معرفی و دانلود کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی

عکس جلد کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی

کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی، اطلاعات کاملی برای آشنایی با سنسورها در اختیار خواننده قرار می‌دهد. با خواندن این کتاب، دید کلی درباره‌ی سنسورها، مشخصات و عملکرد‌های مختلف این قطعه‌های الکترونیکی فرا می‌گیرید. محمد اهوازی، گردآورنده و مترجم کتاب، در کنار توضیح مفاهیم نظری، پروژه‌هایی عملی برای فراگیری بهتر خواننده در این اثر مطرح کرده است.

درباره‌ی کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی

کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی، به علاقه‌مندان فعالیت در حوزه الکترونیک کمک می‌کند تا با سنسورهای پرکابرد آشنا شوند. محمد اهوازی، نویسنده و مترجم کتاب، این اثر را با شرح کلی درباره‌ی سنسورها آغاز می‌کند. در بخش‌های نخست کتاب سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی با ویژگی‌های سنسورها، کاربرد آن‌ها، مدل‌های مختلف سنسورها و نمونه‌هایی از کاربرد سنسور آشنا می‌شویم. نویسنده در بخش‌ بعدی به مدل‌های کاربردی سنسورها اشاره می‌کند. سپس به بخشی برای نحوه راه‌اندازی سنسور می‌رسیم. مطالب کتاب حاضر با نحوه راه‌اندازی سنسور، توضیح برنامه، راه‌اندازی سنسور دما SMT160 و ویژگی‌های این سنسور ادامه پیدا می‌کند. نویسنده در بخش بعدی به توضیحاتی درباره نقشه مدار اشاره می‌کند و برنامه‌ سنسورها را توضیح می‌دهد. این کتاب با وعده‌ی آشنایی مخاطب با سنسورهای پرکاربرد منتشر شده است. به همین دلیل در بخش سوم به نحوه راه‌اندازی سنسور دمای DS1820 اشاره می‌شود. بررسی ویژگی‌های این سنسور، کاربرد آن و توصیف مفهوم‌های پایه‌ای سنسور از اطلاعاتی است که در سومین بخش در اختیار خواننده قرار می‌گیرد.

در ادامه با مطالعه‌ی‌ کتاب سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی با اندازه‌گیری دما، رابطه دما، دیتای خروجی و شماتیک مدار آشنا می‌شویم. سپس به چهارمین بخش کتاب می‌رسیم که به راه‌اندازی سنسور دما LM75 اختصاص دارد. در این بخش شرح کلی از این سنسورها و ویژگی‌های آن‌ها به مخاطب معرفی می‌شود. نویسنده در پنجمین بخش از کتاب پیش رو به راه‌اندازی سنسور رطوبت SHT11 پرداخته است. در این قسمت در کنار آشنایی با ویژگی‌های این سنسور و خلاصه‌ی مشخصات آن، با پایه‌های تغذیه GND,VDD و پایه کلاک سریال SCK و پایه دیتا آشنا می‌شویم. رجیستر STATUS، تبدیل سیگنال خروجی، محاسبات رطوبت، تاثیر دما بر محاسبات رطوبت اندازه‌گیری شده و شماتیک مدار را می‌توان به‌عنوان دیگر اطلاعات بخش پنجم کتاب سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی دانست.

در بخش ششم کتاب به راه‌اندازی سنسور رطوبت HS1101 می‌رسیم. نویسنده در هفتمین بخش کتاب به راه‌اندازی سنسورهای گاز MQ5 پرداخته است. در این بخش اطلاعات کاملی درباره ویژگی‌های سنسورهای MQ5 و کالیبراسیون سنسورهای گاز پیش روی خواننده قرار می‌گیرد. راه‌اندازی سنسور فشار MPX4115ِ، راه‌اندازی سنسور جریان ACS712، راه‌اندازی سنسور ژیروسکوپ MPU6050، راه‌اندازی سنسور مادون قرمز TCRT5000 و راه‌اندازی سنسور نوری CNY70، دیگر بخش‌های کتاب سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی به‌حساب می‌آیند. نویسنده در پایان این کتاب به مراجعی برای اطلاعات بیشترِ خواننده از عملکرد سنسورها اشاره کرده است.

انتشارات نبض دانش، نشر و عرضه کتاب سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی را بر عهده داشته است.

کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانشجویان رشته‌های برق، مخاطب اصلی کتاب سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی هستند. مطالعه‌‌ی این کتاب برای تعمیرکارهای دستگاه‌های الکترونیک صنعتی و خانگی نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی می‌خوانیم

MPU-60X0 دارای سه مبدل آنالوگ به دیجیتال 16 بیتی ADC‌ها برای دیجیتالی شدن خروجی ژیروسکوپ و سه ADC شانزده بیتی برای دیجیتالی شدن خروجی شتاب‌سنج است. بر روی چیپ 1024 بایت بافر FIFO کمک می‌کند تا سیستم برق کمتری مصرف کند. ارتباط با تمام ثبات‌ها از دستگاه با استفاده از I2C در kHz 400 می‌باشد. از دیگر امکانات افزوده‌شده عبارت است از سنسور دمای تعبیه‌‌شده و همچنین با وجود ارائه بالاترین کارایی، کمترین نویز را دارا است.

فهرست مطالب کتاب

1- راه‌اندازی سنسور دما LM35
2- راه‌اندازی سنسور دما SMT160
3- نحوه راه‌اندازی سنسور دمای DS1820
4- راه‌اندازی سنسور دما LM75
5- راه‌اندازی سنسور رطوبت SHT11
6- راه‌اندازی سنسور رطوبت HS1101
7- راه‌اندازی سنسور گاز MQ5
8- راه‌اندازی سنسور فشار MPX4115
9- راه‌اندازی سنسور جریال ACS712
10- راه‌اندازی سنسور ژیروسکوپ MPU6050
11- راه‌اندازی سنسور مادون قرمز TCRT5000
12- راه‌اندازی سنسور نوری CNY70
13- ویژگی‌های سنسور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-7703-57-1
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق، کتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی

برای دریافت کتاب معرفی پایه‌ها، شناخت عملکرد، نحوه راه‌ اندازی، ارتباط با میکرو AVR و کدنویسی سنسورهای پرکاربرد الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.