معرفی و دانلود کتاب زندگی خود را طراحی کنید: گام به گام طراحی زندگی دلخواه

عکس جلد کتاب زندگی خود را طراحی کنید: گام به گام طراحی زندگی دلخواه
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی خود را طراحی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی خود را طراحی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی خود را طراحی کنید: گام به گام طراحی زندگی دلخواه

طراحان بزرگ، جهان را چگونه تغییر می‌دهند؟ کتاب زندگی خود را طراحی کنید، به این سوال پاسخ خواهد داد. بیل برنت و دیو اوانز نویسندگان کتاب حاضر، راه و روش موفقیت را این‌بار به شیوه‌ای جدید به شما پیشنهاد می‌کنند. این اثر که به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال 2016 در آمریکا شناخته می‌شود، به شما کمک می‌کند تا اصول رسیدن به اهداف را از زندگی بزرگ‌ترین طراحان خودساخته‌ی دنیا مشق کنید و ازین پس خود اجراکننده‌ی طرح‌های بزرگ زندگی‌تان باشید.

درباره‌‌ی کتاب زندگی خود را طراحی کنید

شاید برای شما هم این سوال بزرگ پیش آمده باشد که چه کسانی بیشترین تاثیر را در هدایت جهان امروزی به عهده دارند. بیل برنت (Bill Burnett) و دیو اوانز (Dave Evans)، محققان دنیای فناوری، تنها یک جواب برای این سوال دارند: جهان در دست طراحان بزرگ است! کافی‌ست تا به دنیای اطراف خود نگاهی بیاندازید تا پشت هر وسیله یا اختراعی، تفکر هوشمند یک طراح ماهر را بیابید. اما طراحان چگونه به دنیای اطراف نگاه می‌اندازند؟ یا در سوالی بهتر: چطور همانند یک طراح موفق بیاندیشیم؟ این همان سوالی‌ست که کتاب زندگی خود را طراحی کنید (Designing Your Life) به‌راحتی از کنار آن نمی‌گذرد. نویسندگان این کتاب به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید شما نیز دنیای اطراف خود را همچون یک طراح هوشمند مشاهده کنید.

در جهان امروز طراحان موفق و پیشرو کم نیستند، طراحانی که نقشه‌ی راه اهداف خود را طراحی می‌کنند و تا رسیدن به آن دست از هیچ تلاشی نمی‌کشند. هر یک از ما، به لطف ابزارهای ارتباطی، زندگی بسیاری از این رهبران و طراحان را رصد می‌کنیم، اما نکته‌ای که در این میان همچنان مبهم باقی می‌ماند آن است که آیا طراحان موفق از قاعده و قانون مشترکی در عملکرد خود پیروی می‌کنند؟ بیل برنت و دیو اوانز که خود از طراحان بزرگ و موفق دنیای فناوری هستند، دریافتند پاسخ این سوال به کمک ما می‌شتابند. در حقیقت آن دو به دنبال یافتن جواب دغدغه‌ای قدیمی‌تر هستند، دغدغه‌ای که شاید هر یک از ما از زمان کودکی در سر خود می‌پرورانیم، این که قرار است در زندگی چه کار مهمی را به ثمر برسانیم و ماموریت ما در این زندگی چیست؟ نقشه‌ی راهی که نویسندگان در کتاب زندگی خود را طراحی کنید، پیش چشم ما قرار می‌دهند، قبل‌تر و صدها بار توسط افراد مختلف به بوته‌ی نقد و آزمایش نشسته و نتایج مثبت آن زندگی افراد بسیاری را متحول کرده است. حال در فصل‌های این کتاب موفق و البته پرفروش، ما نیز می‌توانیم بار دیگر طرح‌ها و ایده‌های قدیمی خود را از صندوق ذهن بیرون بیاوریم و این‌بار به شیوه‌ای جدید، یعنی راه و روشی که طراحان بزرگ انتخاب می‌کنند، به آن نگاهی بیاندازیم و این بار خود ما نقشه‌های بزرگ زندگیمان را عملی کنیم.

این کتاب اولین‌بار در سال 2015 به نشر جهانی رسید و ترجمه‌ی آن با تلاش انتشارات کتیبه پارسی و ترجمه‌ی خوب سیمین موحد به دست علاقه‌مندان دنیای موفقیت و خودسازی رسید.

جوایز و افتخارات کتاب زندگی خود را طراحی کنیم

  • شماره یک پرفروش‌ترین‌های نیویورک ‌تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب آمریکا در سال 2016

نکوداشت‌های کتاب زندگی خود را طراحی کنید

  • با این کتاب خواهید آموخت که چگونه یک شغل رضایت‌بخش پیدا کنید. همچنین یاد می‌گیرید چگونه تصمیم‌های در لحظه و مهم زندگی را بهتر هدایت کنید و مشکلات را از سر راه بردارید. (مجله‌ی نیویورکر)

  • این کتاب شما خوانندگان را در فرآیند ساختن یک زندگی رضایت‌بخش و معنادار راهنمایی خواهد کرد. (دانیل پینک، نویسنده)

  • شاید مهم‌ترین درس کتاب این باشد که معنی واقعی شکست، رضایت دادن به زندگی‌ای است که انسان را ناراضی نگه می‌دارد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

کتاب زندگی خود را طراحی کنید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب ویژه و آموزنده را به علاقه‌مندان دنیای موفقیت و خودسازی و به کسانی که می‌خواهند نقشه‌ی راه موفقیت زندگی خود را طراحی کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

