معرفی و دانلود کتاب رویاپرداز شادمان

عکس جلد کتاب رویاپرداز شادمان
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رویاپرداز شادمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رویاپرداز شادمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رویاپرداز شادمان

کتاب رویاپرداز شادمان، اثری از پیتر. اچ. رینولدز، استاد کتاب‌های مصور و خلاقانه است؛ نویسنده‌‌ی مشهوری که بار دیگر یک اثر خارق‌العاده را خلق کرده! کتاب نامبرده، همان طور که از نامش پیداست، به تمام رؤیاهایمان جان تازه‌ای می‌بخشد‌. علاوه بر این‌ها، خواندنش در موقعیت‌های گوناگون زندگی مثل جشن تولد، فارغ‌التحصیلی و... حسابی کیف می‌دهد! می‌پرسید چرا؟ چون یادمان می‌آورد که در پیچ‌وخم‌های جاده‌ی زندگی، خودِ واقعی و رؤیا‌هایمان را جا نگذاریم!

درباره‌ی کتاب رویاپرداز شادمان

کتاب رؤیاپرداز شادمان (Happy Dreamer)، نوشته‌ی پیتر. اچ. رینولدز (Peter H. Reynolds) داستانی پر از ماجرا و رؤیاست که اهمیت تخیل و خیال‌پردازی را ملموس‌تر می‌کند. رؤیاپردازی اولین قدم در راه رسیدن به موفقیت و هدف‌هاست! چون نه‌تنها وجودمان را پر از انرژی مثبت و امید می‌کند؛ بلکه خلاقیت‌مان را هم حسابی شکوفا می‌سازد! خیلی وقت‌ها زمانی که فکر می‌کنیم به بن‌بست رسیدیم، می‌توانیم با پرنده‌‌ی خیال از قفسِ واقعیت رها شویم و راه‌‌حل‌ را در آسمان‌ جستجو کنیم؛ چون اگر جاده‌های روی زمین بسته شده باشند، هنوز مسیری به سمت راه‌های آسمان و خیال‌پردازی وجود دارد!

معرفی و دانلود کتاب رویاپرداز شادمان

راستش را بخواهید اگر رؤیاپردازی نبود، بسیاری از اختراعات دنیا از، آسانسور گرفته تا هواپیما و سفینه‌های فضایی، ساخته نمی‌شدند. این‌جاست که اهمیت چنین کتابی پررنگ و پررنگ‌تر می‌شود. این کتاب خواندنی که به قلم جادویی پیتر اچ‌. رینولدز نوشته شده با ترجمه‌ی روان دکتر لیلا کاشانی‌ وحید تجربه‌ای لذت‌بخش را برای خوانندگان ایجاد می‌کند. کتاب پیش رو که با کوشش و اهتمام انتشارات مهرسا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است، یک تجربه‌ی رؤیایی را برای خواننده به ارمغان می‌آورد.

نکوداشت‌های کتاب رویاپرداز شادمان

  • رینولدز شادی‌های رؤیاپرداز بودن را جشن می‌گیرد و با بیان ویژگی‌های تخیل، بچه‌ها را تشویق می‌کند که به دنبال خود واقعی‌شان بروند! (Publishers Weekly)
  • با این کتاب، آن‌هایی که خارج از چارچوب‌ها فکر می‌کنند، می‌فهمند که تنها نیستند و می‌توانند با الهام گرفتن از این اثر به رؤیاپردازانی حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل شوند. (School Library Connection)
  • در این داستان جذاب، رینولدز، قدرت تأثیر چاشنی تشویق را به‌خوبی نشان می‌دهد! (Publishers Weekly)

کتاب رویاپرداز شادمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جزو مسافران ثابت هواپیمای خیال هستید، می‌دانید که رؤیاپردازی سن‌وسال نمی‌شناسد! پس این کتاب می‌تواند برای تمام خیال‌پردازان جهان، از کودک گرفته تا بزرگسال، از مربیان تا والدین، تجربه‌ای خواندنی، ماجراجویانه و جذاب باشد!

در بخشی از کتاب رویاپرداز شادمان می‌خوانیم

حتی وقتی همه‌جا تاریک است، من می‌توانم باز هم رویاپردازی کنم.
تازه آن‌وقت آتش‌بازی رویاهای من شروع می‌شود!
من روشن می‌شوم!
سراپا گوش، چشم، قلب و ذهن می‌شوم!
آن‌قدر رویاهای جورواجور دارم که گاهی درهم‌برهم می‌شوند.
یک جورهایی به‌هم‌ریختگی نوآورانه.
برای اینکه به نتیجه برسم، باید رویاهایم را از از این به‌هم‌ریختگی دربیاورم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رویاپرداز شادمان
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7437-70-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رویاپرداز شادمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رویاپرداز شادمان

برای دریافت کتاب رویاپرداز شادمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.