معرفی و دانلود کتاب شرکت تک نفره

عکس جلد کتاب شرکت تک نفره
قیمت:
۷۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شرکت تک نفره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شرکت تک نفره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شرکت تک نفره

آیا برای بهبود عملکرد و رشد کسب و کار خود، الزاماً باید ابعاد آن را گسترش دهیم؟ پاول جارویس در کتاب شرکت تک نفره یکی از کهن‌ترین فرضیات را در این‌باره زیر سؤال می‌برد و مطالب آموزنده‌ای را در راستای افزایش بهره‌وری کسب‌ و کار شما در اختیارتان قرار می‌دهد. این اثر به بیش از 20 زبان در سراسر جهان ترجمه شده است.

درباره‌ی کتاب شرکت تک نفره

این کتاب بسیاری از ایده‌ها و گرایش‌های اخیر در حوزه‌ی کسب و کار، از مینیمالیسم دیجیتال گرفته تا رویکردهای بدیع‌تر را به هم پیوند می‌دهد؛ محصول نهایی دیدگاهی ساده و هدفمند است که موفقیتی تضمینی را در پی دارد. پاول جارویس در کتاب شرکت تک نفره (Company of One) به نوعی یکی از عمیق‌ترین و اساسی‌ترین فرضیات کسب‌وکار را زیر سؤال می‌برد. او معتقد است که رشد یک تجارت الزاماً در گرو گسترش ابعاد آن نیست.

پاول جارویس در سراسر کتاب مثال‌ها و جایگزین‌هایی را برای باورهای رایج اما غلط در مورد ساخت، اداره و رهبری یک شرکت ارائه می‌کند. در کتاب شرکت تک نفره ادعایی مبنی بر این که تنها یک راه برای دست یافتن به موفقیت در تجارت وجود دارد، مطرح نمی‌شود. بلکه مقصود نویسنده این است که مخاطب درباره‌ی آنچه در حال تغییر و دگرگونی است آگاهی داشته باشد و بداند که چگونه این تغییرات به او کمک خواهند کرد.

نویسنده در این کتاب از شرکت‌هایی سخن به میان می‌آورد که ابعاد تجارت آن‌ها از مقیاسی کوچک برخوردار است و رهبران و مدیران آن‌ها به طور هدفمند کسب و کار خود را کوچک نگه می‌دارند تا درآمدی پایدار، استقلالی منحصر به فرد و تعادلی مثال‌زدنی داشته باشند. او معتقد است فریلنسینگ یا خویش‌فرمایی می‌تواند گام خوبی برای راه‌اندازی چنین شرکت‌هایی باشد. شما می‌توانید با استفاده از مهارت‌های فروش، بررسی جامعه‌ی هدف، بهبود روابط سودمند و ارائه‌ی خدمات عالی به مشتریان، یک شرکت تک نفره‌ی موفق داشته باشید.

برای کسی که در فکر راه‌اندازی یک کسب و کار شخصی با ابعاد کوچک است و دانش چندانی درباره‌ی آن ندارد، این کتاب می‌تواند در حکم مقدمه‌ای عالی به کار بیاید و شما را از اهداف تجاری عاقلانه و چگونگی دست یافتن به آن‌ها آگاه کند. نشر هورمزد ترجمه‌ی پگاه فرهنگ مهر را از این اثر تهیه و منتشر نموده است.

کتاب شرکت تک نفره برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب شرکت تک نفره برای هر کسی که به دنبال رشد در کسب و کار کوچک و شخصی خود است، پیشنهاد می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب شرکت تک نفره

  • پاول جارویس در کتاب شرکت تک نفره جارویس شما را قانع می‌کند که چگونه برای بزرگتر کردن کسب‌وکار خود به بهتر کردن آن بپردازید. برای هر کارآفرینی که سرمایه‌های زندگی را به سرمایه‌های مادی ترجیح می‌دهد، کتاب شرکت تک نفره یک خواندنی ضروری به شمار می‌رود. (کال نیوپورت، نویسنده‌ی پرفروش)

  • شما یک ماشین نیستید، پس چرا کسب و کارتان را مثل یک ماشین اداره می‌کنید؟ شرکت تک نفره راه متفاوتی را به شما نشان می‌دهد. اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه کسب و کاری داشته باشید که برای شما مفید باشد، به جای آن که برعکس فکر کنید، به مطالعه‌ی این کتاب نیاز دارید. (کریس گیبو، نویسنده‌ی پرفروش)

  • پیش‌فرض «هرچه بیشتر بهتر» دیگر در تجارت کار نمی‌کند. اگر می‌خواهید چیز مهمی بسازید، برای خانواده‌تان و دنیا تفاوت ایجاد کنید، و واقعاً از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، کتاب شرکت تک نفره یک اثر الهام‌بخش برای شما خواهد بود و اقدامات گام به گامی را به شما ارائه خواهد داد که نحوه‌ی انجام تجارت و زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. (کورتنی کارور، نویسنده‌ی پرفروش)

  • پاول جارویس در کتاب شرکت تک نفره به زیبایی نشان می‌دهد که مهم نیست چند کارمند دارید یا به چند مشتری خدمات می‌دهید. بلکه مهم این است که با چه کسانی کار می‌کندید. او یک ایده‌ی انقلابی برای زمان ما دارد: کسب و کار خود را بر اساس ارزش‌های خود بسازید. این کتاب یک گنج است. (میچ جوئل، بنیانگذار و نویسنده)

با پاول جارویس بیشتر آشنا شویم

پاول جارویس (Paul Jarvis) یک کهنه‌کار پرآوازه در دنیای فناوری آنلاین است. او در طول سال‌ها فعالیت خود مشتریان نامداری همچون شرکت مایکروسافت، یاهو، مرسدس بنز، وارنر موزیک و شکیل اونیل داشته است. جارویس یکی از بنیانگذاران Fathom Analytics به شمار می‌رود و نوشته‌های او در نشریات معتبری همچون فوربس، فایننشیال تایمز، بلومبرگ و یو.اس.ای تودی منتشر شده است.

