معرفی و دانلود کتاب صوتی بخشنده ستارگان

عکس جلد کتاب صوتی بخشنده ستارگان
قیمت:
۱۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بخشنده ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بخشنده ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بخشنده ستارگان

جوجو مویز در کتاب صوتی بخشنده ستارگان راوی داستان زنان کتابداری است که سوار بر اسب می‌شوند و در زمستان سخت آپالاچیای جنوبی، مأموریتی دشوار را بر عهده می‌گیرند. این رمان که بر اساس یک داستان واقعی است، پس از انتشار به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد و در سال 2019، در لیست نامزد‌های جایزه‌ی بهترین داستان تاریخی گودریدز قرار گرفت.

درباره‌ی کتاب صوتی بخشنده ستارگان

کتاب بخشنده ستارگان (The Giver of Stars) اثری از نویسنده‌ی بریتانیایی، جوجو مویز (Jojo Moyes) است که در آن حقایق انسانی بسیاری بیان می‌شود. حقایقی که شاید نتوانیم آن‌ها را در کتاب‌‌های تاریخ بیابیم. پیش از بحث در باب داستان و موضوع کتاب، بهتر است با پیشینه‌ی تاریخی رمان آشنا شویم. در بهار 1935 و در میانه‌ی رکود بزرگ، فرانکلین روزولت اعلام کرد که دولت آمریکا می‌خواهد اداره‌ای موسوم به «رشد و توسعه» را راه‌اندازی کند. این اداره در دوران هشت‌ساله‌ی فعالیت خود، که در دوران جنگ جهانی دوم محدود شد، برای نزدیک به 9 میلیون آمریکایی اشتغال‌زایی کرد. شاید فعالیت‌های این اداره به اندازه‌ی ساخت پل، جاده یا ساختمان‌های بزرگ به چشم نمی‌آمد؛ اما برنامه‌های آن بیش از هر چیز دیگری بر اقتصاد و فرهنگ آن روز جامعه‌ی آمریکا تأثیر گذاشت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بخشنده ستارگان

برای انجام برنامه‌های این اداره، بسیاری از کارگران برای ساختن مدارس و کتابخانه‌های بسیاری به ایالت‌ها و شهرهای سراسر کشور فرستاده شدند. البته روستاییان در مناطق دورافتاده فرصت کمی برای ارتباط با جهانی داشتند که به‌سرعت در حال تغییر بود. اما شخصی در اداره‌ی رشد و توسعه ایده‌ای جسورانه مطرح کرد. چه می‌شود اگر کتابداران آموزش‌دیده‌ای به مناطق دورافتاده بروند و به مردم محروم از تحصیل، آموزش‌های لازم را بدهند و به آن‌ها کتاب برسانند؟ موضوع کتاب صوتی بخشنده ستارگان دقیقاً درباره‌ی همین ایده است. جوجو مویز در انگلستان زندگی می‌کند؛ اما تحت‌تأثیر مقاله‌ای از مجله‌ی اسمیت‌سونیَن همراه با عکس‌های زنان کتابدار اسب‌سوار روستایی، شروع به نوشتن این رمان کرد.

کتاب بخشنده ستارگان حول ماجراها و ارتباطات میان پنج زنی است که در جنبش رساندن کتاب به مناطق دورافتاده، با یکدیگر همکاری می‌کنند. آلیس رایت که برای فرار از زندگی خفقان‌آور خود در انگلستان، به آمریکا آمده و با جوانی خوش‌تیپ و پولدار ازدواج می‌کند؛ اما به‌زودی متوجه می‌شود که ازدواج نیز مفرّی برای او نیست. مارجری زن کتابداری است که از هیچ چیز و هیچ کس نمی‌ترسد و بسیار جلوتر از زمانه‌ی خودش است. او فمینیستی است که سعی دارد اوضاع جامعه را برای زنان بهبود ببخشد. بت فرزند وسطی کشاورزی فقیر است. ایزی، معلول فلج اطفالی که علی‌رغم نقصش، آزادانه زندگی می‌‌کند و در نهایت سوفیا که با وجود تحصیلات عالیه‌اش،‌ همیشه به‌خاطر رنگ پوستش تحقیر شده است.

