معرفی و دانلود کتاب توت در سبد - سطح 1

عکس جلد کتاب توت در سبد - سطح 1
قیمت:
۳۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توت در سبد - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توت در سبد - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توت در سبد - سطح 1

با کتاب توت در سبد فرزندان نوسواد خود را از همان روز‌های اول آموزش، به دنیای کتاب و کتاب‌خوانی علاقه‌مند کنید. معصومه یزدانی نویسنده‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی با کمک گرفتن از جادوی قصه و داستان، دروس الفبای کتاب فارسی اول را با کودکان نوآموز مرور می‌کند و دنیایی از واژگان و عبارت‌های تازه را به مخاطبان کوچک خود هدیه می‌دهد.

درباره‌‌ی کتاب توت در سبد - سطح 1

سال اول ابتدایی یک موقعیت استثنایی برای آشنایی کودکان با دنیای کتاب‌‌خوانی است. همچنین برای در دست گرفتن کتاب نیازی نیست نوآموز شما تمامی دروس مربوط به حروف الفبای فارسی را پشت سر گذاشته باشد. شما می‌توانید از همان هفته‌های اول آموزش زبان فارسی، کتاب توت در سبد را به فرزندان خود هدیه دهید؛ چرا که معصومه یزدانی، نویسنده‌ی این کتاب خودیار آموزشی، یک ماجرای کوتاه، شیرین و خواندنی را بر اساس دروس 1 تا 5 کتاب فارسی اول دبستان تدارک دیده است.

با کمک کتاب توت در سبد، کودکان پایه‌ی اول ابتدایی خواهند توانست در کنار چشیدن لذت قصه‌خوانی، مطالب درسی را بی‌وقفه مرور کنند؛ مهارت روخوانی خود را بالا ببرند و در نهایت با مجموعه‌ای از واژه‌های تازه به ویژه واژه‌های دارای حروف «ت»، «س»، «ب» و «الف» آشنا شوند. همچنین این کتاب به نوسوادان زبان فارسی کمک می‌کند تا تجربه و تمرین بیشتری در جمله‌سازی داشته باشند و املای صحیح کلمات را نیز مرور کنند. این داستان ساده و دلنشین با خطی درشت و خوانا تهیه شده و برای راهنمایی بهتر نوآموزان در روان‌خوانی، بسیاری از حروف صداگذاری نیز شده‌اند.

علاوه بر تمامی این‌ها تصویر‌نگاری‌های رنگی و دیدنی مهدیه صفائی‌نیا نیز جلوه و زیبایی خاصی به این اثر کمک‌آموزشی بخشیده و جذابیت و کشش داستانی آن را برای مخاطبان کوچک نیز بیشتر کرده است. در نهایت کتاب توت در سبد به والدین کمک می‌کند تا بتوانند الفبای فارسی اول دبستان را به شیوه‌ای خلاقانه و کارآمدتر با کودکان خود مرور کنند و از تمرین و تکرار دروس، ساعات خوش و مفیدی بسازند. این کتاب با تلاش‌های یکی از ناشرین برگزیده‌ی کشوری یعنی انتشارات افق به دست شما می‌رسد.

گفتنی است که این کتاب برگزیده‌ی جشنواره‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی رشد در سال 1399 شده است.

درباره‌ی‌ مجموعه‌ی کلاس‌اولی کتاب‌اولی

«کلاس‌اولی کتاب‌اولی» نام یک‌ مجموعه‌کتاب کمک‌آموز و خودیار یادگیری الفبای فارسی برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان است. تولید‌کنندگان این مجموعه، با استفاده از یکی از تکنیک‌های پربازده‌ آموزش زبان در دنیا یعنی آموزش از طریق قصه و داستان، کودکان نوسواد را با مجموعه‌ی متنوعی از کلمات و جمله‌های جدید آشنا می‌کنند. جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی بر اساس 5 سطح آموزشی تهیه شده و هر قسمت به تمرین و تکرار تعدادی از دروس کتاب فارسی اول دبستان اختصاص دارد. همچنین تمامی داستان‌های این خودآموز با تصویر‌گری‌های رنگی و خیره‌کننده‌ای همراه است.

این تصاویر در کنار تقویت مهارت‌های دیداری، روند دنبال کردن درس‌های کتاب را همچون یک سرگرمی برای کودکان لذت‌بخش خواهد کرد، و هر داستان از این مجموعه علاوه‌بر انتقال مفاهیم ارزنده و سودمند، به تقویت مهارت‌ جمله‌سازی و املای نوآموز نیز کمک خواهد رساند. این اثر به قلم مجموعه‌ای از متخصصین حوزه‌ی آموزش ابتدایی تدوین شده و ذیل «کتاب‌های فندق» انتشارات افق به چاپ رسیده است. «نامه‌های خرسی جان»، «توت در سبد» و «سمور با دوستان» نام شماری از مجلد‌های این مجموعه‌ی کاربردی است.

کتاب توت در سبد - سطح 1 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب کمک‌آموزشی پرفایده، برای مطالعه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان که دروس 1 تا 5 کتاب فارسی را گذرانده‌اند مناسب است.

در بخشی از کتاب توت در سبد - سطح 1 می‌خوانیم

سامان با سبد در تاب ماند.
آتوسا او را تاب داد.
تاب... تاب... توت... تاب... تاب...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توت در سبد - سطح 1
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-831-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توت در سبد - سطح 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توت در سبد - سطح 1

برای دریافت کتاب توت در سبد - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.