معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی برای غلبه بر منفی گرایی و مدیریت بهتر احساسات

عکس جلد کتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی برای غلبه بر منفی گرایی و مدیریت بهتر احساسات
قیمت:
۵۳۰۰۰ ۲۶,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر احساسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر احساسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی برای غلبه بر منفی گرایی و مدیریت بهتر احساسات

احساسات ما تأثیر بسیار قوی و پررنگی در زندگی ما دارند. تیبو موریس در کتاب صوتی تسلط بر احساسات از اهمیت طیف مختلف حس‌هایی که در مسیر زندگی و درون ما به وجود می‌آیند حرف می‌زند. اگر افراد نتوانند احساسات خود را کنترل کنند و به عبارتی بر آن‌ها تسلط داشته باشند، درواقع تسلطی بر سرنوشت و زندگی خود نخواهند داشت. اما با آموختن مهارت‌هایی خاص می‌توان به‌راحتی از این اتفاق جلوگیری کرد. گفتنی‌ست این کتاب تابه‌حال در حدود سیصد هزار نسخه به‌فروش رفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی تسلط بر احساسات

گاهی در اوج غم، افسردگی، اضطراب یا حتی شادی، تصور می‌کنیم تسلطی بر احساسات خود نداریم و آن‌ها هستند که سکان کشتی زندگی را به‌دست دارند. از نظر تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب صوتی تسلط بر احساسات (Master Your Emotions)، دلیل این برداشت می‌تواند این باشد که ما خود را با احساساتی که می‌آیند و می‌روند یکی می‌دانیم. اما به نظر او، انسان‌ها هویت ثابتی دارند که در دوره‌های مختلف، دست‌خوش احساسات متفاوتی می‌شود؛ هویتی که بعد از رفع شدن حس‌های مختلف، همچنان باقی می‌ماند. بنابراین نه‌تنها در حصار این احساسات گرفتار نیستیم، بلکه می‌توانیم بر آن‌‌ها مسلط شویم.

طبق نظرات تیبو موریس در کتاب صوتی تسلط بر احساسات، مرحله‌ی اول برای مسلط شدن بر احساسات، این است که بدانیم چه حسی داریم و احساسات خود را بشناسیم. کاربرد روزانه‌ی کلمه‌ی احساس همیشه درست نیست. در جهان خارج اتفاقی می‌افتد و هر شخصی آن را به‌گونه‌ی خاصی تفسیر و تحلیل می‌کند. براساس برداشتی که هر شخص در ذهن خود دارد، احساس مشخصی در او به‌وجود می‌آید. به‌عنوان اولین مرحله، باید بتوانیم به‌درستی تشخیص بدهیم که دقیقا چه احساسی داریم!

این احساسات هستند که به تجربیات معنای خاصی می‌بخشند. بنابراین مسلط شدن بر آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. تیبو موریس در کتاب صوتی تسلط بر احساسات، بعد از شناخت احساس‌هایی که درون هر کسی به‌وجود می‌آید، از عواملی صحبت می‌کند که بر این حس‌ها تأثیرگذارند و باعث پدید آمدن آن‌ها می‌شوند. این عوامل تأثیرگذار طیف گسترده‌ای از فاکتورهای درونی و بیرونی را تشکیل می‌دهند؛ از افکار گرفته تا بدن، کلمات، محیط بیرون، خواب، موسیقی و حتی تنفس. در این کتاب به کمک تیبو موریس به‌مرور خواهیم آموخت که چطور از تک‌تک این عوامل به نفع خودمان استفاده کنیم.

کتاب صوتی تسلط بر احساسات با عنوان فرعی راهنمای عملی برای غلبه بر منفی‌گرایی و مدیریت بهتر احساسات، را نشر صوتی شادن پژواک با صدای اعظم حبیبی و براساس ترجمه‌ی سهیلا مختاری در اختیار مخاطبان قرار داده است. نسخه‌ی الکترونیک این کتاب را نیز نشر شادن پژواک منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های Mastery

مجموعه کتاب‌های Mastery، «مربی خودت باش» یا «تسلط» به قلم تیبو موریس، شامل نه جلد کتاب خودیاری در موضوعاتی مانند: مدیریت احساسات، مدیریت زمان، مدیریت افکار، تمرکز، موفقیت و انگیزه است. این کتاب‌ها راهنمای عملی و دستورالعمل‌هایی کاربردی هستند که برای مخاطبان عام نوشته شده‌اند. «تسلط بر انگیزه (Master Your Motivation)»، «تسلط بر تمرکز (Master Your Focus)» و «تسلط بر سرنوشت (Master Your Destiny)» ازجمله کتاب‌های این مجموعه هستند.

