معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت

عکس جلد کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت

کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت اثری دیگر از خالق بابالنگ دراز جین وبستر، داستان طنز دختری باهوش و دوست‌داشتنی به اسم «پتی وایات» را روایت می‌کند که بعد از ورود به کالج و گذراندن تجربه‌هایی تصمیم می‌گیرید مسئولیت‌پذیرتر باشد تا بتواند در آینده و پس از فارغ‌التحصیلی زندگی بهتری داشته باشد.

درباره کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت:

پتی وایات بیست ساله در اواخر قرن نوزدهم زندگی می‌کند و تازه به کالج وارد شده است. او که دختر سرزنده و شادی‌ست و مدام کارهای شیطنت‌آمیز می‌کند، در تلاش است تا بتواند با نظم و شیوهٔ زندگی در کالج دخترانه کنار بیاید. پتی در تمام کلاس‌ها با همه شوخی می‌کند و دوستانش را می‌خنداند. اما وقتی به سال آخر دانشکده می‌رسد، به این فکر می‌افتد که زندگی‌اش پس از فارغ‌التحصیلی چگونه خواهد بود.

جین وبستر این بار در کتاب وقتی پتی به دانشکده می‌رفت (When Patty Went to College) داستان دختری را تعریف می‌کند که فوق‌العاده باهوش است و برای درس خواندن از روش‌های خلاقانه‌ای استفاده می‌کند تا بتواند وقت بیشتری را برای بازی و سرگرمی بگذراند.

پتی در پایان داستان با اسقفی ملاقات می‌کند و صحبت‌هایی که با او دارد، مسیر زندگی‌اش را تاحدی تغییر می‌دهد. او که فردی غیرمسئول بود و مدام از انجام دادن کارهای مهم طفره می‌رفت، متوجه شد اگر این روند را ادامه دهد ممکن است در بزرگسالی‌اش تاثیر منفی بگذارد. برای همین تصمیم می‌گیرد مسئولیت‌پذیرتر باشد.

نویسنده در کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت با زبانی طنزآمیز و لحنی ساده و روان سعی کرده دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را مطرح کند. این داستان به نحوی نوشته شده که برای هر مخاطبی با طیف سنی مختلف مناسب است و هرکسی می‌تواند با شنیدن این داستان جذاب و سرگرم‌کننده لذت ببرد.

کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمامی نوجوانان و بزرگسالانی که به شنیدن داستان‌های جین وبستر و ادبیات کلاسیک علاقه دارند مناسب است.

با جین وبستر بیشتر آشنا شویم:

این رمان نویس، نمایشنامه‌نویس و فعال اجتماعی آمریکایی در سال 1876 در شهر نیویورک متولد شد. او در آغاز قرن بیستم با نوشتن رمان «بابا لنگ دراز» به شهرت جهانی دست یافت. جین وبستر (Jean Webster) بعد از فروش و موفقیت زیاد کتابش، پول حاصل از آن را به موسسات خیریه برای کمک به کودکان یتیم اهدا کرد و سه سال بعد یعنی در سال 1915 با نوشتن رمان «دشمن عزیز» بار دیگر فروش خوبی کسب کرد.

وی در زمان حیات خود به حقوق زنان اهمیت فراوانی می‌داد و برای داشتن حق رای و تحصیلات زنان تلاش‌های فراوانی کرد؛ از رفتن به راهپیمایی و فعالیت‌های مدنی گرفته تا آوردن ایده‌های خود در داستان‌هایش. از دیگر آثار وبستر می‌توان به رمان «جری جوان» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت می‌شنویم:

ساعت ده بود و پتی مطالعهٔ درس اخلاقو برای سومین بار به پایان رسونده بود. بی اونکه از اون سردربیاره. خوابالوده گفت: «چاره‌ای نیست. باید قوت الهام و وحی و توی خودم زیاد کنم. چون اینطوری که معلومه، از قواعد هیچی حالیم نمیشه. ضربه‌ای به در خورد و سروکلهٔ مستخدمی ظاهر شد که اعلام کرد خانم ریچاردز مایله دوشیزه ویاتو ببینه.

