معرفی و دانلود کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه

برای دانلود قانونی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه

اگر می‌خواهید فرزندتان را به یک گردش درست‌وحسابی دعوت کنید، پیشنهاد ویژه‌ی ما برای شما کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه است! جولی مربرگ و سوزان بوبر، نویسندگان این کتاب جذاب، ما را در سفر به روزگار یکی از هنرمندان بزرگ دنیای نقاشی، یعنی «کلود مونه» همراهی خواهند کرد. در طی این سفر آموزنده، ضمن تماشای مهم‌ترین آثار این هنرمند، با مجموعه‌ای از اشعار شیرین و اطلاعات جالب از زندگی این نقاش فرانسوی نیز آشنا خواهیم شد.

درباره‌‌ی کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: پیک‌نیک با مونه

آشنایی با نقاشان بزرگ و سیروسفر در تاریخ هنر می‌تواند به یک تفریح لذت‌بخش‌ و هیجان‌انگیز برای کودکان تبدیل شود، مخصوصاً اگر انتخاب ما، کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: پیک‌نیک با مونه (A Picnic with Monet) باشد. جولی مربرگ (Julie Merberg) و سوزان بوبر (Suzanne Bober)، نویسندگان این کتاب مصور و جذاب، بساط یک دورهمی تمام‌عیار با یکی از مهم‌ترین هنرمندان سبک امپرسیونیسم دنیا را برای ما فراهم خواهند کرد.

آثار کلود مونه (Claude Monet)، بیشتر از جنگل و مناظر باغ و ییلاق وام گرفته‌شده‌اند، برای همین نیز ورق زدن صفحات این کتاب بیش از هرچیز به یک پیک‌‌نیک هیجان‌انگیز در دل طبیعت شباهت دارد. همچنین حین گردش در صفحات کتاب، مخاطب خردسال فرصت مطالعه‌ی اشعار و ترانه‌های کودکانه، که با دقت در کنار هر تصویر انتخاب شده‌اند را پیدا خواهد کرد. نکته‌ی ویژه‌ی دیگر در مورد کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: پیک‌نیک با مونه، ارائه‌ی زندگی‌نامه‌ی کوتاهی از دوران هنری مونه، با زبانی شیرین و ساده برای مخاطبان کودک‌سال است. این توضیحات در کنار آشنایی بهتر با سبک کاری هنرمند، اطلاعات جالبی درباره‌ی تاریخ هنر و شکل‌گیری سبک‌های هنری در دوره‌های مختلف تاریخ به‌ ما خواهد آموخت. در نهایت، هم‌قدم با تابلوی نقاشی: پیک‌نیک با مونه یک نمایشگاه رؤیایی از نقاشی‌های مهم این هنرمند نام‌دار فرانسوی‌ است که همراهی با ترانه‌ها، این کتاب را به یک اثر منحصر‌به‌فرد برای کودک دوست‌دار هنر تبدیل کرده است.

نسخه‌ی فارسی این کتاب با تلاش نشر پرتقال و با ترجمه‌ی مهرک میراب‌زاده اردکانی و مریم اسلامی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های هم‌قدم با تابلوی نقاشی

مجموعه‌ی هم‌قدم با تابلوی نقاشی یک مجموعه‌‌ شعر مصور برای کودکان است. این مجموعه‌ی ویژه و منحصربه‌فرد در هر جلد خود ما را به دنیای یکی از هنرمندان برجسته‌ی جهان خواهد برد تا در کنار لذت بردن از اشعار کتاب، هم‌قدم با نقاش هنرمند، به تماشای آثار او بنشینیم. این مجموعه که توسط مربرگ و سوزان بوبر طراحی و تدوین شده، در هر مجلد اطلاعات ویژه‌ای از زندگی هنرمندان و عصر هنری آن‌ها نیز به ما ارائه خواهد داد. در کنار این‌ها، هرکدام از اشعار هم‌قدم با تابلوی نقاشی حاوی مضامین دلچسب و مثبتی است که به پرورش اندیشه‌ی کودک کمک خواهد کرد.

در نکوداشت کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: پیک‌نیک با مونه

  • با این متن هیجان‌انگیز، فرزند خود را با ده نقاشی مشهور از کلود مونه آشنا کنید. کلمات قافیه‌دار کتاب با هنر نقاشی آن همراه هستند و یک پیک‌نیک جادویی در حومه شهر را فراهم می‌کنند! (Scholastic Parent Child)

کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: پیک‌نیک با مونه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب ارزنده و جذاب برای کودکان 3 تا 7 سال که عاشق دنیای شعر و نقاشی هستند مناسب است.

با نویسندگان کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: پیک‌نیک با مونه بیشتر آشنا شویم

جولی مربرگ از ناشران موفق دنیای کتاب‌های کودکان است. سال‌ها تجربه‌ی او در زمینه‌ی معرفی و نشر کتاب، به تأسیس یک مؤسسه‌ی انتشاراتی به‌ نام Downtown Bookworks انجامید؛ مؤسسه‌ای که با هدف افزایش مطالعه در کودکان و تجربه‌ی لذت خواندن در آن‌ها شکل‌ گرفته است و همچان نیز هدف خود را دنبال می‌کند.

سوزان بوبر از علاقه‌مندان و آشنایان با هنر نقاشی و از کلکسیون‌داران اهل نیویورک است.

در بخشی از کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه می‌خوانیم

با سایه‌ی درختا
خنک می‌شه توی باغ

می‌شه نشست کتاب خوند
حتی توی ظهر داغ

یه پل دارم می‌بینم
رد شو بریم تا اون ور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه
نویسنده،
مترجممهرک میراب زاده اردکانی، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274044-3
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه

برای دریافت کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: پیک نیک با مونه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.