این زنان به مسیرهای کوهستانی طولانی و خطرناک می‌روند و در معرض خطراتی مانند مجروح شدن، شلیک گلوله، غرق شدن، تعرض و... قرار می‌گیرند؛ اما راه خود را با قدرت ادامه می‌دهند. کتابداران داستان بخشنده ستارگان، با افرادی روبه‌رو می‌شوند که از زنان حوصله‌سربری که کتاب رایگان امانت می‌دهند، متنفر هستند. حتی کتاب‌هایی را که برای آموزش کتاب خواندن است، از آن‌ها نمی‌گیرند. اما کم‌کم، به مارجری و دوستانش اعتماد می‌کنند.

داستان صمیمانه جوجو مویز درباره‌ی کتابداران اسب‌سوار شجاعی که کمتر در طول تاریخ از آن‌ها قدردانی شده، خواننده را تا پایان با خود همراه می‌کند. توصیفات کتاب بخشنده ستارگان آن‌قدر دقیق است که مخاطب با خود فکر می‌کند نویسنده تمام مناطق کوهستانی و صعب‌العبور را طی کرده است. البته این حدس تا حدی درست است. جوجو مویز برای نوشتن این کتاب چندین بار به کنتاکی سفر می‌کند و حتی سوار بر اسب یا پیاده، برخی از مسیرهای اصلی کتابداران را می‌پیماید. او تحقیقات کاملی درباره‌ی دوران رکود بزرگ و پیامدهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آن در آمریکا داشته و در دوران نگارش کتاب، گزیده‌هایی از روزنامه‌ها، مجلات و کتاب‌ها را جمع‌آوری می‌کرده است.

مریم مفتاحی که مترجم آثار جوجو مویز در ایران است، این بار نیز به سراغ ترجمه‌ی این کتاب رفته و مانند همیشه، انتشارات آموت ترجمه‌ی او را به چاپ رسانده است. مریم پاک‌ذات کتاب صوتی بخشنده ستارگان را با صدای گرم و گیرایش خوانده. ناشر صوتی این کتاب، آوانامه است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی بخشنده ستارگان

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز
  • نامزد جایزه‌ی بهترین داستان تاریخی گودریدز
  • انتخاب باشگاه کتابخوانی ریس ویترسپون
  • جزو فهرست 100 کتاب منتخب برای مطالعه در قرنطینه‌ی کرونا به انتخاب روزنامه‌ی یو‌اس‌ای تودی

نکوداشت‌های کتاب صوتی بخشنده ستارگان

  • کتابی زیبا و خاص با شخصیت‌هایی آنقدر واقعی که احساس می‌کنید دوستان صمیمی شما هستند. آنقدر کتاب بخشنده ستارگان را دوست داشتم که نمی‌خواستم تمام شود! (لیان موریارتی، نویسنده‌ی کتاب «دروغ‌های کوچک بزرگ»)

  • شیوه‌ی روایت جوجو مویز شگفت‌انگیز است. (روزنامه‌ی تایمز)

  • کتابی تکان‌دهنده و سرگرم‌کننده. در کتاب صوتی بخشنده ستارگان شاید یک داستان عامه‌پسند روایت شود؛ اما آموزش، کنجکاوی، کتاب، دانش، استقامت و همبستگی در رمان نقش مهمی دارند. (ساندی تایمز)

  • من سال‌هاست که یکی از طرفداران پروپاقرص جوجو مویز هستم. رمان بخشنده ستارگان روایتی عالی درباره‌ی قدرت شخصی است و در آن نشان داده می‌شود که کتاب‌ها چگونه فرهنگ‌های مختلف را به یکدیگر نزدیک می‌کنند و زنان چه پیوند عاشقانه‌ای با ادبیات دارند. (ریس ویترسپون، بازیگر)

  • با خواندن داستان بخشنده ستارگان، احساس کردم که خودم در کنتاکی دهه‌ی 1930 اسب‌سواری می‌کنم! این رمان جوجو مویز یکی از دراماتیک‌ترین، جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین کتاب‌هایی است که خوانده‌ام. (سوفی کینسلا، نویسنده‌ی کتاب «جبران می‌کنم»)

کتاب صوتی بخشنده ستارگان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن داستان‌های تاریخی مرتبط با زنان علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی بخشنده ستارگان را گوش کنید.

