معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب: آغاز جهش در زندگی، درآمد و موفقیت شما

عکس جلد کتاب صوتی اثر مرکب: آغاز جهش در زندگی، درآمد و موفقیت شما
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب: آغاز جهش در زندگی، درآمد و موفقیت شما

امروزه بازار نشر و تمامی رسانه‌ها، انباشته از کتاب‌ها و محصولاتی هستند که نسخه‌هایی جعلی برای رسیدن به موفقیت را تبلیغ می‌کنند. دارن هاردی در مقام یکی از پیشکسوتان این حوزه در کتاب صوتی اثر مرکب مدعی است که برخلاف این حجمِ انبوه از تبلیغات دروغین، در کتاب او با دستورالعملی واقع‌گرایانه، کاربردی و ساده روبه‌رو خواهیم شد.

درباره‌ی کتاب صوتی اثر مرکب

حتماً تابه‌حال درباره‌ی اثر پروانه‌ای شنیده‌اید. ایده‌ی اصلی دارن هاردی (Darren Hardy) در کتاب صوتی اثر مرکب (The Compound Effect) نیز کمی شبیه به همین بحث است. او از جمله افرادی است که به نماد موفقیت در این عصر تبدیل شده و برای انسان‌های بسیاری در سرتاسر جهان الگو است. دارن هاردی این کتاب را براساس سال‌ها تجربه‌ی خود تهیه کرده و مهم‌ترین پایه‌ی موفقیت خودش و دیگران را در آن مطرح کرده است. کتاب صوتی اثر مرکب در ارتباط با تغییرات بزرگی است که عادت‌های کوچک، اما مداوم، برای هر کسی به ارمغان خواهند آورد.

دارن هاردی، مخاطبان کتاب صوتی اثر مرکب را مانند تماشاگران یک صحنه‌ی شعبده‌بازی در نظر نگرفته و بنابراین، کتابش را مانند یک نسخه‌ی جادویی و منحصربه‌فرد از کلاهش بیرون نمی‌کشد. او بیش از این‌ها، مانند دوست و رفیق دلسوزی است که ما را از نزدیک می‌شناسد و در جریان زندگی ماست. دارن هاردی صادقانه به ما می‌گوید که نسخه‌ی یک‌شبه یا آسانی برای رسیدن به قله‌های موفقیت وجود ندارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

از نظر دارن هاردی در کتاب صوتی اثر مرکب، افراد موفق کسانی هستند که از صبر، زیرکی، پشتکار، خوش‌بینی و انگیزه‌ی کافی برخوردار هستند. تک‌‎تک تصمیم‌های کوچک و بزرگی که در طول روز می‌گیریم، زندگی ما را شکل خواهند داد. بنابراین اصلاح این انتخاب‌ها و رفتارهای جزئی، نتایج باورنکردنی و بزرگی به دنبال خواهند داشت. دارن هاردی در هر فصل از کتابش با مخاطبان خود همراه می‌شود و تمرین‌هایی را به آن‌ها پیشنهاد می‌کند که از آن طریق راه رسیدن خود را به موفقیت هموار کنند.

کتاب صوتی اثر مرکب با عنوان فرعی آغاز جهش در زندگی، درآمد و موفقیت شما را نشر صوتی رمانو با صدای آریا سالاری و براساس ترجمه‌ی بهاره رزاقی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات آتیسا به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی اثر مرکب

  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار نشر ایران
  • حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب صوتی اثر مرکب

  • دارن هاردی یک کتاب مرجع جدید در ارتباط با رشد و پیشرفت فردی نوشته است. اگر به دنبال یک کتاب واقعاً به‌دردبخور می‌گردید که برنامه و ابزارهای واقعی را در اختیار شما بگذارد، زندگی‌تان را عوض کند و رویاهای شما را تحقق بخشد، اثر مرکب انتخاب درستی است! (دیوید باک، نویسنده‌ی کتاب پرفروش میلیونر اتوماتیک)

  • ساده، شفاف و خلاصه؛ این‌ها همان اصولی هستند که بر زندگی من و هر مدیر بسیار موفقی که می‌شناسم حاکم هستند. کتاب اثر مرکب راه رسیدن به موفقیت، شادی و بهره‌وری کامل در زندگی را به شما نشان خواهد داد. (دانی دویچ، مجری تلویزیون)

  • خزانه‌ای از ایده‌های درخشان برای دست یافتن به موفقیت‌های بزرگی که حتی در تصورتان هم نمی‌گنجد! (برایان تریسی)

کتاب صوتی اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

گوش سپردن به کتاب صوتی اثر مرکب را به تمام مخاطبان کتاب‌های موفقیت، مدیریت و خودسازی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب: آغاز جهش در زندگی، درآمد و موفقیت شما می‌شنویم

ما جنبه‌های ساده و اصلی آنچه ما را به موفقیت می‌رساند را گم کرده‌ایم. از پیام‌های دروغین و صرفاً تبلیغاتی خسته شده‌ام. عقب نمی‌نشینم تا تماشای این پیغام‌های پوچ، مردم را بیشتر از این منحرف کند. این کتاب را نوشتم تا پایه و اساس درست موفقیت روشن شود. هدفم این است که آشفتگی‌ها را برایتان نظم و سامان دهم و شما را به اصول اساسی متمرکز کنم. می‌توانید اصول موفقیت اثبات‌شده را با مطالعه و انجام تمرین‌های کتاب، به کار ببندید تا نتایجی پایدار و قابل سنجش به دست آورید.

تصمیم دارم در این کتاب، قدرت اثر مرکب را برایتان نشان دهم تا بدانید با استفاده از آن می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید. از روش اثر مرکب بهره ببرید و انقلاب بزرگی در زندگی‌تان برپا کنید. حتماً شنیده‌اید که به هر چیزی که فکر کنید و هدف داشته باشید، می‌رسید. پس باید چگونگی رسیدن به آن را بدانید. کتاب اثر مرکب راهنمایی کاربردی است که به شما می‌آموزد چگونه از این روش استفاده کنید. هنگامی که تکنیک‌های این کتاب را اجرا کردید، چیزی نیست که نتوانید به دست آورید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
9 دقیقه
مقدمه
36 دقیقه
فصل اول: اثر مرکب در عمل
62 دقیقه
فصل دوم: انتخاب‌ها
77 دقیقه
فصل سوم: عادت‌ها
51 دقیقه
فصل چهارم: تکانش
51 دقیقه
فصل پنجم: تأثیرها
41 دقیقه
فصل ششم: شتاب
9 دقیقه
نتیجه‌گیری
14 دقیقه
پیوست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثر مرکب: آغاز جهش در زندگی، درآمد و موفقیت شما
نویسنده
مترجمبهاره رزاقی
راویآریا سالاری
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر مرکب

Saharporjafar
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ممنونم از کتابراه برای تخفیف که گذاشته بود من کتاب رو داشتم سمینارشم خریده بودم از کتابراه تصمیم گرفتم صوتی کتاب رو کامله بخرم راحت تره گوش دادنش عالی بود گویندگیشم عالی بود
جلال ناملتیان
۱۴۰۲/۱۱/۴
در مورد انگیزه دادن برای انجام کارها و ترک عادات بد و به کارگیری عادات درست در پیشبرد کارها می باشد.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثر مرکب

برای دریافت کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.