معرفی و دانلود کتاب عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟

عکس جلد کتاب عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟

دنیل والتر در کتاب عادت‌های موفقیت به شما یاد می‌د‌هد چگونه عادات قدیمی‌تان را تغییر دهید و الگوهای سازنده را جایگزین آن کنید. او به‌عنوان نویسنده‌ای پرفروش تاکنون در حوزه‌ی موفقیت مطالعات گسترده‌ای داشته و هدفش از نوشتن این کتاب ایجاد انگیزه‌ی کافی در شما برای قدم گذاشتن در مسیری پر از دستاوردهای درخشان است.

درباره‌ی کتاب عادت‌های موفقیت

شاید از خواندن کتاب‌هایی که با موضوع موفقیت نوشته شده‌اند، خسته شده باشید یا از تلاش‌های بی‌ثمرتان برای رسیدن به برخی اهداف بلندمدت یا کوتاه‌مدت احساس دلزدگی و ناامیدی کنید. اما خبر خوب این‌ است که این فقط مشکل شما نیست. متأسفانه، بیشتر افراد بعد از مدتی تلاش به این نتیجه می‌رسند که موفق شدن حاصل شرایط مساعد، ژن خوب یا شانس است و قرار نیست همه بتوانند در زندگی خود به بالاترین درجه برسند و باعث افتخار دیگران باشند. اما دنیل والتر (Daniel Walter) در کتاب عادت‌های موفقیت (Habits for Success: How to Change Your Life One Step at a Time) از دریچه‌ای تازه به این موضوع نگاه کرده تا به شما نشان بدهد قبل از اینکه بخواهید با تلاش زیاد به هدف خاصی برسید، بهتر است از تغییرات تدریجی ذهنتان شروع کنید.

نویسنده‌ی این کتاب پس از مدتی تحقیق و بررسی روی زندگی افراد موفق به این نتیجه رسید که کسانی چون بیل گیتس و استیو جابز که اغلب نامشان در ذهن عموم مردم به‌عنوان الگوی موفقیت تثبیت شده‌، در آغاز، بسیاری از شرایط ابتدایی را هم برای رسیدن به اهداف خود نداشته‌اند. در واقع آن‌ها با شرایطی به مراتب بدتر از بسیاری از افراد شروع به کار کرده‌اند. اما در موفقیت آن‌ها رازی نهفته است که در این کتاب به طور مفصل درباره‌ی آن می‌خوانید.

از نظر دنیل والتر، چیزی که سبب می‌شود اهدافمان را دنبال کنیم و تا زمان تحققشان دست از تلاش برنداریم، سه ویژگی مهم و برجسته است که شامل اراده، نظم و انضباط شخصی و عادات خوب می‌شود. بسیاری از ما اهمیت این صفات را می‌دانیم و حتی ممکن است هنگام برنامه‌ریزی‌ برای تحقق اهداف خود، این ویژگی‌ها را در خودمان حس کنیم، اما سوال این است که چرا پس از مدتی دلسرد می‌شویم؟ والتر معتقد است مشکل اینجاست که این صفات در ما به شکل عمیق پرورش پیدا نکرده‌اند و برای درونی شدنشان لازم است اول روی ذهنیتمان کار کنیم.

در کتاب عادت‌های موفقیت، سعی نویسنده بر آن بوده که با مطالعه‌ی عادات موفق ترین افراد، به شما کمک کند الگوهای ذهنی خود را رفته‌رفته تغییر دهید. البته پیش از ایجاد عادات جدید در وجودتان، ناگزیر به تغییر عادت‌های کهنه هستید که روندی دشوار اما بسیار مهم و راهگشاست و به توفیق بیشتر شما در مسیر تازه‌تان می‌انجامد.

در این کتاب خواهید دانست که چرا عادات بد شکل می‌گیرند و چطور باید عادت‌های سالم و خوب را جایگزین آن‌ها کرد. به علاوه در فصل‌های گوناگون این اثر مطالب الهام‌بخشی را پیرامون ایجاد انگیزه، نظم شخصی، اهمیت پذیرفتن شکست، لزوم برنامه‌ریزی و... خواهید خواند.

در پایان فراموش نکنید که بیشتر ناتوانی‌های ما در رسیدن به اهدافماناز کمبود انگیزه نشات می‌گیرد که در این کتاب برای تقویت آن راهکارهای مناسبی ارائه شده است. کتاب عادت‌های موفقیت را موسسه انتشارات فلسفه منتشر کرده و علاقه‌مندان به حوزه‌ی موفقیت فردی و خودسازی می‌توانند از مطالب سودمند آن استفاده کنند.

کتاب عادت‌های موفقیت مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به عموم افرادی که به توسعه و رشد فردی و اجتماعی خود اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم

دنیل والتر متولد کانادا و فارغ‌التحصیل رشته‌ی‌ علوم اعصاب شناختی از دانشگاه ییل است. او خیلی زود دریافت که اشتیاق زیادی به پژوهش دارد و می‌خواهد تجربیاتش را در اختیار دیگران قرار دهد.