در بخشی از کتاب صوتی بخشنده ستارگان می‌شنویم

آلیس کمی بعد از ساعت هفت صبح که شبنم روی علف‌ها هنوز درشت بود، به کتابخانه می‌رسید. با تکان دستش پیشنهاد بنیت را برای رساندنش با ماشین رد می‌کرد و می‌گذاشت برود تا با پدرش صبحانه بخورد. بعد به قسمت پشتی ساختمان می‌رفت که اسپریت و قاطر را آن‌جا بسته بودند و نفس‌هایشان در هوای سرد صبحگاهی به بخار تبدیل می‌شد. کار نصب قفسه‌های کتابخانه حالا دیگر تقریباً تمام شده بود و قفسه‌ها پر از کتاب‌های اهدایی از شهرهای دوردستی چون نیویورک یا سیاتل بودند. اداره‌ی رشد و توسعه به کتابخانه‌ها فراخوان اهدای کتاب داده بود و بسته‌های کتاب با کاغذ بسته‌بندی قهوه‌ای هفته‌ای دو بار از راه می‌رسیدند. آلیس فهمید که بت پینکر کارش را ساعت پنج صبح شروع می‌کند و مارجری صبح‌ها دو ساعت پیش از رسیدن او، به خانه‌های دورافتاده‌ی روستایی توی کوهستان می‌رود و کتاب می‌دهد. آلیس با دقت به فهرست دفتر کل نگاه کرد تا بفهمد مارجری و بت به چه جاهایی رفته‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
پیش‌گفتار
50 دقیقه
فصل اول
52 دقیقه
فصل دوم
58 دقیقه
فصل سوم
36 دقیقه
فصل چهارم
29 دقیقه
فصل پنجم
48 دقیقه
فصل ششم
44 دقیقه
فصل هفتم - بخش اول
30 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
28 دقیقه
فصل هشتم
27 دقیقه
فصل نهم
36 دقیقه
فصل دهم
54 دقیقه
فصل یازدهم
28 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش اول
31 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
32 دقیقه
فصل سیزدهم
6 دقیقه
فصل چهاردهم
31 دقیقه
فصل پانزدهم
39 دقیقه
فصل شانزدهم
35 دقیقه
فصل هفدهم
33 دقیقه
فصل هجدهم
28 دقیقه
فصل نوزدهم
40 دقیقه
فصل بیستم
20 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
34 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
28 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
36 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
17 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
26 دقیقه
فصل بیست‌وششم
18 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
20 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بخشنده ستارگان
نویسنده
مترجممریم مفتاحی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بخشنده ستارگان

