معرفی و دانلود کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر

عکس جلد کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر

کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر نوشته‌ی کاوه میرعباسی، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که همگی مضمونی ترسناک و جنایی دارند. میرعباسی در نوشتن داستان‌های این کتاب، از معروف‌ترین آثار سینمایی ژانر وحشت الهام گرفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر

کاوه میرعباسی از جمله مطرح‌ترین مترجمان کشورمان است که با ترجمه‌ی خوبی که از کتاب‌های مطرح همچون «بیگانه»، «کمدی الهی»، «عشق در روزگار وبا» و ... ارائه داده، شهرت بسیاری میان کتاب‌دوستان ایرانی دارد. او علاوه بر مهارت در کار ترجمه، در نویسندگی نیز ید طولایی دارد و داستان‌های جذابی را روانه‌ی بازار نشر کرده که در نوع خود کم‌نظیرند. یکی از آثار جذاب میرعباسی هم‌اکنون در قالب کتاب صوتی پیش روی شماست، اثری که هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر نام دارد.

میرعباسی در کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه را ارائه کرده که همگی تمی ترسناک و جنایی دارند. کم بودن این‌گونه داستان‌ها در ادبیات فارسی، کار میرعباسی را برجسته‌تر می‌کند. کاوه میرعباسی که خود تحصیلاتی مرتبط با سینما و علاقه‌ی شدیدی نسبت به آن دارد، در نوشتن قصه‌های این کتاب از آثار مشهور سینمایی در ژانر وحشت الهام گرفته که از جمله‌ی آن‌ها فیلم معروف «شاینینگ» اثر کوبریک است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر

در اولین داستان این کتاب که «گریز در خزان» نام دارد، ماجرای یک کابوس عجیب و وحشت به واقعیت پیوستن آن را می‌شنویم. سارا خواب می‌بیند که همسرش هرمز به جنون گرفتار شده و قصد دارد او و دو دختر کوچکشان را به وسیله‌ی یک تفنگ و کارد شکاری به قتل برساند. هرمز مرد بسیار مهربان و خانواده‌داری است و دیدن چنین خوی وحشی و رفتار جنون‌آمیزی از او حتی در خواب، امری بسیار سردرگم‌کننده است. سارا تمام تلاشش را می‌کند تا گرفتار اوهام نشده و ظن بدی نسبت به شوهرش نبرد، ولی ماجرا از جایی عجیب و ترسناک می‌شود که دختر کوچکش نیز بی‌آنکه از خواب مادر اطلاعی داشته باشد، کابوسی مشابه می‌بیند که به نوعی مکمل کابوس مادر است. سارا از شنیدن چنین روایتی از زبان کودکش وحشت کرده، اما نمی‌خواهد این ترس را به جان دو دختر کوچکش نیز بیندازد. او سعی می‌کند با راهنمایی گرفتن از برادرش دارا، این مسئله را بدون خبردار شدن شوهرش حل‌وفصل کند، اما متوجه می‌شود که رفتار شوهرش به تازگی عجیب شده و او مثل همیشه نیست. شبی که دخترها در حیاط خانه سر یک عروسک را پیدا می‌کنند که نیمی از صورتش سیاه شده، هرمز با خشم فراوانی که برای سارا و فرزندانش توضیحی ندارد، با کارد سر آن عروسک را تکه‌تکه می‌کند. هرمز کلمه‌ای راجع به رفتارش توضیح نمی‌دهد و این خود به ترس سارا از به حقیقت پیوستن کابوسش دامن می‌زند. سرانجام صبر سارا سر می‌آید و تصمیم می‌گیرد تا یک روز کامل شوهرش را تعقیب کند تا از کار او سر در بیاورد. او به کمک یکی از دوستان برادرش به صورت ناشناس و مخفی به دنبال هرمز می‌رود، اما با دیدن مقصدهای هرمز که یکی مطب دکتر روان‌پزشک و دیگری قبرستانی جن‌زده در اطراف تهران است، دیگر شکی برایش باقی نمی‌ماند که همسرش راز مگویی دارد و خطر در کمین او و بچه‌هایش نشسته...

کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر کاری از نشر چتر فیروزه و جیحون است. این اثر با تلاش هوتن شاطری‌پور، شهره روحی و فرهاد اتقیایی روایت شده است.

کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران داستان‌های معمایی، جنایی و وحشتناک، مخاطبین اصلی این اثر هستند.

در بخشی از کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر می‌شنویم

خانم بهجتی منشی هرمز با تأسف سر تکان داد و گفت: «آقای راستکار از صبح که رفته هنوز برنگشته.» سارا با دلخوری پرسید: «نگفته کی می‌آد؟» خانم بهجتی با حالتی معنی‌دار جواب داد: «بعید می‌دونم امروز دیگه به شرکت سر بزنه. با اون حال و وضعی که من دیدم...» سارا با نگرانی پرسید: «مگه حال و وضعش چطور بود؟» خانم بهجتی که فقط انتظار همین یک اشاره را می‌کشید گفت: «راستش من هم درست نفهمیدم. هنوز ساعت ده نشده بود که سراسیمه از دفترش اومد بیرون و بهم گفت یه کار واجب پیش اومده و باید فوراً بره. رنگش شده بود عین گچ دیوار. تابه‌حال آقای راستکار رو این‌جوری ندیده بودم. می‌دونید که چقدر خونسرد و آرومه. اما امروز صبح یه طور دیگه بود. قبل از رفتن گفت همه‌ی قرارهای امروزش رو کنسل کنم و برای روزهای بعد هم فعلاً هیچ قراری نذارم. دروغ چرا؟ یه ذره دلم شور افتاد.» سارا دمق، از ساختمان شرکتی که شوهرش مدیرعاملش بود بیرون آمد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
20 دقیقه
گریز در خزان
18 دقیقه
گریز در خزان - قسمت دوم
20 دقیقه
گریز در خزان - قسمت سوم
19 دقیقه
گریز در خزان - قسمت چهارم
22 دقیقه
گریز در خزان - قسمت پنجم
24 دقیقه
گریز در خزان - قسمت ششم
25 دقیقه
هفت روز نحس
15 دقیقه
هفت روز نحس - قسمت دوم
18 دقیقه
هفت روز نحس - قسمت سوم
15 دقیقه
هفت روز نحس - قسمت چهارم
16 دقیقه
هفت روز نحس - قسمت پنجم
25 دقیقه
هفت روز نحس - قسمت ششم
22 دقیقه
ن ن ن
24 دقیقه
ن ن ن - قسمت دوم
21 دقیقه
ن ن ن - قسمت سوم
18 دقیقه
ن ن ن - قسمت چهارم
20 دقیقه
ن ن ن - قسمت پنجم
23 دقیقه
ن ن ن - قسمت ششم
21 دقیقه
Alone
20 دقیقه
Alone - قسمت دوم
12 دقیقه
Alone - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر
نویسنده
راویهوتن شاطری پور، شهره روحی، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپینشر چتر فیروزه
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر

برای دریافت کتاب صوتی هراس به سبک کوبریک و دلهره‌های سینمایی دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.