معرفی و دانلود کتاب رها کن!: قدرت دانستن اینکه چه زمانی باید بی‌خیال شویم

عکس جلد کتاب رها کن!: قدرت دانستن اینکه چه زمانی باید بی‌خیال شویم
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رها کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رها کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رها کن!: قدرت دانستن اینکه چه زمانی باید بی‌خیال شویم

آنی دوک در کتاب رها کن! به ما می‌آموزد که گاهی نیاز است از بعضی انتخاب‌های بی‌حاصلمان دست بکشیم و نگران هزینه، زمان و تلاشی که صرف آن‌ها کرده‌ایم، نباشیم. با مطالعه‌ی این کتاب تحسین‌شده و پرخواستار یاد می‌گیریم چه زمانی مهم است استقامت به خرج دهیم و چه وقت بهتر است بعضی امور را رها کنیم و عطایشان را به لقایشان ببخشیم! این شما و این اثری هوشمندانه درباره‌ی دانش رها کردن و مهارت تصمیم‌گیری.

درباره‌ی کتاب رها کن!

بیایید شروع کنیم. وقت آن رسیده تا مهارت رها کردن را یک بار دیگر بازیابیم. اما رها کردن دقیقاً به چه معناست؟ آنی دوک (Annie Duke) در کتاب رها کن! (Quit: The Power of Knowing When to Walk Away) به ما پاسخ می‌گوید.

اجازه دهید معرفی این کتاب را با نقل‌قولی از توماس ادیسون شروع کنیم. از او چنین نقل شده که بزرگ‌ترین ضعف آدمی، رها کردن و تسلیم شدن است. تنها یک راه قطعی برای موفقیت وجود دارد و آن این است که از نو شروع کنیم و هرگز تسلیم نشویم. سخن ادیسون چنین باوری را منعکس می‌کند که دست کشیدن و تسلیم شدن، بدون شک به شکست منجر می‌شود. به عبارت روشن‌تر، برای آنکه به مطلوبمان دست یابیم، راهی نداریم جز آن که هر بار که شکست می‌خوریم، دست بر زانوهایمان بگیریم و دوباره تلاش کنیم. آنی دوک در کتاب حاضر نگاهی نقادانه به این باور انداخته و سؤالی مهم را مطرح کرده است: «آیا ادامه دادن و تلاش کردن لزوماً به موفقیت منجر می‌شود؟»

بسیاری از ما به مسائلی اصرار می‌ورزیم و برای اموری تلاش می‌کنیم که در نهایت، هیچ فرآورده‌ای به همراه ندارند. از تلاش برای حفظ یک رابطه‌ی عاطفی گرفته، تا ماندن در شغلی که به آن علاقه‌ای نداریم. قابل‌درک است که حفظ کردن مسائلی از این دست، همچون ایستادن بر زمینی محکم و سفت است. زمانی که زمین سفت زیر پایمان را از دست بدهیم، به تقلا و تکاپو می‌افتیم و هراس در دلمان جا خوش می‌کند. بنابراین، چه بهتر که زمین سفت زیر پایمان را حفظ کنیم و روابط عاطفی، دوستی‌های پرهزینه و شغل نامطلوبمان را، هر چقدر هم بی‌حاصل، ادامه دهیم.

آنی دوک در کتاب رها کن! نظر دیگری دارد و در اثر پیش رو ایده‌ی مهمی را مطرح کرده است: ادامه دادن، لزوماً به موفقیت و به‌زیستی منجر نمی‌شود. برای آن که زندگی مطلوبی داشته باشیم و به سلامت روان نزدیک‌تر شویم، لازم است مانع ادامه یافتن بعضی امور ناکارآمد شویم. ترس از هدر رفتن پول، زمان و تلاش، یا منابعی که در مسیر یک اقدام سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، از جمله مواردی هستند که مانع رها کردن می‌شوند. از این رو، لازم است این موانع را شناسایی و تصمیم تازه‌ای برای امور مختلف زندگی‌مان اتخاذ کنیم. بنابراین اگر زندگی مشترکتان به بن‌بست رسیده، در شغلتان به جایی نرسیده‌اید و یا با همه‌ی وجود از رشته‌ی تحصیلی‌تان نفرت دارید، شاید وقت آن رسیده باشد که رها کردن را انتخاب کنید. نویسنده در کتاب رها کن! ضمن آموزش دانش رها کردن، به ما کمک می‌کند تا رها کردن را با دیدی مثبت‌تر بنگریم و درنهایت، قدرت تصمیم‌گیری خود را تقویت کنیم.