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۸/۲۲
ستاره‌های این کتاب باید صد برابر این مقدار بود. برتراند راسل یه جمله‌ای داره که می‌گه: زنانی که کتاب می‌خوانند برای جموامع نابرابر، خطرناکند زیرا آن‌ها با مطالعه می‌توانند جهانی بهتر را تصور کنند و برای آن بجنگند. این کتاب بینظیر و فوق العاده بود. یک سیر مطالعه و هشیار کردن زنان در یک جامعه عقب و و افتاده خطرناک. مطالعه خیلی عالی. کسانی که مطالعه می‌کنند ادم‌های منطقی قدرتمندی می‌شن که مستقل از هر چیزی هستدند. کتابهای جوجو مویز نشون دهنده امید و اینکه یه زن اولش شاید ساده و ناتوان باشه. اما وقتی شناخت پیدا کنه از خودش. پتاسیل نهفته در اون، قدرتمندش می‌کنه. و کلا کتابهاشون طوری که همش دلت می‌خواد تموم نشه و تا لحظه اخر نمی‌تونی جریان حدس بزنی. انقدر زیبا بود که نمی‌دونم چطوری توصیفش کنم. صدای خانم پاکزاد که بی همتاست، مهارتشون در خوندن. تغییر صداشون و اینکه جای هر کاراکتر، بطور جداگونه صحبت می‌کنند، بینهایت به جذابیت داستان افزوده بودند. منکه انقدر محسور و انگار جادوی داستان می‌شدم. کاملا خودم توی اون فضا حس می‌کردم. با روند داستان می‌خندیدم، گریه می‌کردم و.... شخصیت مارجری اوهر نشون دهنده یک زن واقعی. عالیس و پدر شوهر فوق العاده بدجنسش و دیگر شخصیتها. این کتاب به همه خانم‌ها معرفی می‌کنم. و حتما توصیه می‌کنم که از دستش ندن مطالعش. در آخرین لحظه امید هست، نور هست و خدا با حق.
از کتابراه بینهایت تشکر می‌کنم و از خانم پاکزاد که زیبایی این داستان چند صد برابر کرده بودند و بهترین‌ها را هم برای ایشون و هم کتابراه آرزو می‌کنم.
زهرا ماهوری
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
زنان می‌توانند نیرومندتر از هر نیرویی در جهان هستی زندگی کنند زمانی که به خود واقعی و حقیقت زن بودنشان واقف باشند. کتابی بسیار الهام بخش از زنان سرسختی که در مواجه با سنت گرایی جامعه اطرافشان و قضاوت‌های مردمانشان در زیر یک پرچم مقاوم و استوار قرار گرفتند وسهمگین‌ ترین باد‌ها هم نتوانست ایمان را که راسخشان متزلزل کند. این در این زمان و هر زمانی به زن بودن خود افتخار میکنم و امیدوارم دنیا قدر ما زن‌ها را بیشتر بداند و اما در مورد کتاب سخنان زیادی میتوانم بگویم قلم سحرآمیز جوجو مویز که تا پایان شما را با شخصیت‌هایی که به زیبایی آن‌ها را بافته است همراه میکند وشما در داستان او غرق میشوید لحظاتی اشک از چشمانتان فرو میریزد و غرق در احساس میشوید و لحظاتی غرق در شادی و نشاط. تمام شخصیت‌های کتاب به خوبی با موانع وسختی‌های اطرافشان و قضاوت‌ها کنار آمدند و در نهایت توانستند به زندگی شاد و آرامی که خودشان آن را ساختند دست پیدا کنند. تشکر ویژه از خانم پاک ذات که بسیار زیبا و حرفه‌ای احساسات مختلف شخصیت‌های داستان را به من شنونده انتقال دادند ولذت شنیدن این کتاب با صدای ایشان دو چندان شد. و سپاس از نویسنده قدرتمند جوجو مویز که در تمام کتاب هایش از زنان و سرسختی شان در مقابل زندگی حرف میزند و الحق که به زیبایی آن را به نگارش در آورند
آتنا بنکدار
۱۴۰۲/۹/۱۵
اول از همه تشکر میکنم از کتابراه و خانم پاک ذات عزیزم بابت خوانش بی نظیرشون!
از ابتدای امسال این چهارمین کتابی هست که از جوجو مویز میخونم و واقعاً شیفته قلمشون هستم.
از نظر من سبک و سیاق این کتاب با سایر کتاب‌های مویز متفاوت بود و جدا از داستانی بودن به نوعی تاریخ و اقتدار و قدرت زنان رو هم به
