معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته

عکس جلد کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته
قیمت:
۵۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته

ذهن آگاهی به چه معناست؟ مگر ذهن ما در حالت عادی دارای آگاهی نیست؟ پس این آگاهی که ما در همین لحظه هم داریم، چه تفاوتی با آن دیگری دارد؟ مایکل چاسکالسون در کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته به سراغ این موضوع می‌رود و برنامه‌ی عملی تخصصی و فشرده‌ای را برای رسیدن به عالی‌ترین مرحله‌ی ذهن‌آگاهی در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته

با برنامه‌ی عملی گام به گامی که مایکل چاسکالسون (Michael Chaskalson) در کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته (Mindfulness in Eight Weeks) در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید با اختصاص دادن زمانی به خود، راهتان را به سوی ذهن آگاهی بیابید. بسیاری از تمرینات این برنامه‌ی هشت هفته‌ای را می‌توانید در زمان‌های استراحت و فراغت خود انجام دهید. اما پیش از آن، مایکل چاسکالسون در این کتاب صوتی به شما می‌گوید که ذهن آگاهی دقیقاً به چه معناست و تعریف علمی آن چیست. او حتی در بخشی جداگانه به یافته‌های علم عصب‌شناسی در این زمینه نیز می‌پردازد.

آموزش ذهن‌آگاهی می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند و تحولی بزرگ برایتان به وجود بیاورد. این کتاب توسط مؤسسه‌ی ملی سلامت و تعالی بریتانیا و همچنین سازمان سرویس سلامت ملی (NHS) تجویز شده است. مایکل چاسکالسون در کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته به شما کمک می‌کند در ژرفای زندگی زیست کنید. به این معنا که به کیفیت‌های مثبت زندگی خود گسترش و عمق ببخشید، استرس و اضطراب کمتری را تجربه کنید و در تمامی لحظات زندگی شادی را استخراج کنید. برای رسیدن به این سبک زندگی تنها به هشت هفته زمان نیاز دارید و البته عزمی راسخ!

مایکل چاسکالسون یک مربی متخصص در زمینه‌ی ذهن آگاهی است. چهل سال تجربه‌ی عملی در این حوزه به او این امکان را داده است که یک برنامه‌ی عملی خودآموز تخصصی و در عین حال ساده طراحی کند تا علاقه‌مندان بتوانند با اجرای آن موهبت ذهن آگاهی را برای خود به ارمغان بیاورند. دوره‌ی پیشنهادی این کتاب صوتی که توسط نویسنده‌ی پرفروش این حوزه، مارک ویلیامز، تأیید شده است، ترکیبی‌ست منحصربه‌فرد از دو رویکرد محبوب: کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT).

این کتاب صوتی تمرینات هشت هفته را در فصل‌های مجزا و به طور جداگانه در بر می‌گیرد و پیش از شروع تمرینات اطلاعاتی درباره‌ی جنبه‌ی تئوری ذهن آگاهی در اختیار شما می‌گذارد. با شنیدن این کتاب صوتی، یک دوره‌ی منسجم ذهن آگاهی را تحت نظر یک مربی کارکشته و در عین حال در غیاب او، به خود هدیه بدهید.

راحله طاهری مترجم این اثر است و نشر صوتی راوشید آن را در قالب کتاب صوتی عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته

  • لذت واقعی را با مطالعه‌ی این اثر تجربه می‌کنید... این اثر یک راهنمای عملی و مداک علمی محکم است. آن را مطالعه کنید و راهنمایی‌های آن را در زندگی به کار ببندید،و از نتیجه‌ی آن لذت ببرید! (ربکا کرین، مدیر مرکز تحقیقات و کاربرد ‌ذهن‌آگاهی، دانشگاه بنگور)
  • پیش از آنکه با مایکل و کتابش آشنا شوم تصور می‌کردن به همه‌ی آنچه در فکر می‌گذرد آگاهم! ولی اشتباه می‌کردم. قبل از آشنایی با مایکل تصور می‌کردم به همۀ آن‌چه باید درباره‍ی افکارم بدانم، آگاهی دارم، ولی در اشتباه بودم. با این تمرین هشت‌هفته‌ای توانستم آرامش را تجربه کنم. (دیوید سیلیتو، خبرنگار رسانه و هنر شبکه بی‌بی‌سی)
  • این کتاب شیوه‌ای بسیار آسان برای آموختن ‌ذهن آگاهی، تجربه ظرفیت‌های آن برای رهایی از رنج‌ها و گسترش لذت، همدردی و خرد است. (ویلم کویکن، استاد روانشناسی بالینی، دانشگاه اکستر)
  • کتاب ذهن‌آگاهی در هشت هفته یک راهنمای روشن، عملی و همراه همیشگی است و می‌توانید تجربه‌ی تحول را با کمک تمرین‌های کتاب به دست آورید. دستور‌العمل‌های علمی و دقیق مراقبه و نکاتی در باب ذهن آگاهی در زندگی روزمره، این کتاب را در واقع به یک راهنمای مطمئن و در دسترس تبدیل می‌کند که مرحله به مرحله می‌توانید با آن ذهن و زندگی‌تان را تغییر دهید. (ویدیامالا بورچ، مؤلف و مؤسس برث‌ووکرس، سی‌آی‌سی)
  • کتابی عالی، مناسب برای مبتدیان و علاقه‌مندان به ذهن آگاهی. مطالعه‌ی آن را بسیار توصیه می‌کنم. (مارک ویلیامز مؤلف کتاب پرفروش‌ ذهن‌آگاهی: راهنمای عملی برای داشتن آرامش در دنیای پرتنش)
  • تمرین‌هایی که در این کتاب ارائه شده‌اند به‌خوبی مسیر زندگی را تغییر می‌دهند.(دکتر جان تیسداله، نویسنده‌ی کتاب شناخت‌درمانی افسردگی مبتنی بر ذهن‌آگاهی)

کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری، مراقبه و سلامت ذهن و روان علاقه دارید و می‌خواهید شیوه‌ی فکر و مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید، شنیدن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با مایکل چاسکالسون بیشتر آشنا شویم

مایکل چاسکالسون از برجسته‌ترین و مهم‌ترین محققان عرصه‌ی ذهن آگاهی به شمار می‌رود که تا کنون چهار کتاب در این حوزه به رشته‌ی تحریر درآورده است. او بیش از 40 سال است که به‌عنوان سخنران، مشاور و مدرس ذهن‌آگاهی و مربی این حوزه فعالیت می‌کند و پژوهش‌های زیادی را درباره‌ آن انجام داده است. او با شرکت‌ها گوناگون سراسر دنیا در ارتباط است و همکاری‌های زیادی را در زمینه‌ی رهبری ذهن‌آگاهی و کاربردهای آن انجام داده است. چاسکالسون همچنین شرکت مایندفول‌نس ورکس را بنیان گذاشت؛ این شرکت، سالانه بیش از 10 میلیون یورو در سال درآمد دارد و 200 کارمند در آن مشغول به فعالیت هستند. او به‌عنوان استاد در مؤسسه‌ی مولر در دانشکده چرچیل دانشگاه کمبریج حضور دارد و فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته می‌شنویم

ذهن‌آگاهی تأثیرات مفیدی دارد و این روزها به زمینه‌های مختلفی ورود پیدا کرده است. فراوانی رویکردها و کاربردهای آن شگفت‌آور است. مؤسسه‌ی ارتقای درمانی و سلامت ملی انگلستان که وظیفه‌ی وضع مواد درمانی مناسب را برای سرویس سلامت ملی انگلستان دارد، ذهن‌آگاهی را درمان مؤثری در موارد افسردگی برگشت‌پذیر می‌داند. نیروی دریایی آمریکا نیز آن را برای سربازانش در شرایط اضطراب آور مفید می‌داند و معتقد هستند که به سربازان آن‌ها کمک می‌کند در چنین شرایطی از نظر روحی انعطاف‌پذیر و عاطفی بمانند. برخی هم، دردهای مزمن خود را به کمک آن کاهش می‌دهند و شواهد تحقیقی محکمی در کارآمد بودن ذهن‌آگاهی در این زمینه وجود دارد.