کتاب رها کن! از چنین ساختاری برخوردار است: آنی دوک در بخش اول کتاب به این موضوع می‌پردازد که رها کردن نقطه‌ضعف نیست. بلکه یک مهارت تصمیم‌گیری است و پرداختن به آن اهمیت و ارزش دارد. همچنین در این قسمت از کتاب به مسائلی پرداخته می‌شود که رها کردن را دشوار می‌سازند. در بخش دوم کتاب می‌آموزیم که تصمیم به رهاکردن چگونه با احساس برنده یا بازنده‌ بودن ما در زمان حال ارتباط دارد. همچین روش‌هایی را یاد می‌گیریم که به کمک آن‌ها بتوانیم آسان‌تر تصمیم‌گیری کنیم. بخش سوم به جهت‌گیری‌های ذهنی، که رهاکردن را مختل می‌کنند اختصاص دارد. در نهایت، در بخش چهارم، تکنیک‌هایی ارائه می‌شود که از طریق به‌کاربستن آن‌ها مطمئن می‌شویم که زمان آن فرا رسیده که یک انتخاب را رها کنیم و هدف کارآمدتری را برگزینیم.

همه‌ی آنچه را که باید در باب این کتاب ارائه کردیم. درنهایت این که آنی دوک به هیچ عنوان قصد ندارد به انکار این موضوع بپردازد که بعضی از انتخاب‌ها ارزش پایبندی، جنگیدن و تلاش کردن دارند. همه‌ی تلاش او در کتاب رها کن! بر این بوده تا به ما نشان دهد که موفقیت نه با ترک کردن کارهای سخت حاصل می‌شود، و نه با پایبندی به اموری که هیچ صرفه و سودی برایمان به ارمغان نمی‌آورند.

کتاب رها کن! اولین بار در هشتم سپتامبر سال 2022 به انتشار رسید و با تحسین منتقدان و استقبال مخاطبان مواجه شد. این اثر را کیمیا فضایی به زبان فارسی برگردانده و انتشارات میلکان عهده‌دار نشر آن بوده است. در ادامه، نام برخی از فصل‌های کتاب حاضر را مطالعه می‌کنید: «دلایلی برای رها کردن»، «باید بمانم یا بروم»، «هزینه‌ی فرصت ازدست‌رفته»، «نزدیک‌بینی اهداف»، «سخت‌ترین چیز برای دست‌کشیدن خودتان‌بودن است»، «هویت و موانع دیگر»، و «معمولاً وقتی کاری را به‌موقع رها می‌کنیم، احساس می‌کنیم انگار خیلی زود آن را ترک کرده‌ایم».

نکوداشت‌های کتاب رها کن!

  • آموزه‌های این کتاب را به زندگی خود اضافه کنید تا زندگی پُربارتری داشته باشید. (فیلیپ تتلاک، نویسنده‌ی کتاب هنر پیش‌بینی)

  • کتاب رها کن! اثری‌ست کاربردی درمورد تکنیکی سرنوشت‌ساز درباره‌ی ریسک و تصمیم‌گیری که نوشته‌ی متفکری درجه‌یک است. (شین پاریش، مجری پادکست پروژه‌ی خرد)

  • زیاد پیش نمی‌آید که بگویید کتابی زندگی‌ام را تغییر داد، اما این کتاب احتمالاً یکی از همان‌هاست که زندگی‌ من را متحول کرد. (ست گودین، کارآفرین و سخنران آمریکایی و نویسنده‌ی کتاب گاو بنفش)

  • رها‌کردن صرفاً یک هنر نیست، بلکه دانش هم هست و هیچ‌کس به‌ اندازه‌ی آنی دوک برازنده‌ی این نیست که این دانش را به ما بیاموزد. (برایان کریستین، از نویسندگان کتاب الگوریتم‌هایی برای زندگی)

