معرفی و دانلود کتاب صوتی بیداری غول درون 2

عکس جلد کتاب صوتی بیداری غول درون 2
قیمت:
۱۰۱,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیداری غول درون 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیداری غول درون 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیداری غول درون 2

کتاب صوتی بیداری غول درون 2، نوشته‌ی آنتونی رابینز، به شما می‌آموزد چطور با کنترل افکار، احساسات و بدن‌تان، روابط حرفه‌ای و فردی‌تان را در اختیار بگیرید و به فردی موفق تبدیل شوید. او در این کتاب پرفروش که بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته است، روش‌ها و تکنیک‌های پرکاربردی را ارائه می‌دهد که به شما در رسیدن به اهداف زندگی‌تان کمک خواهند کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی بیداری غول درون 2

آنتونی رابینز (Tony Robbins یا Anthony Robbins) در کتاب صوتی بیداری غول درون 2 (Awaken The Giant Within) با رجوع به برخی تحقیقات روان‌شناسی و رویکرد‌های جدید در این حوزه، استراتژی‌ها و روش‌های اثبات‌شده‌ای را ارائه می‌دهد که به کمک‌شان می‌توان سرنوشت فیزیکی، احساسی، ذهنی و مالی را تغییر داد. او در این کتاب نشان می‌دهد هر فرد چطور می‌تواند با از بین بردن باورهای اشتباهی که مانع رسیدن به موفقیت می‌شوند، رویاها و اهدافش را دنبال کند.

این نویسنده‌ی مشهور، سه عامل اصلی را معرفی می‌کند که برای ایجاد تغییری بنیادی و پایدار در زندگی باید به آن‌ها توجه کرد. این سه عامل، از این قرار هستند: «استانداردها و انتظارات»؛ «باور‌های محدودکننده»؛ و «استراتژی». برای تغییر این سه عامل، شما باید به ذهنیت و زاویه‌ی دیدتان را تغییر دهید و به دنبال فرد موفقی بگردید که بتوانید او را الگوی خود قرار دهید.

کتاب صوتی بیداری غول درون 2، در ادامه این نکته را بیان می‌کند که برای کنترل سرنوشت، باید روی اهداف مشخص و مناسب تمرکز کنید و معنای این اهداف برای خودتان را بدانید. هیچ‌چیز در زندگی، تا زمانی که به آن معنایی را نسبت ندهید، معنایی ندارد. آنتونی رابینز در این بخش، مثال‌های متعددی از افرادی را می‌آورد که توانسته‌اند با تمرکز و پیدا کردن معنا در زندگی‌شان، به موفقیت برسند و رؤیاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

آنتونی رابینز در کتاب صوتی بیداری غول درون 2 نیز مانند دیگر آثار به اهمیت باورها و نقش آن‌ها در شکل‌دهی به سرنوشت ما می‌پردازد. او مشابه رویکرد CBT در روان‌شناسی، ویژگی‌های باورهایی که ما را درمانده می‌کنند را نشان می‌دهد تمرین‌ها و روش‌هایی برای رهایی از این باور‌ها را معرفی می‌کند. مثال‌هایی که آنتونی رابینز از زندگی خودش می‌آورد، کمک زیادی به ترک این باور‌های اشتباه می‌کنند.

کتاب بیداری غول درون 2، توسط انتشارات کتیبه پارسی و به ترجمه‌ی مریم بردبار و زهره شمسی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی ماه آوا به گویندگی کمیل سلیمان پور تهیه کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب بیداری غول درون 2

  • کتاب پرفروش بین‌المللی.
  • فروش بیش از 1 میلیون جلد.

نکوداشت‌های کتاب بیداری غول درون 2

  • این کتاب، سلاح قدرتمندِ دیگری در زرادخانه‌ی آنتونی رابینز به شمار می‌رود. کتاب بیداری غول درون، منبع عظیمی از قدرت و بینش را برای من هم در زندگی شخصی و هم در زندگی کاری فراهم کرده است. (پیتر گوبر، رییس هیئت مدیره‌ی ماندالای اینترتینمنت)

  • آنتونی رابینز، بهترین مربی برای زنان و مردانی‌ست که هیچ‌گاه به چیزی کمتر از شکوفا کردن تمامی ظرفیت‌های‌شان راضی نمی‌شوند. (پَت رایلی، مربی ان بی ای)

  • خواندن این کتاب برای هر کسی که به دنبال بهتر کردن کیفیت زندگی‌اش است الزامی‌ست. (بارابارا دی آنجلیس، نویسنده‌ی کتاب «رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند»)

  • آنتونی رابینز یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های تأثیرگذار نسل خودش است. (استفان کاوی، نویسنده‌ی کتاب «هفت عادت مردمان مؤثر»)

  • تمامی صفحات این کتاب سرشار از راهکارهای اثبات‌شده و عملی‌ای برای متمرکز کردن افکار و احساسات‌تان بر روی رسیدن به اهداف زندگی‌تان است. (اسکات دی گارمو، نویسنده)