پتی وحشتزده ناله‌ای کرد: «وااای. این وقت شب؟ حتما اتفاق مهمی افتاده. پریسیلا فکر کن. این اواخر چه خلافی از من سر زده که اونقدر سرپرستو از کوره به در برده که ساعت ده شب احظارم می‌کنه. تو که فکر نمی‌کنی کلاسامو موقتا تعطیل کنه یا اخراج میشم یا حکم به تبعیدم میده یا بلایی مثل اینا سرم میاره. مگه نه؟ راستش نمی‌تونم به یاد بیارم که کار خلافی کرده باشم.»

مستخدم با دلسوزی گفت: «یه تلگراف رسیده.»

- «تلگراف؟»

رنگ از صورت پتی پرید و بی یک کلمه حرف اضافی اتاقو ترک کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
فصل اول: پیترز انعطاف‌پذیر است
22 دقیقه
فصل دوم: یک ترس قدیمی
23 دقیقه
فصل سوم: آقای توتانتر زودباور
21 دقیقه
فصل چهارم: یک سوال در کلاس اخلاق
18 دقیقه
فصل پنجم: کیت فریس گریزپا
18 دقیقه
فصل ششم: قضیه‌ای با چهار توضیح
23 دقیقه
فصل هفتم: امتحان ادبیات قدیم انگلیسی
12 دقیقه
فصل هشتم: مرحوم رابرت
18 دقیقه
فصل نهم: پتی قوت قلب می‌دهد
21 دقیقه
فصل دهم: پرل ایتالیا به ایتالیایی یعنی برای ایتالیا
21 دقیقه
فصل دهم / بخش دو
35 دقیقه
فصل یازدهم: بازی جدیدی به اسم شایعه‌پراکنی
16 دقیقه
فصل دوازدهم: مقتضیات آداب معاشرت
28 دقیقه
فصل سیزدهم: صدای ناگهانی
26 دقیقه
فصل چهاردهم: راز دانشجوی تحت تعقیب
39 دقیقه
فصل پانزدهم: پتی و اسقف

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت
نویسنده
مترجمسوسن اردکانی
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپیانتشارات ابر سفید
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت

مژگان درفشی
۱۴۰۱/۵/۲۹
سلام و درود
مدل نوشتاری صمیمی و روان و شیوای این نویسنده و ماهیت نوشتاری آثارش برای من سرگرم کننده و دلفریب بود. شخصیت اصلی این کتاب هم مانند جودی از دختری شاد و سرکش و در عین حال معصوم که تمام اشتباهایش را میپذیرد و به معنی واقعی تب و تاب جوانی راتجربه میکند، روایت میکند. امیدوارم از شنیدنش با صدای زیبای خانم گوینده لذت ببرین. 🌻🙏
فاطمه خجسته
۱۴۰۲/۸/۱۸
برای سنین نوجوانی شاید کتاب مناسبی باشه اما قابل مقایسه با بابا لنگ دراز و جری جوان نبود، زیاد نتوونستم با فضای کتاب ارتباط برقرار کنم و شاید اگر سنم کمتر بود بیشتر این کتاب رو دوست داشتم.
Otaku
۱۴۰۲/۴/۲۲
خیلی قشنگ و عالی بود صدای گوینده عالی هست و کل داستان قشنگی درباره دختر کالجی به نام پتی هست
فاطمه حسینی مقدم
۱۴۰۲/۷/۲۸
خیلییییی خوب بود حس نشاط و شیطنت دوران مدرسه و دانشگاه رو به آدم میداد
یگانه کی نیا
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
من از کتابراه تشکر میکنم ممنون ار این کتاب عالی بود حتما بخرید وگوش بدید
انیل ملکی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
رمانی فان و کلا عالی پر از شخصیت‌های جالب
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت

برای دریافت کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.