معرفی و دانلود کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس
قیمت:
۷۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس اثری از دبی فورد، مربی چیره‌دست بین‌المللی و نویسنده‌ی پرفروش و پرآوازه‌ی آمریکایی است. فورد در این کتاب پس از پرداختن به مفهوم ترس و تمایزی که میان هراس مفید از مخرب وجود دارد، راهکارهایی را ارائه داده است تا به کمک آن بتوانید ضمن پذیرش ضعف‌ها، از لذت کشف شهامتِ درونی خود، که برای غلبه بر چالش‌های زندگی ضروری است، بهره‌مند شده و آن را تا حداکثر توان‌تان ارتقا دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

دبی فورد (Debbie Ford) در کتاب صوتی شهامت: مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس (Courage: Overcoming Fear and Igniting Self-Confidence)، به قدرتمندترین و کارآمدترین ایده‌های خود برای غلبه بر ترس و چگونگی دستیابی به رشد شخصی پرداخته است. دبی فورد معلم معنوی فقید، سخنران انگیزشی، مربی تغییرآفرین و نویسنده‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز است. او که خود تجربیات تلخی از اعتیاد و روابط شکست‌خورده را از سر گذرانده، با یافته‌ها و پژوهش‌هایش توانسته هادی راه انسان‌های بسیاری شود و افراد زیادی را در مواجهه با شکست‌ها و رسیدن به موفقیت و کامیابی، راهنمایی کند. دبی فورد دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی روانشناسی و دارنده‌ی دو مدرک دکترای افتخاری است و مطالعات، مشاهدات و تجربه‌های زیسته‌ی او، فورد را بیش از هر کسی برای اظهارنظر در موضوعات رشد و موفقیت شخصی، شایسته می‌سازد. او در این کتاب صوتی، تلاش کرده تا نسخه‌ای دقیق و هوشمندانه را از یک زندگیِ شجاعانه به مخاطبان خود معرفی کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

زبان دبی فورد در کتاب صوتی شهامت، صریح، صادقانه، بی‌پروا، سلیس و عاری از پیچیدگی، لفاظی و کلیشه‌های رایجِ این دست آثار است. فورد در این کتاب، هر آنچه برای رسیدن به شهامت نیاز دارید، به شما معرفی می‎‌کند. او به مخاطبان خود می‌آموزد چرا و چگونه مسئولیت اشتباهات گذشته‌ی خود را بپذیرند و حقیقتی جدید برای زندگی خود برگزینند. فورد در این کتاب به شما می‌گوید که آنچه تا به امروز باعث ناامیدی و احساس پوچی شما می‌شده، چیزی جز ضعف و احساس ناتوانی‌تان نبوده است؛ جز ترس‌های واقعی یا ساخته‌ی ذهن خودتان که همانند مانعی بزرگ، مسیر منتهی به کامیابی و موفقیت را سد کرده‌اند.

دبی فورد شما را راهنمایی می‌کند تا به رویدادهای زندگی‌تان به شیوه‌ی دیگری بنگرید و هر مشکل و هر چالشی را به چشم فرصتی نگاه کنید که با هدف رشد و تعالی شما و قوی‌ترشدن‌تان در برابر سختی‌ها بر سر راه زندگی‌تان قرار گرفته‌اند. فورد از شما می‌خواهد تا همان چیزهایی را که روزی از آن‌ها وحشت داشته‌اید و همان رویدادها و افرادی که مایه‌ی نگرانی و هراس شما بوده‌اند، ابزاری ببینید که می‌توانند عشق، شهامت و امید را برای شما به ارمغان بیاورند. او همچنین به شما می‌گوید که شهامت نه به یک‌باره بلکه اندک‌اندک و به‌تدریج در فرد شکل گرفته و به شکوفایی می‌رسد. با هر ترس و نگرانی که بر آن غلبه می‌کنید و با هر جسارتی که به خرج می‌دهید، یک گام در افزایش شهامت خود پیش رفته‌اید. در این حالت است که تصویری جدید از خود می‌سازید و از این شخصیت جدیدی که به آن تبدیل شده‌اید، راضی و خشنود خواهید بود. آنگاه است که می‌توانید از پسِ هر کاری برآیید و به مبارزی تبدیل می‌شوید که در راه حقیقت قدم برمی‌دارد؛ مبارزی که به رسالت خود آگاه شده و هر روز بیش از پیش به آن نزدیک‌تر می‌شود.

کتاب شهامت را سیده مریم کشفی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات عطر کاج، آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این کتاب را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش شهره روحی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

  • دبی فورد یک مربی زندگی پویا و فعال است. (هفته‌نامه‌ی آمریکایی پیپل)
  • در کلام دبی فورد، شفافیت و صداقتی وجود دارد که برای من الهام‌بخش و آرامش‌دهنده است و به من انگیزه می‌دهد تا در مسیر رشد حرکت کنم و خودم را با جریان هدفمند زندگی‌ام هم‌گام کنم. (آلانیس نادین موریست؛ خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی-کانادایی)
  • ایده‌های دبی فورد فوق‌العاده هستند. او ما را از الگوهای خودتنبیهی، که مانند مانعی سر راه موفقیت‌مان قرار گرفته‌اند، آگاه می‌سازد. (ماریان ویلیامسون؛ سخنران و نویسنده‌ی آثار پرفروش حوزه‌های روانشناسی و موفقیت)
  • دبی فورد به ما کمک می‌کند تا همه‌ی ابعاد وجودی‌مان را بشناسیم، بپذیریم و دوست داشته باشیم. (دین مایکل اورنیش؛ پزشک و پژوهشگر آمریکایی)
  • توانایی‌های خارق‌العاده‌ی دبی فورد را در فرآیند نظام‌مند تحول و دگرگونی، باید ستود. (دیپاک چوپرا؛ نویسنده و معلم معنوی هندی-آمریکایی)

کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی شهامت را به تمام افرادی که قصد دارند با افزایش اعتمادبه‌نفس، بر ترس‌ها، نگرانی‌ها و اضطراب‌های خود غلبه کرده و به موفقیت و کامیابی دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم. علاقه‌مندان به حوزه‌ی روانشناسی و همین‌طور طرفداران آثار خودیاری و توسعه‌ی فردی از شنیدنِ این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس می‌شنویم

من بیش از پانزده سال به سراسر جهان سفر کردم و به مردم آموزش دادم که چگونه با جهان درون خود سازش داشته باشند تا بتوانند به حس اعتمادبه‌نفس و امنیت دست یابند و با مشکلات روزمره‌ی جورواجوری که همه‌روزه سر راهشان قرار می‌گیرد، دست‌وپنجه نرم کنند. افرادی که به من مراجعه می‌کردند، اغلب افرادی موفق بودند؛ اما برخی نیز در گردابی از مشکلات گرفتار آمده بودند و آن‌طور که به‌نظر می‌آمد، توان عبور از موانعی را که سر راهشان قرار می‌گرفت نداشتند. آن‌طور که من متوجه شدم، اغلب موانعی که آن‌ها را از رسیدن به زندگی دلخواه و سرشار از آرامش محروم می‌کرد، در دوران کودکی‌شان ریشه داشت و گاه این مطلب به نسل‌ها پیش از آن‌ها نیز باز می‌گشت و اغلب موانعی بود که در زندگی روزمره‌ی بسیاری از ما نیز دیده می‌شود.

بنابراین اکنون پس از نوشتن هشت کتاب و دیدن دگرگونی معجزه‌آسای افراد، در مدتی کوتاه، به این شناخت رسیده‌ام که دانسته‌های ذهنی ما نیست که می‌تواند ما را به جلو حرکت دهد و شجاعت و اعتمادبه‌نفسمان را افزون کند، بلکه حرکت از طرف مغز به قلب است که باعث تغییر انواع احساس در ما می‌شود. روش رفتاری و آن‌گونه که واقعیت‌ها را می‌بینیم، منجر به فرآیند دگرگونی می‌شود. این فرآیند سفری درونی است که دوباره ما را با آنچه واقعاً بوده‌ایم و به هزارویک دلیل از دید من پنهان مانده است، متصل می‌کند. نیرویی عظیم که ما را به منبع عظیمی از شهامت و اعتمادبه‌نفس که در وجودمان به امانت گذاشته شده است، مرتبط می‌سازد. من هر وقت احساس ناامنی یا نگرانی می‌کنم، می‌توانم لرزشی در دلم احساس کنم که برایم به‌عنوان زنگ خطر عمل می‌کند و به خاطرم می‌آورد که ارتباطم با منبع عظیم اعتمادبه‌نفس و جسارت درونی‌ام قطع شده است و تنها پنج دقیقه طول می‌کشد تا چشمانم را ببندم، احساساتم را بررسی کنم و بعد به آن منبع متصل شوم. البته این ارتباط مجدد گاهی ممکن است چند روز به طول انجامد که به علتی بستگی دارد که به این قطع ارتباط منجر شده است.

به شما قول می‌دهم اگر به انجام این کار تمایل داشته باشید و صد البته اگر همان راهی را بروید که من جلوی پایتان می‌گذارم، بی‌شک به اعتمادبه‌نفس و جسارتی دست خواهید یافت که همواره آرزویش را داشته‌اید. ممکن است فقط در زمینه‌ای خاص به این موهبت دست یابید اما هدف اصلی رسیدن به این نعمت در تمام بخش‌های متفاوت زندگی‌تان است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
17 دقیقه
یک: دگرگونی
39 دقیقه
دو: بخش نخست - یک الگوی جدید
37 دقیقه
سه: اعتماد الهی
33 دقیقه
چهار: شهامت جنگجو را دوست دارد
45 دقیقه
پنج: بخش دوم - حرکت از سوی ذهن به قلب
39 دقیقه
شش: رمز تسلیم
39 دقیقه
هفت: رمز آزادی احساسی
42 دقیقه
هشت: رمز دلسوزی قلب
39 دقیقه
نه: رمز قلب عاشق
46 دقیقه
ده: رمز رویای الهی
49 دقیقه
یازده: رمز بصیرت اعلا
8 دقیقه
دوازده: فرمان جنگجوی شجاع

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمسیده مریم کشفی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات عطر کاج
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

بانو
۱۴۰۳/۱/۶
من این کتاب رو دوست داشتم و مخصوصا با این بیان دلنشین برایم دلچسب تر شده بود و لذت بردم من خانه دار هستم و در حین کار کتاب صوتی گوش میدهم و این کتاب هم برایم مفید بود و کمکم کرد تا شهامتی که درونم بود رو پیدا کنم و یک قسمت کتاب درباره یک سری واقعیتهایی بود که خداوند به ما با نشانه هایش میفهماند ولی گاها بعضی از ما با احساسات سعی میکنیم آن‌ها را نادیده بگیریم و آن را باور نکنیم
علی جفره
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عالی هست این کتاب بر گرفته از کتاب ۱۲ قدم معتادان گمنام NA است به نظرم کتابی مقدس است برای من
ریحانه فینی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
کتاب فوق العاده ای هست مضامین قابل درک و کاربردی و گویندگی عالی
Sara Hendi
۱۴۰۲/۱۱/۵
در این کتاب شما با زن واقعی که باید زندگی کنید روبرو میشوید
امی اعلی ابولی
۱۴۰۳/۱/۹
بسیار عالی و موثر بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب صوتی شهامت: موثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.