  • جذاب، تأثیرگذار، مهم و مبتنی بر علم. این کتاب جواهری است که به شما امکان می‌دهد به بهترین نحو مسیر خود را در این جهان پیدا کنید و بپیمایید. (کیتی میلکمن، نویسنده‌ی پرفروش کتاب چگونه تغییر کنیم)

  • شما به هیچ وجه نمی‌توانید از مطالعه‌ی کتاب رها کن دست بکشید. چرا که مطالعه‌ی آن تجربه‌ای ارزشمند است و آموزه‌هایش هم بسیار مهم، مفید و به‌یادماندنی هستند. (دان ا. مور، نویسنده‌ی کتاب اعتمادبه‌نفس کامل)

  • در زندگی هیچ‌ خردی مهم‌تر از این نیست که بدانید کی باید پافشاری و کی باید رها کنید. انی دوک دانش فراوانی در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن تشخیص دهید آیا زمان ترک‌ کردن فرارسیده است یا خیر. (آدام گرنت، نویسنده‌ی کتاب دوباره فکر کن!)

  • رها کن! کتاب بی‌مانندی است که هم خوش‌خوان است و هم اثری واقعاً مهم. اگر تابه‌حال به رها کردن همچون مزیت رقابتی نگاه نکرده‌اید، آماده شوید که از طریق این کتاب به این بینش روشنگر دست یابید. (دیوید اپستین، نویسنده‌ی کتاب گستره؛ عمق یا وسعت؟)

  • فقط یک بازیکن ورق می‌تواند چنین کتاب بی‌نظیری درباره‌ی این موضوع بنویسد که چه زمانی و از آن مهم‌تر چگونه وقتی در کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری، روابط و زندگی اوضاع به نفعتان نیست دست بکشید. (رایان هالیدی، نویسنده‌ی کتاب آرامش ذهن، کلید تمام قفل‌ها)

  • کتاب رها کن اثری درخشان و سرگرم‌کننده است و یک نقص بزرگ در اعمال و تصمیم‌گیری‌های انسان را به ما نشان می‌دهد. کتابی بی‌نظیر که از توصیه‌های خردمندانه‌اش بسیار آموختم. شما هم حتماً از آن می‌آموزید. (دنیل کانمن، برنده‌ی نوبل اقتصاد و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • از زمان کنی راجرز (Kenny Rogers) تابه‌حال، هیچ کسی همچون آنی دوک نبوده که با چنین دقتی به ما بیاموزد چه زمانی باید دودستی بچسبیم و چه زمانی باید رها کنیم. او راهکارهای واضح و روشنی را در کتاب رها کن ارائه می‌کند. راهکارهایی که به شما کمک می‌کند که چه زمانی تصمیم بگیرید به‌جای این‌که به‌آرامی دور شوید، به چاک بزنید! (دیوید مک‌رینی، نویسنده‌ی کتاب چگونه افکار تغییر می‌کنند)

کتاب رها کن! مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ژانر خودسازی مخاطبان اصلی کتاب رها کن نوشته‌ی آنی دوک هستند. اگر می‌خواهید مهارت رها کردن امور ناکارآمد را بیاموزید، در مطالعه‌ی این کتاب تردید نکنید.

با آنی دوک بیشتر آشنا شویم

آنی دوک، نویسنده و سخنران آمریکایی است که در سپتامیر سال 1965 دیده یه جهان گشود. او پوکربازی قهار است و چندین جایزه و افتخار نیز در این زمینه به او اهدا شده، از جمله این که تنها زنی است که در مسابقات «ان‌‌بی‌سی نشنال پوکر هدز آپ (NBC National Poker Heads Up)» عنوان قهرمانی کسب کرده است. او همچنین سازمانی غیرانتفاعی با نام «چگونه تصمیم می‌گیرم» تأسیس کرده که در آن تکنیک‌ها و روش‌هایی را برای بهبود مهارت‌ تصمیم‌گیری و تفکر انتقادی آموزش می‌دهد.

آنی دوک چندین کتاب به رشته‌ی تحریر در آورده است که یک عنوان از آن‌ها مربوط به تجاربش در زمینه‌ی بازی پوکر است و باقی، در باب تصمیم‌گیری. آنی دوک را می‌توان در زمره‌ی نویسندگان پرفروش به شمار آورد. از او کتاب‌های رها کن!، «هنر تصمیم‌گیری» و «تفکر نامطمئن» به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

جملات برگزیده کتاب رها کن!

