معرفی و دانلود کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

عکس جلد کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

دیوید اگیلوی نویسنده‌ی کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی، همان فردی‌ست که مجله تایم او را در دهه شصت میلادی جادوگر تبلیغات خواند و تحولات موثری در این حوزه ایجاد کرد. این کتاب پرفروش نیز حاصل تجربیات او در زمینه ساخت انواع تبلیغات و جذب و مدیریت مشتریان یک شرکت است.

درباره کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی:

دیوید اگیلوی یک نابغه در حوزه تبلیغات بود که در سن 37 سالگی شرکت خود را در نیویورک تاسیس کرد و بعدها با ادغام شدن با مراکز دیگر به یک شرکت بین‌المللی معروف به نام Ogilvy & Mather تبدیل شد. او که به عنوان پدر تبلیغات مدرن شناخته می‌شود، در طول سال‌ها فعالیت خود به یاد ماندنی‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی را ایجاد نمود و تکنیک‌های منحصر به فردش را در پروژه‌های گوناگون به کار گرفت.

سرانجام او در سال 1963 تمامی تجربیات و آموزه‌هایش را در کتاب پرفروش خود یعنی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی (Confessions of an Advertising Man) منتشر کرد. اثری ماندگار که در سطح بین‌المللی به فروش بالایی رسید، به چهارده زبان دنیا ترجمه شد و در دهه 1960 میلادی به عنوان کتاب مقدس دنیای تبلیغات شناخته شد.

با شنیدن این کتاب علاوه بر آشنایی با ایده‌های پیشگامانه اگیلوی در زمینه تبلیغات، با نحوه مدیریت کارکنان، اخلاق شرکتی و سیاست‌های موثر در این زمینه نیز آشنا می‌شوید. همچنین در ابتدای کتاب بخشی از زندگی نویسنده را می‌شنوید و درباره چگونگی و چرایی نوشتن این اثر اطلاع بیشتری پیدا می‌کنید.

برخی از مهم‌ترین سرفصل‌هایی که در کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی یاد می‌گیرید، عبارتند از: «آشنایی با تبلیغات تلویزیونی و آگهی‌ها و پوسترهای تبلیغاتی، نحوه مدیریت یک بنگاه تجاری، چگونگی پیدا کردن و حفظ مشتری و ...»

نکوداشت‌های کتاب صوتی اعتراف‌‌های یک تبلیغاتچی:

- اوگیلوی نیروی خلاق تبلیغات مدرن است. (نیویورک تایمز)

- هرکسی که در حوزه تجارت فعال است باید این کتاب را بخواند. (Media Week)

- برای هر کسی که در حرفه بازاریابی کار می‌کند، این کتاب یک متن اصلی به شمار می‌رود. (Financial Times)

- شما در طول مطالعه کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی، بینشی عمیق درباره نحوه مدیریت و فرهنگ شرکت پیدا خواهید کرد. (The Huffington Post)

- نوشته‌های اوگیلوی پرتحرک و پر جنب و جوش است. این کتاب پر از داستان‌های عالی از دنیای تبلیغات در دهه 1960 است. (IndependentMail.com)

- کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی راهنمایی خوب، محکم، هوشمندانه، عالی و الهام بخش است که هرکسی که در حوزه تجارت کار می‌کند، باید آن را بخواند. (The Agency Review)

- این یک کتاب خوب و دقیق است که مفاهیم و تاکتیک‌هایی را آموزش می‌دهد و فعالان حوزه بازاریابی و روابط عمومی باید آن را بخوانند. (ران توروسیان، مدیرعامل شرکت روابط عمومی 5WPR)

کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که در گوشه‌ای از جهان عظیم تبلیغات فعالیتی می‌کند و در جایگاه یک بازاریاب، مدیر فروش، روابط عمومی، مدیر یک کسب‌وکار و... به فکر پیشرفت و یادگیری بیشتر است، شنیدن این کتاب برای او ضروری به شمار می‌رود.