کتاب صوتی بیداری غول درون 2 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های انگیزشی علاقه دارید و می‌خواهید کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم

آنتونی جی رابینز (متولد 1960) نویسنده، مربی و سخنران کروات‌تبارِ آمریکایی‌ست. عمده‌ی شهرت او مدیون کتاب‌های انگیزشی پرفروشی‌ست که نوشته است. او توسط نشریه‌ی وُرث به عنوان یکی از 100 نفر تأثیرگذار در حوزه‌ی مالی و توسط شرکت اکسنچر به عنوان یکی از 50 متفکر برتر در حوزه‌ی کسب‌و‌کار انتخاب شده است. آنتونی رابینز برای بسیاری از چهره‌های شاخص، از جمله بیل کلینتون، رییس جمهور پیشین آمریکا، هیو جکمن، بازیگر مطرح هالیوود، و پیتبول، رپر مشهور به مربی‌گری پرداخته است. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «قدرت نامحدود»، «نفوذ واژگان» و «نیروی زندگی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بیداری غول درون 2 می‌شنویم

یکی از چیزهایی که بیش از همه درباره‌ی کاری که انجام می‌دهم دوست دارم، فرصت رمزگشایی رفتار انسان و به موجب آن، ارائه‌ی راه‌حل‌هایی‌ست که به راستی تفاوتی در کیفیت زندگی مردم ایجاد می‌کنند. شیفته‌ی کاوش عمیق برای دانستن چرایی نهفته در رفتار یک شخص، کشف سؤالات، استعاره‌ها، منابع، ارزش‌ها و باور‌های اصلی هستم. زیرا هنر من در توانایی ایجاد نتایج سریع و قابل‌اندازه‌گیری‌ست و از روی ضرورت یاد گرفته‌ام چگونه به سرعت نقاط کلیدی نفوذ را برای تسهیل تغییر، موقعیت‌یابی کنم. هر روز، در نقش شرلوک هلمز زندگی کرده و رد جزییات کوچک را می‌گیرم که پازل تجربه‌ی منحصربه‌فرد هر شخص را کنار هم قرار دهد. حدس می‌زنم می‌توانید بگویید یک کارآگاه بسیار خصوصی هستم.

برای رفتار انسان، درست به آشکاری مدرک غیرقابل‌انکار، سرنخ‌های گویایی وجود دارد. گاهی سرنخ‌ها، کمی زیرکانه‌تر هستند و کشف آن‌ها تحقیق بیشتری می‌طلبد؛ اما همانطور که رفتار انسان متغیر است، یکی از چیزهایی که امکان موفقیت‌آمیز بودن کارهایم را داده است، این موضوع است که در نهایت، همه‌چیز به الگوهای مشخصی بستگی دارند که ساخته‌ی عوامل کلیدی خاصی هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
تأثیر استعاره‌های زندگی
53 دقیقه
ده سیگنال اقدام
47 دقیقه
2. دلمشغولی باشکوه: خلق یک آینده‌ی برانگیزاننده
46 دقیقه
قدرت سیستم فعال‌سازی شبکه‌ای را برای رسیدن به اهداف خود آزاد کنید
35 دقیقه
3. چالش 10 روزه‌ی ذهنی
48 دقیقه
4. تأثیر نهایی: سیستم جامع شما
43 دقیقه
5. ارزش‌های زندگی: قطب‌نمای شخصی شما
46 دقیقه
درس‌های دردناک
30 دقیقه
6. قوانین: اگر شاد نیستید، دلیلش این است
53 دقیقه
آیا قوانین‌تان به شما توانایی می‌بخشند یا شما را ناتوان می‌کنند؟
62 دقیقه
7. مرجع‌ها: تاروپود زندگی
67 دقیقه
8. هویت، کلید توسعه
4 دقیقه
9. سرنوشت احساسی، تنها موفقیت حقیقی
37 دقیقه
10. سرنوشت فیزیکی، زندان رنج یا قصر لذت
12 دقیقه
11. سرنوشت رابطه، جایی برای در میان گذاشتن و توجه
58 دقیقه
12. سرنوشت مالی، گام‌های کوچک به سوی ثروتی کوچک یا بزرگ
17 دقیقه
13. بی‌عیب‌ونقص باشید، منشور اخلاقی شما
12 دقیقه
14. زندگی و زمان خود را مدیریت کنید
1 دقیقه
15. استراحت و بازی، حتی خداوند هم یک روز را استراحت کرد
44 دقیقه
16. واپسین مشکل، آنچه هر شخص می‌تواند انجام دهد
46 دقیقه
مشکلات محیط‌زیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیداری غول درون 2
نویسنده
مترجممریم بردبار، زهره شمسی
راویکمیل سلیمان پور
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیداری غول درون 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیداری غول درون 2

برای دریافت کتاب صوتی بیداری غول درون 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.