معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

عکس جلد کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی، نوشته‌ی رومینا مصطفایی و حسین قرائتی ستوده، آموزشی جامع و عمومی از مسائل جنسی است که از دوره‌ی نوزادی تا پایان زندگی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب صوتی تمام آموزش‌های لازم برای داشتن زندگی جنسی مطلوب را به مخاطب ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

آغاز زندگی جنسی در انسان‌ها، که به معنای درک وجود اندام‌های جنسی است، در سنین کودکی رخ می‌دهد. اگرچه کودک در این سن درکی از لذت جنسی ندارد و چنین تجربه‌هایی، صرفاً از غریزه و کنجکاوی نشئت می‌گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، سال‌های زیادی از عمر ما با این تجارب گره خورده و توجه کردن به آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی نوشته‌ی رومینا مصطفایی و حسین قرائتی ستوده، از جمله منابع مفیدی است که می‌تواند اطلاعات کاملی از این حوزه به عموم مردم و متخصصان بدهد. عدم توجه به زندگی جنسی و کمبود آموزش در رابطه با آن، کیفیت زندگی افراد را به طور مستقیم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و اهمیت پرداختن به آن بر کسی پوشیده نیست. در کشور ما، ایران ،به دلایل متعدد فقر آموزشی شدیدی در این حوزه وجود دارد؛ به‌طوری که سیستم آموزش و پرورش عملاً آموزشی در این حوزه به دانش‌آموزان نمی‌دهد. افراد در چنین شرایطی برای کسب اطلاعات، به منابع نامعتبری روی می‌آورند. این منابع با دادن اطلاعات نادرست و دور از واقعیت، تا سال‌ها به تجربه‌ی جنسی افراد آسیب می‌زنند.

این کمبود اطلاعات، اثر خود را در شیوه‌ی مدیریت زندگی جنسی فرد نشان می‌دهد؛ به این شکل که بسیاری از افراد درگیر مسائلی مثل بیماری‌های جنسی، اختلالات و بارداری‌های ناخواسته می‌شوند. بنابراین ارائه دادن آموزش‌های جنسیِ درست، از سنین نوجوانی و حتی کودکی به تناسب سن، ضرورت پیدا می‌کند. کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی، اطلاعات جامع و کاملی از ابعاد مختلف زندگی جنسی را برای بزرگسالان فراهم می‌کند.

کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی، ابتدا به این موضوع می‌پردازد که چه کسانی نیازمند مراجعه به کلینیک‌های سلامت جنسی هستند. در فصل دوم، ویروس پاپیلومای انسانی و نحوه‌ی مبتلا شدن به آن شرح داده می‌شود. فصل بعدی به بررسی عفونت‌های شایع در بانوان اختصاص دارد. افسردگی جنسی و تغییرات شیمیایی مغز در فازهای مختلف، عناوین مطرح‌شده‌ی بعدی هستند. کتاب در ادامه، تاریخچه‌ی فیلم‌های پورن و تأثیر آن‌ها بر مغز و همچنین انحرافات جنسی را مورد بررسی قرار می‌دهد. دو فصل بعدی، اختلالات جنسی و اختلالات اورگاسم را توضیح می‌دهند. بارداری، آزمایش‌های مرتبط با آن، اختلالات بارداری و سقط جنین هم در فصل دوازدهم کتاب شرح داده می‌شوند. عشق، رابطه‌ی جنسی و ازدواج عنوان فصل سیزدهم کتاب است. در رابطه با انواع ارگاسم، خودارضایی و تعویق انزال در فصول بعدی کتاب توضیحاتی ارائه می‌شود. در فصل هفدهم، دستگاه تناسلی و نحوه‌ی کارکرد آن موضوع آموزش است و فصل هجدهم، بحثی پیرامون سلامت جنسی و لزوم آموزش مطرح می‌کند. آخرین فصل این کتاب صوتی، در رابطه با سن شروع تجارب جنسی است و می‌تواند برای والدین بسیار مفید باشد.

کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی اثری از رومینا مصطفایی و حسین قرائتی ستوده است که توسط نشر صوتی موج کتاب منتشر شده. کار انتشار نسخه‌ی چاپی این کتاب بر عهده‌ی انتشارات راز نهان بوده و سبحان اکرامی کار گویندگی این اثر را بر عهده داشته است.

کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی فوق، برای عموم مردم و متخصصان حوزه‌ی روانشناسی جنسی مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی می‌شنویم

تهدید سقط: به خون‌ریزی یا گرفتگی رحم، زمانی که آزمایش بارداری مثبت است گفته می‌شود که علائمی شبیه به بارداری نابه‌جا دارد ولی باید بین آن‌ها افتراق قائل شد.

سقط ناقص: به خروج خودبه‌خودی بخشی از تخمک بارور و ماندن قطعاتی از جفت که منجر به خون‌ریزی مداوم می‌شود می‌گویند.

سقط انتخابی یا القایی: به استفاده از روش‌های پزشکی مانند جراحی برای خاتمه دادن به بارداری پیش از آنکه جنین توان زنده ماندن بیابد گفته می‌شود که با روش‌های مختلف انجام می‌گیرد.

روش‌های سقط جنین انتخابی: این روش‌ها، بسته بر مدتی که از بارداری گذشته متفاوت است. در سه ماه اول، معمولاً از دارو و جراحی، و در اواخر بارداری از روش‌های دیگر استفاده می‌شود که توسط پزشک با انجام سونوگرافی و معاینه‌ی وضعیت بارداری تشخیص داده می‌شود.

روش‌های سقط جنین در سه ماهه‌ی اول بارداری:

استفاده از داروی متروتکزات یا ام‌تی‌ایکس: فقط در این بازه‌ی زمانی قابل تجویز است و ممکن است نتایج ناقص داشته باشد یا باعث خون‌ریزی شود.

اسپیراسیون قاعدگی با وکیوم دستی: روشی کم‌تهاجم که از هفته‌ی سوم تا هفته‌ی دوازدهم بعد از آخرین قاعدگی با بی‌حسی موضعی دهانه‌ی رحم انجام می‌شود. اما امکان خارج نشدن تخمک از رحم و در موارد نادر سوراخ شدن رحم وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
14 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
مراجعه به کلینیک سلامت جنسی
17 دقیقه
ویروس پاپیلومای انسانی
21 دقیقه
عفونت‌های شایع در زنان
9 دقیقه
افسردگی جنسی
22 دقیقه
تغییرات شیمیایی مغز
14 دقیقه
پورنوگرافی و تاریخچه‌ی آن
24 دقیقه
انحرافات جنسی
23 دقیقه
اختلالات اورگاسم
21 دقیقه
اختلالات جنسی
29 دقیقه
بارداری و آزمایش‌های مرتبط
20 دقیقه
عشق، رابطه‌ی جنسی و ازدواج
27 دقیقه
انواع اورگاسم
22 دقیقه
خودارضایی
21 دقیقه
تعویق انزال
15 دقیقه
دستگاه تناسلی
17 دقیقه
سلامت جنسی و لزوم آموزش آن
20 دقیقه
سن شروع تجارب جنسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی
نویسنده،
راویسبحان اکرامی
ناشر چاپیانتشارات راز نهان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های مسائل جنسی و زناشویی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

علی جعفری
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نقدی که به کتاب میتونم بکنم اینه که طبقه بندی و قالب درستی موضوعات و مطالب کتاب نداشت و موضوعات و مطالب پخش و پلا بودن و البته شما هر کتابی رو که مطالعه میکنید نباید با نگاه یک پذیرش گر که هر کی هر چیزی بهش بگه‌ فکر میکنه درسته و قبولش میکنه به کتاب‌ها نگاه کنی بلکه باید با نگاه یک محقق و کسی که دنبال حقیقته نگاه کنید و درست رو از غلط برای خودتون جدا کنید
شیدا لاهوتی
۱۴۰۲/۸/۲۰
چه کتاب خوب وخوانش بسیارشنیدنی داشت
هادی جعفریان
۱۴۰۲/۸/۱۸
جالب نبود. تا اخر و کامل پیگیری نکردم.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

برای دریافت کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.