معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی
قیمت:
۱۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

بسیاری از ما دست‌کم یک بار در زندگی خود شکست عاطفی را تجربه کرده‌ایم و یا اطرافیان خود را درگیر با این مسئله دیده‌ایم. کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی که به کوشش مؤسسه‌ی HTeBooks تألیف شده است، توصیه‌هایی را در این رابطه در اختیار شما می‌گذارد. این اثر در سایت آمازون از فروش بالایی برخوردار است.

درباره‌ی کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

هریک از ما ممکن است به دلایل مختلف تصمیم بگیریم و یا مجبور شویم از رابطه‌ای که با شریک عاطفی خود داریم خارج شویم. چه این رابطه از استانداردهای سلامتی برخوردار باشد و چه درصدد پایان دادن به رابطه‌ای مسموم باشیم، جدایی به‌خودیِ‌خود تجربه‌ای دشوار و دردناک است. به فراخور شخصیت‌ها و روحیات گوناگون، این اتفاق می‌تواند در افراد مختلف تجربه‌ای متفاوت را رقم بزند؛ اما برای تمامی این تجربه‌ها راه‌حل‌های کلی و عمومی کارآمدی وجود دارد که می‌تواند دوره‌ی گذار از جدایی را آسان‌تر سازد. در کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی (How To Heal a Broken Heart) تعدادی از این راهکارها را می‌شنوید.

برخی از افراد ممکن است احساس کنند که با پایان رابطه‌ی عاطفی‌شان، دنیا نیز به پایان رسیده است و تا ابد هیچ نوری به زندگی و قلب آن‌ها نخواهد تابید. برخی از افراد نیز ممکن است با بیرون آمدن از یک رابطه‌ی ناسالم آزادی و آرامش را تجربه کنند. همچنین ممکن است شکست عاطفی پیش از شروع رابطه و در مرحله‌ی ابراز و اظهار علاقه به طرف مقابل صورت بگیرد. در هر صورت، لازم است به خود مسلط باشید، احساسات خود را به رسمیت بشناسید، و با طمأنینه و تسلط به خود، اقدامات لازم را برای گذار از این برهه و ورود به دوره‌ی جدید زندگی‌تان انجام دهید.

ترجمه‌یکتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی را که به همت مؤسسه‌ی HTeBooks تألیف شده است، حمیدرضا مقدم بر عهده داشته و آن را با صدای نگین خواجه‌نصیر می‌شنوید. نشر صوتی نوژین کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی را در قالب اثری شنیدنی مهیا و عرضه نموده است. انتشارات شکیب نیز نسخه‌ی متنی آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

افتخارات کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

این اثر در رتبه‌بندی سایت آمازون از جایگاه بالایی برخوردار است:

  • رتبه‌ی اول کتاب‌های کوتاه خودسازی
  • رتبه‌ی سوم کتاب‌های افسردگی
  • شماره‌ی پنجم کتاب‌های معنویت

کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌تازگی خود و یا اطرافیانتان تجربه‌ی جدایی یا شکست عاطفی را پشت‌سر گذاشته‌اید، شنیدن این کتاب می‌تواند به شما در آسوده‌تر سپری کردن این دوره از زندگی کمک کند.

در بخشی از کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی می‌شنویم

افراد زیادی شما رو دوست دارن و به شما اهمیت می‌دن. چرا باید جدایی باعث بشه فکر کنید از بقیه چیزی کم دارید؟ یک رابطه‌ی ناموفق دلیل نمی‌شه که لیاقت دوست داشته شدن رو نداشته باشید. اگه این راه و روش نادرست رو ادامه بدین، اجازه می‌دین علاوه بر قلبتون کل وجودتون هم در هم بشکنه. در دین و مذهبتان به دنبال قوت و الهام بگردید. به گروه‌های حمایتی بپیوندید. مطمئناً این گروه‌ها رو در اطرافتون پیدا می‌کنید که درباره‌ی پذیرش و دوست داشتن خودتون صحبت می‌کنند. کتاب‌های الهام‌بخش بخونید. باید بدونید که شما در این غم تنها نیستید. شما قدرتی دارید که می‌تونید بدون حضور فرد دیگه‌ای قلب شکسته‌تون رو التیام ببخشید و احساس کامل بودن رو تجربه کنید. به عبارت دیگه شما قدرتی دارید که می‌تونه به شما این باور رو هدیه بده که بدون حضور دیگران هم ارزشمند هستید. هیچ‌کس غیر از خودتون این توانایی رو نداره. از افرادی که دائماً با دیده‌ی افسوس و ترحم به شما نگاه می‌کنند دوری کنید. حتی اگر این افراد منظوری هم نداشته باشند. چنین نگاهی باعث می‌شه حس بدی به خودتون پیدا کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
38 دقیقه
راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی
نویسنده
مترجمحمیدرضا مقدم
راوینگین خواجه نصیر
ناشر چاپیانتشارات شکیب
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.