معرفی و دانلود کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات

عکس جلد کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات

کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات، نوشته‌ی جول اوستین یک راهنمای معنوی برای رسیدن به آرامش است، کتابی که رابطه‌ی شما را با خداوند وارد مرحله‌ی جدیدی می‌کند. به کمک این کتاب می‌آموزیم که چگونه اضطراب، نگرانی و افکار مخرب را از تخت پادشاهی ذهن خود پایین بکشیم و جایگاه پادشاهی ذهنمان را سرشار از یاد خداوند کنیم.

درباره‌ی کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات

اگر از زندگی با استرس و اضطراب خسته شده‌‎اید، کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات (Peaceful on Purpose) می‌تواند راهکاری مطمئن برای شما باشد تا بتوانید آرامش ازدست‌رفته‌ی خود را بازیابید. ایده‌ی اصلی کتاب پیش‌رو آماده کردن شما برای واگذاری تمامی دلمشغولی‌ها به نیرویی قدرتمندتر است؛ اتفاقی که شما را برای همیشه از نگرانی‌هایتان راحت خواهد کرد.

در جوامع مدرن دلایل بسیاری وجود دارند که افراد را دچار نگرانی، تفکر وسواس‌گونه و اضطراب می‌کنند. عواملی مانند مشکلات اقتصادی، روابط اجتماعی و انسانی، نگرانی‌های حوزه‌ی سلامت و هزاران مورد دیگر وجود دارند که هر یک به‌تنهایی می‌توانند هر فردی را بی‌خواب کنند. این نگرانی‌ها به شکلی فزاینده در جوامع ما در حال افزایش هستند. وضعیتی که می‌تواند سرنوشت ما را تحت‌تأثیر بگذارد؛ زیرا اضطراب و نگرانی فزاینده راه را بر بروز خلاقیت، شادی و تصمیم‌گیری درست می‌بندند.

نکته‌ای که بسیاری از ما فراموش کرده‌ایم این است که ما برای حمل کردن چنین بار سنگینی آفریده نشده‌ایم و در چنین موقعیتی دچار خستگی شدید و حتی در مرحله‌ای بالاتر دچار مشکلات روحی خواهیم شد. اما راهکار چیست؟ همه‌ی ما می‌دانیم که قرار نیست این مشکلات به‌خودی‌خود حل شده یا به راحتی ما را تنها بگذارند.

کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات راهکاری قدرتمند برای این موضوع ارائه می‌دهد. چرا به قدرتی بالاتر و جهان‌شمول‌ اجازه‌ی ورود به مشکلاتمان را ندهیم؟ قدرتی که همه‌ی ما خواه‌ناخواه با آن آشنا هستیم و کم یا زیاد به حضور او معتقدیم. بله، جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب نیروی حفظ آرامش می‌گوید که ما نباید نقش خدا در حل مشکلات کوچک و بزرگ خود نادیده بگیریم. می‌توانیم زمانی از روز را به سکوت کامل و تأمل بیشتر اختصاص بدهیم تا متوجه حضور نیرویی قدرتمندتر از خودمان شویم.

این‌گونه است که می‌توانیم به ذهنمان استراحت دهیم، خوابی راحت داشته باشیم و آرامش بیشتری را در زندگی تجربه کنیم. اعتماد به حضور خدایی که از ما قدرتمندتر است و زمانی‌ که ما مشغول استراحت هستیم، او مشغول حل مشکلات ماست، موجب دلگرمی‌مان می‌شود. اعتقاد به وجودی برتر که بار استرس و اضطراب را از شانه‌ی ما برداشته و به ما کمک می‌کند آرامش خود را بازیابیم؛ آرامشی درونی که می‌تواند در تمام طول زندگی با ما همراه باشد.

فائزه رضوی اردکانی ترجمه‌ی این کتاب را به انجام رسانده و انتشارات ارشدان نیز چاپ آن را به عهده داشته است.

کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات مناسب چه کسانی است؟

کتاب مقابل شما یک راهنمای معنوی برای رسیدن به آرامش بیشتر است که خواندن آن به همه‌ی طرفداران آثار خودسازی توصیه می‌شود. این کتاب می‌تواند کمک بزرگی باشد برای افرادی که بدون شک درگیر مشکلات زندگی هستند و اضطراب و نگرانی بخشی از زندگی روزمره‌ی آنها شده.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین نویسنده، واعظ و چهره نام‌آشنای اهل «هوستون» (Houston) آمریکا است که شهرت خود را مدیون تعلیمات معنوی در باب رسیدن به آرامش و اعتقاد به حضور قدرت برتر خداوند در زندگی است. از او تابه‌حال آثار فراوانی منتشر شده که تعدادی از آنها در زمره‌ی پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند. او سخنرانی‌های پرشوری نیز برگزار کرده که مخاطب فراوانی از اقصی نقاط دنیا را جذب خود می‌کنند.

کتاب‌های «آغازی دوباره»، «در بازی بمان»، «بهترین تو در راه است» و... تنها نمونه‌های از آثار پرطرفدار جول اوستین هستند.