در بخشی از کتاب شرکت تک نفره می‌خوانیم

سرمایه‌گذاران حتی اگر مالکِ شرکت باشند، بزرگ‌ترین دلیلِ کسب‌وکارها برای رشد هستند. اگر امروز یک شرکت سرمایه‌گذار مبلغ 1میلیون دلار روی شرکت شما سرمایه‌گذاری کند، مایل است شاهد بازدهی حداقل سه برابر این مبلغ (اگر سرمایه‌گذارانِ اولیه باشند، حتی بیش از این مقدار) در طول چند سال باشد. جهت رسیدن به این اهداف، رشد باید مضاغف باشد. حتی اگر پولتان را برای تأسیس شرکتی سرمایه‌گذاری کنید، دوست دارید برای ریسکی که انجام دادید، بازپرداختِ خوبی را دریافت کنید. اگرچه درصورتی‌که قادر باشید کار را از شرکتی کوچک با سرمایه‌گذاری کم آغاز کنید، می‌توانید به‌جای اینکه به‌طور مستمر پیگیر «بازپرداخت» پولتان باشید، تمرکز اصلی‌تان را بر ادارۀ کسب‌وکار و بهترکردن آن برای مشتریانی بگذارید که به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنید.

همان‌طور که قبلاً خلاصه‌وار توضیح دادم، ریزش مشتری زمانی رخ می‌دهد که مشتریان کنونی تصمیم بگیرند دیگر نخواهند مشتری ما باشند. بنابراین درآمدی که آن‌ها تولید کردند، باید با درآمد حاصل از مشتریان جدید جایگزین شود. اگر نرخ ریزش بیشتر از نرخ اکتساب مشتری باشد، شما در مارپیچی رو به پایین قرار گرفته‌اید. همان‌طور که دربارۀ کیت اونیل نیز شاهد بودیم، اکثر اوقات شرکت‌ها به‌جای اینکه دلایل ترکِ مشتریان را برطرف کنند، با تمرکز بر افزودن مشتریان بیشتر سعی دارند ریزش آن‌ها را جبران کنند. برطبق گزارش بازاریابیِ کانال متقابل ریسپانسیس/ ایکانسالتنسی، افزودن مشتری جدید پنج برابرِ نگه‌داشتن مشتری کنونی هزینه در بر دارد. بنابراین بااینکه اکتساب مشتریان جدید به رشد کمک می‌کند، سرمایۀ بسیاری را نیز می‌طلبد. همین مطالعه نشان داد که شرکت‌ها هنوز بیشتر تلاش خود را صرف یافتن مشتریان جدید و نه نگه‌داشتن مشتریان کنونی می‌کنند. خودپسندی یا غرور آخرین دلیلِ شرکت‌ها برای رشد است. این دلیل همچنین به‌نسبت مهارت بیشتری را می‌طلبد؛ چراکه غلبه بر آن مشکل‌تر خواهد بود. همۀ ما در جامعه به کسانی که صاحب شرکت بزرگی هستند، بیشتر احترام می‌گذاریم؛ بنابراین تأسیس شرکتی بزرگ، یک هدف بسیار مطلوب است. رؤیای بسیاری از ما این است که مسئولیت یک شرکت بزرگ را داشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول. شروع کنید
فصل اول. معرفی شرکت تک‌نفره
فصل دوم. کوچک‌ماندن: هدف نهایی
فصل سوم. آنچه برای رهبری نیاز دارید
فصل چهارم. رشددادن شرکتی که رشد نمی‌کند
بخش دوم. تعریف کنید
فصل پنجم. مشخص‌کردنِ ذهنیت درست
فصل ششم. شخصیت مهم است
فصل هفتم. یک مشتری
فصل هشتم. سیستم‌های مقیاس‌پذیر
فصل نهم. هرچه می‌دانید را آموزش بدهید
بخش سوم. حفظ کنید
فصل دهم. استفادۀ صحیح از اعتماد و مقیاس
فصل یازدهم. شروع به کار و تکرار در قدم‌های کوچک
فصل دوازدهم. ارزشِ پنهانِ روابط
فصل سیزدهم. راه‌اندازی شرکت تک‌نفره، داستان من
حرف آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شرکت تک نفره
نویسنده
مترجمپگاه فرهنگ مهر
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-7251-81-4
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شرکت تک نفره

Babak Afshari
۱۴۰۲/۵/۲۹
کتاب فوق العاده‌ای بود. پبش فرضهای ذهنی در خصوص گسترش شرکت به عنوان عامل سود دهی را زیر سوال برده. کوچک، چابک، منعطف،
bahareh tasbihi
۱۴۰۲/۸/۱۰
کتاب خوب با پیشنهادات کاربردی جهت بهبود کسب و کارهای کوچک و یا فردی است.
کاربر R
۱۴۰۲/۱۲/۴
کتاب کاربردی و مفیدی در حوزه تجارت هست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب شرکت تک نفره

برای دریافت کتاب شرکت تک نفره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.