معرفی و دانلود کتاب صوتی سیطره: خاطرات نادر کیانی

عکس جلد کتاب صوتی سیطره: خاطرات نادر کیانی
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیطره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیطره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سیطره: خاطرات نادر کیانی

کیانوش گلزار راغب در کتاب صوتی سیطره، خاطرات نادر کیانی را روایت می‌کند که به خاطر علاقه به کار در قامت نیروهای امنیتی، تصمیم می‌گیرد تا به صورت داوطلبانه و ظاهراً سرخود، برای جاسوسی به درون سازمان کومله نفوذ کند.

درباره‌ی کتاب صوتی سیطره

کیانوش گلزار راغب با نوشتن کتاب‌هایی چون برده‌سور، شنام و کریسکان خود را به یکی از نویسندگان شناخته‌شده در زمینه‌ی ادبیات انقلاب و دفاع مقدس تبدیل کرده است. او که خود از رزمندگان جنگ ایران و عراق بوده و مدتی نیز در اسارت نیروهای کومله به سر می‌برده، با فضای جنگ آشنایی دارد. او این‌بار به سراغ نادر کیانی و روایت داستان او رفته است.

نادر کیانی که در این کتاب به خاطرات او پرداخته شده، متولد سال 1359 است. پدرش اهل مشهد و مادرش یک زن کرد بود که در زمان خدمت پدر در بوکان با او آشنا شد و آشنایی‌شان به یک عشق پرتب‌وتاب و سپس ازدواج رسید. او به واسطه‌ی تنها نگذاشتن پدربزرگ و مادربزرگ پیرش سال‌ها در بوکان زندگی می‌کرد.

هسته‌ی اصلی داستان کتاب صوتی سیطره حول محور آرزوی نادر کیانی برای خدمت در نیروهای مسلح می‌گردد. او که در بچگی شیفته‌ی یک صحنه‌ی پلیسی می‌شود که در آن، نیروهای امنیتی به خانه‌ی همسایه‌‌ی عضو کومله‌شان می‌ریزند و او را دستگیر می‌کنند. دیدن این صحنه چنان برای این پسربچه جذاب است که عضویت در نیروهای نظامی برایش تبدیل به هدفی جدی می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سیطره

با رسیدن به سن نوجوانی او تلاش می‌کند تا هرطور شده به عضویت نیروهای نظامی جمهوری اسلامی درآید؛ ابتدا به سراغ اداره‌ی اطلاعات بوکان می‌رود، اما در آنجا به خاطر نسبت دادن دایی‌اش به ضدانقلاب، درخواست عضویتش رد می‌شود. سپس به سراغ نیروی انتظامی، نیروی دریایی، هوایی و زمینی نیز می‌رود و تمام سعی‌اش را، از جعل مدرک دیپلم تا استفاده از خوشنامی پدرش، به کار می‌گیرد تا به استخدام یکی از آن‌ها درآید، اما نسبت داشتن با کسی که به عنوان نیروی ضدانقلاب شناخته می‌شود، مانع از پذیرفته شدن درخواست او برای استخدام می‌شود.

نادر کیانی، شخصیت اصلی کتاب صوتی سیطره، بعد از ناامید شدن از قبول درخواست استخدامش در نیروهای مسلح، تصمیم می‌گیرد تا به دل گروهک کومله بزند و به صورت مستقل از آن‌ها اطلاعات جمع‌آوری کند. این کار او از نظر نیروهای اطلاعاتی پنهان نمی‌ماند و آن‌ها که در ظاهر با او مخالفت می‌کنند، تصمیم می‌گیرند تا به صورت پنهانی به او کمک کنند و مسیر رفتنش به کردستان عراق را هموار سازند.

کتاب صوتی سیطره اثری از کیانوش گلزار راغب است که توسط نشر صوتی سماوا و انتشارات سوره‌ی مهر منتشر شده. این کتاب را با صدای میلاد فتوحی می‌شنوید.

کتاب صوتی سیطره برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی ادبیات پایداری از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی سیطره: خاطرات نادر کیانی می‌شنویم

هر چه توی جیبم بود ریختم روی میز. چون سینوزیت و میگرن داشتم، یک ورق قرص میگراکیم پنجاه همراهم بود. گفت: «این چیه؟» گفتم: «قرص سردرده.» این نوع قرص فقط در شهرهای بزرگ پیدا می‌شد و این‌ها ندیده بودند. با وسواس قرص را توی نایلون گذاشت و رویش چیزی نوشت و گذاشت کنار. ساعت و کلید و تسبیحم را هم بررسی کرد. شناسنامه و کارت خبرنگاری‌ام را هم گرفت. بعد گفت: «لخت شو لباس زیرتم در بیار.» گفتم: «اون رو چرا دربیارم؟» گفت: «اگه هرکی میاد اینجا بهش اعتماد کنیم که کارمون زاره. از کجا بدونیم سپاه تو رو نفرستاده؟» بعد از بازرسی بدنی، پشتم به نگهبان بود و داشتم لباس می‌پوشیدم که یک‌باره گلنگدن کشید. جا خوردم ولی برنگشتم. شاید می‌خواست امتحانم کند ببیند می‌ترسم یا نه. بعد کاک ناصر را صدا کرد و گفت: «ببرش.» توی راه از ناصر پرسیدم: «چند وقته اینجایی؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
مقدمه
35 دقیقه
فصل اول
26 دقیقه
فصل دوم
46 دقیقه
فصل سوم
31 دقیقه
فصل چهارم
43 دقیقه
فصل پنجم
46 دقیقه
فصل ششم
53 دقیقه
فصل هفتم
51 دقیقه
فصل هشتم
22 دقیقه
فصل نهم
31 دقیقه
فصل دهم
29 دقیقه
فصل یازدهم
27 دقیقه
فصل دوازدهم
29 دقیقه
فصل سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سیطره: خاطرات نادر کیانی
نویسنده
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سیطره

یزدانپناه کشاورز
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
مطالعه این کتاب برای آگاهی جوانان و نوجوانان مفید و لازم هست تا فریب این مارهای خوش خط و خال را نخورند و عمرشان تباه نشود و خانواده شان راگرفتار و ناراحت نکنند و به کشورشان هم خیانت نکنند امیدوارم که این چنین شود
محمد سلیمانی
۱۴۰۳/۲/۱
برای کسایی که داستان هادی واقعی و خودنوشت دوست دارن کتاب خوبیه....
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سیطره

برای دریافت کتاب صوتی سیطره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.