معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی در اوج: هفت روز برای تغییر زندگی

عکس جلد کتاب صوتی زندگی در اوج: هفت روز برای تغییر زندگی
قیمت:
۶۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی در اوج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی در اوج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی در اوج: هفت روز برای تغییر زندگی

کتاب صوتی زندگی در اوج نوشته‌ی آنتونی رابینز راهنمایی هفت‌روزه است که به شما امکان ایجاد تغییر در حوزه‌های مختلف زندگی را می‌دهد. آنتونی رابینز در این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور تغییر نگرش و طرز فکر، می‌تواند زندگی‌تان را به کل زیرورو کند.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی در اوج

بسیاری از مردم چندان به قدرت اراده و اختیار در زندگی باور ندارند. از نظر آن‌ها زندگی پیامد مجموعه‌ای از پیشامدهاست که اغلب آن‌ها نیز تحت کنترل انسان نیستند. پس آدمیزاد باید تنها به این جریان تن بدهد و با آن همراه شود، زیرا چاره‌ای جز این ندارد. اکثر این افراد نیز دائماً از بخت بد خود در حال شکایت‌اند و ناکامی‌های خود را به شانس ربط می‌دهند. آنتونی رابینز (Anthony Robbins) نویسنده‌ی کتاب صوتی زندگی در اوج (Get the Edge) اما نظر دیگری در این باره دارد.

آنتونی رابینز برای طرفداران کتاب‌های انگیزشی و خودسازی، نامی آشناست. او بیش از سی‌ونه سال است که با برنامه‌های انگیزه‌بخشش زندگی مردم را تغییر داده و به سوی موفقیت بیشتر برده است. او که خود صاحب شرکتی با درآمدی میلیارد دلاری است، به مردم رازهای موفقیت بیشتر و زندگی دلخواه‌تر را آموزش می‌دهد. از آنتونی رابینز در آمریکا با عنوان برترین استراتژیست زندگی و کسب‌وکار یاد می‌شود. او در طول این سال‌ها، مربی سبک زندگی برای افراد مشهوری چون ورزشکاران، هنرمندان، مدیران و حتی روسای جمهور بوده است. با وجود چنین پیشینه‌ای می‌توان گفت که رابینز از تجربه و دانش لازم برای ارائه‌ی استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که برای زندگی موفق‌تر لازم است، برخوردار است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی در اوج

بسیاری از ما از شرایطی که در زندگی داریم راضی نیستیم. ما کسب‌وکار بهتر، رابطه‌ی بهتر، شرایط جسمانی و روانی مطلوب‌تر، ثروت بیشتر و بسیاری چیزهای دیگر را می‌خواهیم ولی رسیدن به آن‌ها برایمان تبدیل به یک رویا شده است. آنتونی رابینز در کتاب صوتی زندگی در اوج به شما یاد می‌دهد که چطور جسارتتان برای تغییر و دنبال کردن زندگی بهتر را جمع کنید و پایتان را از نقطه‌ی امنی که در آن هستید بیرون بگذارید. تغییر برای اغلب انسان‌ها کاری دشوار و ترسناک است، اما اگر از وضع فعلی خود رضایت ندارید، چاره‌ای جز عوض کردن محیط و اوضاع نیست. چه بهتر که مسیر ناهموار تغییر شرایط را، با راهنمایی‌های فردی موفق همچون نویسنده‌ی کتاب صوتی زندگی در اوج بپیمایید. این کتاب برنامه‌ای هفت روزه در اختیار شما قرار می‌دهد، و این بدین معناست که قادر خواهید بود تنها در هفت روز، ذهنیت و نگرشتان را به نحوی تغییر دهید که در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

کتاب صوتی زندگی در اوج با تلاش فریبا سبز چمنی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی غلامرضا صادقی بوده است. نشر صوتی شادن پژواک این کتاب را منتشر کرده.

کتاب صوتی زندگی در اوج برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال تغییری هستید که مسیر موفقیت و داشتن زندگی بهتر را برایتان هموار کند، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی در اوج: هفت روز برای تغییر زندگی می‌شنویم

امروز روی اینکه چطور می‌تونیم بدن، حرکات، وضع مالی، روابط و زندگیمون رو متحول کنیم تمرکز می‌کنیم. اول می‌خوام به شما تبریک بگم که به روز دوم گوش می‌دید، چون اغلب افراد کتاب صوتی رو تهیه می‌کنند تا زندگیشون رو تغییر بدن اما به محض اینکه اون رو خریداری می‌کنند و قبل از اینکه ازش استفاده کنن احساس آسودگی می‌کنند. وقتی به کتاب می‌رسن، دیگه انگیزه‌ای برای تغییر ندارن، افراد کمی بیشتر از یه فصل از کتابی رو می‌شنون. چند سال پیش جایی خوندم که کمتر از ده درصد افراد بیشتر از یه فصل از کتابی که خریدن رو گوش می‌دن. پس اگه اینجایید نشون می‌ده که شما یکی از معدودی افرادی هستید که عمل می‌کنید و فقط حرف نمی‌زنید.

در این قسمت روی الگوهای شکست و الگوهای موفقیت تمرکز می‌کنیم. موفقیت سرنخ‌هایی داره. افرادی که موفق می‌شن خوش‌شانس نیستن. افرادی که به صورت مداوم خوشحالند زیر ستاره‌ی آرزوها به دنیا نیومدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
مقدمه
64 دقیقه
روز اول: برای خودتان زمان بگذارید
63 دقیقه
روز دوم: موفقیت، سرنخ‌هایی به جا می‌گذارد
61 دقیقه
روز دوم ـ قسمت دوم
66 دقیقه
روز سوم: قدرت رابطه
80 دقیقه
روز سوم ـ قسمت دوم
37 دقیقه
روز چهارم: انرژی خالص واقعی
65 دقیقه
روز پنجم: درک هیجان
40 دقیقه
روز ششم: حرکت در ورای فقدان
61 دقیقه
روز هفتم: لذت شناخت هدف

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی در اوج: هفت روز برای تغییر زندگی
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی در اوج

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی در اوج

برای دریافت کتاب صوتی زندگی در اوج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.