روایت میکرد، روایت داستان گونه‌ای بود که به نظرم اومد شاید حتی بر اساس یک واقعیت باشه!
جنگ و جدال زنان با مردان و ظلم و ستم مردان بر علیه زنان در تمامی دهه‌ها وجود داشته و در بازه زمانی این داستان بیشتر! اما چیزی که بسیار خوشایند من است پیروزی همیشگی زنان است به خصوص زنان آگاهِ کتابخوان!
من این کتاب رو تقدیم به تمامی زنان قوی و مستقل سرزمینم میکنم و به تمام دختران کتابخوانم خواندنش رو پیشنهاد میکنم.
عسل
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
رمانی است جالب و متمایز از جوجو مویز نویسنده‌ی تواناست. داستان در آمریکا و در اوج محدودیت خانمها اتفاق می‌افتد. عده‌ای از خانم‌های با تفکراتی متفاوت تصمیم میگیرند برای مردم مناطق دور و کوهستانی کتاب امانی ببرند (یک جور کتابخانه سیار). داستان شرح مقاومتها، سنگ اندازی‌ها و حتی دوستیهایی است که در این مسیر شکل می‌گیرد. روایت شیرینی بود و اراده قوی مخصوص افراد مبارز آنرا جذاب تر کرده بود. خانم پاکزاد مثل همیشه گل کاشتند و انتخاب موزیک، در هر شرایطی چه غم، چه شادی و چه هیجان، عالی انتخاب شده بود از شنیدن این کتاب حرفه‌ای، بسیار لذت بردم پیشنهاد می‌کنم حتما گوش کنید. ممنون از کتابراه عزیز و عوامل سازنده این مجموعه
علیرضا علیزاده
۱۴۰۲/۷/۲۶
روایتی زیبا و تاثیرگذار از زندگی زنان در دوره‌ای که دنیا به سمت رشد و توسعه بویژه توسعه فرهنگی میرفت. روایت زنانی که با تلاش، ایستادگی و فداکاری نه تنها به رشد خودشان که به رشد جامعه نیز کمک میکردند. چیزی شبیه شصت هفتاد سال پیش خودمان که دختران و پسران در قالب سپاه دانش و سپاه ترویج به نقاط و و به دورافتاده روستاها میرفتند توسعه علمی، فرهنگی و کشاورزی کشور کمک میکردند، کسانی که در لابلای وقایع و انفاقات اواخر دهه پنجاه گم شدند و خدمات آن‌ها به باد فراموشی سپرده شد. چه بسا آن‌ها نیز داستانهایی داشتند که هرگز به قلم درنیامدند.
سارا نامور
۱۴۰۲/۶/۲۶
ابتدا این کتاب رو فقط به دلیل اینکه خانم پاک ذات راوی بودند، انتخاب کردم، چون اکثریت کتاب‌های که ایشون راوی بودند، کاملا سلیقه من بود، اما بعد از گوش کردن این کتاب، خواندن آن را به تمام دختران جوان، چه دانش اموزانم، چه اقوام پیشنهاد می‌کنم. داستان مملو از زیبایی روایت‌ها و اقتدار بانوان است، که در بانوانی سایه آگاهی و منطق، پشت در پشت هم، در کنار هم، در کنار مردانی مرد، با حوادث روبرو شدند و خود تاریخ خود، هم جنس آن خود و جامعه خود را ساختند. زنانی شجاع، آگاه و الگو. بسیار سپاسگزارم از مترجم این کتاب، انتشارات و راوی، بسیار سپاسگذارم
M.rezaei
۱۴۰۲/۷/۱۷
بهترین کتابی بود که شنیدم. صدای خانم پاک ذات و نگارش جوجو مویز یه شاهکار خلق کرده که باز هم مثل سایر آثار جوجو مویز زنانی قهرمان این بار در کنار تغییر زندگی خودشون به رشد دیگران هم کمک می‌کنند. نویسنده اهمیت مطالعه و تفکر و تاثیر اون در رشد یک جامعه رو به زیبایی تصویر کرده. موانعی که در زندگی مانع رشد زنان میشه رو بیان کرده و تا انتهای داستان برای اونها راه حل‌هایی رو عنوان کرده. شنیدن این کتاب رو به همه مخصوصا خانم‌ها توصیه میکنم
سارا حمزه لو
۱۴۰۲/۷/۲۴
من امروز میخوام از تک تک کسانی که چون زنان کتاب دار به ما کمک میکنن که کتاب‌های خوبی رو بصورت صوتی گوش کنیم تشکر کنم. من یک زن خانه دار هستم و نزدیک به ۶ سال با کتابراه همراه واز تمام راویان متشکرم که اینقدر زیبا کتاب روایت میکنن و من رو در طول شبانه روز وقتی مشغول مسولیت هام هستم و چه بسا شرایط بد یا خوبی رو از سر رد میکنم میتونم کتابم بخونم یا بهتر بگم بشنوم ممنون بخاطر این همه حس خوب از تک تک تون.