  • مردم مدام به چیزهایی اصرار می‌ورزند که در آن‌ها موفق نمی‌شوند.
  • موفقیت در انتخاب درست، اصرارورزی بر آن و رهاکردن دیگر امور است.
  • بدترین زمان برای تصمیم‌گیری راجع‌به ترک کار زمانی است که در بطن آن قرار داشته باشید.
  • در جهانی که همه‌جا اصرارورزیدن به چشم مسیری منتهی به شرافت و موفقیت دیده می‌شود، ثبات ‌قدم ستاره‌ی نمایش است.
  • بیزاری از زیان باعث می‌شود گزینه‌هایی را ترجیح دهیم که احتمال مواجهه با زیانِ کمتری دارند. بیزاری از زیان ما را از ریسک‌کردن گریزان می‌کند.

در بخشی از کتاب رها کن! می‌خوانیم

رهاکردن یک بازی تصمیمی ا‌ست سرشار از عدم‌اطمینان، چرا که هرگز نمی‌دانید دقیقاً چه زمانی قرار است ببازید. وقتی‌که دارید ضعیف بازی می‌کنید، ممکن است خوب بازی کنید، اما به‌دلیل روشدن کارت‌هایی نامساعد بازی را ببازید. به‌بیانی دیگر، اگر می‌خواهید باخت‌های خود را گردن شانس بیندازید و به بازی‌کردن ادامه دهید، همیشه راهی پیدا خواهید کرد. رهاکردن بازی مانند این است که اعتراف کنید در مقایسه با دیگر بازیکنان، بازیکن خوبی نیستید و در بازی مهارت کافی ندارید. اعتراف به چنین چیزی ضربه‌ای به عزت‌نفس می‌زند که افراد زیادی مایل به چشیدن آن نیستند.

همان‌طور که پس دادن یک دست کارت تنها راه تضمین باختن در آن دست است، رهاکردن یک دست بازی که درحال باختن آن هستید تنها راه تضمین پس‌نگرفتن پولی ا‌ست که روی آن شرط بسته‌اید. همه‌ی این‌ها رهاکردنی دستی را که در حال باختن آن هستید سخت‌تر می‌کند.

آیا بازیکنان قهار در اتخاذ چنین تصمیماتی ماهرند؟ خیر. درحقیقت، گاهی اوقات با ماهربودن فاصله‌ی زیادی دارند. اما در تصمیم‌گیری درمورد رهاکردن از حریفان خود بهترند. این تنها چیزی ا‌ست که برای بردن بدان نیاز دارید.

اگر خوب به همه‌ی این‌ها فکر کنیم، درمی‌یابیم که تمام تصمیمات را نامطئمن و مردد می‌گیریم. آیا باید از شغل خود استعفا کنیم؟ آیا باید راهکاری را تغییر دهیم؟ آیا باید پروژه را واگذار کنیم؟ آیا باید از کوه پایین بیاییم؟ آیا باید درِ کسب‌وکارمان را تخته کنیم؟

همه‌ی این‌ها سختی‌های زیادی دارند. ما عالم مطلق نیستیم. ما توانایی غیب‌گویی و ماشین زمان نداریم. تمام آنچه در اختیار داریم برآوردی دقیق از محیطی متغیر و نامطمئن و امید به این است که توانایی رهاکردن را در خود تقویت کرده‌ایم و می‌توانیم زمانی‌که اوضاع بر وقف مراد نیست، راهمان را بکشیم و برویم.

