معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت: راهنمای عملی بازنویسی داستان خود و تبدیل شدن به شخص ایده آل

عکس جلد کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت: راهنمای عملی بازنویسی داستان خود و تبدیل شدن به شخص ایده آل
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت: راهنمای عملی بازنویسی داستان خود و تبدیل شدن به شخص ایده آل

تیبو موریس در کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت که مجلدی از مجموعه کتاب‌های «تسلط» است، از قدرت ذهن در تعیین مسیر زندگی می‌گوید. داستان زندگی شما بیش از آنچه فکر می‌کنید تحت کنترل و اختیارتان است و اتفاقی ازپیش‌تعیین‌شده نیست. کافی است به این باور برسید که مسیر خوشبختی و موفقیت از دالان ذهن خودتان می‌گذرد.

درباره‌ی کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت

داستان زندگی ما انسان‌ها محصولی از شرایط زندگی و اختیار ماست. بخشی از این مسیر تحت کنترل و اراده‌ی ماست و بخشی دیگر اتفاقاتی خارج از ما و دایره‌ی اختیارمان است. جالب است بدانید که کفه‌ی ترازوی فکر و باور که در کنترل ما هستند در تعیین مسیر زندگی سنگین‌تر از اثر اتفاقات اجتناب‌ناپذیر دنیای بیرون است. درنهایت مقصد ما در زندگی، به آنچه باور داریم بستگی دارد.

تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت (Master Your Destiny) بر این نکته تأکید دارد که ذهن ما واقعیات را به درستی تعبیر و تفسیر نمی‌کند. بسیاری از اطلاعاتی که وارد ذهن ما می‌شوند مبنای درستی ندارند و شیوه‌ی تحلیل و پردازش ذهنمان هم بر پایه‌ی حقیقت نیست. بنابراین طبیعی است که باورهای محدودکننده‌ی فراوانی در ذهنمان ریشه کنند و ما را از رسیدن به پتانسیل کاملمان باز دارند. از سوی دیگر ذهنیت مثبت و توانمندکننده به ما قدرتی می‌دهد که در حالت عادی نداریم و مسبب رسیدن ما به موفقیت‌هایی می‌شود که هرگز بدون کمک این ذهنیت توانایی رسیدن به آن‌ها را نداشتیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت

با این تفاسیر، می‌توان نتیجه گرفت که آنچه در زندگی به آن رسیده‌ایم برآیند باورهای ماست. خبر خوب در این مورد این است که ذهن ما موجودی تربیت‌پذیر است و می‌توان به صورت آگاهانه و تعمدی، باورهای تقویت‌کننده را در آن جایگزین باورهای محدودکننده کرد. کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت در این مسیر همراه شماست تا تمام آنچه نیاز دارید از کارکرد ذهن و تربیت آن بدانید را، به شما ارائه دهد. این کتاب صوتی سه بخش کلی دارد: بخش اول در خصوص فهمیدن داستان‌هاست؛ تعریف اینکه داستان صرفاً دید شما به زندگی است و همچنین چطور داستان‌ها می‌توانند منبع رنج صاحبانشان باشند. بخش دوم در رابطه با تغییر داستان است؛ اینکه چگونه می‌توان با تغییر محیط و یا افکار، در داستان زندگی دخل و تصرفی ایجاد کرد. و در نهایت، بخش سوم از یکپارچه‌سازی داستان می‌گوید؛ این‌که چطور باید داستان تازه را در عمق ذهن جا انداخت و باور کرد تا قدرت این را پیدا کند که مسیر زندگی شما را در آینده تغییر دهد.

کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت اثری از تیبو موریس است که با تلاش ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی زمان تغییر ناشر این کتاب بوده و گویندگی آن نیز با محمدمهدی عربشاهی است.

درباره‌ی مجموعه‌ی تسلط

مجموعه‌ی تسلط (Master)، کتاب‌هایی در ژانر خودیاری و توسعه‌ی فردی هستند. تیبو موریس نویسنده‌ی این کتاب‌ها، تلاش می‌کند با ارائه‌ی ایده‌هایی ساده کمک کند افراد معمولی به موفقیت‌هایی بزرگ برسند. نشر زمان تغییر تاکنون کتاب‌های تسلط بر «احساسات»، «تمرکز»، «افکار»، «انگیزه»، «زمان»، «سرنوشت»، «باورها» و «موفقیت» را از این مجموعه منتشر کرده است.

کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب از تیبو موریس به علاقه‌مندان کتاب‌های روانشناسی در حوزه‌ی خودسازی و توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت: راهنمای عملی بازنویسی داستان خود و تبدیل شدن به شخص ایده آل می‌شنویم

هر انسانی یک هنرمند است و هنر عمده‌ای که داریم این است که داستان خود را خلق می‌کنیم. (دون میگل رویز)

آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا به داستان کنونی خود چسبیده‌اید و چرا تغییر آن این‌قدر سخت است؟ به این دلیل است که داستان شما هیجاناتی که می‌خواهید را برای شما ایجاد می‌کند. به عنوان انسان ما کارها را به دلایل هیجانی انجام می‌دهیم. برای مثال ممکن است که من نوشتن کتاب را به تأخیر بیندازم چون این امکان را می‌دهد که از روبه‌رو شدن با ترسی که از انجام نشدن کار خوب دارم پرهیز کنم. در عوض شاید دیدن کلیپ‌های یوتیوب به من لذت آنی بدهد که سبب می‌شود من به خاطر هیجان آنی این کار را انجام بدهم. من خوردن چیزهای شیرین را دوست دارم، زیرا سبب می‌شود که حس خوبی داشته باشم و عدم رضایت درونیم را بپوشانم. مثلا عدم رضایت به دلیل ننوشتن کتاب. برای دیگران نیز همین حالت رخ می‌دهد. ما معمولاً کاری که نتواند هیجانات خوب برای ما بیاورد را رها می‌کنیم. داستان شما نیز همین حالت را دارد؛ به این شکل که یا به نوعی از شما حمایت می‌کند یا هیجانات مورد نیازتان را به شما می‌دهد. در غیر این صورت به دنبال تغییر آن خواهید بود، درست است؟ خب حالا داستان شما چگونه شما را حفظ می‌کند؟ شما احتمالاً از داستان خود برای فرار از مسئولیت و گرفتن تصمیمات سخت استفاده می‌کنید. این کاری است که بسیاری از ما انجام می‌دهیم. با این کار از ترس تصمیم‌گیری و کارهای سخت رهایی می‌یابیم. برای مثال به خودمان می‌گوییم که فلان کار را نمی‌توانم انجام دهم. در نتیجه خیالمان راحت می‌شود که این کار در توانایی ما نیست، و به جای آن، محیط، والدین و یا جامعه را بابت شرایط خود سرزنش می‌کنیم. لطفاً حرف مرا اشتباه متوجه نشوید. من نمی‌گویم که همسری که بد رفتار می‌کند، همسایه‌ی خشن یا ناتوانیِ جسمی که مانع از موفقیت و داشتن زندگی دلخواه می‌شوند مهم نیستند. بعضی از مشکلات در زندگی دست شما نیست و خارج از اختیار شماست. اما مسئولیت شما به عنوان یک فرد بالغ این است که کاری کنید که می‌تواند یکی از سه مورد زیر باشد: 1. پذیرفتن این موضوع که یا نمی‌خواهید یا نمی‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. 2.انجام کاری در این گونه موارد که می‌تواند مثلاً صحبتی صادقانه با شخصی باشد. 3. تغییر داستان خود درباره‌ی این موضوعات، مثلاً دادن معانی قوی‌تر و تقویت‌کننده‌تر به این رخدادها.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
5 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
بخش اول ـ فصل یک: باور
11 دقیقه
فصل دو: داستان‌های شما
17 دقیقه
فصل سه: داستان تخیلی
5 دقیقه
فصل چهار: داستان شما شامل چیست
6 دقیقه
فصل پنج: چرا به داستان کنونیتان چسبیده‌اید
40 دقیقه
فصل شش: درک داستان کنونی
10 دقیقه
فصل هفت: شش اشتباه
6 دقیقه
بخش دوم ـ فصل یک: پنج جز اصلی
19 دقیقه
فصل دو: ایجاد آواتار خود
52 دقیقه
فصل سه: تغییر داستان خود
30 دقیقه
فصل چهار: تغییر محیط
32 دقیقه
فصل پنج: کشف واقعیت‌های جدید
14 دقیقه
فصل شش: هفت باور قوی
3 دقیقه
فصل هفت: نه فرضیه‌ی قدرتمند
9 دقیقه
بخش سوم ـ فصل یک: شرطی‌سازی ذهن
18 دقیقه
فصل دو: ایجاد باورهای جدید
20 دقیقه
فصل سه: اجرای عادات قوی
28 دقیقه
فصل چهار: استفاده از گفتگوی با خود
15 دقیقه
فصل پنج: استفاده از قدرت تجسم
14 دقیقه
فصل شش: پرورش مهربانی با خود
2 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تسلط بر سرنوشت: راهنمای عملی بازنویسی داستان خود و تبدیل شدن به شخص ایده آل
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
راویمحمدمهدی عربشاهی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی بسیار جامع و خواندنی از نویسنده‌ای با قدرت اندیشه‌های بالا و قلمی توانمند و ساده که به اینگونه مسائل مهمی را عنوان می‌کند که برای هر شخصی پیش آمده و در زندگی روزمره باهاشون سر و کار داریم و با بیان تمارین راه حلهای کاربردی تونسته‌اند به صورتی واضح و شفاف راه درست را نشان بدهند. اینکه افکار ما باعث خلق زندگی و شخص خودمان در زندگی هست شکی درش نیست و اهمال کاری و شاید کمال گری‌های ناشیانه و اضافی مارو از مسیر درست خارج می‌کند ولی با مطالعه این کتاب مطمئنا میشه به نتیجه‌های خوب و ارزشمندی دست یافت. ترجمه‌ی خوبی داره و خوانش بسیار مطلوب. توصیه می‌کنم مطالعه بفرمائید. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
محمد میرزازاده
۱۴۰۲/۹/۲۹
به طور کلی راجع به باورها، شرطی سازی و عادت‌ها صحبت میکنه، به نظرم تکرار مواردی که در کتاب‌های دیگه شنیدید نیست و رویکرد عملی توام با ارائه یک سری راهکار رو داره.
ممنون از کتاب راه و عوامل کتاب
علی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
هر انسانی بباید برای سرنوشت خود تسلط داشته باشد
و باور‌های غلط را دور بندازد این کتاب برای خودشناسی کتابی زیباست
فرحناز پ
۱۴۰۲/۱۲/۶
کتاب خیلی خوبیه. علت بی انگیزگی و ناراحتی و عدم موفقیت رو گوشزد میکنه و راه درست زندگی رو نشون میده. پیشنهاد میشه
احمدی من
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
شاید بشه گفت چراغی روشن در راه زندگی هست که میشه بانورش مسیر زندگی را هموار کرد
آناهیتا رفیعی
۱۴۰۳/۱/۲۳
سلام چون درحال به گوش دادن کتاب هستم ۳ ستاره دادم تموم شد نظر خودم رو میگم
غزل
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
به نظرم این کتاب عالی هست
maryam ammareh
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خوب بود برای مرور دانسته‌های قبلی
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت

برای دریافت کتاب صوتی تسلط بر سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.