معرفی و دانلود کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود

عکس جلد کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود

لارا دریسکل با نگارش کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود، در قالب ماجراهای هیجان‌انگیز مفهوم دسته‌بندی و تقسیم‌بندی در ریاضیات را به کودکان خردسال آموزش می‌دهد. کتاب حاضر که جلد دوازدهم از مجموعه‌ی ریاضی با موشی به شمار می‌رود می‌کوشد تا به زبان داستان، دانش‌آموزان دوره‌ی دبستان را با مفاهیم بنیادین ریاضی و کاربرد آن‌ها در جهان واقعی آشنا کند. این اثر تاکنون بیش از سه میلیون نسخه در جهان به فروش رسیده است.

درباره‌ی کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود

آلبرت که همیشه با شیطنت‌هایش همه را حسابی به دردسر انداخته، این‌بار خودش گرفتار مشکلی شده که قبل از رسیدن آدم‌ها باید با استفاده از قواعد ریاضی آن را حل کند. ماجرا از این قرار است که یک روز آدم‌ها تصمیم می‌گیرند همراه با گربه‌هایشان به سفر بروند. آلبرت هم از این فرصت استفاده کرده و تصمیم می‌گیرد به اتاق اسباب‌بازی آدم‌ها سرک بکشد. این موش پرجنب‌و‌جوش ناگهان یکی از سبدهای اسباب‌بازی‌ها را به زمین می‌اندازد و به خاطر همین کل اتاق با اسباب‌بازی‌های جورواجورش به هم می‌ریزد. هر اسباب‌بازی یک گوشه پرتاب می‌شود؛ انگار همین حالا یک بمب داخل اتاق منفجر شده باشد. آلبرت که می‌داند باید قبل از رسیدن آدم‌ها همه چیز را سرجایش بگذارد، زود دست به کار می‌شود. اما چطور می‌تواند این‌همه وسیله را تقسیم‌بندی کرده و سر جای درستشان بگذارد؟ جواب ساده‌ست: با کمک قواعد ریاضیات!

کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود (A mousy mess) به کودکان نشان می‌دهد بیشتر از آنچه که بتوان تصور کرد، ریاضی در زندگی ما نقش پررنگی دارد. اصلاً حتی یک دقیقه هم نمی‌توانیم در این دنیا بدون ریاضی سر کنیم و خیلی وقت‌ها نادانسته و ناخواسته قواعد و اصول آن را در زندگی به کار می‌بریم. لارا دریسکل (Laura Driscoll) به مخاطبان خردسال این کتاب یاد می‌دهد که از این به بعد با چشم باز و آگاهانه حضور ریاضی را در زندگی ببینند و با یادگیری مفاهیم اصلی آن، ریاضیات را به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی خود تبدیل کنند. بااین‌اوصاف، هنوز هم کسی پیدا می‌شود که عاشق ریاضی نباشد؟

از آنجایی که کتاب‌هایی درسی و همین‌طور مدارس روش مناسبی برای آموزش ریاضی به خردسالان اتخاذ نمی‌کنند، بسیاری از دانش‌آموزان، پس از اینکه در حل مسائل ریاضی به موفقیت نمی‌رسند یا در درک اصول آن به مشکل برمی‌خورند، از ریاضیات و زنگ ریاضی بیزار شده و دیگر تلاشی برای آموختن آن نمی‌کنند. مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی سعی دارند تا با ساده‌سازی مفاهیم ریاضی و آموزش دادن آن‌ها در لابه‌لای پیچ‌و‌خم‌های داستان، به این دسته از دانش‌آموزان کمک کنند تا بینش عمیق‌تری نسبت به ریاضی و کاربرد آن داشته باشند.

زبان ساده‌ی لارا دریسکل و روایت جذاب او در کنار تصاویر جالب و دلنشین کتاب بیش‌ازپیش موجب محبوبیت آن میان کودکان می‌شود. البته ناگفته نماند که مخاطبان این داستان، علاوه‌بر آموزش ریاضی، تفریح و سرگرمی، این را هم می‌آموزند که تخیل و خیال‌پردازی حتی در دنیای ریاضی هم معجزه می‌کند.