مریم آقایی
۱۴۰۲/۶/۲۷
بسیار زیبا و تاثیرگذار، روایتی از جامعه‌ای سنتی که زنان را فقط در قامت کدبانوی خانه دار می‌پسندد و زنانی که برای حقوق طبیعی و آگاهی تلاش میکنند و قوی تر از آنچه تصور میشود در برابر سختی‌ها می‌ایستند و به دیگران در ظاهر کتاب امانت میدهند و در باطن آگاهی هدیه میدهند
مثل همیشه جوجو مویز از حقوق همه‌ی اقشار سخن گفتند، خوانش خانم پاک ذات هم گرم و گیرا و بسیار دلنشین است.
پگاه امامی
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب بسیار غنی و تاثیرگذاری بود، روایتی از نظر تاریخی حقیقی با داستانی گیرا و آموزنده. صدای خانم پاک ذات که بینظیر هست و روایت عالی، خانمی که فصل‌ها رو اعلام میکردند که اسمشون رو نمیدونم به قدری در کتاب کتابخوان صداشون تاثیر گذار بود که من در این کتاب حتی از اعلام فصل‌هذ هم لذت بردم. در کل کتابی عالی که با تخصص تمام تبدیل به کتاب صوتی شده. ممنون
مریم
۱۴۰۲/۷/۱
جوجو مویز، این داستان هم مثل خیلی از داستانهاش با محوریت زن بسیار زیبا و جذاب و مهیج و دوست داشتنی بود، داستان زنانی که می‌خواهند حق زندگی و انتخاب داشته باشند و در برابر طبیعت مردانه حاکم بایستند و بارها و بارها ضربه می‌خورند اما روی پای خود می‌ایستند، زنانی که عاشق می‌شوند، مادر می‌شوند و می‌خواهند دنیا را به جایی بهتر تبدیل کنند.
Hani🌻
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
داستان کتاب خیلی متفاوت و جالب بود و به قدرت زن ها اشاره ویژه‌ای داشت شخصیت محبوب من مارجری بود که به شدت قوی بود و تاثیرگذار در کل داستان کتاب رو خیلی دوست داشتم خوانش خانم پاک ذات هم که ثابت شده هست و اصلا نیازی به نظر دادن ندارند ان قدر که عالی و فوق العاده هستند صداگذاری‌ها بی نظیر بود واقعا لذت بردم خسته نباشید
ب.ز
۱۴۰۲/۸/۹
اجرای کتابخوان بسیار عالی بود خود کتاب یک جمع کاملی از داستان و واقعیت و تاریخ هست و نشان می‌دهد در هیچ کجای دنیا آزادی و آزادگی به راحتی بدست نیامده است ضمن اینکه یک رمان عاشقانه در خود دارد در مورد روابط مردان وزنان هم گفتگو می‌کند. یک مجموعه جالب و خواندنی که کمتر در یک کتاب همه را در یک کتاب یافت.
Fer Elh
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
روایتی زیبا از سر سختی و مبارزه زنان برای به دست اوردن آزادی و نابرابری در دوران قدیم یکی از ایالتهای امریکا بود. جالبترین بخش این داستان این بود که با وجود مخالفت‌های اکثریت و عرف جامعه، و نفوذ افراد قدرتمند. زنان و دختران توانستند به راه خود ادامه بدهند با سرسختی و حمایت از یکدیگر. به امید آزادی.
محبوبه گتمیری
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
من این کتاب رو خیلی پسندیدم چون هم نویسنده ماهری دارد و هم گوینده‌ی خوبی. صداها خیلی خوب تغییر پیدا میکرد و در کل احساس میکنی در محیط آن جا هستی. یک نقطه‌ی امیدی در این کتاب بیان شده که همیشه خانم‌ها شخصیت خودشون رو دست کم نگیرند چون اگر خودشان این کار را بکنند چه رسد به دیگران.
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بخشنده ستارگان

برای دریافت کتاب صوتی بخشنده ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.