فهرست مطالب کتاب

تمجیدها
پیشگفتار
بخش اول: دلایلی برای رهاکردن
فصل اول: نقطه‌ی مقابل مزیت والا نیز، مزیتی والاست
فصل دوم: معمولاً وقتی کاری را به‌موقع رها می‌کنیم، احساس می‌کنیم انگار خیلی زود آن را ترک کرده‌ایم
فصل سوم: باید بمانم یا بروم؟
میان‌فصل اول: رهاکردن، زیر نظر دنیا
بخش دوم: ضررها
فصل چهارم: افزایش پایبندی
فصل پنجم: هزینه‌ی هدررفته و ترس از هدررفتن
فصل ششم: میمون‌ها و سکوها
میان‌فصل دوم: یا طلا یا هیچی
بخش سوم: هویت و موانع دیگر
فصل هفتم: شما مالک آنچه خریده‌اید و به آن اندیشیده‌اید هستید
فصل هشتم: سخت‌ترین چیز برای دست‌کشیدن خودتان‌بودن است
فصل نهم: به‌دنبال کسی باشید که شما را دوست داشته باشد، ولی نگران احساسات آسیب‌دیده‌ی شما نباشد
میان‌فصل سوم: مورچه‌ها رژه می‌روند... البته اکثراً
بخش چهارم: هزینه‌ی فرصت ازدست‌رفته
فصل دهم: درس‌هایی از ترک ‌کار اجباری
فصل یازدهم: نزدیک‌بینی اهداف
یادداشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رها کن!: قدرت دانستن اینکه چه زمانی باید بی‌خیال شویم
نویسنده
مترجمکیمیا فضایی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-622-254-434-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رها کن!

