معرفی و دانلود کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

عکس جلد کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر اثری از کیت شرایتر و تام شرایتر، فعالانِ حوزه‌‌های بازاریابی و کسب‌وکار است. نویسندگان در این کتاب به مخاطبانِ خود می‌آموزند چگونه با صرف انرژی و زمانِ کمتر، به جذب مشتری بیشتر و فروشِ بالاتر دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

کیت شرایتر (Keith Schreiter) و تام شرایتر (Tom Schreiter) در کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر (The One Minute Presentation) به موضوع زمانبندیِ کارآمد در بازاریابی پرداخته‌اند. یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین بخش‌های هر کسب‌وکاری، نحوه‌ی معرفیِ آن به مخاطبان و مشتریان است. اما یک ارائه‌ی موفق از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟ چگونه می‌توان به مؤثرترین، کوتاه‌ترین و کاربردی‌ترین شیوه‌ی معرفی محصول دست یافت؟ آیا راهی وجود دارد تا با به‌کارگیری حداقلِ میزانِ انرژی و زمان، به‌ بالاترین آمار فروش دست پیدا کنیم؟ کیت و تام شرایتر در این کتاب درصددند به این پرسش‌ها پاسخ دهند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

برخی از کسب‌وکارها با یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه به نتایج فوق‌العاده‌ای در فروش دست پیدا می‌کنند که رسیدن به آن برای کمپانی‌های بزرگ با ارائه‌های طولانی مدت و اسلایدهای متعدد میسر نمی‌شود. چرا این‌طور است؟ کیت شرایتر و تام شرایتر زمان‌بندی مناسب را علت آن می‌دانند. تصور کنید برای خرید محصولی به بازار رفته‌اید. فروشنده‌ی اول داستان بلندی از شیوه‌ی تولید محصول در کارخانه تا مالیات و جزئیات ترخیص آن برای شما تعریف می‌کند. فروشنده‌ی دوم به اطلاعاتی مانند ویژگی‌های اصلی کالا و کارکردهای آن بسنده می‌کند و تمام توصیف او از کالا به زیر یک دقیقه ختم می‌شود. به نظر شما انتخاب اغلب مشتری‌ها، خرید از کدام فروشنده است؟ بله، درست حدس زدید، فروشنده‌ی دوم. داستانِ بلند فروشنده‌ی اول، نه تنها هیچ‌کدام از اطلاعات لازم و مفیدی را که به مشتری در انتخاب و خرید کالا کمک کند، در بر ندارد بلکه اندکی موجب سردرگمی و سر رفتنِ حوصله‌ی او نیز می‌شود.

به گفته‌ی کیت و تام شرایتر در کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر، یک دقیقه زمانی مناسب و حتی بیشتر از میزانِ لازم برای ارائه‌ی یک محصول است! شاید به نظر شما این زمان برای معرفیِ کالا و خدماتِ شما کافی نباشد اما باور کنید که اگر از راهکارهای مناسبِ ارائه‌ی محصول استفاده کنید، یک دقیقه حتی برای شما زیاد هم خواهد بود. اگر نمی‌دانید چطور این کار را انجام دهید، آن را به کیت و تام شرایتر بسپارید. آن‌ها در کتاب خود راه و روشی را به شما می‌آموزند که به بهترین شیوه می‌توانید متن یک دقیقه‌ای برای معرفی محصول خود تهیه کنید و از نتایجِ عالیِ آن که جذب مشتری و فروش بیشتر است، بهره‌مند شوید.

کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر را آرزو خلجی مقیم به فارسی برگردانده و رادیو مثبت آن را با خوانش حمیدرضا فراهانی به انتشار رسانده است.

کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر را به دلیل راهکارهای مفید و عملی که در جذب مشتری ارائه کرده است، به تمامی افرادی که در حوزه‌ی بازاریابی فعالیت می‌کنند و همین‌طور صاحبان کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر می‌شنویم

کسب‌وکار شما در چه زمینه‌ای فعاله؟ چه میزان درآمد می‌تونه داشته باشه؟ برای کسب این میزان درآمد، دقیقاً چه کاری باید انجام داد؟ آیا پاسخ دادن به این سؤالات بیشتر از یک دقیقه زمان می‌بره؟ هنوز هم تردید دارید که بتونید اطلاعات کافی رو به مشتری برای اتخاذ یک تصمیم هوشمندانه بدید؟ خُب، یک دقیقه زمان زیادیه اگه ما بدونیم چه کار باید بکنیم. من برای شما یک ارائه‌ی کاری اجرا می‌کنم که در کمتر از 10 ثانیه به این سؤالات پاسخ می‌ده و به این ترتیب شما 50 ثانیه‌ی دیگه وقت اضافه خواهید داشت. فقط 10 ثانیه برای ارائه‌ی شما کافیه و بعد از اون مشتری می‌تونه تمام اطلاعاتی رو که برای تصمیم‌گیری بهشون نیاز داره، از شما بپرسه. «ما در بخش جابه‌جایی خودرو فعالیت می‌کنیم. شما می‌تونید با پیوستن به کسب‌وکار ما تا 100 هزار دلار در سال درآمد داشته باشید و تمام کاری که باید انجام بدید اینه که ماشین‌ها رو بیارید.» خُب، نظرتون چیه؟ خیلی سریع بود، این‌طور نیست؟! کمتر از 10 ثانیه طول کشید. به این ترتیب مشتری پاسخ هر 3 سؤال اصلی خودش رو دریافت کرد: در چه کسب‌وکاری فعالیت می‌کنید؟ ما در بخش جابه‌جایی خودرو فعالیت داریم. چه میزان درآمد می‌تونم داشته باشم؟ شما می‌تونید تا 100 هزار دلار در سال درآمد داشته باشید. برای کسب این میزان درآمد دقیقاً باید چه کاری انجام بدم؟ تمام کاری که باید انجام بدید اینه که ماشین‌ها رو بیارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
قسمت اول
16 دقیقه
قسمت دوم
18 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
18 دقیقه
قسمت ششم
17 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر
نویسنده،
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویحمیدرضا فراهانی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
اگه بازار یاب شبکه‌ای هستین این کتاب رو پیشنهاد میکنم بسیار عالیه در مورد ارایه راهکارهایی برای پیشنهاد و فروش به مشتریها
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب خیلی جالبه. ترجمه هم عالی انجام شده. اما صدای گوینده یا بهتره بگم نوع ضبط خیلی ضعیفه
اکرم پرنده پیرشهید
۱۴۰۲/۱۰/۳
این کتاب بی نظیره راهکار عملی بسیارجداب داره که حتما باید بخونید
زهرا دارابپور
۱۴۰۳/۱/۵
خوانش عالی، ترجمه عالی، مطالب کتاب کاربردی و پولساز تشکر از همه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

برای دریافت کتاب صوتی ارائه‌ حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.