محبوبه نجف‌خانی کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود را به فارسی برگردانده و نشر افق نیز با هدف ارتقای دانش کودکان این سرزمین، آن را به مرحله‌ی چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی

دنیایی از رنگ، نقاشی و بازی که کودکان شما را با جهان شگفت‌انگیز ریاضی آشتی خواهد داد. النور می، جنیفر داسلینگ، دافنه اسکینز، لارا دریسکل و لوری هسکینز هوران، نویسندگان مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی (Mouse Math)، به کودکان می‌آموزند که درس ریاضی چندان هم کسالت‌بار و خسته‌کننده نیست. برعکس، سرشار از بازی و شوخی و خنده است. این مجموعه می‌کوشد به خوانندگان خردسالی که به‌تازگی با مفاهیم ریاضی و ارقام آشنا شده‌اند، شیوه‌ی تفکر خلاق و آموزش همراه با سرگرمی را یاد بدهد.

در یک کلام، کودکان و شاگردان شما به کمک مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی، مفاهیم پایه‌ای ریاضی را به‌خوبی درک کرده و در ذهن خود نهادینه می‌کنند. در این بین، کمی هم تفریح و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را نیز چاشنی کار کرده و اعداد و فرمول‌ها را با بازی‌های شاد و آموزنده ترکیب خواهند کرد.

تاکنون دوازده جلد از این مجموعه در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته که قهرمان تمامی آن‌ها یک موش کوچولوی بامزه به نام آلبرت است. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ی یکی از آدم‌ها زندگی می‌کند و قرار است در هر یک از داستان‌های مجموعه‌ی ریاضی با موشی، یکی از مفاهیم این علم را به مخاطبانش آموزش دهد.

مؤلفان این مجموعه، به همراه تصویرگر آن، دبورا ملمون (Deborah Melmon) به کودکان، والدین آن‌ها و معلمان ریاضی نشان می‌دهند که چطور می‌توان درس ریاضی را به بخش شیرین و دلنشین زندگی روزمره تبدیل کرد. محبوبه نجف‌خانی با برگردان روان و جذاب خود مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی را به تمامی کودکان کنجکاو و باهوش ایران‌زمین ارائه کرده و انتشارات افق نیز چاپ و انتشار تمامی کتا‌ب‌های این مجموعه را به عهده داشته است.

کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان شما هم مدام با مسائل پیچیده‌ی ریاضی دست‌به‌گریبان هستند؟ به‌عنوان معلم ریاضی شاگردانی در کلاس خود دارید که در درک مفاهیم ابتدایی ریاضیات دچار مشکل شده‌‎‌اند؟ کافی است کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود را در اختیار کودکان و دانش‌آموزان 5 تا 8ساله‌ی خود قرار دهید تا ببینید روش بی‌نظیر این کتاب تا چه حد می‌تواند در بهبود یادگیری کودکان مقطع ابتدایی مؤثر باشد.

با لارا دریسکل بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی آمریکایی از مؤلفان مطرح کتاب‌های آموزشی برای کودکان است. «ویدیا و تاج ملکه» از دیگر آثار لارا دریسکل به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود می‌خوانیم

هر سه موش با هم خیره به ریخت‌وپاش‌ها نگاه کردند.

لیو گفت: «ای داد!»

آلبرت که حسابی ترسیده بود، گفت: «وای، نه!»

آن‌ها باید فوری همه‌چیز را جمع می‌کردند و سر جایشان می‌گذاشتند، وگرنه آدم‌ها می‌فهمیدند که آن‌ها اینجا بوده‌اند! اما چطوری باید این کار را می‌کردند؟

واندا گفت: «الان می‌روم از دوست‌هایمان کمک می‌گیرم. شما اسباب‌بازی‌ها را جدا و دسته‌بندی کنید تا هر کدام را سر جای خودشان بگذاریم. اسباب‌بازی‌هایی را که مثل هم‌اند، یا یک‌جورهایی شبیه هم هستند، کنار هم بگذارید.»

بعد، واندا بدو از آن جا رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-353932-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود

برای دریافت کتاب ریاضی با موشی 12: آلبرت سرش شلوغ می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.