معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم

عکس جلد کتاب صوتی تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییرآفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییرآفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم

کتاب صوتی تغییرآفرین اثری از جونا برگر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، استاد دانشگاه پنسیلوانیا و از مؤلفان و فعالانِ حوزه‌های بازاریابی، روابط و تأثیرات اجتماعی است. برگر در این کتاب صوتی به ما می‌آموزد چگونه چهارچوب‌های از پیش تعیین‌شده را شناسایی کرده و در هم بشکنیم و چه‌طور در هر حوزه‌ای، آن تغییراتی را که می‌خواهیم، ایجاد کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی تغییرآفرین

جونا برگر (Jonah Berger) در کتاب صوتی تغییرآفرین (The Catalyst) درصدد است تا راه‌های تغییر و اثرگذاری بر دیگران را به شما بیاموزد. برگر دانش‌آموخته‌ی مقطع دکتر در رشته‌ی بازاریابی است و در حوزه‌های بسیاری سررشته دارد. از جمله موضوعاتی که او در تألیفات متعددش به آن‌ها پرداخته است، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و روابط متقابل و تأثیرات اجتماعی است. برگر در کتاب صوتی پیشِ رو با ارائه‌ی تکنیک‌هایی کارآمد، این امکان را به شما می‌دهد تا با سرعت و سهولتِ بیشتری به اهداف خود دست پیدا کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییرآفرین

هر کدام از ما چیزی را در اختیار داریم که علاقه‌مند هستیم آن را تغییر دهیم. بازاریاب‌ها می‌خواهند نظر مشتریانِ خود را نسبت به کالا و خدمات‌شان تغییر دهند. مدیران درصددند تا در سازمان‌های خود تغییراتی را ایجاد کنند. استارتاپ‌ها مترصد آن هستند که در صنایع، تغییر و تحولی به وجود آورند. سازمان‌های غیرانتفاعی می‌خواهند دنیا را تغییر دهند. تغییر همیشه سخت بوده و هست. اغلبِ ما تلاش می‌کنیم تا شرایط را به نفعِ آنچه می‌خواهیم، عوض کنیم. به همین منظور، از ابزارهای متعدد استفاده می‌کنیم، تلاش می‌کنیم، فشار وارد می‌کنیم اما هیچ‌چیز در انتهای داستان تغییر نمی‌کند. کدام مسیر را اشتباه می‌رویم و آیا راه بهتری برای این کار وجود دارد؟

جونا برگر در کتاب صوتی تغییرآفرین تلاش کرده است تا مخاطب خود را با راز و رمزهای چگونگیِ ایجاد تغییر در نظرات دیگران، آشنا کند. او در ابتدا سخن خود را با اشاره‌ی مختصری به تاریخ مذاکره و به‌ویژه مذاکرات گروگان‌گیری آغاز می‌کند. هدف او از بیان چنین تاریخچه‌ای آن است که بدانید حتی در دشوارترین لحظات نیز مذاکرات کارساز هستند و می‌توانند همه‌چیز را تغییر دهند. برگر همچنین تأکید می‌کند که راه ایجاد تغییر در ذهن مخاطب از تغییر در عناصر شکل‌دهنده‌ی ذهنیت او می‌گذرد. از نگاه برگر، فشار وارد کردن و اجبار افراد به پذیرش ایده و تفکر، هرچند ممکن است در کوتاه‌مدت پاسخگوی نیازهای فوری باشد اما تغییر پایدار و ثابتی را به وجود نمی‌آورد. او تغییرآفرین بودن را راهکاری مفید و مؤثر برمی‌شمارد. یک تغییرآفرین یا کاتالیزور، موانعی را که بر سر راهش قرار دارد، کاهش داده یا آن‌ها را از میان برمی‌دارد. پس دفعه‌ی دیگری که خواستید نظر کسی را تغییر دهید و در این کار موفق نبودید، به جای آنکه از خود بپرسید «چگونه می‌توانم نظر او را تغییر بدهم» این سؤال را مطرح کنید که «چرا با وجود تلاش‌های بسیار «نظر آن‌ها هنوز تغییر نکرده و چه چیزی مانعِ آن شده است؟» و آنگاه برای از میان برداشتنِ موانع، راهکارهای مناسب را برگزینید.

کتاب صوتی تغییر آفرین با ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از تکنیک‌ها به شما می‌آموزد چگونه در سخت‌ترین شرایط، ذهنیت افراد را تحت تأثیر قرار دهید، از چه راهی مشتریانِ جدیدی برای کسب‌وکار خود پیدا کنید، با انجام چه کارهایی در فرهنگ سازمان تغییر ایجاد کنید و چطور در باورهای عمیق، به نفعِ خودتان تردید به وجود آورید.

