معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

دارن هاردی در خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب، به اهمیت داشتن عادت‌های کوچک و مثبت می‌پردازد و نشان می‌دهد با داشتن چنین عادت‌هایی به شکلی مستمر، می‌توانید شانس رسیدن خود به موفقیت را چند برابر کنید و به تمام خواسته‌های خود برسید. این کتابِ پرفروش آمازون و نیویورک تایمز، به‌شکلی ساده و عملی به شما یاد می‌دهد چگونه اثرِ مرکب را در زندگی خود به کار بگیرید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

جمله‌ای مشهور از آلبرت انیشتین، فیزیک‌دان مشهور هست که می‌گوید: «سود مرکب، هشتمین شگفتی جهان است. کسی که ارزش این سود را بفهمد، آن را به دست خواهد آورد. کسی که ارزش این سود را نفهمد، آن را خواهد پرداخت». کتاب صوتی اثر مرکب (The Compound Effect)، نوشته‌ی دارن هاردی (Darren Hardy) به نوعی بسط و توسعه‌ی این گفته‌ی انیشتین به شمار می‌رود و نشان می‌دهد تصمیمات ساده و کوچک می‌توانند ما را یا به خواسته‌های‌مان یا به نابودی بکشانند. دارن هاردی در این کتاب صوتی، اصولی را ارائه می‌کند که چه در کسب‌وکار و چه در زندگی عادی رسیدن به موفقیت را تضمین می‌کنند.

دارن هاردی در این کتاب فرمولی برای رسیدن به موفقیت ارائه می‌کند که شامل این بخش‌هاست: «مدیریت هزینه‌ها»، «عادت‌های کوچک»، «حذف عادات مضر»، و در آخر «عمل کردن». شما با پیروی از این فرمول، می‌توانید قسمت بیشتری از درآمد خود را پس‌انداز کنید، گام‌های کوچکی برای رسیدن به اهداف‌تان بردارید، عوامل مضر و به‌دردنخور را از زندگی‌تان حذف کنید و در نهایت، اثر مرکب را در زندگی به کار بگیرید. اثر مرکب، به معنای رسیدن به پاداش‌های بزرگ با بهره‌گیری از انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه است.

در بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب، مثالی از سه دوست آورده می‌شود. اولی، هر روز قسمتی از وقتش را با همسرش می‌گذراند، نیم‌ساعت پیاده‌روی می‌کند و کتاب می‌خواند. دومی، هیچ‌کاری نمی‌کند و دیدِ بدبینانه‌ای نسبت به زندگی دارد. سومی، هیچ ورزشی نمی‌کند و وقت زیادی را پای تلویزیون می‌گذراند و به همسرش هم توجه زیادی نمی‌کند. دارن هاردی در ادامه می‌گوید شاید هیچ کدام از این سه دوست پس از چند ماه با هم تفاوتی نداشته باشند، ولی اگر بعد از چند سال به آن‌ها نگاه کنیم متوجه خواهیم شد، اولی زندگی شاد و سالمی را می‌گذراند؛ دومی هیچ تفاوتی با قبل ندارد و شاید حتی از قبل هم بدبین‌تر شده باشد؛ و سومی در زندگی عاطفی و سلامتی‌اش دچار مشکل شده. از نظر این نویسنده، تلاش‌ها و عادات مثبتی که نفرِ اول داشته است، باعث شده در طی زمان، به شکلی مرکب، پیشرفت کند و به موفقیت نزدیک‌تر شود.

خلاصه کتاب اثر مرکب را نشر مات با ترجمه‌ی زهرا ایجادی نصرآبادی منتشر کرده و نسخه‌ی صوتی آن، توسط نشر صوتی آوانامه و به گویندگی مهدی صفری تهیه شده است.