افتخارات کتاب صوتی تسلط بر احساسات

  • کتاب پرفروش آمازون در دسته‌ی مدیریت استرس
  • فروش بیش از سیصدهزار نسخه
  • ترجمه‌شده به بیست زبان، ازجمله: ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، چینی و اسپانیایی

نکوداشت‌های کتاب صوتی تسلط بر احساسات

  • من روان‌شناس هستم و کتاب تسلط بر احساسات را به‌خاطر روان بودنش تحسین می‌کنم. مخاطبان به‌راحتی می‌توانند این کتاب را بخوانند و متوجه مطالب آن شوند. من به تعداد زیادی از مراجعانم توصیه کردم که این کتاب را تهیه کنند. (دکتر لورا بث کوپر)

  • من تابه‌حال کتاب تسلط بر احساسات را دوبار خوانده‌ام و آن را به اعضای خانواده و همکارانم هم پیشنهاد کرده‌ام. به نظر من تعداد زیادی از تکنیک‌های این کتاب برای درمان بسیاری از بیمارانم که در سرازیری احساسات منفی هستند، مفید واقع خواهند شد. (دکتر دنیل دانی)

  • من سال‌های زیادی تحت تراپی بودم و در نوجوانی با رویکرد CBT تراپی می‌شدم، اما می‌توانم با قاطعیت بگویم که این کتاب برای من از همه‌ی آن‌ها مفیدتر بود و کمکم کرد تا تکنیک‌هایش را در زندگی روزمره‌ام پیاده کنم. (تیلور دی)

  • یکی از بهترین کتاب‌هایی که خواندم و واقعاً به من کمک کرد. من واقعاً خوش‌شانس بودم که کتاب تسلط بر احساسات را پیدا کردم. (شلی)

کتاب صوتی تسلط بر احساسات برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تسلط بر احساسات برای مخاطبان کتاب‌های روان‌شناسی، خودیاری و مهارت‌های زندگی مناسب است. اگر می‌خواهید افسار احساساتتان را به دست بگیرید و یک تکان اساسی به زندگی خود بدهید، از خواندن این اثر جذاب غافل نشوید.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم

تیبور موریس نویسنده‌ی بیش از بیست جلد کتاب در زمینه‌ی خودیاری است. او تلاش می‌کند کتاب‌هایش ساده، روان و کاربردی باشند؛ به‌گونه‌ای که عامه‌ی مردم بتوانند از آن استفاده کنند. هدف او کمک کردن به انسان‌های معمولی برای رسیدن به نتایج خارق‌العاده است.

در بخشی از کتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی برای غلبه بر منفی گرایی و مدیریت بهتر احساسات می‌شنویم

کلماتتون بیشتر از اونچه که فکر می‌کنید روی افکار و رفتارتون تأثیر دارن. از اونجایی که افکار، کلمات و رفتارتون، همگی به‌هم پیوسته‌ان، روی همدیگه تأثیر می‌ذارن. برای مثال وقتی اعتمادبه‌نفس کمی دارید از کلمات خاصی مثل سعی خواهم کرد، امیدوارم یا آرزو می‌کنم استفاده می‌کنید. به شکل معکوس، استفاده از کلمات خاص می‌تونن باعث بشن حس اعتمادبه‌نفس کمتری داشته باشین. این یعنی شما می‌تونید اعتمادبه‌نفستون رو با استفاده از کلمات خاصی مثل من می‌خواهم تقویت کنید.

برای مثال، گفتن من شغلم رو تغییر خواهم داد، یا من این پروژه رو تا پایان ماه تکمیل می‌کنم، باعث می‌شه از زمانی که می‌گید امیدوارم بتونم شغلم رو عوض کنم یا سعی می‌کنم این پروژه رو تا پایان ماه کامل کنم، احساس اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید. برای بهبود اعتمادبه‌نفستون کلماتی که نشون‌دهنده‌ی عدم اعتمادبه‌نفس هستن رو با کلماتی که نشون‌دهنده‌ی اعتمادبه‌نفس هستن، جایگزین کنید.

