معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه

عکس جلد کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه اثری از ژوزف مورفی، از برجسته‌ترین و موفق‌ترین سخنرانان و نویسندگان حوزه‌ی رشد فردی است. مورفی در این کتاب ماهیت ضمیر ناخودآگاه و قدرت عظیم آن را برای مخاطب خود موشکافی می‌کند و با ارائه‌ی راهکارهایی عملی و اثرگذار، به او کمک می‌کند از این منبع عظیم بهره‌مند شود.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه

ژوزف مورفی (Joseph Morphy) در کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه (The Power of Your Subconscious Mind) به موضوع قدرت ذهن و ضمیر ناخودآگاه پرداخته است. مورفی در پی سال‌ها پژوهش و مطالعه به این نکته دست یافته بود که در پسِ رویدادهای زندگی هر انسانی، مجموعه‌ای از عوامل تعیین‌کننده وجود دارند؛ عواملی که اگر کشف و شناسایی شوند و تحت کنترل افراد بیایند، می‌توانند او را به شادی و کامیابی برسانند. او در این کتاب توضیح می‌دهد چگونه رخدادهای زندگی نتیجه‌ی مستقیم عملکرد ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه است و از این رو، فرد می‌تواند به‌سادگی با درکِ کارکرد این ضمایر و انتخاب‌هایی آگاهانه، بیشترین کنترل را بر زندگی خود داشته باشد.

ضمیر ناخودآگاه بسیار قدرتمند است و این قابلیت را دارد که بر تمامی جوانب زندگی انسان اثر بگذارد. این ضمیر مانند یک سرباز فرمانبر، هرچه به او فرمان داده می‌شود را بدون کم و کاست رعایت می‌کند. این وسط جایگاه اراده و انتخاب انسان کجاست؟ آیا او می‌تواند در این سازوکار دخالتی داشته باشد و با اعمال تغییرات به اهداف و خواسته‌های خود دست پیدا کند؟ آیا محقق کردن آرزوها به کمکِ ضمیر ناخودآگاه امکان‌پذیر است و انسان از این ظرفیت و توانایی برخوردار است که زندگی خود را به همان سمت و سویی که همیشه آرزو داشته است، سوق دهد؟ پاسخ ژوزف مورفی به تمامِ این پرسش‌ها مثبت است.

کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه مملو از راهکارها و ترفندهایی است که با به کارگیری آن‌ها می‌توان از قدرت نامحدود ذهن و ضمیر ناخودآگاه بهره‌مند شد. ژوزف مورفی در این کتاب برای غلبه بر عادات بد و رفتارهای مخرب، برای هماهنگی بیشتر با دوستان و اعضای خانواده و همین‌طور برای دستیابی به اهدافی که هم‌اکنون برای شما غیرممکن به نظر می‌رسند، دستورالعمل‌ها و راه و روش‌هایی را معرفی کرده است تا همه‌ی این موارد را امکان‌پذیر کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه

کارکردهای متفاوت ذهن از دیگر مسائلی است که ژوزف مورفی در کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه به آن پرداخته است. به باور او، ذهن انسان دو کارکرد متفاوت ذهنی و عینی دارد که با نام‌های متفاوتی از جمله ذهن آگاه و ضمیر ناخودآگاه، ذهن بیدار و ذهن خواب، خودِ سطحی و خود عمیق و... به آن‌ها اشاره می‌شود.

ژوزف مورفی در کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه، انسان را به یک کشتی و ذهنِ او را به ناخدای آن کشتی تشبیه کرده است؛ ناخدایی که روی عرشه با اقتدار ایستاده و با استفاده از قطب‌نماها و دوربین‌ها و... مسیر حرکت را تعیین می‌کند و دستورهای لازم را برای حرکت در آن مسیر صادر می‌نماید. ضمیر ناخودآگاه از نگاه مورفی شبیه خاک مساعد است و عقاید و استدلال‌ها مانند دانه‌هایی که در آن خاک پرورش خواهند یافت. آنچه که فرد می‌پذیرد و به آن باور و ایمان دارد، پس از درونی‌شدن در اعماق ضمیر ناخودآگاه، اندک‌اندک در زندگی او نمایان می‌شود. مورفی برای ضمیر ناخودآگاه چنان قدرت و اثرگذاری گسترده‌ای قائل است که تمام جوانب زندگی را متأثر از آن می‌داند. او معتقد است خواسته‌ی شما هرچه باشد، چه رسیدن به ثروت و کامیابی در روابط چه ترک عادات نامطلوب و رهایی از رنج، همگی با هدایت ضمیرناخودآگاه امکان‌پذیر است و اگر نمی‌دانید چطور چنین چیزی شدنی است، کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه را به همت انتشارات یوشیتا، با ترجمه‌ی محسن شعبانی و خوانش محمد ولیان بشنوید.

کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری هستید و کشف ماهیت و عملکرد ضمیر ناخودآگاه، ذهن و قابلیت‌های آن‌ها برای شما جذاب است، پیشنهاد می‌کنیم فرصت شنیدنِ کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه می‌شنویم

ضمیر ناخودآگاه شما هیچ‌گاه پیر نمی‌شود؛ به زمان و سن محدود نمی‌شود و پایان نمی‌پذیرد. این بخشی از ذهن فراگیر الهی است که هرگز زاده نشده و هرگز نخواهد مرد. خستگی یا کهولت سن در قدرت یا صفات معنوی تأثیرگذار نمی‌باشد. صبر، مهربانی، صداقت، فروتنی، حسن نیت، صلح، توازن و عشق از جمله صفاتی هستند که هیچ‌گاه فرسوده نمی‌شوند. اگر شما در طول زندگی خود از این صفات تبعیت کنید، همواره از نظر روحی جوان خواهید ماند.

