معرفی و دانلود کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس

عکس جلد کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس

داستانی درباره‌ی زندگی پیامبر اولوالعظم، حضرت موسی (ع)، با نگاه به روایت قرآنی این شخصیت مهم تاریخی. بهروز فردمقدم در کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس برهه‌هایی از زندگی این پیامبر والامرتبه را در قالب داستانی شنیدنی روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس

حضرت موسی، پیشوای قوم یهود، از جمله پیامبران اولوالعظم الهی بود که بنی‌اسرائیل را پس از خروج از مصر تا رسیدن به مرز کنعان رهبری و راهنمایی کرد. از این پیامبر الهی به‌عنوان مهم‌ترین شخصیت در سراسر شریعت یهود یاد می‌شود. بهروز فردمقدم در کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس، با نثری منحصربه‌فرد به بیان بخش‌هایی از زندگی حضرت موسی می‌پردازد.

در ادیان و کتاب‌های آسمانی مختلف، روایت‌های گوناگونی از شخصیت و زندگی حضرت موسی ارائه شده است. در اسلام، موسی‌بن‌عمران یکی از شایسته‌ترین و مقرب‌ترین پیامبران و فرستاده‌های خداوند است. نام موسی 136 مرتبه و به عبارتی بیش از هر پیامبر دیگری در قرآن ذکر شده است و این تعدّد از اهمیت ویژه‌ی این پیامبر الهی نزد اسلام و مسلمانان حکایت دارد.

مطابق روایات قرآن، موسی در خانواده‌ای از قوم بنی‌اسرائیل به دنیا آمده. در دوران کودکی، مادر موسی او را در سبدی می‌گذارد و به آب‌های رود نیل می‌سپارد و بدین ترتیب است که طفل شیرخوار سر از کاخ فرعون درمی‌آورد. آسیه -همسر فرعون- موسی را از آب برمی‌گیرد و او را به‌عنوان پسرخوانده‌ی خود می‌پذیرد. بهروز فردمقدم کتاب خود را از این نقطه از زندگی حضرت موسی (ع) آغاز می‌کند.

گفته می‌شود که موسی در دوران نبوت خود معجزات بسیاری انجام داد و همچنین در روایات آمده است موسی کسی بود که شخصاً با خداوند به گفت‌وگو پرداخت و بدین‌ترتیب لقب «کلیم‌الله» را از آن خود کرد. حضرت موسی غیر از قرآن در روایات و احادیث نیز توصیف و ستایش شده است. منزلت این پیامبر در نزد مسلمانان به‌قدری والاست که گفته شده است حضرت موسی در زمره‌ی کسانی بود که در معراج با حضرت محمد در آسمان‌های هفتگانه همراه شد. اکنون و در کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس، بهروز فردمقدم با بیانی ادبی و منحصربه‌فرد، برای شما درباره‌ی این شخصیت محبوب و ارزشمند سخن می‌راند.

کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس به همت نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات نحوی تهیه و منتشر شده است و آن را با صدای محمد ولیان می‌شنوید.

کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های مذهبی با بیان‌مندی ادبی و داستان زندگی پیامبران علاقه دارید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس می‌شنویم

دل مادر موسی تهی شد و اگر دل او را در جای استوار نمی‌داشتیم تا از زمره‌ی باورمندان باشد، نزدیک بود او را آشکار سازد. و آن زمان که ما را رها کرد و در درونمان قرار داد، دلتنگ ما شد. زیرا روح را در زندانی می‌نهد و غیر از خدا هیچ‌کس نمی‌داند که این روح کی از این کالبد بیرون می‌آید. و خداوند به مادر موسی گفت: «نگران نباش. چون او هم در درون آن، باز هم درد درون ماست. و او همواره در بر ماست. و ما آن راز را به آن‌ها نخواهیم گفت. تا زمانی که بخواهند از این قفس بیرون آیند. و آنگاه است که موسیِ جان می‌شوند و با جانان عشق‌بازی می‌کنند. مانند آن شبانی که در زمان موسی عبادت می‌کردند و آن که او را آشکار می‌کند و از خود به خود درمی‌آورد. که تو نفس خویش نباشی. و بدانی آن موسی جان و اصل است. و تو با تسلیم موسی‌وار در حال سجودی. آنگاه که آن آگاهی ناب هستی. موسی هستی. و خداوند می‌خواهد که تو نباشی. و تو خود را به او، و او در عوض خود را به تو می‌دهد و تو او می‌شوی. این است موسی بودن، و این است ایمان. همان گم شدن که باید گم شوی و در میانه نمانی تا آن راهنما درون تو پادشاهی کند و بر تو ملک سلیمان دهد و عصای موسی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
58 دقیقه
بخش اول
70 دقیقه
بخش دوم
73 دقیقه
بخش سوم
60 دقیقه
بخش چهارم
1 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس
نویسنده
راویمحمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات نحوی
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس

شیرین منتظر
۱۴۰۲/۱۲/۸
عالی و پر مغز هست. به شیوه‌ای بسیار عمیق و معنادار به تفسیر قرآن کریم می‌پردازد و ما را به سوی نگاهی جدید و معنادار سوق می‌دهد و به زیبایی و هماهنگی اشعار حضرت مولانا را در شرح آیات بیان می‌نماید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس

برای دریافت کتاب صوتی تولد اختیاری در ماتریکس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.