معرفی و دانلود کتاب صوتی اصول آماده سازی: آنچه هر رهبری باید بداند

عکس جلد کتاب صوتی اصول آماده سازی: آنچه هر رهبری باید بداند
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اصول آماده سازی: آنچه هر رهبری باید بداند

پشت هر گروه موفقی، یک رهبر موفق ایستاده است! جان سی ماکسول در کتاب صوتی اصول آماده سازی چکیده‌ای از تجربیات و پژوهش‌های خود را در زمینه‌ی هدایت و مدیریت سازمان‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد. از طریق این کتاب شما با مشخصه‌های یک مدیر کارآمد آشنا شده و امور کارکنان خود را به موثرترین شکل مدیریت خواهید کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی اصول آماده سازی

هیچ‌ موفقیتی در این دنیا با تلاش تک‌نفره به دست نیامده و نخواهد آمد. هر موفقیتی که در گروه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون می‌بینید، حاصل یک فعالیت جمعی است که زیر نظر رهبری کاردان اداره شده است. البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که تمامی موفقیت‌های بزرگ نتیجه‌ی برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی‌های دقیق مدیریتی هستند. پس به موفقیت‌های اتفاقی و بی‌برنامه چندان دل نبندید زیرا با همان سرعتی که به وجود آمده‌اند، از بین خواهند رفت. جان سی ماکسول (John C Maxwell) که سال‌ها به عنوان مشاور کسب‌و‌کار فعالیت داشته، در کتاب صوتی اصول آماده سازی (Equipping 101) از اهمیت مدیریت کارآمد به‌ویژه در فعالیت‌های تجاری برایتان می‌گوید.

نویسنده با بررسی عملکرد رهبران بزرگ سیاسی، اقتصادی، هنری و... نکاتی را استخراج کرده که در حقیقت عامل موفقیت این دسته از افراد بوده است. بنابراین شما با شنیدن این کتاب صوتی راهکارهایی را می‌آموزد که پیش از این بارها‌و‌بارها توسط بسیاری از انسان‌های موفق محک زده شده. فرقی ندارد در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید یا کسب‌و‌کار شما درحال حاضر چقدر کوچک است؛ جان سی ماکسول روش‌های صددرصدی پیشرفت را به شما می‌آموزد.

با شنیدن کتاب صوتی اصول آماده سازی به ویژگی‌های شاخص رهبران بزرگ پی می‌برید و می‌آموزید که این ویژگی‌ها را در خود پرورش بدهید. یاد می‌گیرید که چگونه کارمندان، زیردستان یا هم‌گروهی‌های خود را برای تغییرات اساسی آماده کنید و برای ارتقای سطح توانایی ایشان از چه استراتژی‌هایی کمک بگیرید. هر مدیری می‌داند که باارزش‌ترین سرمایه‌ی شرکت‌ها و سازمان‌ها نیروی انسانی آن‌ها هستند. براین‌اساس نخستین شرط موفقیت هر ارگانی، توجه به سطح استعداد و توانمندی کارکنان و آمادگی ایشان برای پیشرفت است.

کتاب حاضر مملو از داستان‌هایی است که سرگذشت رهبران موفق را به شما نشان می‌دهد. غول‌های بزرگ سینما، بزرگترین مربیان ورزشی، سیاستمداران مشهور تاریخ و... گرد هم آمده‌اند تا از مسیرهایی که برای رسیدن به پیروزی طی کرده‌اند، برای شما بگویند.

ترجمه‌ی روان این کتاب را سیمین موحد به عهده داشته است و نشر پیکان نیز آن را به چاپ رسانده‌. کتاب صوتی اصول آماده سازی با خوانش فرزاد رضایی به همت نشر صوتی موج کتاب منتشر شده است.

کتاب صوتی اصول آماده سازی مناسب چه کسانی است؟

علاقمندان حوزه‌ی اقتصاد و مدیریت کسب‌و‌کار با شنیدن کتاب صوتی اصول آماده سازی نکته‌های بسیاری را می‌آموزند.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم

جان سی ماکسول نویسنده و کشیش آمریکایی است که آثار درخورِ توجه فراوانی درباره‌ی موضوع رهبری به رشته‌ی تحریر درآورده است. ماکسول سالانه برای حدود پانصد شرکت در سرتاسر جهان سخنرانی می‌کند و از طریق برگزاری سمینارهای گوناگون، آموخته‌های ارزشمند خویش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گفتنی است که آثار ماکسول تاکنون بارها در صدر کتب پرفروش نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و بیزنس ویک قرار گرفته و همواره از فروشی بالا برخوردار بوده‌اند. برخی از مهم‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «دگرش در رهبری»، «افراد موفق چگونه فکر می‌کنند»، «10 قانون موفقیت»، «درجا زدن ممنوع» و «اخلاق حرفه‌ای در تجارت.»

در بخشی از کتاب صوتی اصول آماده سازی می‌شنویم

سرمایه‌گذاری روی گروه، برداشت محصول عالی از کار و تلاش را تقریباً تضمین می‌کند؛ زیرا گروه خیلی بیشتر از افراد می‌تواند کار انجام دهد. او یکی از بزرگترین سازندگان تیم در همه‌ی ورزش‌هاست. بااین‌حال احتمالاً هرگز نامش را نشنیده‌اید. این فهرستی از موفقیت‌های خیره‌کننده‌ی اوست:

چهار فصل پی‌در‌پی بسکتبال با دست‌کم بیست پیروزی، کسب پنج قهرمانی ملی، رتبه‌ی شماره‌ی یک در حوزه‌ی کاری‌اش ظرف بیست سال از سی‌و‌پنج سال گذشته، کسب پیروزی هشتاد‌و‌هفت درصدی در طول زندگی.

نام او مورگان ووتن است و چرا بیشتر مردم هرگز نام او را نشنیده‌اند؟ زیرا او مربی بسکتبال دبیرستان است.

وقتی از مردم بخواهید بزرگترین مربی بسکتبال کل تاریخ را نام ببرند، بیشترشان یکی از این دو نام را ذکر می‌کنند: ردور بلک یا جان وودن. اما می‌دانید که جان وودن مربی تیم بسکتبال دانشگاه کالیفرنیا، ملقب به جادوگر وست‌وود، درباره‌ی مورگان ووتن چه گفته؟ او با تحسین فراوان گفته است: «مردم می‌گویند مورگان ووتن بهترین مربی بسکتبال دبیرستان‌های کشور است. من مخالفم! من هیچ مربی‌ای بهتر از او در هیچ سطحی نمی‌شناسم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
19 دقیقه
بخش یکم: آماده‌سازی برای موفقیت - قسمت اول
23 دقیقه
بخش یکم - قسمت دوم
13 دقیقه
بخش دوم: آماده‌سازی افراد درست - قسمت اول
13 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
18 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
22 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
19 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنجم
23 دقیقه
بخش دوم - قسمت ششم
16 دقیقه
بخش سوم: آماده‌سازی برای سطح بعدی - قسمت اول
23 دقیقه
بخش سوم - قست دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اصول آماده سازی: آنچه هر رهبری باید بداند
نویسنده
مترجمسیمین موحد
راویفرزاد رضایی
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اصول آماده سازی

فرهاد مهرابی
۱۴۰۳/۱/۳
این کتاب عالیه مخصوصا برای کسایی که با گروه کارمیکنن من که ازش خیلی یاد کرفتم
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب دوم مشابه عالی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اصول آماده سازی

برای دریافت کتاب صوتی اصول آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.