عده‌ای هم، به منظور دستیابی به تمرکز بیشتر در کارشان از آن بهره می‌جویند و افرادی هم، در جهت رسیدن به شخصیت منعطف‌تر و یا جدی‌تر به این آموزش‌ها روی می‌آورند. شما نیز به هر طریق یا به هر دلیلی که به آموزش‌های ذهن‌آگاهی می‌پردازید، امروزه شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد تنها با هشت هفته آموزش، می‌توانید تغییرات اساسی در خود به وجود بیاورید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
سخن ناشر
64 دقیقه
مقدمه - ذهن‌آگاهی همه جا هست
60 دقیقه
هفته اول - هدایت‌‌گرِ خودکار
42 دقیقه
هفته دوم - تنفس همراه با ذهن‌آگاهی
60 دقیقه
هفته سوم - ذهن‌آگاهی از حرکت بدن
58 دقیقه
هفته چهارم - مدیریت واکنش‌‌ها
31 دقیقه
هفته پنجم - همه تجربیات را بپذیرید
41 دقیقه
هفته ششم - به رسمیت شناختن افکار و عواطف به‌عنوان رویدادهای ذهنی
30 دقیقه
هفته هفتم - از خودتان به‌‌خوبی مراقبت کنید
19 دقیقه
هفته هشتم - زندگی با ذهن‌آگاهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته
نویسنده
مترجمراحله طاهری
راوینسرین حقانی
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته

