معرفی و دانلود کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز

عکس جلد کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز

کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز نوشته‌ی سم اویاما، با ارائه‌ی استراتژی‌هایی که حاصل روش ابداعی خود اویاما است به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید صبح‌ها زودتر از خواب بیدار شوید و بابت کشمکش‌های ذهنی بر سر چند دقیقه بیشتر خوابیدن، عذاب نکشید.

درباره‌ی کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز

درباره‌ی مزایای سحرخیزی مطالب بسیاری نوشته‌اند. مثبت‌نگری، داشتن وقت و آرامش بیشتر برای انجام کارها، تنظیم شدن سیستم طبیعی بدن و... از مواردی هستند که با عادت زود بیدار شدن نصیب ما می‌شوند. بسیاری از افراد موفق در دنیا همچون میشل اوباما، ناپلئون، ریچارد برنسون و دالایی لاما این عادت را داشته‌اند و بخش زیادی از موفقیت‌هایشان را نیز، مرهون همین سحرخیزی دانسته‌اند. اهمیت سحرخیزی در فرهنگ خود ما چنان بالاست که برای آن، ضرب‌المثل «سحرخیز باش تا کامرا شوی» را هم ساخته‌اند. همه خواهان همه‌ی این مزایا و خوبی‌ها و کامروا شدن‌ها هستند، اما مشکل اینجاست که صبح زود بیدار شدن چندان کار راحتی نیست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز

کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز (How To Love Waking Up) اثری از سم اویاما (Sam Uyama) است که در این رابطه به شما کمک می‌کند. با یک جستجوی ساده در اینترنت، هزاران راهکار برای راحت‌تر بیدار شدن پیدا می‌کند که برخی از آن‌ها تکراری‌اند، برخی دیگر فقط شامل جملات انگیزشی و بدیهی همچون «مثبت فکر کنید» و «سعی کنید هشت ساعت خواب شبانه را کامل کنید» و غیره هستند که عملاً بی‌فایده محسوب می‌شوند. در میان این مطالب، توصیه‌های مفیدی هم پیدا می‌شوند که به شما برای زودتر بیدار شدن انگیزه می‌دهند، ولی این انگیزه پایدار نیست و روند این تغییر هم چند روزی بیشتر ادامه پیدا نمی‌کند.

سم اویاما در کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز، از روش ابداعی خودش می‌گوید که تمام عوامل و سختی‌های زود بیدار شدن را بررسی می‌‌کند و برایشان پاسخ مناسبی در نظر می‌گیرد. او در ابتدا به سراغ ریشه‌ی این سختی می‌رود و می‌گوید برای برخی از مردم، علت می‌تواند کم‌خونی یا همان کمبود آهن و یا حتی یک بیماری باشد که با یک آزمایش پزشکی ساده مشخص می‌شود. اما برای دیگران، که اغلب ما نیز در دسته‌ی همین «دیگران» جای می‌گیریم، عذاب زود بیدار شدن به خاطر اشتباهی در چرخه‌ی عادت‌هاست. اویاما از طرز کار سیستم عصبی ما در مواجه با یک عادت می‌گوید و این موضوع را خاطرنشان می‌کند که ما، نسبت به نشانه‌ها واکنش می‌دهیم و اگر قرار است کار سختی را تبدیل به عادت کنیم، باید برایش یک پاداش هم در نظر بگیریم. مثلا اگر صبح‌ها با به صدا درآمد زنگ هشدار ساعتتان تمایل دارید که ده دقیقه‌ی دیگر هم بخوابید، باید آن ده دقیقه را در این سیستم به عنوان یک پاداش در نظر بگیرید و مثلاً برای بیدار شدن، دو زنگ برای ساعتتان تنظیم کنید؛ یکی ده دقیقه زودتر از آنچه باید، تا سازوکار پاداش در ذهنتان فعال شود و آن ده دقیقه را بخوابید، و یکی هم سر ساعت تا بتوانید به موقع از خواب بیدار شوید. این پاداش می‌تواند هرچیزی، حتی خوردن یک شکلات کوچک در هنگام بیدار شدن باشد. به کمک رهنمودهای این کتاب، یاد خواهید گرفت که چطور عاشق زود بیدار شدن شوید و به این ترتیب، کنترل بیشتری روی زندگیتان داشته باشید.

کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز اثری از سم اویاما است که با تلاش فاطمه اسماعیلی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این کتاب بوده و شما آن را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید.

کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با ایجاد عادت مفید زود بیدار شدن تغییر مثبتی در زندگیتان ایجاد کنید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز می‌شنویم

با یک تحقیق ساده در اینترنت متوجه می‌شید که افرادی که زود بیدار می‌شن افرادی مبتکر، سالم، مثبت‌اندیش و خلاق‌اند. این موارد، فقط چند نمونه از مزایای زود بیدار شدنه. اما واقعیت یک سبک زندگی که در اون سحرخیز هستید چیه؟ چرا تبدیل به چیزی شده که من به اون خیلی علاقه دارم؟ سحرخیزی نه تنها به شما کمک می‌کنه تا کارهایی که از انجام دادنشون امتناع می‌کنید رو انجام بدید، بلکه بیدار شدن از خواب قبل از اینکه نیازی به بیدار شدن داشته باشید باعث میشه تا کنترل زندگیتون رو به دست بگیرید؛ مثل به مدرسه رفتن در ساعت هشت‌وسی صبح، رفتن به محل کار در ساعت نه صبح. این زمان‌ها زندگی ما رو تعریف و مدیریت می‌کنند و ما با توجه به این زمان‌ها تصمیم می‌گیریم که چه زمانی از خواب بیدار بشیم. انتخاب کردن تغییر و امتحان کردن راهی جدید، همیشه با مخالفت روبه‌رو می‌شه. با گفتن «من مسئول هستم» می‌تونید گام کوچکی در جهت ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و رضایت درونیتون بردارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
2 دقیقه
فصل اول: آماده کردن صحنه
9 دقیقه
فصل دوم: چرخه‌ی عادت
11 دقیقه
فصل سوم: روز خود را به سرانجام برسانید
4 دقیقه
فصل چهارم: روز خود را کامل کنید
5 دقیقه
سخن پایانی
2 دقیقه
تشکر و قدردانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز
نویسنده
مترجمفاطمه اسماعیلی
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز

محمد شهریاری
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
با این که ۳ بار گوش کردم ولی احساس میکنم نیاز به فرمول‌های بیشتر و جذاب تری داره همه می دونند سحرخیزی بسیار عالیه ولی ان دسته از افرادی که مثل من مشکل دارند و دیر بیدار میشنود به دنبال روش‌های کاربردی تر هستند چون بیشتر این روش‌ها رو انجام دادند
Rasta
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اصلا خوب نیست کاملا مفهوم رو بیان نمیکنه و خیلی طولش میده
ضمن این که خیلی علمی هم نیست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز

برای دریافت کتاب صوتی سحرخیزی: راهنمای علمی برای تبدیل شدن به فردی سحرخیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.