معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر

ریچل هالیس در خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر، با بهره‌گیری از تجارب خویش در مقام زنی جوان، توصیه‌هایی سودمند را به شما ارائه داده که با استفاده از آنها می‌توانید زندگی خود را به طرز حیرت‌انگیزی دگرگون سازید. لازم به ذکر است که این اثر پرفروش نیویورک تایمز و آمازون، ذیل مجموعه کتاب صد خلاصه برتر به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر:

کتاب خودت باش دختر (Girl wash your face) یکی از پرفروش‌ترین آثار غیرداستانی جهان در سالیان اخیر است. نویسنده‌ی جوان این اثر، زنی است که در برهه‌ای خاص از زندگی خود، یک بار برای همیشه تصمیمی اساسی گرفت، مبنی بر اینکه خود حقیقی خویش را بپذیرد و مصممانه به تمام عرف‌ها و کلیشه‌های نادرستی که جامعه به او تحمیل می‌کند، پشت پا بزند. این زن ریچل هالیس نام دارد. او در کتاب خودت باش دختر با صداقتی ناب و زیبا، از پس پرداختن به دغدغه‌های کوچک و بزرگ خویش، توصیه‌هایی فوق‌العاده سودمند را برای ساختن زندگی‌ای هر چه بهتر استخراج کرده و با مخاطبین خود در میان گذاشته است.

نکته‌ی مهم در این میان این است که نخستین مخاطب توصیه‌های مطرح‌شده در کتاب خودت باش دختر، خود نویسنده‌ است. این امر نشان می‌دهد که هالیس به هیچ عنوان با نگاهی از بالا به پایین به امر و نهیِ مخاطبین خود که اغلب هم‌جنسان او هستند، نپرداخته. بلکه همچون خواهری به دردِ دل گفتن با ایشان پرداخته، و از پس این درد دل‌ها نظرات خویش را نیز در باب مسائل گوناگون مطرح کرده است.

هالیس آموزه‌های موجود در اثر حاضر را در قالب «دروغ»هایی تقسیم‌بندی و ارائه کرده که به زعم او، غالباً از جانب محیط زندگی و گاهی نیز به وسیله‌ی خود افراد، به عنوان حقایقی بدیهی تلقی می‌شوند. برخی از این دروغ‌ها به ظاهرِ ما مربوطند: تو لاغر هستی! تو زشتی! تو نیاز به عمل جراحی داری!

برخی دیگر از این دروغ‌ها هم مربوط به شخصیت و باطن ما می‌شوند: تو بی‌اعتماد به نفسی! تو دست‌وپاچلفتی هستی! تو دیوانه‌ای! گروهی دیگر از دروغ‌ها هم هستند که به کل متفاوتند. زیرا ما خودمان آنها را درباره خود می‌بافیم و می‌گوییم و در نهایت هم باور می‌کنیم. دروغ‌هایی مثل «من توی رابطه، بد هستم»، «من مادر خوبی نیستم»، «ظاهرم من رو تعریف می‌کنه» و غیره. آنچه از کتاب خودت باش دختر خواهید آموخت در واقع چیزی جز نحوه‌ی مقابله با اثرات مخرب این دروغ‌ها نیست.

در پایان ذکر نکته‌ای را لازم می‌دانیم: اثر حاضر نسخه‌ی خلاصه‌شده‌ی کتاب خودت باش دختر است. با این حال می‌توانید اطمینان داشته باشید که با گوش سپردن به آن از مهم‌ترین مطالب بیان‌شده در اصل کتاب اطلاع خواهید یافت.

افتخارات خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر:

- از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- نامزد بهترین کتاب غیرداستانی از سوی کاربران گودریدز
- از جمله آثار حاضر در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر:

- اثری فوق‌العاده برای آن دسته از زنانی که در مسیر تحقق رؤیاهای خویش با مانع مواجه شده‌اند. (Publishers Weekly)
- سرشار از توصیه‌هایی سرراست و ثمربخش. (Goodreads)
- گرمابخش و سرگرم‌کننده. (amazon)

خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر مناسب چه کسانی است؟

از تمام زنان جوان دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی اثر حاضر باشند.

با ریچل هالیس بیشتر آشنا شویم:

ریچل هالیس (Rachel Hollis) در سال 1983 متولد شده است. او این روزها یکی از محبوب‌ترین نویسندگان زن دنیا به شمار می‌رود. آثار وی، از جمله کتاب پرفروش و محبوب دختر جان خودت باش، مخاطبینی گسترده در همه‌ی دنیا داشته و بر ذهنیت بسیاری از خوانندگان جوان خود اثری مثبت و سازنده گذاشته است. بزرگ‌ترین مسئله‌ی مورد توجه ریچل هالیس، مشکلات زنان در جوامع امروزی است. هالیس ساده و صمیمی می‌نویسد و از تکرار مطالب کلیشه‌ای که در دیگر کتاب‌های انگیزشی به وفور یافت می‌شود، به طور جدی ابا دارد. آثار او قبل از هر چیز، برگرفته از زندگی شخصی و تجربیاتی‌ست که خودش به عنوان یک زن جوان در جامعه داشته است. از کتاب‌های مشهور اوست: «شرمنده نباش دختر، دختر جان خودت باش، اصلاً انتظارشو نداشتم.»

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر می‌شنویم:

قبلاً خیلی توی رابطه بد بودم. وای خدا! آرزو می‌کنم کاش فقط یه بار قبل از اینکه ازدواج کنم کسی گفته بود: «ببین، اینا تجربه‌ی منن. اینا چیزهاییه که باید بدونی. اینجا از گام‌هایی می‌گم که برای تغییر از بد بودن به بی‌نظیر بودن برای رابطه برداشتم.» چیزهایی که بهم کمک کرد:

یک: رابطه داشتن رو تو ذهنم دوباره تعریف کردم. تصمیم گرفتم فکر کنم قراره تجربه‌ای دلپذیر باشه، که همیشه جالب‌تر از هر کار دیگه‌ایه که می‌تونم انجام بدم.

دو: فهمیدم چطور می‌تونه یه تجربه خیلی مهم باشه.

سه: دختری مسیحی بودم که نمی‌تونست خودشو راضی کنه به آدمی عجیب و غریب تبدیل بشه.

چهار: بدنمو قبول کردم. قبلاً نگران بودم خوب به نظر می‌رسه یا نه.

پنج: به خودم قول دادم به نهایت لذت برسم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
19 دقیقه
قسمت اول
14 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر
نویسنده
مترجمیاسمن بحرینی
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر

مل
۱۴۰۱/۵/۱
کتاب عالیست برای خانمها که برای خودشان ارزش قایل بشوند و در اولویت باشند
پریا یوسف زاده
۱۴۰۱/۲/۷
گوینده‌اش عالیه. محتوای بسیار انگیزشی و تغییر دیدگاه منفی به زندگی
فریبا کشاورز
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خیلی خوب. بود برای من باعث شد تلنگری بشه برای‌ی راه جدید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.