معرفی و دانلود کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند: قدرت خودکنترلی

عکس جلد کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند: قدرت خودکنترلی
قیمت:
۴۹۹۰۰ ۲۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند: قدرت خودکنترلی

کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند نوشته‌ی رایان هالیدی که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌‌ تایمز بوده، اصول مکتب رواقی‌گری که شامل کنترل نفس، اعتدال و انضباط است را به مخاطب آموزش می‌دهد تا بتواند از این رهگذر، به زندگی متعالی و شکوفایی برسد. این کتاب مجلدی از مجموعه‌ی «فضائل رواقی‌گری» است.

درباره‌ی کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند

رایان هالیدی (Ryan Holiday) در کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند (Discipline Is Destiny)، از رعایت اصولی می‌گوید که در فلسفه، در قالب مکتب رواقی‌گری شناخته می‌شوند. این فلسفه هدف انسان را در زندگی، پیدا کردن راه خوشبختی و رهایی یافتن از رنج می‌داند. بنا به این تفکر، انسان باید با درک جهان خلقت، هم‌راستا با طبیعت و در مسیر انصاف و شفقت با دیگران پیش رود تا در زندگی به موفقیت و کامیابی برسد.

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که اجدادمان هرگز نمی‌توانستند زندگی‌ای شبیه به آن را تصور کنند. آزادی، فراوانی و دسترسی راحت، چنان زندگی انسان را متحول کرده که می‌تواند به صورت آنی و فوری، به هر چیزی که می‌خواهد برسد. هر زمان که خواست، هر غذایی را که هوس کرد بخورد، هر چیزی را تمایل داشت برای خود بخرد و فراهم کند و هروقت که اراده کرد، مسیر زندگی‌اش را تغییر دهد. با تمام این نعمت‌ها و امکانات، ذات زندگی عادلانه و منصفانه نیست. زندگی برای بسیاری، موفقیت‌ها و شرایط آسان‌تری را فراهم می‌کند؛ در حالی که برای بعضی دیگر مسیری بسیار ناهموار و دشوار را مقدر کرده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند

رایان هالیدی نویسنده‌ی کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند، اعتقاد دارد که همه در زندگی به داشتن انضباط شخصی نیاز دارند. کسانی که در زندگی مجبور به پیمودن مسیر دشوارتری هستند، بیشتر باید به رعایت این مقوله پایبند باشند تا بتوانند جای خالی موقعیت‌ها و امکاناتی که ندارند را با آن پر کنند. انضباط شخصی اصولی دارد که رایان هالیدی به تفصیل آن‌ها را در این کتاب صوتی آموزش داده است.

بدون داشتن انضباط شخصی، تمام برنامه‌ریزی‌های ما بی‌اثر می‌شود. مهم نیست تا چه حد در زندگی خوش‌شانس و خوش‌اقبال بوده‌اید و چه امکاناتی در اختیار شما قرار داده شده، بدون داشتن نظم در زندگی و تسلط بر جسم و روح، توسعه و پیشرفت این موفقیت‌ها یا دست‌کم حفظ آن‌ها، به کاری غیرممکن بدل می‌شود. رایان هالیدی در کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند، به شما نشان می‌دهد که چطور قدرت اراده، اعتدال و تسلط بر خود را در زندگیتان نهادینه کنید تا بتوانید از پتانسیل خود در زندگی بیشترین بهره را ببرید. او همچنین مثال‌هایی از این طرز فکر را از زندگی بزرگانی چون ارسطو، تونی موریسون، ملکه الیزابت، مارتین لوترکینگ و... استخراج کرده و در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا ثابت کند که چطور انضباط شخصی توانسته این افراد را به تاریخ‌سازانی تکرارنشدنی تبدیل کند. مخلص کلام اینکه بدون داشتن انضباط شخصی، ما خیلی قبل‌تر از اینکه کاری را شروع کنیم بازنده‌ی آن هستیم.

کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند اثری از رایان هالیدی است که به همت سیده‌مرضیه طاهائی، سمیرا آزادپیما، فرزانه کامگاری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی کتاب یاران فناور و انتشارات اندیشه‌ی آگاه، به ترتیب ناشران صوتی و متنی این کتاب هستند. این کتاب صوتی را با صدای پیمان شیخی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی فضائل رواقی‌گری

مجموعه کتاب‌های فضائل رواقی‌گری (The Stoic Virtues) چهارگانه‌ای در ستایش چهار فضیلت اصلی فلاسفه‌ی یونان باستان هستند و سعی دارند آن‌ها را با زندگی، جامعه و انسان امروزی تطبیق دهند؛ چهار عنصری که آن‌ها را با نام شجاعت، اعتدال، عدالت و حکمت می‌شناسیم. رایان هالیدی نویسنده‌ی این مجموعه است و تاکنون دو جلد از آن را منتشر نموده.

جوایز و افتخارات کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند

  • پرفروش‌ترین اثر نیویورک‌تایمز
  • پرفروش‌ترین اثر وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین اثر یواِس‌اِی تودی

نکوداشت‌های کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند

  • کتابی سرزنده و جذاب (Annie Duke)
  • رایان هالیدی یک نابغه است. (Chris Evans)
  • رایان هالیدی کمک کرده که آموزش باستانی رواقی‌گری به میلیون‌ها خواننده ارائه شود. (Good Morning America)
  • او رواقی‌گرایی را در قالب عباراتی محتاطانه و داستان‌هایی قابل‌فهم برای مخاطبان قرن بیست‌ویکمی ترجمه می‌کند. (New York Times)

کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی پیش رو برای کسانی که به دنبال یادگیری اصول انضباط شخصی و توسعه و پیشرفت فردی در زندگی هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند: قدرت خودکنترلی می‌شنویم

یک ژنرال ممکن است از روی ترس، تنبلی یا به دلیل مدیریت ضعیف، نیروهایش را به حرکت در نیاورد. جنگیدن چیزی است که در تمام زندگی خود آن را به دیگران آموزش داده‌اند اما وقتی لحظه‌ی موعود فرا می‌رسد، کند عمل می‌کنند. برای مثال در جنگ داخلی آمریکا به نظر می‌رسید که ژنرال جورج مک‌کلن قادر نیست سریعاً سربازان تحت امرش را وارد جنگ کند و این باعث عصبانیت تمامی کسانی شده بود که در انتظار حرکت او بودند. آبراهام لینکلن پس از ملاقات با ژنرال برای مسخره کردن او گفت: «مثل اینکه قراره از ما عکس بگیرن، البته اگه به اندازه‌ی کافی آروم بشینیم. فکر می‌کنم ژنرال مک‌کلن تو انجام این کار خیلی خوبه.» تنها پس از تأکیدهای مکرر لینکلن سرانجام مک‌کلن در سال 1862 سربازانش را به حرکت درآورد و 9 روز طول کشید تا از رودخانه‌ی پوتوماک عبور کند. لینکلن با ناامیدی گفت: «اون خیلی کُنده.» مک‌کلن یک نظامی باهوش بود. اما به دلیل محافظه‌کاری، برخی مزیت‌ها، بدبینی و احتیاطش، قادر به انجام سریع کارها و اقدام فوری و اهمیت دادن به مردمی که منتظرش بودند، نبود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
مقدمه
84 دقیقه
بخش اول: سطح بیرونی، بدن
86 دقیقه
بخش یک ـ قسمت دو
105 دقیقه
بخش دوم: سطح درونی، خلق‌وخو
116 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت دو
69 دقیقه
بخش سوم: تسلط روح
76 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت دو
23 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند: قدرت خودکنترلی
نویسنده
مترجمسیده مرضیه طاهائی، سمیرا آزادپیما، فرزانه کامگاری
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۹۹۰۰ ۲۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند

