معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای اثری از کن بلانچارد و اسپنسر جانسون، از کارشناسانِ برجسته و نویسندگانِ پرفروش حوزه‌های مدیریت و بازاریابی است. مؤلفان در این کتاب صوتی به مخاطبان خود کمک می‌کنند با کسب آگاهیِ بیشتر از شیوه‌های نوین مدیریتی از جمله مدیریت یک‌دقیقه‌ای، به بهره‌وری، رضایت شغلی و رفاه شخصی بیشتری دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) و اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) با مطالبی که در کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای (The One Minute Manager) ارائه کرده‌اند، بر ساختارهای مدیریتی و سازوکارهای کسب‌وکارها در جهان تأثیر شگرفی گذاشته‌اند.

اسپنسر جانسون یکی از معتبرترین متفکران و نویسندگانِ محبوب جهان است. آثار او به بیش از چهل زبان دنیا ترجمه شده‌اند و بیشتر از چهل‌وپنج میلیون نسخه به فروش رفته‌اند. کن بلانچارد نیز از جمله‌ی تأثیرگذارترین کارشناسان رهبری در جهان به‌شمار می‌رود. او نویسنده‌ی بیش از شصت عنوان کتاب است که توانسته او را در فهرست 25 نویسنده‌ی پرفروش سایت آمازون قرار دهد. این دو متفکر و نویسنده در کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای به تشریح راهکارهایی پرداخته‌اند تا مدیران و صاحبان مشاغل را در دسترسی به موفقیتِ پایدار راهنمایی کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

اسپنسر جانسون و کن بلانچارد در کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای سه راز بسیار مهم و کاربردی در مدیریت یک دقیقه‌ای را فاش می‌کنند: اهداف یک‌دقیقه‌ای، تحسین‌های یک دقیقه‌ای و توبیخ‌های یک دقیقه‌ای. آن‌ها همچنین با اشاره به مطالعات متعدد در زمینه‌های پزشکی و علوم رفتاری، به‌روشنی توضیح می‌دهند که چرا این روش‌های به‌ظاهر ساده، تا این اندازه مؤثر و کارآمد هستند و در نهایت، به شما می‌آموزند چگونه این روش‌ها را در موقعیتِ مناسب خود به‌کار ببرید و بیشترین بهره را از آن‌ها بگیرید.

در کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای، داستانِ جوانی روایت شده است که سودای مدیریت به سر دارد. او در پی یافتن مدیر باتجربه‌ای است تا مدتی نزد وی کار کرده و اصول و روش کار را از او بیاموزد. در کمال تعجب متوجه می‌شود که چنین مدیری وجود دارد؛ مدیری که همه دوست دارند برای او کار کنند. جوانِ داستانِ ما، با ذوق و شوقی فراوان نزد مدیر می‌رود تا از او رمز و راز مدیریت را فرا بگیرد. اما این تازه آغاز ماجراست.

کن بلانچارد و اسپنسر جانسون، شیوه‌ای جدید از مدیریت را در کتاب خود به تصویر کشیده‌اند. راهکارهایی که آن‌ها در کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای مطرح می‌کنند، همگام و هماهنگ با تغییرات پرشتابِ دنیای امروز است. آن‌ها با اشاره به اینکه نیروی کار از میان سرمایه‌های یک سازمان، مهم‌ترینِ آن به شمار می‌رود، موضوع متفاوتی را به مدیران گوشزد می‌کنند. به باور آن‌ها امروزه کارکردن برای بسیاری تنها به معنای رفع نیاز مالی نیست و افراد در پیِ پرداختن به کار، اهداف و دلایل دیگری را نیز در نظر داشته و دنبال می‌کنند. آن‌ها در شغل خود به دنبال معنا هستند و می‌خواهند به‌نحوی در کاری که انجام می‌دهد و همین‌طور در نتایجِ آن، سهیم باشند. برای یک مدیر یک‌دقیقه‌ای، دانستنِ این نکات ضروری است و او را به سطح بالاتری از مدیریت و کارآمدی می‌رساند.

کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی نیره جودی و خوانش آرمان غفاریان می‌شنوید.