با دیوید اگیلوی بیشتر آشنا شویم:

پیشگام تبلیغات، پدر فروش ساده، آقای تبلیغات و پدر تبلیغات مدرن، القابی‌ست که به دیوید اگیلوی (David Ogilvy) نسبت داده‌اند. او در دنیای تبلیغات اسطوره‌ای تکرار نشدنی به حساب می‌آید و در زمان حیاتش، چندین برنامه آموزشی برای جوانان برگزار کرد تا اصول حرفه‌ای تبلیغات را به آن‌ها بیاموزد. همچنین او نویسنده کتاب پرفروش اعتراف‌های یک تبلیغاتچی است و توانسته جایگاه‌های ارزشمندی در طول سال‌ها فعالیت خود به دست بیاورد. برای مثال در سال 1977 به عنوان یکی از مشاهیر حوزه تبلیغات ایالات متحده و در سال 1990 نیز به عنوان نماینده هنری و ادبیات فرانسه انتخاب شد.

او برای خود فلسفه‌ای ابداعی در تبلیغات دارد که از این چهار اصل اساسی پیروی می‌کند: درخشش ایده‌های خلاق، تحقیق، رسیدن به نتایج واقعی فروش و نظم حرفه‌ای.

در بخشی از کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی می‌شنویم:

چندی پیش یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی از یک موسسه آمار خواسته بود که ارتباط بین میزان تبلیغات انجام شده و بازدهی مالی‌اش را برآورد کند. مسئول انجام دادن این تحقیق دچار اشتباهی شده بود که برای خیلی‌ها هم مسئله‌ساز بوده.

به تصور او تنها متغیر این معادله مقدار پولی‌ست که سالانه صرف هزینه‌های تبلیغات می‌شود. غافل از اینکه اگر با یک میلیون دلار یک کار تبلیغاتی اصولی انجام شود، میزان فروش آن محصول ده‌ها برابر محصولی‌ست که با صرف ده میلیون دلار برایش تبلیغ غیراصولی انجام شده. در تبلیغ‌هایی که از طریق پست فرستاده می‌شوند، فقط با تغییر چند کلمه می‌توان میزان فروش را تا ده برابر افزایش داد و اگر از شعار تبلیغاتی که برای یک محصول نوشته‌ایم، در چند زمینه متفاوت استفاده شود، در میان آن‌ها تبلیغ تلویزیونی بیشترین فروش را به ارمغان می‌آورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
29 دقیقه
داستان خلق اثر
6 دقیقه
پیشینه
32 دقیقه
فصل اول: چگونه می‌توان یک بنگاه تبلیغاتی را اداره کرد
67 دقیقه
فصل دوم: چطور مشتری پیدا کنیم
30 دقیقه
فصل سوم: چطور مشتریان خود را نگه داریم
36 دقیقه
فصل چهارم: چطور یک مشتری خوب باشیم
24 دقیقه
فصل پنجم: چطور می‌توان درست تبلیغ کرد
15 دقیقه
فصل ششم: چگونه یک آگهی تبلیغاتی بنویسیم
14 دقیقه
فصل هفتم: چگونه آگهی‌های تبلیغاتی و پوستر بسازیم
8 دقیقه
فصل هشتم: چطور یک تبلیغ تلویزیونی خوب بسازیم
15 دقیقه
فصل نهم: چطور می‌توانیم برای محصولات غذایی، شهرهای دیدنی و... تبلیغ بسازیم
12 دقیقه
فصل دهم: چطور به اوج قله صعود کنیم، نصیحت به جوان‌ترها
6 دقیقه
فصل یازدهم: آیا تبلیغ کردن باید منسوخ شود؟
2 دقیقه
کلام آخر
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی
نویسنده
مترجمرویا گذشتی
راویشهاب ایلکا
ناشر چاپیانتشارات سیته
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

