معرفی و دانلود کتاب هنر درخشندگی: دگرگون سازی زندگی با یافتن سازگارترین راهکارها

عکس جلد کتاب هنر درخشندگی: دگرگون سازی زندگی با یافتن سازگارترین راهکارها
قیمت:
۳۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر درخشندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر درخشندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر درخشندگی: دگرگون سازی زندگی با یافتن سازگارترین راهکارها

اندی کوپ و اندی ویتکر در کتاب هنر درخشندگی با لحنی طنز‌گونه، مباحثی چون شادی، مثبت‌اندیشی، سبک‌ زندگی و خوشبختی را با دیدگاهی کاملاً بدیع مورد بررسی قرار داده‌اند. نویسندگان در این کتاب روان‌شناختی به دنبال آن بوده‌اند تا نکات و آموزه‌هایی را برای بهبود زندگی روزانه به شما بیاموزند. برای ایجاد تغییرات اساسی و بنیادین در زندگی روزمره‌ی خود، تا انتها با این کتاب خواندنی همراه باشید.

درباره‌ی کتاب هنر درخشندگی

آیا خود را فرد موفقی می‌دانید؟ تا چه اندازه‌ به کارهایی که تاکنون انجام داده‌اید و تصمیماتی که گرفته‌اید، افتخار می‌کنید؟ چه‌قدر نسبت به خود احساس شادی و رضایت دارید؟ اگر از افراد مختلف در مورد معنای خوشحالی و خوشبختی بپرسیم یا در مورد راه‌های رسیدن به موفقیت سؤال کنیم، می‌بینیم که دیدگاه هر شخص با سایرین تفاوت دارد اما نکته‌ای که همه در مورد آن توافق دارند این است که احساس شادی و خوشبختی با لذت بردن از زندگی ارتباط مستقیم داشته و انسان شاد نیز کسی است که می‌تواند به مسائل گوناگون، با دید مثبت نگاه کند. مثبت‌اندیشی بدون شک موجب به وجود‌ آمدن موقعیت‌های بهتر در زندگی خواهد شد.

معرفی و دانلود کتاب هنر درخشندگی

اندی کوپ (Andy Cope) و اندی ویتکر (Andy Whittaker) باور دارند تمام احساساتی که تاکنون تجربه کرده‌ایم، همگی از درون ما سرچشمه می‌گیرند. خوشبختی نیز حسی درونی است و کاملاً به خودمان بستگی دارد. این نویسندگان در اثر خود، کتاب هنر درخشندگی (The art of being brilliant) با زبانی طنز به این مسئله‌ی مهم پرداخته‌اند. اثر پیش‌رو شامل 17 فصل بوده و مؤلفان آن سعی داشته‌اند طی مباحثی متنوع، مخاطبان را با نگرش تازه‌ای نسبت به زندگی آشنا کنند تا بتوانند در آینده تغییراتی بنیادین را در زندگی خود ایجاد کنند. تغییراتی که در نهایت باعث می‌شوند فرد به سمت آینده‌ای درخشان گام بردارد.

کتاب هنر درخشندگی، اثری است انگیزشی و دربردارنده‌ی نکته‌های الهام‌بخش و نقل‌قول‌هایی به‌یادماندنی از افراد برجسته که مخاطبان را در رابطه با ابعاد مختلف زندگی، آگاه می‌سازند. در کتاب حاضر، به کمک اندی کوپ و اندی ویتکر می‌آموزید که موفقیت به معنای تبدیل شدن به یک فرد متفاوت نیست، بلکه انسان‌ها می‌توانند با حفظ شخصیت اصلی خود، طعم خوشبختی را نیز بچشند. نویسندگان در این کتاب از شش اصل کلیدی با خوانندگان سخن می‌گویند که با توجه به آن‌ها می‌توان کامیابی و موفقیت دائمی را به خود ارزانی داشت. قدرت سپاس‌گزاری در زندگی، اهمیت هدف‌گذاری و ایمان به قادر مطلق، برخی از موضوعاتی هستند که در اثر پیش‌رو مطرح شده‌اند.

کتابی که در مقابلتان قرار گرفته به همت الهام بصیرت ترجمه شده و از سوی انتشارات راوشید به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب هنر درخشندگی

  • کتابی سنت‌شکن، جذاب و انگیزشی که تمامی صفحات آن سرشار از حکمت و آگاهی است. قول می‌دهم که هرگز از خواندن کتاب هنر درخشندگی مأیوس نخواهید شد. (پل مک گی، نویسنده‌ی پرفروش)
  • اثری مملو از راه‌کارهای عملی در مورد مثبت‌اندیشی و خالی از نصیحت‌های خسته‌کننده و کسالت‌بار. (مایکل بانگای استاینر، نویسنده)
  • کتاب هنر درخشندگی را دوست داشتم، زیرا تأمل‌برانگیز و مفرح بود. (اندی گیلبرت، نویسنده و خالق سیستم تفکر MID)
  • کتابی که پیش رویتان قرار گرفته، ساده، مؤثر و فوق‌العاده است. گنجینه‌ای از ایده‌های عملی را دربرگرفته که هم در محیط خانه و هم در فضای کاری برایتان سودمند خواهند بود. کتابی که توجه من را به خود جلب کرده است. (استیو مک درموت، نویسنده)
  • کتاب هنر درخشندگی در افزایش نشاط و شادی مخاطبان خود، اثری بی‌رقیب است. (ریک ترنر، تاجر و کارآفرین)