در بخشی از کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات می‌خوانیم

کار آسانی‌ست که زندگی خود را با نگرانی از آینده، با ناراحتی از اینکه رویاهایمان به حقیقت نپیوسته‌اند و با عصبانیت از اینکه شخصی در حق ما بدی کرده است، سپری کنیم. اما به شما می‌گویم، به جای شکایت کردن از مشکلات، به جای ناراحتی از اینکه به آنچه می‌خواستید نرسیده‌اید و به جای دلواپسی و از دست دادن آرامشتان، اطمینان داشته باشید که "همه چیز خوب پیش می‌رود". خدا همان خدایی است که جهان و جهانیان را آفریده و پادشاهی‌اش را می‌کند. اوست که در هر گامی که برمی‌داریم همراه ماست. هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، مگر اینکه او خواسته باشد.

هر زمان که احساس ناامیدی می‌کنید، به خودتان یادآوری کنید که "همه چیز خوب پیش می‌رود". بزرگترین مشتری‌ام را از دست دادم، اما ناراحت نیستم. می‌دانم نعمتی بهتر سر راه من قرار خواهد گرفت. "همه چیز خوب پیش می‌رود." در یک معامله فریب خوردم، اما اشکالی ندارد. خدا همراه من است. همه "چیز خوب پیش می‌رود." من برای عزیزانی که از دست داده‌ام دعا می‌کنم، اما دیگر نمی‌توانم آن‌ها را ببینم. غمگین نیستم چون می‌دانم آن‌ها در آرامش هستند و دیگر رنج نمی‌کشند "همه چیز خوب پیش می‌رود."

زمانی که باور کنید "همه چیز خوب پیش می‌رود" ذهنتان آرام می‌گیرد و دیگر به شما فشار نمی‌آورد. "همه چیز خوب پیش می‌رود"، چه اوضاع کسب و کارتان رونق داشته باشد و چه در رکود باشد. با این باور ذهنی آرام خواهید داشت و قلباً می‌دانید که خدا بزرگتر از هر مشکلی است که با آن روبرو هستید. تا زمانی که این ایمان قلبی را داشته باشید، هیچ نیرویی نمی‌تواند شما را ناامید کند و از پای درآورد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار ناشر
سخن مترجم
جوئل اوستین کیست؟
فصل اول: همه چیز خوب پیش می‌رود
علف‌های هرز
زمان برداشت
این همان ایمان است
از نیروی دشمن به نفع خود بهره بگیرید
ایمان را با سرنوشتتان ادغام کنید
خدا به قول خود عمل می‌کند
فصل دوم: مراقب آرامشتان باشید
لاستیک یدک خود را همیشه همراه داشته باشید
از قدرت خود بهره گیرید تا در آرامش باقی بمانید
طعمه را نگیر
فقط برای آنچه که ارزشش را دارد بجنگید
از خوان نعمت او بهره گیرید
با نادیده گرفتن به اقتدار برسید
گام‌هایت را با کفش‌های صلح بردار
فصل سوم: نگهبان شما
خداوند شما را از دسترس دشمنانتان دور نگاه خواهد داشت
مراقب کلامتان باشید
در امان از شر دشمن
رویکرد و نگرش شما اهمیت دارد
آرام باشید
سپر شکرگزاری
بهای اشتباه قبلاً پرداخت شده است
فصل چهارم: با خودتان در آشتی باشید
جسور باشید
وزنه‌ها را زمین بگذارید و سبک حرکت کنید
به بازی برگردید
از برچسب "بی گناهی" استفاده کنید
فصل پنجم: همه چیز در اختیار و کنترل خداست
ایمان خود را حفظ کنید
دهان شیرها بسته می‌شود
بدون کوچکترین خراشی از مهلکه خواهید گذشت
زیستن در آرامش
توفیق‌ها فقط به خاطر شما نیست
احاطه در دستان پرمهر خدا
فصل ششم: همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده
انسان‌های مناسب در موقعیت‌های مناسب
پاسخ در راه است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات
نویسنده
مترجمفائزه رضوی اردکانی
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-622-08-2820-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات

صادق
۱۴۰۲/۹/۲۴
سلام،، اگر کلیپ‌ها و سخنرانی‌های جول آوستین را در پیج‌های اینستاگرام دنبال کرده باشید متوجه میشوید که اون همه جمعیت الکی الکی وقت اضافه نداشتن که بیان و سخنرانی‌های این مرد فرهیخته رو دنبال کنند و همچنین اگر کتاب و زندگی نامه این آقا را مطالعه بفرمایید می‌بینید که صحبت‌ها و نظراتش کاملا علمی و عرفانی هستش،، پیشنهاد میشه،،
مهدیه موسوی
۱۴۰۲/۲/۲۸
عالیه این کتاب پیشنهاد میکنم‌بخونید. ارزش خوندن داره
مهرداد زارع
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
بسیار عالی دوست داریم جوول
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات

برای دریافت کتاب نیروی حفظ آرامش در تمام لحظات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.