معرفی و دانلود کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان: بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی

عکس جلد کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان: بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان: بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی

کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان نوشته‌ی حسین فتاحی که از مجموعه کتاب‌های «قصه‌ی فرماندهان» است، خاطرات و داستان زندگی شهید محمد بروجردی را روایت می‌کند. محمد بروجردی از نیروهای انقلابی در سال 1357 و بعد از آن در شمار چریک‌های فعال در غرب ایران بود.

درباره‌ی کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان

مجموعه کتاب‌های «قصه‌ی فرماندهان» نشر سوره‌ی مهر با هدف معرفی افراد سرشناس در زمان جنگ و روایت زندگینامه‌ی این افراد نگارش و منتشر شده. در کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان که جلد سوم از این مجموعه است، داستان زندگی و خاطراتی از محمد بروجردی را می‌شنوید که به مسیح کردستان معروف است.

محمد بروجردی در خانواده‌ای فقیر بزرگ شد و از نعمت داشتن پدر محروم بود، از این رو از سن کم کار کردن و کمک برای تأمین معاش خانواده را یاد گرفت. او به واسطه‌ی آشنایی با دوستان مذهبی و انقلابی، با اندیشه‌ها و خط فکری انقلابیون مسلمان آشنا شد و پس از آن تصمیم گرفت تا در مبارزه علیه حکومت شاه به فعالیت سیاسی و نظامی بپردازد.

پس از پیروزی انقلاب او یکی از افرادی بود که در تشکیل نیروهای نظامی انقلابی فعال در غرب ایران نقش چشمگیری داشت و با فعالیت‌های چریکی گسترده‌ای که در منطقه‌ی کردستان انجام داد، به او لقب «مسیح کردستان» را دادند.

کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان را با صدای میثم کریمی می‌شنوید. نشر صوتی سماوا و انتشارات سوره‌ی مهر نیز ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به زندگینامه‌ی شهدا، مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان: بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی می‌شنویم

طنابی به مچ پای محمد بستند و او را وارونه از سقف آویزان کردند. چشمان او هنوز هم بسته بود. وارونه تاب می‌خورد و دور خود می‌چرخید. یکی دو ساعت اول زیاد سخت نبود. اما چند ساعتی که گذشت، دل و روده‌ی او می‌خواست از حلقومش بیرون بزند. سرش گیج می‌رفت و دنیا پیش چشمانش سیاه بود. انگار سرش را با سرب پر کرده بودند. سنگین بود و می‌خواست از سنگینی و فشار بترکد. گاهی خودش را شل می‌کرد و اجازه می‌داد که راحت بچرخد. به چیزی فکر نمی‌کرد. اما نمی‌توانست این حالت را زیاد ادامه دهد. جای زخم‌ها دهان باز کرده و خون و گوشت لهیده از آنجا بیرون زده بود. بازجو گفته بود: «آن‌قدر در این حالت نگهت می‌داریم تا به حرف بیای!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
21 دقیقه
تکه‌ای از آسمان
9 دقیقه
سرباز کوچک
12 دقیقه
تعقیب
12 دقیقه
زندانی
7 دقیقه
گروه صف
9 دقیقه
تکه‌ای از آسمان
13 دقیقه
سنگ صبور
9 دقیقه
مسیح کردستان
6 دقیقه
ظهر عاشورا
9 دقیقه
چند قدم تا بهشت
10 دقیقه
پرواز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تکه‌ای از آسمان: بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی
نویسنده
راویمیثم کریمی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب مذهبی انقلاب دفاع مقدس نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان

برای دریافت کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.