به یاد دارم که چند سال پیش، مقاله‌ای را در یکی از مجلات می‌خواندم. در آن مقاله ذکر شده بود که جمعی از دانشمندان سرآمد عرصه‌ی پزشکی در کلینیک دی کورسی، در سینسیناتی، اوهایو به این نتیجه دست یافته‌اند که سال‌های تنهایی سبب ایجاد اختلالات مخرب نیستند. همین پزشکان اظهار داشتند که ترس از زمان، نه خود زمان، است که اثر پیری مضر بر ذهن و بدن ما می‌گذارد و ترس از اختلال عصبی (گذر) زمان دلیل پیری زودرس می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
پیشگفتار
28 دقیقه
فصل اول: گنجینه‌ی درون شما
39 دقیقه
فصل دوم: نحوه‌ی عملکرد ذهن
26 دقیقه
فصل سوم: قدرت معجزه‌آسای ضمیرناخودآگاه
24 دقیقه
فصل چهارم: ذهن‌درمانی در زمان‌های قدیم
19 دقیقه
فصل پنجم: ذهن‌درمانی در عصر جدید
38 دقیقه
فصل ششم: تکنیک‌های کاربردی در ذهن‌درمانی
18 دقیقه
فصل هفتم: تمایل ناخودآگاه به سوی زندگی
15 دقیقه
فصل هشتم: چگونگی دستیابی به نتایج دلخواه
18 دقیقه
فصل نهم: عملکرد ضمیر ناخودآگاه در دستیابی به ثروت
19 دقیقه
فصل دهم: ثروتمندبودن حق شماست
26 دقیقه
فصل یازدهم: ضمیر ناخودآگاه؛ شریک موفقیت‌های شما
18 دقیقه
فصل دوازدهم: استفاده‌ی دانشمندان از ذهن ناخودآگاه
16 دقیقه
فصل سیزدهم: ذهن ناخودآگاه و معجزات خوب
25 دقیقه
فصل چهاردهم: ذهن ناخودآگاه و مشکلات زناشویی
16 دقیقه
فصل پانزدهم: رابطه‌ی ذهن ناخودآگاه و حس شادی
27 دقیقه
فصل شانزدهم: ذهن ناخودآگاه و روابط انسانی
22 دقیقه
فصل هفدهم: استفاده از ضمیر ناخودآگاه در گذشت و بخشش
24 دقیقه
فصل هجدهم: چگونگی رفع موانع ذهنی به‌وسیله‌ی ضمیر ناخودآگاه
22 دقیقه
فصل نوزدهم: عملکرد ضمیر ناخودآگاه در برطرف کردن ترس
32 دقیقه
فصل بیستم: چگونگی جوان ماندن از نظر روحی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه
نویسنده
مترجممحسن شعبانی
راویمحمد ولیان
ناشر صوتیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه

سونیا حقیقی
۱۴۰۳/۱/۹
هر کس باید این کتاب رو بخونه کتابه جذاب و ذهن رو ارتقا میده وحقیقت هر انسان را باز وروشن میکنه از قدرت درون آگاهی پیدا میکنیم به نظر من زیباترین کتاب که می‌شود خواند
Vahid malekan
۱۴۰۳/۱/۳۱
همه‌ی توضیحات کتابو تو‌ی جمله میشه خلاصه کرد کائنات و کارما همش خودمونیم و چیزی ک مارو کنترل میکنه ذهنمونه این کتاب نحوه کنترل ذهن و ضمیر نا خودآگاهو بهمون یاد میده
سعیده سحادی
۱۴۰۳/۱/۱۸
خیلی عالی بود مدت ها بود دنبال چنین کتابی میگشتم خوندنش رو به همه توصیه میکنم البته صدای راوی در خوانش کتاب صوتی اون رو جذابتر کرده
شایان نادری
۱۴۰۳/۲/۱
ژوزف مورفی ترکیبی ذهن را از نظرگاه علم و عرفان و دین بصورتی فوق‌العاده توضیح داده است
مهدی
۱۴۰۳/۱/۳۱
حقیقت مطلق است و‌ای کاش یک واحد درسی در زمان دوران دبیرستان بجای خیلی کتاب‌های اضافی باشد
Masoudakbari
۱۴۰۳/۱/۱۹
بسیار کتاب خوبیه هرکی گوش کنه تغییرات اساسی توی زندگیش اتفاق میوفته
کبرا ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه برای من مفید بود خواندنش به همه توصیه میکنم
راضیه کاظمی
۱۴۰۳/۱/۲۶
کتاب فوق العاده‌ای بود همه ادما باید حداقل یک بار هم شده گوش کنن
میثم معتضدى
۱۴۰۳/۱/۱۷
به نظرم خیلى سازنده و مفیده، به قدرت واقعى ذهن کامل پى میبرید
کاظم
۱۴۰۳/۲/۲
این کتاب عالیه یه بار گوش دادن کافی نیست چندین بار گوش کنید
Hossein Mehrabi
۱۴۰۳/۱/۲۳
کتابی که منو از افسردگی و بدبختی نجات داد
محمد نبی نظری
۱۴۰۳/۱/۱۸
کتاب مفید و خوبی هست و گوش کردن آن به همه توصیه می‌شود
فرخ کاظمی
۱۴۰۳/۱/۱۴
سلام این کتاب برای همه مفید است، برای همه توصیه میکنم.
سپهر حسینی
۱۴۰۳/۱/۶
این کتاب رو باید چندین بار خوند و فقط به یک بار اکتفا نکرد
رامین ایمانی
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب خوب و کاربردی به نظر میاد
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه

برای دریافت کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.