معرفی و دانلود کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر

برای دانلود قانونی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر

با کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر فرزندتان را به یک سفر جادویی در اعماق دنیای شیرین شعر و نقاشی مهمان کنید. جولی مربرگ و سوزان بوبر، نویسندگان این کتاب جذاب، شما را با مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از این آثار هنرمند برجسته‌ی نقاشی آشنا خواهند کرد. این کتاب آموزنده با گردآوری مجموعه نقاشی‌ها و در ترکیب آن با اشعاری شیرین، اطلاعات جالبی از زندگی این هنرمند به دست مخاطبان خواهد داد.

درباره‌‌ی کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر

اگر می‌خواهید روحیات فرزندتان را در سال‌های آغاز آموزش، به مفاهیم هنری ارزنده آراسته کنید، پس به کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر (Sharing with Renoir)، به‌عنوان یک پیشنهاد کامل بیندیشید. جولی مربرگ (Julie Merberg) و سوزان بوبر (Suzanne Bober)، نویسندگان این کتاب، با گرد‌هم‌آوردن مجموعه‌ای از بهترین آثار هنرمند کلاسیک نقاشی فرانسه یعنی آگوست رنوآر، مخاطب را با یکی از شاخص‌ترین شخصیت‌های این وادی هنری آشنا خواهد کرد.

کمتر کسی‌ست که با هنر نقاشی کلاسیک آشنایی داشته باشد، اما آثار رنگارنگ و پر از زندگی رنوآر موردِتوجه‌ او قرار نگیرد. رنوآر که در سال 1841 و در فرانسه به دنیا آمد، ابتدا بابت نقاشی از چهره‌ی اشخاص شهرت پیدا کرد. بعدها سلیقه‌ی هنری این هنرمند به سمت نقاشی از طبیعت و فضاهای باز رفت. بسیاری از نقاشی‌های کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر، برگرفته از نقاشی‌های شاد و تابستانی این هنرمند هستند؛ نقاشی‌هایی که در کنار رنگ و نور و تصاویر سرزنده، یادآور لحظه‌های شاد و درخشان زندگی‌اند. کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر، در کنار تصاویر زیبا و متنوع خود، مجموعه‌ای از اشعار شیرین و دلچسب را نیز همراه خود دارند. این اشعار نیز، در کنار تصاویر کتاب، مفاهیم زیبایی چون عشق و دوستی را نشان‌مان خواهد داد.

در پایان این کتاب جذاب، با گزیده‌ی کوتاهی از زندگی هنری آگوست رنوآر و سبک کاری او بیشتر آشنایی خواهیم شد. این کتاب اولین‌بار در سال 2005 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی مهرک میراب زاده اردکانی و مریم اسلامی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب‌های هم‌قدم با تابلوی نقاشی

مجموعه‌ی هم‌قدم با تابلوی نقاشی یک مجموعه‌ی مصور از اشعار کودکانه است. این مجموعه‌ی ویژه و منحصربه‌فرد در هر جلد خود ما را به دنیای یکی از هنرمندان برجسته‌ی جهان خواهد برد تا در کنار لذت بردن از اشعار کتاب، هم‌قدم با نقاش هنرمند، به تماشای آثار او بنشینیم. این مجموعه که توسط مربرگ و سوزان بوبر طراحی و تدوین شده، در هر قسمت خود اطلاعات ویژه‌ای از زندگی هنرمندان و زمانه‌ی آن‌ها نیز به ما ارائه خواهد داد. در کنار این‌ها اشعار هم قدم با تابلوی نقاشی، هم کدام حاوی مضامین دلچسب و مثبتی است که به پرورش اندیشه‌ی کودک کمک خواهد کرد.

کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب ارزنده و جذاب برای کودکان 3 تا 7 سال که عاشق دنیای شعر و نقاشی هستند مناسب است.

با نویسندگان کتاب هم‌قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر بیشتر آشنا شویم

جولی مربرگ ناشر کتاب‌های کودکان است. او سال‌های زیادی در زمینه‌ی انتشار و معرفی کتاب‌ها تجربه دارد و مؤسسه‌ی انتشاراتی خود را در سال 2010 تاسیس کرده است. این موسسه که Downtown Bookworks نام دارد افزایش مطالعه‌ در کودکان را هدف اصلی خود قرار داده است. جولی مربرگ می‌گوید دوست دارد کودکان با در دست گرفتن کتاب‌های او احساس خوبی داشته باشند.

سوزان بوبر، نویسنده‌ی دوم کتاب‌های هم‌قدم با تابلوی نقاشی و یک کلکسیونر آثار هنری است. او در نیویورک زندگی می‌کند و سه فرزند دارد.

در بخشی از کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر می‌خوانیم

دختر کوچولو یه معلم داره
معلمش به اون سواد یاد می‌ده
براش کتاب‌های قشنگ می‌خونه
به اون نوشتن با مداد یاد می‌ده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر
نویسنده،
مترجممهرک میراب زاده اردکانی، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274042-9
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر

برای دریافت کتاب هم قدم با تابلوی نقاشی: دست در دست رنوآر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.