معرفی و دانلود کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟

عکس جلد کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟

کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟ یک داستان کودکانه و فانتزی است. لیلا علی قلی زاده در این اثر،‌ ماجرای گم شدن خال‌های یک کفشدوزک کوچک و اینکه چطور دوستانش برای پیدا کردن این خال‌ها به او کمک می‌کنند را روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟

در کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست که به قلم لیلا علی‌قلی‌زاده نوشته شده، داستان کفشدوزک کوچولویی را می‌شنویم که در یک جنگل سرسبز زندگی می‌کند. فردا تولد کفشدوزک است و او بسیار برای تولدش هیجان دارد و می‌خواهد همه‌چیز به بهترین شکل خودش باشد، اما مشکلی پیش می‌آید که کفشدوزک را بسیار ناراحت می‌کند...

کفشدوزک قصه‌ی ما، زمانی که از خواب بیدار می‌شود و به سمت چشمه می‌رود تا دست و رویش را بشوید، با دیدن عکس خودش در آب چشمه بسیار غمگین می‌شود. خال‌های زیبا و مشکی روی بال‌هایش ناپدید شده. یعنی چه اتفاقی برای خال‌های زیبایش افتاده؟ یعنی وقتی حواسش نبوده آن‌ها را در جنگل گم کرده است؟ با این جنگل بزرگ و پردرخت، چطور ممکن است بتواند خال‌هایش را پیدا کند؟ نکند کسی خال‌هایش را برداشته باشد؟ اگر این‌طور بود، دزد خال‌هایش کیست؟ حالا که خال ندارد، چطور باید تولدش را جشن بگیرد؟

کفشدوزک کوچولو به کنج اتاقش می‌رود و شروع به گریه می‌کند. تا اینکه همسایه‌ها و دوستان مهربانش، برای کمک به او به آنجا می‌آیند و...

کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست اثری از انتشارات سرو یاسین است و آسیه گرجی، نگین خواجه نصیر و بهرام سروری نژاد این اثر جذاب را برای شما روایت کرده‌اند.

کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان 3 تا 7 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟ می‌شنویم

صبح وقتی کفشدوزک از خواب ناز بیدار شد و رفت دم برکه تا دست و صورتش رو بشوره، چیز عجیبی دید. توی آب برکه دید که بال‌هاش خال ندارند. فکر کرد خواب می‌بینه. آبی به دست و روش زد ولی خواب نبود. کفشدوزک با خودش فکر کرد خال‌هاش بین راه خونه تا برکه، یه جایی افتادن. برای همین برگشت و همه‌ی راه رو خوب نگاه کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
خال‌های کفشدوزک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟
نویسنده
راویآسیه گرجی، نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟

برای دریافت کتاب صوتی خال‌های کفشدوزک کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.