افتخارات کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

  • پرفروش‌ترین کتاب آمازون
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • از جمله کتاب‌های پرفروش و پرمخاطب در ایران

نکوداشت‌های کتاب صوتی

  • تمامی مدیران و کارفرمایان می‌توانند به‌راحتی از کتاب مدیر یک دقیقه‌ای استفاده کنند تا سازمان مؤثرتری بسازند. این کتاب برای تمام افرادی که آن را مطالعه کرده‌اند، جذاب و مفید بوده است. (روی اندرسون، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل Lockheed Corp.)
  • کتاب مدیر یک دقیقه‌ای به مدیران کمک می‌کند تا کارمندانِ خود را به اوج کارآمدی برسانند. من از راهکارهای آن برای تعامل با شرکت‌های آمریکایی بهره برده‌ام تا بتوانم بهره‌وری، عملکرد و سودآوریِ آنان را بهبود بخشم. (چارلز گارفیلد، استاد دانشگاه برکلی در کالیفرنیا)
  • مدیر یک دقیقه‌ای، بهترین کتابی است که خوانده‌ام. نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم. من نسخه‌هایی از این کتاب برای مدیرانِ کلیدی سازمانم خریدم و اکنون، آن‌ها نیز برای کارمندان خود، همین کار را انجام می‌دهند. (جر دبلیو تامسون، مدیرعامل The Southland Corporation 7-Eleven Convenience Stores)
  • تمام سازوکار مدیریتی ما از کتاب مدیر یک‌ دقیقه‌ای سود برده است. (مایکل دی. روز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت Holiday Inn.)
  • کتاب مدیر یک دقیقه‌ای به ما نشان می‌دهد چگونه با دیگران به‌شیوه‌ای برخورد کنیم که همه‌ی طرفین از آن سود ببریم. (ارل نایتینگل، گوینده‌ی برنامه‌ی رادیویی Our Changing World)

کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای را به تمام مدیران، صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها و همین‌طور افرادی که به این حوزه‌ها علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای می‌شنویم

مدیر گفت: «می‌خواهی بدانی چرا تنظیم اهداف یک‌دقیقه‌ای کارآمد است؟ بسیار خوب.» از جایش بلند شد و در حالی که به‌آرامی در اتاق قدم می‌زد، گفت: «بگذار مثالی بزنم که ممکن است به فهم مطلب کمک کند. طی سال‌ها، در سازمان‌های مختلفی کار کرده‌ام و افراد زیادی را دیده‌ام که انگیزه‌ی کارکردن نداشتند اما این افراد را پس از ساعت‌های کاری‌شان ندیده بودم. چند سال پیش، شبی در باشگاه بولینگ، یکی از کارمندان مشکل‌سازِ اداره‌ی سابقم را دیدم. این فرد که به‌خوبی او را به‌یاد می‌آوردم، یکی از مشکل‌ساز‌ترین‌ها بود. توپ بولینگ را برداشت، پرتاب کرد و با خوشحالی بالا و پایین پرید. فکر می‌کنی چرا اینقدر خوشحال بود؟

- چون تمام پین‌ها را انداخته بود؟

- دقیقاً. فکر می‌کنی چرا او و دیگران این میزان از اشتیاق را در کار ندارند؟

مرد جوان کمی فکر کرد: «چون نمی‌دانند پین‌ها کجا هستند، هدفشان چیست. متوجه شدم؛ وقتی نمی‌توانند پین‌ها را ببینند چرا باید بخواهند که توپی پرتاب کنند؟»

مدیر یک‌دقیقه‌ای گفت: «درست است. من معتقدم بسیاری از مدیران به‌اشتباه فرض می‌کنند که افراد گروهشان هدف را می‌شناسند. زمانی که چنین فرضی می‌کنید، نوعی بولینگ بی‌اثر طراحی کرده‌اید. شما پین‌ها را می‌چینید اما زمانی که بازیکن می‌خواهد توپ را پرتاب کند، متوجه می‌شود که صفحه‌ای روبه‌روی پین‌ها قرار دارد. بنابراین، زمانی که توپ‌ را پرتاب می‌کندو توپ به زیر صفحه می‌غلتد، او صدای افتادن پین‌ها را می‌شنود اما نمی‌داند چه تعداد پین را انداخته است. زمانی که از او می‌پرسید عملکردش چگونه بوده است؛ پاسخ می‌دهد که نمی‌داند ولی فکر می‌کند که خوب بوده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
فصل اول: پیامی از نویسندگان
14 دقیقه
فصل دوم: راز اول - اهداف یک دقیقه‌ای
14 دقیقه
فصل سوم: راز دوم - تحسین‌های یک دقیقه‌ای
23 دقیقه
فصل چهارم: ارزیابی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای
نویسنده،
مترجمنیره جودی
راویآرمان غفاریان
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

وحید کرمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چیز خاصی نداره که بخواهیم بگوییم گره‌ای از کار باز کنه در کل پیشنهاد نمیشه
مجتبی نورمحمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
جوهره‌ی مدیریت؛ در این کتاب کوتاه مطرح شده است.
طاهر صوفی احمد
۱۴۰۳/۱/۱۴
واقعاً خیلی مفید بود
علیرضا طاهری
۱۴۰۲/۱۱/۱
برای مدیران عالی است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.