کلماتی که باید از اون‌ها اجتناب کنید این‌هاست: خواهد شد، می‌شد، باید، ممکنه، سعی، امید، آرزو، شاید، اگه همه‌چی خوب باشه، اگه همه‌چی به‌خوبی پیش بره. کلماتی که باید درعوض اون‌ها استفاده کنید این‌هاست: من می‌خواهم، کاملاً، قطعاً، البته، مطمئناً، واضحاً، بدون شک، مشکلی نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
شناسنامه - مقدمه
14 دقیقه
بخش اول: احساسات چیستند؟ - فصل اول: مکانیسم‌های بقای شما چطور بر احساساتتان تأثیر می‌گذارند؟
17 دقیقه
فصل دوم: نفس چیست؟
33 دقیقه
فصل سوم: ماهیت احساسات
9 دقیقه
بخش دوم: چه چیزی بر احساساتتان تأثیر می‌گذارد؟ - فصل چهارم: تأثیر خواب بر خلق‌وخوی شما
9 دقیقه
فصل پنجم: استفاده از بدنتان برای تأثیرگذاری بر احساساتتان
3 دقیقه
فصل ششم: استفاده از افکارتان برای تأثیرگذاری بر احساساتتان
6 دقیقه
فصل هفتم: استفاده از کلماتتان برای تأثیرگذاری بر احساساتتان
3 دقیقه
فصل هشتم: تنفستان چطور بر احساساتتان تأثیر می‌گذارد
2 دقیقه
فصل نهم: چطور محیطتان روی احساساتتان تأثیر می‌گذارد
7 دقیقه
فصل دهم: چطور موسیقی بر احساساتتان تأثیر می‌گذارد
15 دقیقه
بخش سوم: چطور احساساتتان را تغییر دهید - فصل یازدهم: احساسات چطور شکل می‌گیرند؟
9 دقیقه
فصل دوازدهم: تغییر تفسیرتان
13 دقیقه
فصل سیزدهم: رها کردن احساساتتان
21 دقیقه
فصل چهاردهم: شرطی کردن ذهنتان برای تجربه‌ی احساسات مثبت بیشتر
7 دقیقه
فصل پانزدهم: تغییر احساساتتان با تغییر رفتارتان
5 دقیقه
فصل شانزدهم: تغییر احساساتتان با تغییر محیط
12 دقیقه
فصل هفدهم: راه‌حل‌های کوتاه و بلندمدت برای مقابله با احساسات منفی
14 دقیقه
بخش چهارم: چطور از احساساتتان برای رشد کردن استفاده کنید - فصل هجدهم: چطور احساسات می‌توانند شما را در راستای درست هدایت کنند
3 دقیقه
فصل نوزدهم: ثبت احساساتتان
18 دقیقه
فصل بیستم: به اندازه‌ی کافی خوب نبودن
6 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: تدافعی بودن
10 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: استرس و نگرانی
11 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: اهمیت دادن به اینکه مردم در موردتان چه فکری می‌کنند
16 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: آزردگی
11 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: حسادت
14 دقیقه
فصل بیست‌وششم: افسردگی
8 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: ترس یا زحمت؟
22 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: اهمال‌کاری
14 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: بی‌انگیزگی
3 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تسلط بر احساسات: راهنمای عملی برای غلبه بر منفی گرایی و مدیریت بهتر احساسات
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۳۰۰۰ ۲۶,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تسلط بر احساسات

Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۱
کتاب بسیار مفید با گویندگی بسیار عالی خانم حبیبی عزیزم. این دومین بار هست که من این کتاب رو میخرم و چندین بار گوش دادم و حالا شنیدن این کتاب با صدای خوب دوست عزیزم برام شنیدنی‌تر است. شاد باشید
شهرزاد هویدا
۱۴۰۳/۱/۲۸
من از کتاب‌های تیبو موریس درس‌های زیادی آموختم گاهی در شرایط سخت زندگی یک نفر باید باشه که به آدم جرات و جسارت بده، اون یه نفر میتونه یک کتاب با یک نویسنده‌ی خوب باشه
Mansur
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتاب خوب و مفیدی بود ولی بنظر من کتاب تسلط بر افکار از همین نویسنده خیلی بهتر بود
شهرزاد صالحی
۱۴۰۳/۲/۴
خیلی مثمرثمر بود فکر میکنم باید چندبار گوش کرد تا ملکه ذهن بشه
mojgan asadi
۱۴۰۳/۱/۱۴
کتاب خوبیه نکاتی رو گوشزد می‌کنه که لازمه مدام بهشون توجه کنیم
Zahratavassoly
۱۴۰۲/۱۲/۵
کار تیبو موریس شاهکاره. ممنونم بابت هنه‌ی مطالب عالی که من واقعا لذت بردم.
سونیا
۱۴۰۲/۸/۱۴
خیلی کتاب جامع و خوبی بود
هنوز بعضی از صفحات هرروز تو ذهنم تکرار میشه
ali zebardast
۱۴۰۳/۱/۱۷
در واقع این کتاب یه بخش کوچکی از "هوش هیجانی "،
Soodabe Jani
۱۴۰۲/۷/۲۱
کتاب مفید و موثر با تمرینات خوب، توصیه میکنم چندبار بخونیدش
Sina Ss
۱۴۰۲/۵/۱۵
خیلی کمک کننده است واقعا آدم رو به فکر فرومیبره
وهابزاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
همه‌ی کتاب‌های این نویسنده عالیه
مجتبی بذرافشان
۱۴۰۲/۱۲/۹
پیشنهاد میکنم بخونید. کتاب خوبیه
peyman fereydani
۱۴۰۲/۶/۲۴
کتاب کامل و مفیدی بود.
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تسلط بر احساسات

برای دریافت کتاب صوتی تسلط بر احساسات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.