والتر دارای روحیه‌ای بلندپرواز است و افرادی‌ که به دنبال بهبود تمرکز، ایجاد عادات قوی و افزایش ظرفیت حافظه‌ی خود هستند، از مخاطبان اصلی نوشته‌های او به‌شمار می‌روند. از جمله آثار او در این زمینه می‌توان به کتاب‌های پرفروشی چون «غلبه بر اهمال‌کاری» و «قدرت انضباط شخصی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب عادت‌های موفقیت می‌خوانیم

الگوهای تفکر منفی نیز به عنوان تحریفات شناختی شناخته می شوند. آن ها در مواقع استرس ظاهر شده و باورهای خود تخریبی شما را تایید می کنند به عنوان مثال، اگر باور دارید که ارزش شخصی شما با دستاوردهای شما مشخص می شود، تا زمانی که برنده شوید، احساس خوبی خواهید داشت؛ اما زمانی که با موانع یا شکست های غیرمنتظره مواجه شوید، الگوهای تفکر منفی می‌تواند باعث شود سختی موقعیت را برای خود بزرگ و بیش از حد تجزیه و تحلیل کنید که منجر به اضطراب غیر ضروری شود. در این مرحله، ممکن است شروع به داشتن افکار منفی مانند سرزنش کردن خود برای دست نیافتن به هدفی که داشتید، باور اینکه شکست خورده اید یا هرگز در هیچ کاری موفق نخواهید شد، کنید. اگر اینگونه فکر کنید، اعتمادبه‌نفس شما از بین رفته و می تواند منجر به افسردگی شود.

باورهای شخصی شما در دوران کودکی به وجود آمده و با بالغ شدن شما رشد می کنند. تنها چیزی که می دانید این است که با این باورها بزرگ شده اید. برای شما این باورها عادی است، بنابراین تغییر آن ها بسیار دشوار است. من اعتقادات شخصی خود را در مورد پول از پدر و مادرم آموختم. با وجود اینکه من از یک خانواده متوسط ​​بودم و پدرم حسابدار بود، اما همیشه بی پول بودیم. مادر و پدرم همیشه سر پول با هم دعوا داشتند، کارت‌های اعتباری آن ها همیشه به حد نصاب رسیده بود و هیچ پس اندازی نداشتند. آن ها می گفتند: «ویلا های تفریحی برای افراد ثروتمند است و ما از عهده مخارج آن برنمی‌آییم.» یا اگر در حال رانندگی در کنار یک منطقه خوب بودیم و یکی از خواهر و برادرهایم یا من می‌گفتیم: «اوه، مامان، چه خانه قشنگی است»، یکی از آن ها پاسخ می‌داد: «عزیزم خوب به آن نگاه کن، چون ما هرگز نمی‌توانیم چنین خانه ای بخریم.» سپس این جمله توسط پدر یا مادر تایید می شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: چگونه عادت ‌های بد را ایجاد می‌کنیم؟
فصل دوم: چرا نظم فردی مهم‌ترین عادتی است که باید در آن ماهر شویم؟
فصل سوم: طرز تفکر خود را تغییر دهید – زندگی خود را تغییر دهید
فصل چهارم: محیط اطراف شما بسیار مهم است
فصل پنجم: شاید نیاز باشد در دوستان‌تان تغییراتی ایجاد کنید
فصل ششم: شما به یک شریک مسئولیت ‌پذیر نیاز دارید
فصل هفتم: خودت را از ذهنیت قربانی نجات بده
فصل هشتم: چگونه اهمال‌کاری را شکست دهیم
فصل نهم: با داشتن تغذیه مناسب موفق شوید
فصل دهم: رازی برای تغییر عادت ‌های بد
فصل یازدهم: عادت‌های سالم داشتن
نتیجه‌ گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادت‌های موفقیت: چگونه با یک گام زندگی خود را تغییر دهید؟
نویسنده
مترجمعسل علی حسینی، محیا صفری
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-7857-31-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عادت‌های موفقیت

mohsen n
۱۴۰۲/۷/۱۰
کتاب خوبی بود در واقع اون چیزایی که لازمه رو که بتونیم برای تغییر اجرا کنیم در کتاب اورده شده چه از تغذیه سالم چه از قانون 5 ثانیه و چه زندگی بزرگان توضیحات مختصر و مفیدبود پیشنهاد میکنم به همه دوستان اگه برای راه بزرگ گام برداشتن با تشکر از کتابراه
amir soltani moghadam
۱۴۰۲/۳/۳
کتاب عادت‌های موفق برای افرادی که از کتابهای روانشناسی و موفقیت برای پیشرفت در زندگی استفاده میکنند یک کتاب مناسب برای این افراد است
Afshin Ramezani
۱۴۰۳/۱/۸
کتاب بسیار آموزنده و خوبی هست و مخصوصا اون فصلی که نوشته خودت رو از حس قربانی بودن نجات بده زیباترین فصلش هست
تینا
۱۴۰۲/۹/۶
برای مطالعه‌ی صبحگاهی این کتاب، گزینه مناسبه و انگیزه کافی برای طول روز رو به دست میاریم.
نازنین عبودی
۱۴۰۲/۲/۱
این کتاب دارای تمام اطلاعاتی است که شما برای متحول کردن زندگی خود به آن نیاز دارید.
سجاد چگنی
۱۴۰۲/۶/۸
دنیا والتر با الگو گرفتن از افراد منضبط به ما یاد میده اموراتمون رو کنترل کنیم
سیدمرادصالحی ریحانی
۱۴۰۲/۱/۳۱
کاربردی وآموزنده است
مهدی سعادتی
۱۴۰۲/۱/۱۷
بسیار کتاب خوب و پر محتواییه
حسین اسدی نفت چالی
۱۴۰۲/۱/۳
دمتون گرم
واقعا خوب بود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب عادت‌های موفقیت

برای دریافت کتاب عادت‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.