معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

عکس جلد کتاب صوتی اثر مرکب
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب یکی از پیش‌روترین و واقع‌بینانه‌ترین آثار حوزه‌ی موفقیت و خودیاری از دارن هاردی، کارآفرین و نویسنده‌ی نام‌آشنا و پرمخاطب است. هاردی در این کتاب پرفروشِ نیویورک تایمز می‌گوید که برخلاف انبوه تبلیغات مخربِ آثار دسته‌چندمی و تکراری، رسیدن به موفقیت ساده‌تر از آن است که به ذهن می‌آید؛ موفقیتی که او آن را با به‌کارگیری راهکارهایی که در کتابش معرفی کرده، دست‌یافتنی‌تر می‌داند.

درباره‌ی کتاب صوتی اثر مرکب

دارن هاردی (Darren Hardy) در کتاب صوتی اثر مرکب (The Compound Effect) با بیانِ تجربه‌های گوناگونِ افراد در زندگی به تشریح اصول و مبانیِ دستیابی به موفقیت پرداخته است. هاردی که به نماد موفقیتِ این عصر تبدیل شده، برای بسیاری از افراد، الگوی موفقیت به شمار می‌رود. این موضوع باعث شده تا به او و آثارش اعتماد بیشتری داشته باشیم و تکنیک‌ها و راه و روشی که معرفی می‌کند را به‌خوبی به کار ببریم. کتاب اثر مرکب او از تغییرات بزرگی صحبت می‌کند که در پی مداومت در رعایتِ الگوهای مشخص و عادات کوچک به وجود خواهند آمد.

زبان دارن هاردی در کتاب صوتی اثر مرکب، ساده و اندکی آمیخته به طنز است؛ زبان و لحن گرم و صمیمانه‌ای که باعث شده آموزش‌های این کتاب به دل طیف بزرگ‌تری از مخاطبان و شنوندگان بنشیند. شاید در نگاه اول به نظر بیاید که این کتاب نیز همانند دیگر آثار حوزه‌های موفقیت و خودشناسی است؛ کتابی با همان محتوای تکراری و گاه حتی مبتذل که جز فروش بیشتر و به ارمغان‌آوردنِ درآمد بالاتر برای نویسنده‌ی خود هیچ هدفی ندارد. اما این کتاب در بسیاری موارد با دیگر آثارِ این حوزه متفاوت است. کتاب صوتی اثر مرکب کتابی واقع‌گرایانه است که با اثرگذاری‌هایی که بر مخاطب خود دارد، او را در مسیر خواسته‌هایش هدایت می‌کند. هاردی به مخاطبان خود یادآوری می‌کند که دستیابی به موفقیت تصادفی نیست و بدون اشتیاق و شناخت و تمرین رخ نمی‌دهد. با راهنمایی‌های او کشف می‌کنید که در چه نقطه‌ای از زندگی خود و در کجای مسیر اهداف‌تان ایستاده‌اید و چگونه باید این مسیر را ادامه دهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

شاید بتوان پیام کتاب صوتی اثر مرکب را این گزاره دانست: رسیدن به نتایج بزرگ با گام‌های کوچک امکان‌پذیر است. به باور دارن هاردی، موفقیت یک علم است و هیچ ارتباط مستقیمی با شانس و اقبال ندارد. با وجود اینکه انسان‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند اما موفقیت دانشی است که اگر به شیوه‌ای اصولی به کار گرفته شود، به موفقیت می‌انجامند. به باور هاردی، مسیر موفقیت کوتاه نیست؛ نباید انتظار داشت که یک‌شبه از هیچ‌چیز به همه‌چیز رسید. اما گام برداشتن در این مسیر را می‌توان با واقع‌بینی، موقعیت‌سنجی و تصمیم‌گیری‌های صحیح هموارتر کرد. هاردی وفادارانه به آموزه‌های جیم ران، استاد خود، باور دارد که نه قرص و دارویی سحرآمیز که پشتکار و استواری در مسیر است که فرد را به موفقیت می‌رساند.

شاید رویکردی که دارن هاردی در کتاب صوتی اثر مرکب پیش گرفته است اندکی ساده به نظر بیاید اما به باور او موفقیت جز از این طریق حاصل نمی‌شود. تلاش و تمرین و ممارست است که فرد را به موفقیت می‌رساند چرا که برای رسیدن به آن باید رفتارهای عادی را به عادت تبدیل کند و این کاری است که به صرف زمان و انرژی نیاز دارد. اگر فرد بتواند اهداف و اقداماتِ خود را به مراحل کوچک‌تر تقسیم کند و به‌تدریج در هر گام، بخشی از آن را به انجام برساند، اندک‌اندک به موفقیت نزدیک خواهد شد.