گلناز دادرس
۱۴۰۲/۶/۷
-اگر چاپ این کتاب بسیار داغ و جدید نبود، افسوس می‌خوردم که چرا آن را بیست سال پیش، و یا دست کم ده سال پیش نخواندم. -از ویژگی‌های این کتاب یکی این که راهش از افکار و قوانین ماورایی کاملا جداست و به صورتی علمی و منطقی مسائل را بررسی می‌کند، نه چشم به امدادهای غیبی دارد و نه قدرت کلام و فرکانس افکار و را مسئول موفقیت‌ها شکست‌های ما یا در آن موثر می‌داند، که خود این امر بسته به سلیقه و اعتقاد ما می‌تواند نکته‌ی مثبت یا منفی قلمداد شود. -همان طور که در انشای «علم بهتر است یا ثروت»، انتخاب ثروت همیشه جسارت خاصی می‌طلبید که کمتر دانش آموزی از آن برخوردار، و علم (البته فقط در زنگ انشا) نور چشمی بود، «ثبات قدم» نیز همواره از سوی جامعه تایید و تشویق شده و چه بسا موجبات رودربایستی افراد حتی با خودشان را فراهم کرده است. این کتاب به عقیده‌ی من روشنفکرانه، با دیدگاهی انقلابی، به نوعی تابوشکنی می‌کند و مفهوم موفقیت و نحوه‌ی دستیابی به آن را متفاوت از آن چه تاکنون به ما یاد داده و با عینک ارزش‌های مبتنی بر آن داوری کرده‌اند بیان می‌کند. -از آن کتاب‌هایی که حاوی مثال‌ها و توضیحات جانبی بسیار و به شدت قابل خلاصه شدن است. - ترجمه اشکال داشت.
مهدی
۱۴۰۲/۶/۱۲
در کتاب رها کن دوک به ما یاد می‌دهد که چطور رها کنیم یعنی این که او در این کتاب داستان‌هایی از ورزشکاران حرفه‌ای که کار‌هایی مثلفتح اورست انجام داده‌اند یا کسانی کمپانی‌هایی بزرگ رها کرده‌اند یا افراد مشهور بیان میکند و نشان میدهد که رها کردن چگونه باث موفقیت‌های انها شده است و چگونه رها کردن برای انها انرژی زمان سرمایه و.... ذخیره کرده است طبق گفته‌ی انی دوک ما در مواجهه با تصمیمات دشوار سختمان می‌آید که رها کنیم. و این دقیقاً همان چیزی است که جلوی پیشرفتمان را می‌گیرد. گاهی شجاعت برای رها کردن از شما ادامه دادن بیشتر لازم است و گاهی شجاعت نامی است که افراد برای حماقت خود انتخاب میکنند ابن کتاب را به اغلب افراد پیشنهاد میکنم
دلارام 0074
۱۴۰۲/۵/۲۶
کتاب خوبی بود مخصوصا این که اخر فصل خلاصه فصل رو میگه اما یه ایرادی که داره اینه که یه جورایی تلاش کردن رو رد کرده مخصوصا تو فصل اخر گفته اگر میبینید برای چیزی تلاش میکنید و خاصیت برنده بازنده داره به اهداف میانیش توجه کنید ادامه ندید درحالی که توی کتاب‌های انگیزشی به وضوح گفته ریسک کنید و تا به خب هدف نرسیدید دست برندارید اما چیزی که مسلم هست تمام افراد خواسته‌های یکسانی ندارند بعضیا تعادل رو قبول دارند بعضیا هم ریسک میکنند. بهر حال امیدوارم تمام ایرانیا به خواسته‌های کوچیک و بزرگشون برسن
و در نهایت ممنون از کتابراه که این کتاب رو ۴۸ ساعت رایگان گذاشت
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مشکل همه انسانها همان رها کردن است و باعث و بانی ایستا بودن روند رشد ما شکست خوردن در پروژه رها کردن است، ادیسون نیز نقل قول هایی در این مورد کرده است و پرداختن به آن خالی از لطف نیست و تاثیر به سزایی دارد، این که بخواهیم در روش های عاطفی و اجتماعی علی الخصوص ارتباطات از این روش پیروی کنیم نشانه با مثبتی دریافت میکنیم البته مکمل‌ها و روش‌های برای رسیدن به آن دریافت کنیم، البته من خودم به شخصه این کتاب به عنوان کتابی موثر و مفید و پرداختن آن به مسائل جالبی چون عاطفی و اجتماعی قابل احترام دانسته و خواندن آن را خالی از لطف نمیدانم
منصور قاسملو
۱۴۰۲/۷/۱۱
در کل کتاب مفید و با ارزشی است، هر چند که تا حدودی بصورت روان و ساده و منظم، نوشته و یا ترجمه نشده است. ولی خیلی کاربردی و نگاه واقع بینانه‌ای به مسائل دارد، مخصوصاً در این برهه زمانیخود ما یک مثلی داریم که اینگونه است... اگر از نصف ضرر برگردی باز هم منفعت کردی. و یا به گفته بزرگی، نمیخواهیم به شک عقایدمان حداقل یکبار کنیم چون نمی‌توانیم به تاول‌های دست و پایمان بگوییم که احتمالا تا اینجای کار اشتباه کرده ایم. پس در نتیجه رها کردن و تشخیص زمان آن هنر بزرگی است.. با آرزوی موفقیت و آگاهی روزافزون برای همه.
Sara Asadpour
۱۴۰۲/۸/۷
