معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه

عکس جلد کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه

با پیشرفت علم و تکنولوژی در عصر جدید، فرصت‌های بی‌شماری برای ایجاد کسب‌وکارهای جدید و موفقیت پیش پای بشر قرار گرفته است. میرمهرداد پیدایی و محسن صادقی‌منش در کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه با بررسی چالش‌ها و پیچیدگی‌های این مسیر، برنامه‌ی جامعی را برای یادگیری مهارت‌های کارآفرینی طراحی و به خوانندگان ارائه کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه

کارآفرینیِ حرفه‌ای هیچ سنخیتی با فرصت‌جویی یا فرصت‌پروری ندارد، بلکه نیازمند خلاقیت، نوآوری، پشتکار و تلاش مستمر است. دکتر میرمهرداد پیدایی و دکتر محسن صادقی‌منش در کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه، مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را به شما می‌آموزند تا با تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه، ریسک‌پذیری به‌جا و مؤثر و خلاقیت بیشتر، به این وادی قدم بگذارید. هدف اصلی کتاب پیش رو، شناخت بهتر این مهارت‌ها و توسعه‌ی آن‌ها در زندگی فردی و تجاری است و پس از مطالعه‌ی آن قادر خواهید بود توانایی‌های مرتبط با هر یک از این مهارت‌ها را در خود شناسایی کنید و عملکردتان در موقعیت‌های مختلف را بهبود ببخشید. شما فردی آماده و هوشیار در مقابل چالش‌های زندگی، اقتصادی و اجتماعی خواهید بود و می‌توانید به‌سادگی گروهی را رهبری و یک سازمان را مدیریت کنید.

معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه

گفتیم که کارآفرینی با فرصت‌جویی در تضاد است و نیاز به نوآوری دارد. نوآوری می‌تواند شامل معرفی کالایی کاملاً جدید، تولید یک محصول قدیمی با شیوه‌های مدرن روز، ایجاد بازارهای جدید برای محصولات جدید و کاربردی، تأمین مواد اولیه‌ی موردنیاز برای تولید از منابع جدید کشف‌شده و ایجاد ساختارهای مدرن برای صنایع موجود باشد. همچنین در کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه می‌خوانیم که یکی از مهارت‌های مهم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار و تجارت موفق، مسئولیت‌پذیری است و نویسندگان به شما توصیه می‌کنند که برای تبدیل شدن به فردی مسئولیت‌پذیر، دست از سرزنش دیگران بردارید، بهانه‌تراشی نکنید، ناله و غر زدن را فراموش کنید، به قول‌ها و تعهدات خود پایبند باشید، عادات بد خود را کنار بگذارید و در عوض خود را به نوشتن عادت دهید، علل عدم مسئولیت‌پذیری خود را بشناسید و وارد عرصه‌ی عمل شوید.

کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه، مهارت‌های کارآفرینی را به‌صورت عمیق مورد بررسی قرار داده و شما می‌توانید آن‌ها را در زندگی روزمره‌ی خود امتحان کنید. پس از مدتی تمرین و آزمون و خطا، تصمیم‌گیری‌های شما مؤثرتر خواهند بود، قادر خواهید بود مشکلات را به فرصت‌ها تبدیل کنید و در مسیر بهبود و پیشرفت مستمر قرار بگیرید. چنانچه شما از پیش یک کارآفرین موفق باشید با مطالعه‌ی کتاب دکتر پیدایی و دکتر صادقی‌منش و تمرین مفاهیم و تکنیک‌های ارائه‌شده توسط آن‌ها، مهارت‌هایتان به‌روز و تقویت می‌شوند، در راه به دست آوردن اهداف شخصی و حرفه‌ای خود با خودتان رقابت خواهید کرد و به موفقیت‌های بیشتری دست خواهید یافت. پس درنگ نکنید و در این سفر با کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه همراه شوید.

کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه را انتشارات راز نهان چاپ و منتشر کرده است.

کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم دوست دارید در زمینه‌ی کسب‌وکار فعالیت مفید و مؤثر داشته باشید و تجارت پرسودی را بسازید، یا کسب‌وکار موفقی دارید و به‌دنبال موفقیت‌های بیشتری هستید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه می‌خوانیم

مهارت عمل‌گرایی چیست؟

فرض کنید به‌عنوان سرپرست یک تیم کارآفرین، برای فراخوانی و انتخاب یک تیم درجه یک وقت گذاشته، برای تیم خود آموزش کاملاً جامعی تدارک دیده، و خطوط ارتباطی گسترده‌ای را با آنان برقرار کرده‌اید تا به‌راحتی بتوانند پرسش‌های خود را مطرح نمایند، اما هنوز احساس می‌کنید که پویایی تیم شما چیزی کم دارد. بعضی اوقات، حتی تیم‌هایی که با دقت تمام ایجاد شده‌اند، برای رسیدن به سرعت کامل، با مشکلاتی مواجه می‌گردند. پس اگرچه ممکن است همه‌ی عناصر مناسب را در کسب‌وکار خود فراهم کرده باشید، تیم شما هنوز ممکن است فاقد آن مورد خاصی باشد که عامل زدن استارت کار است. کارشناسان مدیریت معتقدند اگر تیم شما عنصر مفقوده‌ای داشته باشد که دقیقاْ قابل تشخیص نباشد، آن عنصر، کمبود کیفیت یا همان عملگرایی است. این متغیر، مقیاس اندازه‌گیری توانایی تیم برای حل مشکلات، عملکرد فعال، پیشرفت منسجم، و رسیدگی به مشکلات به محض بروز می‌باشد. در هر کسب‌وکار، هم اتخاذ تصمیم و هم اطمینان از اجرای آن، حائز اهمیت بوده و برای کسب موفقیت ضروری است. فرد عمل‌گرا، عاملی برای انجام کار، توسط خودش یا دیگران است. چنین فردی نه‌تنها به خوبی به تعهداتش عمل می‌کند، بلکه اطمینان حاصل می‌نماید که دیگران نیز به خوبی وظایف محوله را انجام می‌دهند. در همه‌ی کسب‌وکارها، عمل‌گرایی حائز اهمیت است، به‌ویژه در مواردی که کارآفرین، مسئولیت افرادی را بر عهده دارد که از انگیزه‌ی بالایی برخوردار نیستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چرخ‌دنده‌های مهارت کارآفرینی
مقایسه‌ی بیشترین و کمترین امتیاز
امتیاز مجموعه مهارت‌های کارآفرینی
سه گام بهبود مهارت‌های کارآفرینی
مهارت‌ عملگرایی
مهارت کانون کنترل
مهارت مسئولیت‌پذیری
مهارت رویاپردازی
مهارت استقلال‌طلبی
مهارت تحمل ابهام
مهارت خلاقیت
مهارت توفیق‌طلبی
مهارت ریسک‌پذیری
مهارت چالش‌طلبی
دوره‌های آموزشی موردنیاز
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات راز نهان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-278-849-0
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه

برای دریافت کتاب مهارت‌های کارآفرینی: موفقیت در 10 نقطه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.