SH
۱۴۰۲/۱۰/۷
سلام کتاب نسبتاً کاربردى است براى افرادى که اصلا از ذهن آگاهى اطلاعى ندارند … راههاى مناسبى ارائه شده. بنظرم ذهن آگاهی، از دیدگاه درمانی و سکولار، آگاهی هشیارانه از لحظه حال است. این شامل باز بودن نسبت به تجربه و عدم قضاوت در مورد تجربه است. درمان ذهن آگاهی لزوما فقط مربوط به آرامش نیست. بلکه شامل تمرکز بر افزایش آگاهی ما از افکار، احساسات و اعمالی است که مانع پیشرفت ما می شوند. وقتی بهتر بتوانیم این کار را انجام دهیم، می توانیم با آن جنبه های خود درگیر شویم، یاد بگیریم زبان خود را تغییر دهیم و نحوه پاسخگویی را انتخاب کنیم در کل به آرامش درونى بیشترى دست یابیم … با تشکر از کتابراه خوانش گوینده مناسب این کتاب نبود، خیلى سریع خوانده شده و تسلطى بر اداى جملات نداشت، در هر حال ممنون
مرضیه پابرجا
۱۴۰۱/۸/۱۸
باسلام و خسته نباشید خدمت گوینده‌ی عزیز با صدای عالی و گیراشون بسیار عالی بود عزیزم تا حالا این طوری به یک کتاب علاقه مند نشده بودم این قدر جذاب بودکه نفهمیدم چه جوری زمان گذشت دستتون درد نکنه، گوش دادن صوتی به همراه تمرین‌ها وای خیلی جذاب بود، سپاس فراوان، پیشنهاد میکنم همه این کتاب را گوش بدن
پريسا
۱۴۰۲/۲/۱۱
درود کتاب ذهن آگاهی نیز یکی از کتاب‌ها و نوشته‌های بینظیر هست که گوینده با لحن وصدای عالی ذهن رو به یه دنیای دیگه میبره وآگاهی کامل می‌دهد یعنی به درون خود می‌روید و درون خودتون و اونطور که واقعا باید ببینید وبه قدرت وجود روح و ذهن باجسم چه کارهایی میتونید انجام بدهید یجوری انسان ذهن آگاه ابرقدرت خواهم شد
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۲/۳/۱۶
کیفیت صدا نامطلوب: انگار از توی لیوان صدا رو گوش میدی.
نحوه بیان و خود انتخاب صدای گوینده نامناسب.
کتابی درباره ذهن آگاهی نیازمند ارائه بسیار هنرمندانه‌ای است که متاسفانه این کتاب صوتی از اساس فاقد آن بود.
به سختی دارم تلاش می‌کنم تا آخر کتاب رو گوش کنم.
محتوا: مفید
(که اگر مفید نبود صد بار گوش دادن کتاب رو رها کرده بودم)
علی دمرچلی
۱۴۰۲/۴/۳۱
کتاب بسیار محتوای درست و کاربردی داره. حتما با تمرین هاش میتونید به درک مطالبش برسید. وخواندن خالی کفایت نمیکنه
خواننده بسیار سریع میخونه و کیفیت صدا معمولی هست حتما سرعت باید کم بشه تا متعادل بشه
کتاب ارزش گوش دادن داره
Ta Kh
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
این کتاب با توجه به تمرینات ارائه شده و صدای گرم گوینده و راهنمایی دقیق تاثیر زیادی در طی مسیر در رسیدن به ذهن آگاهی دارد، بنده شنیدن این کتاب را به دوستانی که علاقه وافر در تجلی ذهن دارند پیشنهاد می‌کنم..
محمد
۱۴۰۱/۸/۱۸
با سلام
به نظرم این کتاب بسیار عالی جهت رشد فردی هستش خصوصا اینکه به صورت قدم به قدم هست.
با تشکر از مترجم محترم با ترجمه روان و البته صدای دلنشنین سرکار خانم حقانی که به جذابیت مطالب افزوده و انسان متوجه گذر زمان نمیشه
نجمه
۱۴۰۱/۹/۱۸
اگر واقعا تمرین هارو انجام بدیم همون طوری که گفته شده واقعا تاثیرگذاره حتی اگربتونیم چندین بارگوش کنیم تکرارکنیم واقعازندگی تغییرمیکنه ولذت بیشتری ازلحظاتمون خواهیم برد
مسعود534
۱۴۰۱/۸/۳۰
سلام
هنوز کتاب را تمام نکرده‌ام ولی مطمئن هستم که نتایج درخشانی با مطالعه آن به دست خواهم آورد, در ضمن از گوینده کتاب بخاطر گفتار عالی و مخاطب پسند, تشکر میکنم.
روشنک یزدانی
۱۴۰۱/۸/۲۱
اطلاعات زیادی درمورد ذهن خودآگاه بدست آوردم و این کتاب راهکار عملی برای بدست آوردن خودآگاهی یاد می‌دهد.
همایون کاتوزیان
۱۴۰۱/۹/۱۶
با سلام. ‌
با سرعت مناسب، مکث‌های درست، حس متناسب با معنا و شمردگی در ادای کلمات، راوی تونسته معنای متن را به خوبی منتقل کنه.
ممنونم ازش
Asal karimi
۱۴۰۲/۱۱/۲
با سلام کتاب عالی در حوزه رشد فردی با تمرین‌هایی که داره به گیرایی مطلب بیشتر و بهتر کمک میکنه و از صوتی بودن و شنیدنش هم بسیار لذت بردم.
هادی بیات
۱۴۰۲/۲/۲۴
خوبه. توصیحات تقریبا کامل باعث دلیلی میشه تا راحت قبول کرد انجام تمریناتشو
پیشنهاد میشه
hamed salimipour
۱۴۰۲/۱/۱
تبدیل تفکر به عادت می‌تواند گره گشای زندگی باشد
توصیه می‌کنم ذهن آگاهی در محل کار این نویسنده را بخوانید
فیروزه غفاری
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
محتوای کتاب بسیار خوب است ترجمه هم مناسب است ولی صدای راوی اصلا مناسب این متن نیست
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته

برای دریافت کتاب صوتی ذهن آگاهی در هشت هفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.