معرفی و دانلود کتاب صوتی جن شیشه مربا

عکس جلد کتاب صوتی جن شیشه مربا
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جن شیشه مربا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جن شیشه مربا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جن شیشه مربا

کتاب صوتی جن شیشه مربا داستانی جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان است که توسط آنی دالتون نوشته شده است. در این داستان، ما با تایلر آشنا می‌شویم که بعد از تمیز کردن یک شیشه‌ی مربا، با جنی مواجه می‌شود که آرزو‌هایش را برآورده می‌کند. اما این جن یک جنِ عادی نیست و قضایا آن‌طور که تایلر می‌خواهد به پیش نمی‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی جن شیشه مربا

آنی دالتون (Annie Dalton) در کتاب صوتی جن شیشه مربا (The Jam Jar Genie) ما را با تایلر و خانواده‌اش آشنا می‌کند. خانواده‌ی تایلر اخیراً با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و حتی ماشین‌شان نیز خراب شده است. تایلر از صمیم قلب دوست دارد بتواند به پدر و مادرش کمک کند ولی راهی به ذهنش نمی‌رسد. او دوست داشت بزرگ می‌بود و کار می‌کرد و هرچه پول در می‌آورد را به پدر و مادرش می‌داد؛ ولی او هنوز یک بچه است و باید به مدرسه برود.

در ادامه‌ی کتاب صوتی جن شیشه مربا، تایلر در مدرسه با دوستانش در مورد علاءالدین و چراغ جادویش حرف می‌زنند و تایلر به دوستانش می‌گوید که او احساس می‌کند علاءالدین بسیار احمق است و اگر خودش به جای او بود از چراغ جادو استفاده‌ی بهتری می‌کرد. زمانی که معلم‌شان می‌گوید قرار است مدرسه‌شان یک بازارچه‌ی تابستانی برپا کند، تایلر هیجان‌زده می‌شود که شاید بتواند در این بازارچه که همه در آنجا چیزهای قدیمی و به‌دردنخورشان را می‌فروشند، یک چراغ جادو پیدا کند که جنی داخلش باشد و آرزوهایش را برآورده کند.

تایلر در بازارچه هیچ چراغ جادویی پیدا نمی‌کند؛ او فقط یک شیشه‌ی مربا پیدا می‌کند که یک بچه جن دارد که آن‌قدر‌ها هم بلد نیست آرزو برآورده کند. در ادامه‌ی کتاب صوتی جن شیشه مربا، ما ماجراهایی که تایلر و خواهر کوچک‌ترش با این بچه جن دارند را می‌شنویم.

از کتاب جن شیشه مربا، ترجمه‌ی دیگری نیز به نام «جن کوزه‌ی مربا» وجود دارد. این کتاب توسط بیتا ابراهیمی ترجمه شده و کتاب‌های کیمیا (وابسته به انتشارات هرمس) آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را انتشارات رادیو گوشه به گویندگی آرش راسخ تهیه کرده است.

کتاب صوتی جن شیشه مربا برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتیِ بامزه و سرگرم‌کننده‌ی جن شیشه مربا به کودکان 6 تا 10 سال توصیه می‌شود.

با آنی دالتون بیشتر آشنا شویم

آنی دالتون (متولد 1948) نویسنده‌ی بریتانیایی‌ست. او پس از تجربه‌ی شغل‌های متعددی مانند پیشخدمتی و کار در کارخانه، در زمانی که فرزندانش به مدرسه می‌رفتند اولین رمانش را نوشت. آنی دالتون مدتی نیز در یکی از زندان‌های بریتانیا به زندانیان کمک می‌کرد یک نمایش موزیکال بر اساس زندگی‌شان بنویسند. او بیش از 30 کتاب برای کودکان نوشته است و مجموعه‌ی پرطرفدار و پرفروش «مدرسه فرشته‌ها» از آثار اوست. از افتخارات این نویسنده، می‌توان به این اشاره کرد که او دو بار نامزد دریافت مدال کارنگی شده است که یکی از معتبر‌ترین جوایز اهدایی به ادبیات کودکان به شمار می‌رود. از آثار ترجمه شده‌ی آنی دالتون می‌توان به کتاب‌های «موج‌سازی» و «موزه نیمه شب» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی جن شیشه مربا می‌شنویم

ناگهان ابر جادویی محو شد و بالاخره تایلر جنش را دید. سیمونه کِرکر خندید و گفت:

- جنِ تو اصلاً ترسناک نیست. بانمک هم هست.

تایلر نزدیک بود جیغ بزند. جنش واقعاً بانمک بود. بانمک، موفرفری و حدوداً چهار ساله. جن گفت:

- دمپایی مسخره‌ام گیر کرده.

رُز وارد شد و گفت:

- مامان جلوی تلویزیون خوابش برد.

بعد ناگهان حیرت‌زده پرسید:

- هی. این بچه‌جن از کجا اومده؟

جن با عصبانیت گفت:

- من بچه نیستم. این همه شمع رو کیکم داشتم. نگاه کن.

و با دقت چهار انگشتش را بلند کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
بخش اول: توتی فروتی
15 دقیقه
بخش دوم: اطاعت امر شما، اسفناج من است
15 دقیقه
بخش سوم: سیمونه ورد را می‌خواند
16 دقیقه
بخش چهارم: شادی ابدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جن شیشه مربا
نویسنده
مترجمبیتا ابراهیمی
راویآرش راسخ
ناشر چاپیانتشارات کتاب‌های کیمیا
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جن شیشه مربا

م.عارفیان
۱۴۰۲/۵/۵
صدا گذاری جالب و داستان جذاب در رابطه با داستان جن بچه آیی هست که بحرف مادرش گوش نداده و گم شده و در خانه کسی که قصد فروش مربا داشته پیدا میشه و بچه‌ها به اون کمک می‌کنند تا پیدا بشود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جن شیشه مربا

برای دریافت کتاب صوتی جن شیشه مربا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.