با بیل برنت و دیو اوانز بیشتر آشنا شویم

بیل برنت (متولد 1957) یک طراح، مدرس و از نویسندگان موفق دنیای خودسازی است. او همچنین در یک آزمایشگاه طراحی زندگی در دانشگاه استنفورد به فعالیت پژوهشی می‌پردازد. علاوه بر این بیل برنت، کمک به دانشجویان در زمینه‌ی برنامه‌های طراحی را از تخصص‌های خود می‌داند و سالانه به هفتاد تا صد دانشجو مشاوره می‌دهد. من یک مجموعه آموزشی اجرایی را هدایت می‌کنم که بر آموزش اصول تفکر طراحی به رهبران کسب و کار و تصمیم‌گیرندگان متمرکز است

دیو اوانز (متولد 1953) نیز از سخنرانان و مدیران موفق دنیای فناوری است. او همچنین شرکتی با نام Electronic Arts را در این زمینه طراحی کرده و به همراه همکاران خود به اجرا درآورده است. همکاری در پروژه‌های کشف استعداد شرکت Apple نیز از دیگر فعالیت‌های کارنامه‌ی حرفه‌ای اوانز است.

در بخشی از کتاب زندگی خود را طراحی کنید: گام به گام طراحی زندگی دلخواه می‌خوانیم

شاید این را شنیده باشید که می‌گویند در آمریکا «نمی‌شود با شهرداری جنگید». این عبارت رایجی درباره‌ی مشکل جاذبه است. همه می‌دانند که نمی‌شود با شهرداری جنگید. شما پرخاش‌کنان می‌گویید، «نخیر، خیلی هم خوب می‌شه جنگید! مارتین لوترکینگ با شهرداری جنگید. دوستم با شهرداری جنگید. خیلی‌ها با شهرداری جنگیده‌اند. ما تعداد بیشتری جنگجو لازم داریم؛ نه کمتر! یعنی تو به ما میگی مشکل سخت رو رها کنیم؟» این پرسش مهمی است، به قدری مهم که باید به روشنی بگوییم که دقیقاً با مشکل موسوم به نیروی جاذبه چکار کنید. یادتان باشد که مسئله اصلی که ما این‌جا به دنبالش هستیم، این است که شما را از گیرکردن در چیزهای غیرعملی نجات بدهیم. وقتی شما گرفتار مشکل جاذبه‌اید، هیچ کاری نمی‌شود کرد، و ما طراحان در درجه‌ی نخست عمل‌گرا هستیم.

ما می‌دانیم که دو نسخه‌ی متفاوت از مشکل جاذبه هست: مشکل جاذبه‌ی کاملاً غیرعملی (مثل خود نیروی جاذبه که کاری در موردش نمی‌شود کرد) و مشکل جاذبه‌ی غیرعملی به لحاظ کارکردی (مثل میانگین درآمد شاعر تمام‌وقت). حالا بعضی از شما دارید فکر می‌کنید گرفتار مشکل جاذبه‌ی غیرعملی شده‌اید یا صرفاً مشکل خیلی سختی است که کمی تلاش و فداکاری لازم دارد و ریسک شکست‌ خوردن در آن زیاد است، اما ارزش امتحان‌کردن را دارد. حالا بیایید هرکدام اینها را با توجه به مثال‌هایی که در بالا زدیم، بررسی کنیم و ببینیم این مسئله دشوار را چطور می‌شود حل کرد. دوچرخه‌سوای در مسیر سربالا. ببینید، نیروی جاذبه را نمی‌توانید تغییر بدهید. برای تغییرش باید مدار کره‌ی زمین را عوض کنید که خب هدف احمقانه‌ای است؛ پس آن را بپذیرید. وقتی آن را پذیرفتید، آزادید تا موقعیت را بررسی کنید و راه‌حل عملی‌ای بیابید. این دوچرخه‌سوار می‌تواند دوچرخه‌ی سبک‌تری بخرد. می‌تواند وزن کم کند. می‌تواند آخرین فنون دوچرخه‌سواری بهتر در سربالایی را یاد بگیرد (مثلاً می‌گویند تندتر پدال‌زدن با دنده‌های کوچک، آسان‌تر است و در واقع بیشتر به بنیه مربوط است).

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: طراحی زندگی
1. از جایی که هستید شروع کنید
2. قطب‌نما بسازید
3. یافتن راه
4. از گوشه‌ای که گیر کرده‌اید، بیرون بیایید
5. زندگی خود را طراحی کنید
6. تهیه‌ی پیش‌نمونه
7. چطور کاری را نگیرید
8. شغل رویایی‌تان را طراحی کنید
9. شادی و خوشبختی را انتخاب کنید
10. مصونیت در برابر شکست
11. یک گروه درست کنید
نتیجه‌گیری. زندگی خوب طراحی شده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی خود را طراحی کنید: گام به گام طراحی زندگی دلخواه
نویسنده،
مترجمسیمین موحد
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات259
زبانفارسی
شابک978-622-6672-23-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی خود را طراحی کنید

sara
۱۴۰۲/۹/۱۷
خیلی از مربی‌های توسعه فردی خوندن این کتاب رو توصیه کردن و حتی جزو دروسی قرار دادن که تدریس می‌کنن. و البته که کتاب پرفروشی هم بوده.
مریم بیت سیاح
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
این کتاب را یک استاد خوب بهم معرفی کرد، امیدوارم همه ما بتوانیم کتاب زندگی خودمون را طراحی کنیم
Hossein hosseini
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
کتاب واقعا مفیدی بود ارزش خوندن داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب زندگی خود را طراحی کنید

برای دریافت کتاب زندگی خود را طراحی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.