دارن هاردی در کتاب صوتی اثر مرکب به مخاطب خود می‌آموزد چگونه اهداف خود را به سلسله‌مراحلی تفکیک‌شده از یکدیگر تجزیه کند و رفته‌رفته در مسیر تحقق آن‌ها گام بردارد. او در این کتاب رفتارهای ساده اما مکرر در طول زمان را که به عادت می‌انجامند، از قوی‌ترین پایه‌های دستیابی به موفقیت برمی‌شمارد. با یاری گرفتن از قواعد و اصولی که هاردی در این کتاب مطرح کرده است می‌توانید دست‌نیافتنی‌ترین آرزوهای خود را نیز برآورده نمایید.

کتاب صوتی اثر مرکب را به همت انتشارات یوشیتا، با ترجمه‌ی معصومه تاجمیری و خوانش محمد ولیان می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار نشر ایران
  • حضور در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب

  • اثر مرکب، کتابی ساده، صریح و تأثیرگذار است. این کتاب مسیر موفقیت و خوشبختی را به مخاطبان خود نشان می‌دهد. (دونی دویچ، تاجر و مدیر شرکت دویچ)
  • کتاب اثر مرکب، گنجینه‌ای مملو از ایده‌های متنوع و راهکارهای فراوان برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگی است که فکرش را هم نمی‌کردید. (برایان تریسی، سخنران و نویسنده‌ی پرفروش)
  • کتاب اثر مرکب به مخاطب خود نشان می‌دهد از چه طریق می‌توان به کوچک‌ترین جزئیات توجه کرد و پایدارترین تصمیم‌ها را گرفت. (بوک‌لیست)
  • دارن هاردی کتابی مقدس در زمینه‌ی خودسازی به نگارش درآورده است. اگر قصد دارید در زندگی‌تان تغییر ایجاد کرده و رؤیاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، این کار را می‌توانید به کمک اثر مرکب انجام دهید. (دیوید باخ، کارشناس امور مالی و نویسنده‌ی کتاب پرفروش میلیونر اتوماتیک)
  • همه‌ی ما همیشه در تلاش هستیم تا از جایگاه فعلیِ خود به زندگی رؤیایی برسیم. این کتاب چنین امکانی را برای ما فراهم می‌کند و اثری است شگفت از یک راهنمای خیرخواه. (رابین شارما)

کتاب صوتی اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی اثر مرکب را به تمامی علاقه‌مندانِ کتاب‌های روان‌شناسی و طرفداران آثار حوزه‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم

ارزش‌هایی مثل ثبات‌قدم، سخت‌کوشی و شکیبایی که لازمه‌ی رسیدن به یک موفقیت ماندگار است، دیگر برای ما جذاب نیست و فراموش شده است، برای کشمکش‌ها و مبارزات ارزشی قائل نیستیم؛ این تلاش گسترده‌ی اجداد ما بود که به تدریج نظم و انضباط را در آن‌ها نهادینه کرد، شخصیت‌شان را شکل داد و روحیه‌شان را برانگیخت تا با شجاعت از مرزهای جدید زندگی‌شان و محدودیت‌ها عبور کنند. واقعیت این است که ازخودراضی‌بودن و فراغ خاطر به همه‌ی امپراتوری‌های بزرگ همچون مصریان، یونانی‌ها، رومی‌ها، اسپانیایی‌ها، پرتغالی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها آسیب زد، چرا؟ چون هیچ‌چیز مثل موفقیت، باعث شکست نمی‌شود، امپراتوری‌هایی که زمانی در اوج بودند به همین علت شکست خوردند. مردم همیشه بعد از رسیدن به سطح خاصی از موفقیت به خودشان راحت می‌گیرند.

وقتی طولانی‌مدت، خوشبختی، سلامتی و ثروت را تجربه می‌کنیم، از خودمان راضی می‌شویم و کارهایی که ما را به آن مرحله رسانده است، فراموش می‌کنیم و دیگر از انجام آن‌ها دست می‌کشیم. وقتی این حالت برای‌مان پیش می‌آید، مانند قورباغه‌ای درون ظرفی در حال جوشیدن می‌شویم که برای رهایی به بیرون نمی‌پرد، چون افزایش دمای آب بسیار تدریجی و غافلگیرکننده است و او متوجه نمی‌شود که در حال پخته‌ شدن است!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
پیشگفتار مترجم
44 دقیقه
فصل اول: اثر مرکب در عمل
75 دقیقه
فصل دوم: انتخاب‌ها
95 دقیقه
فصل سوم: عادت‌ها
59 دقیقه
فصل چهارم: تکانش
55 دقیقه
فصل پنجم: تأثیرات
48 دقیقه
فصل ششم: شتاب
11 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثر مرکب
نویسنده
مترجممعصومه تاجمیری
راویمحمد ولیان
ناشر صوتیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر مرکب

احسان کریمی
۱۴۰۳/۱/۱۸
بسیار عالی. چند بار گوش کنید و یادداشت بردارید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثر مرکب

برای دریافت کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.