کتاب هنر درخشندگی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به دنبال کشف راه‌های رسیدن به موفقیت و شادی در زندگی هستند، همچنین دوستداران کتاب‌های روان‌شناختی، می‌توانند با کتاب هنر درخشندگی همراه شده و به پاسخ بسیاری از پرسش‌های اساسی خود در مورد زندگی نیز برسند.

در بخشی از کتاب هنر درخشندگی: دگرگون سازی زندگی با یافتن سازگارترین راهکارها می‌خوانیم

چه‌کسی اهمیت می‌دهد که قبلاً ده‌ها بار چیزی را درس داده ‌باشند؟ پرسشنامه ‌خود ادراکیتان را بیاورید. ممکن است نسبت دفعه ‌قبل تغییر کرده ‌باشید! وقتی نمودارهای دایره‌ای به ‌هم پیوسته ‌را روی فلیپ ‌چارت می‌کشیدم یا یک هرم ترسیم می‌کردم، بسیار خوشحال بودم. قبلاً آن را «پورنوگرافی آکادمیک» می‌نامیدم زیرا به شکلی واقعی مدیران را تحت تاثیر قرار می‌داد.

درصورتی‌‌که اشتباه بود. می‌بینید، دوزاریتان افتاد. نظریه‌ها جای خود را دارند. در واقع، آن دسته ‌از افراد باهوشی که‌دایره‌های درهم تنیده ‌و کلمات اختصاری جذاب را ایجاد کرده‌اند، قابل تحسین هستند (به‌نظرم برند اسمارت باید نام تجاری‌اش را تغییر دهد، زیرا مدت‌ها از تاریخ فروشش گذشته است). مشکل آموزش مدیریت سنتی این است که ‌زندگی یک نظریه ‌نیست، بلکه بسیار بسیار کاربردی است.

در ضمن، بی‌امان به ‌سمت ما می‌آید. در واقع، باید بپذیریم که‌ زندگی برای اکثر مردم طاقت‌فرسا است. چاقی بیمارگونه تغییر در حال سنگین کردن ما است. بنابراین، ما به ‌این نتیجه ‌رسیده‌ایم که ‌جهان به ‌هیچ نظریه ‌پیچیده‌تری نیاز ندارد.

«یک بچه ‌پنج ساله ‌هم این را متوجه ‌می‌شود. کسی را بفرست تا یک بچه ‌پنج ساله‌ بیاورد». - گروچو مارکس

ما به ‌چیزهایی نیاز داریم که نتیجه بدهند. هر چه ‌ساده‌تر، بهتر. باید دوباره‌ با موارد مهم ارتباط برقرار کنیم. نه به روش آرامش درونی بودایی که بیشتر نوعی ارتقاء دادن نرم افزار بین گوش‌های ماست. این کتاب مملو از عقل سلیم است. مشکل اینجاست که این روش رایج نیست!

فهرست مطالب کتاب

گزیده‌ای از نکوداشت‌ها
درباره نویسندگان
پیشگفتار
خاطرات جیمی
فصل 1- ماهیگیری برای زندگی
فصل 2- افراد شاد و خوشحال
فصل 3- برخی از مردم، برخی از زمان‌ها
فصل 4- در بیرون درخشیدن
فصل 5- سپاسگزار باشید که دندان‌درد ندارید
فصل 6- مثل همیشه پر‌مشغله
فصل 7- لباس‌زیر روی شلوار
فصل 8- ذهن زیبای شما
فصل 9- نِلی آزاد می‌شود
فصل 10- زندگی از یک دیدگاه خاص
فصل 11- اصل 90/10
فصل 12- فرد بیش‌از‌حد پر‌انرژی یک محرک است (و فرد بیش‌از‌حد منفی هم همینطور!)
فصل 13- مراقب ماشین‌های حمل زباله باشید
فصل 14- چومباومبا
فصل 15- یک هدف بزرگ و باورنکردنی داشته باشید
فصل 16- تقویت نقاط قوت
فصل 17- روی‌دست‌ایستادن‌های قادر مطلق
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر درخشندگی: دگرگون سازی زندگی با یافتن سازگارترین راهکارها
نویسنده،
مترجمالهام بصیرت
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-622-5767-51-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر درخشندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر درخشندگی

برای دریافت کتاب هنر درخشندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.