معرفی و دانلود کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی

عکس جلد کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی
قیمت:
۸۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی

آموزنده، فانتزی، پرهیجان و پر از ماجراجویی! برای بی‌نظیر بودن ویژگی دیگری هم لازم است؟ جف براون در کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی داستان تخیلی خانواده‌ای‌ را برایتان می‌گوید که می‌خواهند متفاوت‌ترین جشن کریسمس را برگزار کنند؛ جشنی که تمام بچه‌های دنیا را خوشحال می‌کند!

درباره‌ی کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی

جشن کریسمس برای همه‌ی بچه‌ها یادآور هدیه‌های رنگارنگی که بابانوئل برایشان می‌‌آورد. اما چه می‌شود اگر بچه‌ها هم در تهیه‌ی هدیه‌ها مشارکت داشته باشند؟ چه می‌شود اگر خود بچه‌ها نقش بابانوئل را به عهده بگیرند؟ جف براون (Jeff Brown) در کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی (Stanley's christmas adventure) به کودکان شما درس نوع‌دوستی می‌دهد.

خانواده‌ی «لمچاپ» مثل تمام اهالی شهر در حال آماده شدن برای جشن سال نو هستند؛ اما هنوز نمی‌دانند که قرار است بهترین جشن کریسمس را برگزار کنند. البته این را هم بدانید که امسال، به‌جای اینکه بچه‌ها فقط منتظر هدیه‌های بابانوئل باشند، می‌خواهند به بابانوئل و دوستانش کمک کنند تا هدیه‌ی تمام کودکان، به‌موقع به دستشان برسد. اگرچه همگی از رسیدن سال نو خوشحال هستند اما خبر زلزله‌ای که در آمریکای جنوبی رخ داده، همه را به فکر فروبرده است. اینجاست که قهرمان‌های داستان تصمیم می‌گیرند با ارسال نامه‌ای به بابانوئل او را در جریان بگذارند و از او بخواهند که امسال تمام بچه‌های زلزله‌زده را خوشحال کند. بابانوئل هم نامه‌ی آن‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارد. وقتی تلویزیون کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان را نشان می‌دهد، خانه‌ی لمچاپ‌ها را موجی از شادی فرا می‌گیرد.

کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی داستان جذابی است که فرزندانتان را سرگرم کرده و تخیل آن‌ها را تقویت می‌کند. از سوی دیگر، جهان‌بینی کودکان را تغییر داده و به‌نوعی زاویه‌ی دید ایشان را نسبت به دنیا وسعت می‌بخشد.

کتاب حاضر را احمد کسایی‌پور به فارسی روان برگردانده و انتشارات کتاب‌های کیمیا به چاپ رسانده است. کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی را از سوی نشر صوتی رادیو گوشه می‌شنوید.

کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 10‌ساله مخاطبان اصلی این کتاب هستند؛ به‌خصوص اگر به داستان‌های فانتزی و تخیلی علاقمند باشند.

با جف براون بیشتر آشنا شویم

جف براون، زاده‌ی 1926 در تورنتو، نویسنده، وکیل و همچنین روان‌درمانگر کانادایی بود. مجموعه کتاب‌های او با عنوان «قصه‌های استنلی» از کتاب‌های پرطرفدار بین کودکان و نوجوانان است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رفته است. «استنلی و چراغ جادو»، «استنلی در فضا»، «استنلی تخت»، «استنلی نامرئی» و... عنوان برخی از کتاب‌های این مجموعه هستند. این نویسنده‌ی پرفروش سرانجام در سال 2003 درگذشت.

در بخشی از کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی می‌شنویم

دخترک از اون دخترا بود که دوست دارن خیالشون راحت باشه. به همین دلیل راه افتاد که به همه جای شهر برف‌ها سرکشی کنه. جن‌ها کارشون رو انجام داده بودن. توی پست‌خونه جن‌های پست‌چی نامه‌ها رو خونده بودن و داشتن فهرست‌هایی تهیه می‌کردن که توی اونا مشخص شده بود هر کدوم از بچه‌ها دوست دارن چه هدیه‌ای بگیرن.

توی کارخونه‌های بزرگ، خونه‌ی عروسک‌سازی، کارخونه‌ی ساخت اسباب‌بازی، کارگاه طراحی و ساخت بازی‌های مختلف. جن‌های هدیه‌دهنده، سفارش‌ها رو تکمیل کرده بودند و داشتن رنگ و اندازه و نوع سفارش‌ها رو کنترل می‌کردن. در کارگاه‌های بسته‌بندی، هدیه‌ها آماده بودن. بعد توی کاغذکادوهای خوش‌رنگ، همراه با شاخه‌های درخت راج و مخروط‌های کاج، بسته‌بندی می‌شدند. اون‌وقت متناسب با کشور، شهر یا دهکده و جاده و خیابان و کوچه به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شدند. جن‌های بسته‌بندی سربه‌سر دخترک گذاشتن و گفتن: «پس تو به ما اعتماد نداری، ها؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
مقدمه
10 دقیقه
فصل اول: سارا
10 دقیقه
فصل دوم: سورتمه - فصل سوم: شهر برف‌ها
17 دقیقه
فصل جهارم: پدر سارا - فصل پنجم: نامه‌ها
10 دقیقه
فصل ششم: بازگشت به خانه - فصل هفتم: کریسمس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی
نویسنده
مترجماحمد کسایی پور
راویسارا جامعی، محمدرضا رجبی، شادی هاشم لو، هستی مرادزاده، بهراد غفاری پور
ناشر چاپیانتشارات کتاب‌های کیمیا
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی

برای دریافت کتاب صوتی کریسمس پرماجرای استنلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.