معرفی و دانلود کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی

کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی توسط گروهی از نویسندگان نوشته شده و منبعی جامع و کامل برای مرور مطالب پرحجم مقطع ششم ابتدایی است. این کتاب شامل خلاصه‌ی مطالب کلیدی هر درس و سوالات طبقه‌بندی شده‌ای است که اکثر مطالب کتاب درسی را پوشش داده و به یادگیری دانش‌آموزان و موفقیت آن‌ها در امتحانات کمک چشم‌گیری می‌کند.

درباره‌ی کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی

پایه‌ی ششم دبستان یکی از مهم‌ترین مقاطع تحصیلی در دوران ابتدایی است. این پایه‌ی تحصیلی که حکم پلی از دبستان به دوره‌ی متوسطه‌ی اول را دارد، مطالب پرحجم و مهمی را در برمی‌گیرد که تسلط بر آن‌ها برای درک مطالب آینده ضروری به‌نظر می‌رسد. یکی از بهترین روش‌ها برای تسلط بر مطالب، حفظ آن‌ها و انتقال مباحث به حافظه‌ی بلند مدت، انجام تمرینات و پاسخگویی به سوالات متنوعی است که جنبه‌های مختلف یک مطلب را برای خواننده روشن می‌کنند. کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی که از سوی انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده، شامل سوالات طبقه‌بندی شده و گوناگونی است که نیاز دانش‌آموزان را به این تمارین و آزمون‌ها مرتفع می‌سازد.

این کتاب که در طی پنج بخش تمامی دروس فارسی، ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمانی را پوشش داده، نه‌تنها با سوالات خود میزان معلومات دانش‌آموزان را محک زده و تسلط آن‌ها را بر مطالب می‌سنجد، بلکه شامل خلاصه‌ای از نکات کلیدی است که دانش‌آموزان را قادر می‌سازد در کمترین زمان ممکن، مروری کامل بر مباحثی که پیش‌تر آموخته‌اند داشته باشند.

سوالات طراحی شده در کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ یک دسته سوالات مجزای هر فصل است که برای دوره‌ی مطالب و امتحانات کلاسی مناسب خواهد بود و دسته‌ی دوم نمونه سوالات پایان‌ترم دی و خرداد را در برمی‌گیرد که در جهت استفاده برای امتحانات نوبت اول و دوم طراحی شده است.

از دیگر نکات مثبت این کتاب منتشر شده از نشر گل‌واژه پاسخ‌های آورده شده در انتهای هر فصل است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند درست مثلا یک آموزگار دقیق و سخت‌گیر، آزمون‌های خود را بررسی کرده و متوجه ایرادات و ضعف‌های خود شوند.

این کتاب که براساس آخرین نسخه‌ی کتب درسی طراحی شده و ابراز مناسبی برای والدین و معلمانی است که مایلند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز خود را بررسی کرده و بر سطح دانش او نظارت مستقیم داشته باشند.

درباره‌ی مجموعه کتاب مجموعه سوالات دروس

مجموعه سوالات دروس که از سوی انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده است، سوالات متنوعی را از دروس مختلف هر پایه‌ی تحصیلی را در برمی‌گیرد. این کتاب‌ها که به هدف مرور مباحث درسی و کمک‌آموزشی به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند شامل انواع مختلف سوالات هستند و می‌توانند مانند یک مربی خوب، دانش‌آموزان را طی دوران امتحانات یاری داده و پیشرفت تحصیلی آن‌ها را تضمین کنند. این کتاب‌ها شامل دانستی‌های مهم هر درس، سوالات طبقه‌بندی شده به همراه پاسخ آن‌ها و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند.

کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی که مایلند در کمترین زمان ممکن به پیشرفت چشمگیری در نتایج امتحانات خود برسند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

هدیه‌های آسمان
علوم تجربی
مطالعات اجتماعی
فارسی
ریاضی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات351
زبانفارسی
شابک978-600-337-267-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب مجموعه سوالات دروس ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.