ یک از آن‌ها حدس نمی‌زد که همه‌ی این‌ها یک نمایش است و اغفال شده‌اند. آن‌ها نمی‌دانستند در اتاق مگره چه می‌گذرد. حتی نمی‌دانستند که کمیسرها و بازرس‌های مناطق دیگر پاریس دفاتر خود را ترک کرده و در منطقه‌ی مونتمارت جمع شده‌اند. آن‌ها به عنوان مسافرانی که از راه دور آمده‌اند در هتل‌های کوچک منطقه اتاق گرفته و برخی با همسرانشان بودند. هوای بیرون همچنان گرم بود.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده‌ی اَثر
خبرنگار کنجکاو
نظریه‌های پروفسور «تیسو»
منطقه‌ی تحت نظر
حمله
مگره دنبال کت می‌گردد
کت پیدا می‌شود
جنایتی که انتظارش را نداشتند
مگره متوجه شده و برنده شد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تله کمیسر مگره
نویسنده
مترجممهشید متین فر
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-600-8136-90-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تله کمیسر مگره

Ziba Srm
۱۴۰۲/۹/۱۹
ازجمله داستانهای جنایی وجذاب من خوشم اومد ولی زود تموم شد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تله کمیسر مگره

برای دریافت کتاب تله کمیسر مگره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.