amirbostony
۱۴۰۱/۴/۲۸
این آدم اسطوره است من توی یوتیوب هم ویدیو‌های زیادی از خودش و تحلیل کاراش دیدم. از نظراتی که در موردش اینجا خواندم حسابی تعجب کردم! کسایی که در مورد این آدم نظر میدم اکثرا متخصصانی هستند که حداقل بیش از یک دهه است که توی تبلیغات فعالیت داشتن یا محققینی که رشته دانشگاهی مرتبطی داشتن، نمی‌دونن اینایی که میگن بد نیست یا خوندنش خوبه واقعا از این آدم‌های جهانی با سابقه‌های درخشان جلوتر هستند یا... در هر صورت من هیچ وقت دنبال راهکار نبودم! راهکار واسه مبتدی‌ها و تازه کارهاست. خودم همیشه دنبال بینش هستم که از دانش و تجربه ناشی میشه... دوستان گرامی که کسب و کاری دارند یا بزرگوارانی که در کار تبلیغات هستن و سابقه‌ای بیش از ١٠ سال دارن واقعا از دیدی که این کتاب بهشون میده لذت میبرند...
کیانوش سیاح
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
این کتاب شامل تجربیات شخصی دیوید اگیلوی از نوابغ حوزه تبلیغات است، بخشی از آن بسیار کاربردی و بخشی دیگر تاریخ انقضاء آن گذشته است اما در کل کناب مناسبی برای آگاهی پایه از دنیای تبلیغات است
لحن گوینده عالی و ترجمه متن روان است
محمد میرزازاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
مفید در حوزه تبلیغات و حوزه مدیریت
ولی نمیدونم چرا صداپیشه یک جاهایی سعی می‌کنه صدای گودزیلا در بیاره،
شاید میخواد یک نفر رو خفن نشون بده، به نظرم اون لحن رو باید حذف یا کنترل کنن و از صدای غلو شده فاصله بگیرن.
متینا طباطبایی
۱۴۰۱/۹/۱۲
مگه داریم بهتر از این کتاب فوق العاده بود یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم در کار من که مدیر طراحی یک شرکت تبلیعاتی هستم بسیار تاثیر گذار بود مخصوصا ممنون از گوینده فوق العاده کتاب
محمد حسین روحانی
۱۴۰۱/۱/۲
من عاشق این شخصیت هستم، کار قبلی‌ام ایده پردازی و تبلیغات بود و هنوز با اینکه از شغل فعلی رضایت دارم ولی همچنان عاشق اون کارم هستم و مطمئنم تو منو دیونه میکنی کتاب دوست داشتنی
Ehsan Mohebbifar
۱۴۰۰/۸/۴
با توجه به نمونه موردی بررسی کردن کتاب و خاطره بودن نوشتار، اتفاقا قابل تست کردن هست ولی به روز بودن اطلاعات رو اصلا نمیشه مدنظر قرار داد...
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۵/۹
کتابی عالی در زمینه فروش و پشتکار فروش با سیاست‌هایی عقلی و زیبا و نگارش و ضبط صدایی بسیار زیبا حالت نمایشنامه است و شنیدنش دوست داشتنیست
حسین کیوانلو
۱۴۰۰/۸/۲۷
من کسب و کار دارم و جهت ایده گرفتن برای تبلیغ گوش دادم.
دقیقا برای این کار نبود. ولی در کل خیلی مفید بود برای من.
ممنون از صدای عالی
سجاد تربت
۱۴۰۰/۶/۲۷
بیشتر به درد افرادی میخوره که علاقه به تبلیغات دارن یا تو این رشته فعالیت دارن
به هر حال نمیشه از صدای زیبای این اثر به راحتی گذشت
Sajad
۱۴۰۱/۷/۲۷
انگار داشتم رمان گوش میکردم
طرح باید معرفی کنه نه اینکه داستان زندگیشو بگه
کتابرا لطفا کتاب خوب بذارید
حمزه حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
کتاب خوبی بود ولی درباره تبلیغات چیز‌های کمی میشه ازش برداشت کرد. چون الان بروز شده اطلاعات
محمد منصوری
۱۴۰۲/۳/۲۰
برای یک نفر که توبحث تبلیغات کار میکنه خوب بود، من خودم تو کار تبلیغاتم و کلی ایده داد!
Nasim Taqizadeh
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
کتاب جالبی بود نکته‌های خ بی بود البته اگه چنین کتاب‌هایی رو زیاد خونده باشید یکم مطالب تکراری میشه
Ari Sho
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
عالی بود تبلیغ اولین رکن هر بیزینسیه کمک شایانی برا قدی تر کردن تبلیغاتتون میکنه
امیر حسین
۱۴۰۲/۸/۲۷
اگه میخواید تو زمینه تبلیغات فعالیت کنید، میتونه کمک کننده باشه
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

برای دریافت کتاب صوتی اعتراف‌های یک تبلیغاتچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.