معرفی و دانلود کتاب صوتی مهر گلی: قصه‌هایی درباره‌ی احکام نماز

عکس جلد کتاب صوتی مهر گلی: قصه‌هایی درباره‌ی احکام نماز
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهر گلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهر گلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهر گلی: قصه‌هایی درباره‌ی احکام نماز

هدیه‌‌ای به‌یادماندنی برای دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند. مهری ماهوتی در کتاب صوتی مهر گلی قصه‌ی دختری را برایتان روایت می‌کند که به‌تازگی با نماز و سایر واجبات دینی آشنا شده و قصد دارد تا وظایف دینی‌اش را به بهترین شکل به جا بیاورد. خواندن این کتاب به دختران دبستانی که برای جشن تکلیف خود آماده می‌شوند، کمک می‌کند تا احکام نماز را به‌خوبی بیاموزند.

درباره‌ی کتاب صوتی مهر گلی

برای دخترانی که وارد نه‌سالگی می‌شوند و به سن تکلیف می‌رسند، یادگیری احکام دینی اگرچه بسیار شیرین و دلنشین است اما در ابتدای امر ممکن است دشوار به نظر برسد. مهری ماهوتی برای آموزش واجبات دین اسلام به کودکان، از زبان قصه و داستان کمک گرفته است. کودکان شما با شنیدن ماجراهای «زینب» به‌تدریج با وظایف مذهبی خود آشنا می‌شوند و درحقیقت این آموزه‌ها را به بخشی از زندگی روزمره‌ی خود تبدیل می‌کنند.

زینب، در کنار مادر، پدر و مادربزرگش، در خانه‌ی زیبایی زندگی می‌کند که با شکوفه‌های صورتی درختان عطرآگین شده است. در همان حال که شکوفه‌های کوچک بر شاخه‌های درخت جوانه می‌زنند، زینب نیز وارد مرحله‌ی تازه‌ای از زندگی خود می‌شود. او قرار است در بخش‌های مختلف داستان، هر روز با گلی از بوستان دین آشنا شود و لحظه‌لحظه‌ی زندگی‌اش را با عطر آموزه‌های دینی سرشار کند. کتاب صوتی مهر گلی در عین آموزنده بودن، هیجان‌انگیز هم هست. کودک شما خود را به جای قهرمان داستان تصور کرده و جهان را از نگاه او می‌بیند.

انتشارات مدرسه اثر حاضر را به چاپ رسانده و نشر صوتی سماوا آن را منتشر کرده است. کتاب صوتی مهر گلی را با خوانش معصومه مختاری می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های قصه‌های زینب

داستان‌های مجموعه‌ی قصه‌های زینب به هدف آشنایی کودکان 7 تا 12 سال با احکام دین به نگارش درآمده‌اند و روایت‌گر قصه‌های دخترانی هستند که در آستانه‌ی سن تکلیف قرار دارند و در هر داستان با یکی از احکام دین همچون نماز، روزه، حجاب و... آشنا می‌شوند. خوانش این قصه‌ها برعهده‌ی خود بچه‌ها بوده و زبان شیرین و نثر روان آن از دیگر ویژگی‌هایی‌ست که دو چندان بر تأثیرگذاری این مجموعه می‌افزایند.

کتاب صوتی مهر گلی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 سال که به داستان‌هایی با مضامین دینی و مذهبی علاقه دارند؛ مخاطبان این اثر هستند. اگر در جست‌و‌جوی کتابی هستید که احکام نماز را در قالب داستان به فرزندانتان بیاموزد، ما به شما کتاب صوتی مهر گلی را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مهر گلی می‌شنویم

وقت اذان ظهر، مادربزرگ توی رخت‌خواب دراز کشیده بود و با حسرت حیاط را تماشا می‌کرد. انگار دلش می‌خواست مثل هر روز کنار حوض بنشیند، سنگ‌فرش‌ها را آب و جارو کند. باغچه را آب بپاشد، بعد هم وضو بگیرد و خودش را به نماز جماعت مسجد برساند. اما حیف! با آن‌همه جوش و زخم اصلاً نمی‌توانست دست به آب بزند. زینب مثل پروانه دور او می‌چرخید. همه‌ی حواسش به مادربزرگ بود و با قاشق آب هندوانه‌ی خنک توی دهانش می‌ریخت.

مادر هم هاون مسی قدیمی را آورده بود و چند مهر شکسته را در آن می‌کوبید. زینب با تعجب پرسید: «این مهرها به درد چه کاری می‌خورد؟ می‌خواهید خاک مهر را روی دست‌های مادربزرگ بریزید؟ یا با آن دوایی مثل شربت درست کنید تا بخورد و خوب بشود؟» مادربزرگ خنده‌اش گرفت. مادر هم خندید و حرفی نزد. بعد از آنکه مهرها را خوب کوبید، روزنامه‌ای را روی زمین پهن کرد و یک مشت از خاک نرم روی هاون را روی روزنامه پاشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
مهر گلی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهر گلی: قصه‌هایی درباره‌ی احکام نماز
نویسنده
راویمعصومه مختاری
ناشر چاپیانتشارات مدرسه
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهر گلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهر گلی

برای دریافت کتاب صوتی مهر گلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.