در این کتاب چندین مثال از انتخاب‌های افراد زده شده است. افراد باید بین ماندن و رفتن یکی را انتخاب کنند. نویسنده به این موضوع اشاره میکند. که اگر ماندن نتیجه دلخواه را نمیدهد پس رهایش کن،. رها کردن یک مهارت تصمیم گیری است. کتاب از ما میخواهد اگر از رشته تحصیلی راضی نیستی انصراف بده. اگر از شغلت راضی نیستی استعفا بده، چون خود ناراضی بودن یکی از ملاک‌ها برای رها کردن است، نویسنده به زیبایی با مثال زدن از گوشه‌ای از زندگی افراد مقصود خود را خوب رسانده است.
ساناز معینی
۱۴۰۲/۵/۲۶
هیچ وقت فکر نمیکردم کتابی رو بخونم که بهم بگه ازیه جایی به بعد باید رها کنی... دقیق همونجایی که فکر میکنی باید تلاش کنی و ادامه بدی باید رهاکنی.. یه پارادوکس بین تلاش برای موفقیت تالحظه آخر و رهاکردن اون... البته این کتاب بادلیل بهت میگه که اگه رهاکنی موفق ترمیشی. شاید اصلا تو برای اون حوزه انتخاب نشدی.. رها کن تا پیروز بشی
.. من نویسنده این کتاب رو خیلی دوس دارم. کتاب رهاکن هم خیلی جالب وجذابه... ممنون از کتابراه
نبی والی
۱۴۰۲/۶/۳۰
یک کتاب خوب دیگه از موفقیت وخودسازی، این نوع کتابا واقعا ارزشمندن، ونباید اونارو ازدست داد اونم بااین قیمتها و تخفیفهایی ک گذاشتن، برای شناخت خودمون حل مسائل و مشکلاتمون و کلا مدیریت زندگیمون، کارو... امیدوارم از این کتابا هممون بهره‌ی لازم رو ببریم که واقعا به همچین موضوعاتی باید پرداخته بشه باید بریم دنبالش چون واقعا خودشناسی و در پی اون موفقیت.... دیگه چی مهمتر ازایناست..... ممنون ازکتابراه
فائقه
۱۴۰۲/۵/۲۱
کتاب خوبیه ولی کتابهای خود آینده ات باش. هنر بهتر اندیشیدن. قدرت رها کردن. زنجیره را رها کن. خودت را رها کن. رها کردن آسان نیست هم پیشنهاد میشه بخونید موفق باشید خوندن این کتابها با هم کمک زیادی بهتون میکنه تا بتونید به آسانی از افکار منفی دست بردارید زندگی خودتون رو بسازید از کارهایی که نفعی براتون نداره وبراش هزینه میپردازید دست بکشید وابستگی‌های ذهنیتون رو از بین ببرید و....
نجات
۱۴۰۲/۶/۲۲
کتاب عالی که خواندش صد در صد مفید برای هر انسانی هست مطالبی میگه که شخصا توی زندگیم بهش فکر هم نمیکردم، اگر این چیز‌ها رو زود تر می‌دونستم شاید زندگیم الان خیلی بهتر میشد، (این کتاب باعث میشه بدونیم که چه موقعه چه تصمیمی بگیریم که به سودش بیشتر از ضررش باشه و...) هر چند ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست_به شدت پیشنهاد میکنم بخونید
R.m
۱۴۰۲/۷/۳۰
کتاب رها کن کتابیه که در اصل به اسودگی خاطر و نشون دادن اینکه دغدغه‌های روزمره ما چقدر بی اهمیته و ما به خاطر اضطراب پنهان درونیمان چقدر مسایل کم اهمیت رو پر اهمیت جلوه میدیم
در کتاب رها کن ما یاد میگیریم به جای تمرکز روی دغدغه‌های کم اهمیت روی ارامش خودمون تمرکز کنیم و زندگی شاد و بهتری داشته باشیم
محمد حسین ادیبی
۱۴۰۲/۵/۳۱
این کتاب در واقع قدرت ما را افزایش میدهد. برای قبول انعطاف در تعیین هدف و یا قبول یک کار سخت تر «پذیرش خطا و شکست و بازگشت از راهی که دیگر ارزش رفتن ندارد». بواقع برای کنار آمدن با فشار روانی «یا رسیدن به هدف یا هیچ» باید راهی یافت که آموزشهای این کتاب درصدد ارائه راهی برای این همزیستی مسالمت آمیز هستند.
Mohammad Aslanpour
۱۴۰۳/۲/۸
رها کردن اقداماتی که به ضرر ما تمام می‌شود به ما کمک می‌کند تا بتوانیم زودتر از آن چه که فکر می‌کنیم به موفقیت برسیم. همیشه آرامش داشتن یکی از اصول شناخته شده موفقیت است. چنانکه بودا و کنفسیوس نیز به رها کردن کارهای غیر ضروری و نداشتن نگرانی توصیه کرده‌اند.
Hossein
۱۴۰۳/۱/۷
در این کتاب دوک به شما یاد می‌دهد چطور مهارت رها کردن را پیدا کنید با روایت داستان هایی از ورزشکاران حرفه‌ای دوک توضیح می‌دهد چرا رها کردن برای رسیدن به موفقیت حیاتی است، داشتن زمان مناسب برای رها کردن باعث ذخیره‌ی زمان، انرژی و سرمایه‌تان می‌شود
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۴
توی این کتاب بر خلاف اسمش نویسنده سعی داره با مثال‌های مختلف و ملموس به ما بفهمونه که دلیل شکست توی خیلی از کارها و پروژه‌های بزرگ همون رها کردنه و اگه رها کردن نبود موفقیت‌های بزرگ در حال حاضر بیشتر از چیزی بود که الان هست پس مبحثیه که بهتره جدی گرفته بشه
مشاهده همه نظرات 74

راهنمای مطالعه کتاب رها کن!

برای دریافت کتاب رها کن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.