کتاب تغییرآفرین به همت نشر نوین به چاپ رسیده و امیر بیرانوند آن را به زبان فارسی برگردانده است. نسخه‌ی گویای این کتاب را به همت مؤسسه‌ی فرهنگی کتاب‌یاران فناور و با خوانش علی اصغر قره خانی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تغییرآفرین

  • همه‌ی ما در برهه‌ای از تلاش برای تغییر نظر کسی ناامید شده‌ایم. جونا برگر در کتاب تغییرآفرین به شما نشان می‌دهد چگونه موانع تغییر را از میان بردارید. (چارلز داهیگ، نویسنده‌ی کتاب پرفروش قدرت عادت)
  • کتاب تغییرآفرین، اثری جذاب و ابزاری قدرتمند است که به ما کمک می‌کند تا اذهان، رویکردهای سازمان‌ها و حتی شاید جهان را هم تغییر دهیم. (آریانا هافینگتون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Thrive Global)
  • جونا برگر از پژوهش‌ها و مطالعات موردی استفاده کرده و حکایت‌های جالبی را شرح می‌دهد. کتاب تغییرآفرین راهنمایی مدون است که می‌تواند هم در زندگیِ فردی و هم در فعالیت‌های حرفه‌ای برای افراد مفید باشد. (Kirkus Reviews)
  • کتاب تغییرآفرین مقدمه‌ای عملی و قانع‌کننده در هنر متقاعدسازی به شمار می‌رود. این کتاب راهنمایی جذاب و خواندنی برای کارشناسان فروش و بازاریاب‌ها است. (Publishers Weekly)
  • جونا برگر، نویسنده‌ی کتاب تغییرآفرین، چشم‌اندازی خوش‌بینانه دارد و پیشنهاد می‌کند که عوامل تغییر بزرگ‌تر، لزوماً متقاعدکننده‌تر نیستند اما می‌توانند شتاب‌دهنده‌های بهتری باشند. (مجله‌ی فورچون)

کتاب صوتی تغییرآفرین برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی صاحبان کسب‌وکارها، مدیران، کارآفرینان و بازاریاب‌هایی که قصد دارند با برقراری ارتباطات مؤثرتر، اعتماد مشتریان و وفاداریِ آنان را جذب کنند و میزان فروش و در نتیجه، بازدهِ خود را بالاتر ببرند، از راهنمایی‌های کتاب صوتی تغییرآفرین سود خواهد برد. شنیدنِ این کتاب صوتی را همچنین به طرفدارانِ ژانر موفقیت و خودسازی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم می‌شنویم

پنجاه سال قبل سالوو، نوعی پودر لباس‌شویی با دانه‌های ریز و به شکلِ قرصِ فشرده را روانه‌ی بازار کرده بودند. قرص‌ها چندان موفق نبودند، اما پس از چند دهه تلاش، پروکتر اَند گمبل تصور می‌کرد فرمول جدیدش می‌تواند مؤثرتر باشد. مصرف‌کنندگان به جای آنکه مجبور باشند مقدار مناسب مواد شوینده را برای شست‌وشوی مؤثر اندازه‌گیری کنند یا در مقابل، احتمال کثیف‌ماندنِ لباس‌هایشان را بپذیرند، کافی بود فقط یکی از این حباب‌های کوچک روکش‌دار را از جعبه بیرون بیاورند و آن را داخل ماشین لباس‌شویی بیندازند. روکش پلاستیکی در آب حل می‌شد و بدون دردسر مواد شوینده را تنها در صورت نیاز پخش می‌کرد.

پروکتر اند گمبل این محصول را در زیرمجموعه‌ی نشان تجاری تاید، تایدپاد نامید و با وعده‌ی آسان‌سازی شست‌وشوی لباس، آن را عرضه کرد. این شرکت بیش از 150 میلیون دلار برای بازاریابی صرف کرد و معتقد بود این بسته‌های شوینده می‌توانند در نهایت سی درصد از بازار شش‌ونیم میلیارد دلاری شوینده‌های رخت‌شوییِ ایالات متحده را به دست آورند.

فقط یک مشکل وجود داشت: مردم این بسته‌های شوینده را می‌خوردند!

چالش تایدپاد، نامی که بر این جریان گذاشته شد، ابتدا فقط شوخی بود. شخصی گفته بود که شکل منحنی براق نارنجی و آبی این بسته‌ها آدم را وسوسه می‌کند که آن‌ را بخورد. پس از انتشار مقاله نشریه‌ی فکاهیِ آنیون به نام «خدایا، کمکم کن. می‌خواهم یکی از آن بسته‌های شوینده‌ی رنگارنگ را بخورم»، ویدئویی در شبکه طنز کالج هیومر در یوتیوب و همین‌طور پُست‌های مختلف در رسانه‌های اجتماعی، جنب‌وجوشی به راه افتاد.

اکنون مردم یکدیگر را برای خوردن مواد شوینده به چالش می‌کشیدند. نوجوانان از خودشان فیلم‌هایی می‌گرفتند که در حال جویدن این بسته‌های شوینده یا شوخی در مورد آن‌ها بودند. سپس این ویدئوها را در یوتیوب منتشر می‌کردند و دیگران را به چالش می‌طلبیدند که همین کار را انجام دهند. برخی حتی با نشان‌دادنِ این چالش در قالب برنامه‌های الهام‌بخش آشپزی، بسته‌های شوینده را پیش از خوردن، می‌پختند!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
مقدمه
50 دقیقه
یک: مقاومت واکنشی
59 دقیقه
دو: احساس مالکیت
95 دقیقه
سه: فاصله
88 دقیقه
چهار: تردید
74 دقیقه
پنج: شواهد تأییدکننده
49 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تغییرآفرین: چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم
نویسنده
مترجمامیر بیرانوند
راویعلی اصغر قره خانی
ناشر چاپی نشر نوین
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تغییرآفرین

Hamid Hassan pour
۱۴۰۲/۱۰/۵
بسیار مفید، عالی و آموزنده
به شدت خواندن این کتاب نفیس را توصیه می‌کنم
فاطمه صدقیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
خیلی عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تغییرآفرین

برای دریافت کتاب صوتی تغییرآفرین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.