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون
  • جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
  • حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب

  • گنجینه‌ای از ایده‌ها برای رسیدن به موفقیتی بیشتر و بزرگ‌تر از هر آنچه تصورش را کرده‌اید. (برایان تریسی، نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی)
  • برای چند برابر کردن موفقیت‌های‌تان، کتاب اثر مرکب نوشته شده توسط دوستِ عزیزم، دارن هاردی را بخوانید و در زندگی‌تان به کار بگیرید. (مارک ویکتور هانسن، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های «سوپ جوجه برای روح»)
  • دارن هاردی توانسته است با نوشتن کتاب اثر مرکب، انجیل جدیدی در حوزه‌ی توسعه‌ی فردی بنویسد. (دیوید باخ، نویسنده)
  • این کتاب به شما مسیر رسیدن به موفقیت، شادی و رضایت را نشان خواهد داد. (دونی داتچ، مجری تلویزیونی)

خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و توسعه‌ی فردی علاقه‌مندید و می‌خواهید عادت‌های بهتری برای رسیدن به موفقیت پیدا کنید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم

اینکه تصور کنید راه‌حلی قطعی وجود دارد که می‌تواند عادت شما را یک بار و برای همیشه از بین ببرد، تصور بسیار غلط و گمراه‌کننده‌ایست. شما باید بدانید به چه علت باید عادت بد خاصی را کنار بگذارید. واضح است که ایجاد تغییرات کوچک، عاقلانه‌تر و واقع‌بینانه‌تر از ایجاد تغییرات بزرگ و ناگهانی‌ست. چون احتمال طولانی‌مدت و دوام پیشرفت‌های حاصل شده، بیشتر خواهد بود. برای اینکه کارها را از این هم آسان‌تر کنید، از خود بپرسید، چرا؟ چرا قصد دارید عادت خاصی را کنار بگذارید و عادتِ دیگری را به جای آن اتخاذ کنید. کافی نیست موفقیت را فقط به خاطر موفقیت بخواهید. متأسفانه در برخی زمینه‌های خاص، قدرت اراده به‌تنهایی کافی نیست. آنچه که شخصیت و احساسات شما را تعریف می‌کند، به شما قدرت می‌دهد کوه‌ها را جابجا کنید. این قدرت، انگیزه‌ی واقعی شما را برای رسیدن به چیزی که در نظر دارید، تست می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
اثر مرکب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی اثر مرکب
نویسنده
مترجمزهرا ایجادی نصرآبادی
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

لیلا عزیزی پناه
۱۴۰۲/۸/۱
با سلام، من کتاب اثر مرکب رو دارم یعنی پسرم خریده و یکبار اون رو خوندم ولی وقتی تو کتابراه به شکل صوتی اون رو دیدم بی اختیار خریدمش چون کتاب صوتی گوش کردن راحت‌تر هستش وکتاب آقای دارن هاردی ارزش چندین بار گوش کردن رو داره، چون هر بار انگار که اولین بار هستش که گوش میدم وهر دفعه یه چیز جدیدی یاد در می‌گیرم، واقعا نکته‌های خیلی ارزشمندی اون هستش وتوصیه می‌کنم حداقل یکبار اون رو گوش کنید دیدگاهتان به زندگی عوض میشه
زهرا ذوالقدری
۱۴۰۲/۹/۶
من این کتاب رو دارم و چند بار خوندم و با هر بار خوندن چیز تازه و جدیدی یاد گرفتم. به نظر من از جمله کتابهایی هست که واجبه در کنار کتابهایی مثل حافظ، سعدی، فردوسی، مولوی و.... که درس زندگی به آدم می‌دن کتاب اثر مرکب هم در کتابخانه‌ی شخصی داشته باشیم. با اینکه داشتمش ولی کتاب صوتیش رو هم خریدم وعالی بود
امیر
۱۴۰۲/۹/۳۰
به نظرم جالب که خلاصه کتاب رو گوش کنی چون هم بصرفه هم تو زمان صرفه‌جویی میشه من که حال کردم
علی یزدانی مطلق
۱۴۰۳/۱/۲۳
بسیار عالی و کاربرد مخصوصا برای افراد کم حوصله و تنبل برای مطالعه
معصومه رجبی
۱۴۰۲/۱۰/۹
بسیار عالی و با گویش جذاب
فریده اسدی
۱۴۰۲/۱۰/۳
خیلی کتاب خوب و آموزنده‌ای است
ملیحه
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
خیلی مطالب موثر بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.