پوریاسوارنژاد
۱۴۰۳/۱/۷
با عرض سلام و تبریک سال نو به همه کتابراهیهای عزیزم. کتاب را به همه خوانندگان کتابهای بهبود فردی توصیه میکنم که حتما با توجه کامل آن رامطالعه نماین. بسیار کاربردی و جالب است که به جرعت میتوان گفت کتاب خوب و جذابی است که به شما نگرشی نو در مسیر زندگی میدهدو کمک میکند که در بهبود کیفیت زندگی خود موفق شوید. سرتاسر کتاب مملو از استدلال و توصیه های داستان گونه و مهیج است که برای خواننده نقش بیدارگری دارند. کتاب ارزش چند مرتبه شنیدن را دارد و با هر با گوش دادن نکات جدید و درسهای بهتری را خواهید آموخت. فلسفه رواقی که نوعی از فلسفه کاربردی در زندگیست در ااین کتاب اساس آموزه هاست و تشریح هر کدام از بخشهای این کتاب آموزشی زیبا را در بر دارد. مطمئناً این کتاب در طریقه زیست و اخلاق و منش شخصی خواننده تاثیر مثبت و ماندگاری خواهد داشت. از مترجم اثر که جان تازه ای به روایت آن داده است تشکر میکنم و همچنین از مجموعه کتابراه برای در دسترس قرار دادن آن تشکر ویژه دارم. پایدار باشید.
majid saman
۱۴۰۳/۱/۸
عرض ادب خدمت دوستان در زمینه انظباط فردی نویسنده تلاش میکند موضوعاتی که در ذهن دارد به شنونده یا خواننده انتقال دهد.. از نظر این جانب دو نکته یا دقیق تر چند نکته دارد.. کتاب در ابتدا به سبک اتو کشیده و نظم مفرط را بست دادن به زندگی نیست بلکه حتی نوعی بی نظمی و از چارچوب خارج شدن را توصیه میکند.. تا داستان بازیکن بیسبال سپس سعی نویسنده این است دیدگاه هایی که در ابتدا گفته را تعادل ببخشید و ارائه کند که سخت کوشی بیش از اندازه هم کاربردی نیست.. البته تا کنون پنج قسمت از کتاب رو شنیدم و این نکات به ذهنم اومد که خالی از اشکال نخواهد بود.. در کل اگه از این سبک از کتب که همواره بایستی جنگجوی درونتون رو زنده نگه دارید دوست ندارید این کتاب توصیه نمیشه
حیدر ناصری
۱۴۰۳/۲/۵
این کتاب و هر کتاب دیگری که می‌شنوید یا میخوانید بستگی بسیاری به زندگی و شخصیت و روحیات خواننده و یا شنونده دارد که می‌تواند خواننده رو دگرگون کند و یا تاثیری نداشته باشد در کل این کتاب خوب و موثر است
قهرمان
۱۴۰۳/۱/۹
به نظرم بهتر بود عنوان کتاب رو اصالت و شرافت می‌نوشتن. کتاب راهنما برای یک زندگی با فضیلت هست.
Mohammad
۱۴۰۲/۱۲/۶
بسیار جالب و قابل توجه است هر چند واقعیت چیزی است میان آنچه نویسنده گفته و آنچه نفی می‌کند
حمیده
۱۴۰۲/۱۲/۳
بسیار عالی با ایجاد نظم به موفقیت هم میرسیم واین کتاب راه را نشان میدهد
حسن فیروزی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کتاب خیلی قشنگی هستش. خیلی ساده نوشته شده ولی بشدت کاربردی و ارزشمند
ابوالفضل طهماسبی
۱۴۰۳/۱/۲۱
برای منضبط شدن افراد کتاب بسیار کامل می‌باشد
محمد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عالیه به شرطی که دقیق گوش کنیم و عمل کنیم
علی صفائی
۱۴۰۳/۱/۲
البته با برنامه میتوان به موفقیت رسید
ت ط
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
برای من کتاب کسل کننده‌ای بود
ایوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به نظرم جزو بهترین ها است و حتما گوش کنید
فرشاد قنبری
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عالی عالی متشکرم.
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند

برای دریافت کتاب صوتی انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.