معرفی و دانلود کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز: 7 گام برای بهره مندی از حداکثر توانمندی‌هایتان

عکس جلد کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز: 7 گام برای بهره مندی از حداکثر توانمندی‌هایتان
قیمت:
۸۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز: 7 گام برای بهره مندی از حداکثر توانمندی‌هایتان

کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز، نوشته‌ی نویسنده‌ی پرفروش، جول اوستین، به انجیل خوشبختی مشهور است. این کتاب مجموعه‌ای از هفت گام عملی برای بهره‌ بردن از تمامی توانایی‌ها و در نهایت رسیدن به شادی را با شما در میان می‌گذارد و از شما می‌خواهد همین حالا برای ساختن بهترین نسخه‌ی زندگی‌تان قدم بردارید.

درباره‌ی کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز

اگر در افسردگی و بی‌حالی فرو رفته‌اید، در چرخه‌ی روزمرگی گرفتار شده‌اید و در مرز رها کردن رویاهایتان ایستاده‌اید، کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز (Your Best Life Now: 7 Steps to Living at Your Full Potential) به قلم کشیش پرآوازه، جول اوستین (Joel Osteen)، برای شماست. اهمیتی ندارد که غرق در چه مشکلاتی هستید، این کتاب که آن را انجیل خوشبختی نامیده‌‌اند، به شما یادآوری می‌کند خدا سرنوشت خوبی را برایتان مقدر کرده است. برای رسیدن به آن فقط کافی است زمان را غنیمت بشمارید و از همین حالا افکار مثبت و شاد را در خودتان پرورش دهید.

معرفی و دانلود کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز

کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز با ارائه‌ی توصیه‌های مذهبی به شما گوشزد می‌کند که دست روی دست نگذارید و شاد و خوشبخت بودن را به بعد موکول نکنید. اگر همین لحظه برای تحقق رویاهایتان بلند نشوید، روزهای خوب هرگز نمی‌آیند. پس همین حالا برای خوشبختی اقدام کنید و از همین لحظه زندگی‌تان را تغییر دهید. آتش درونتان را شعله‌ور کنید و شور و شوقتان را پس بگیرید. قدم در راه خوشبختی بگذارید، از مسیر لذت ببرید و مطمئن باشید خداوند سرنوشتی به جز خوشبختی برای شما مقدر نکرده است.

به عقیده‌ی نویسنده‌ی کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز آدم‌های شاد یاد گرفته‌اند در همین لحظه بهترین نسخه‌ی زندگی‌شان را بسازند. این افراد بیشترین بهره‌ی ممکن را از زمان حال می‌برند. شما هم می‌توانید! به گفته‌ی کتاب مقدس، خدا قادر است مطابق با قدرت درونتان و فراتر از حد انتظارتان شما را بهره‌مند کند. او در درون شما گنجینه‌ای مقدس قرار داده و از شما می‌خواهد آن را ببینید. مهم نیست کجا ایستاده‌اید، چقدر استعداد دارید، با چه مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، همین حالا از زندگی‌تان لذت ببرید. به هیچ وجه خودتان را تحقیر نکنید. به این فکر نکنید که یک آدم متوسط هستید یا خانواده‌ی بدی دارید، در غیر این صورت بزرگی قدرت خداوند، درون شما از کار می‌افتد و گنجینه‌ی وجودی‌تان نابود می‌شود.

کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز راهنمایی عملی است که به شما می‌آموزد جسور باشید و بر عقایدتان پافشاری کنید و با پرورش افکار مثبت در ذهنتان، به رضایت روحی و معنوی برسید. این کتاب در هفت بخش و سی و دو فصل نوشته شده است. با مطالعه‌ی این بخش‌ها می‌آموزید که یک تصویر ذهنی سالم از خود بسازید و چشم‌اندازتان را گسترش دهید. به قدرت کلام و افکارتان ایمان بیاورید. گذشته را رها کنید. چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنید، از بخشیدن غافل نشوید و در نهایت، کاملاً آگاهانه شاد بودن را انتخاب کنید.

کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز پیش‌تر با عناوین مختلفی روانه‌ی بازار کتاب شده. این بار، انتشارات نسل نواندیش ذیل مجموعه کتاب‌های روانشناسی و با ترجمه‌ی نفیسه تنکابنی آن را به انتشار رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز
  • بیش از هشت میلیون نسخه فروش در سراسر جهان

کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کسانی که به کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه دارند و همچنین افرادی که مشتاق توصیه‌های مذهبی هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز: 7 گام برای بهره مندی از حداکثر توانمندی‌هایتان می‌خوانیم

شهامت داشته باشید و از چیزی که هم‌اکنون هستید خوشحال باشید و خودتان را با تمام اشتباهاتتان بپذیرید. بسیاری از ما این موضوع را درک نمی‌کنیم، اما ریشه‌ی اصلی بسیاری از مشکلات اجتماعی، جسمی و عاطفی این حقیقت ساده است که مردم خودشان را دوست ندارند. آن‌ها از ظاهرشان، رفتارشان یا نوع حرف زدنشان راضی نیستند و احساس راحتی نمی‌کنند. آن‌ها شخصیتشان را دوست ندارند، همیشه خودشان را با دیگران مقایسه می‌کنند و آرزو می‌کنند ای کاش جور دیگری بودند. «اگر من شخصیت فلانی را داشتم...»، «اگر شبیه او بودم...»، «اگر پاهایم خیلی بزرگ نبودند...»، «اگر اینجا کمتر داشتم و جایی دیگر بیشتر، آن‌وقت خوشحال‌تر بودم.»

نه، شما می‌توانید با همین صورتی که خلق شده‌اید، خوشحال باشید و آرزو نکنید که‌ ای کاش جور دیگری بودید. اگر خدا می‌خواست تا شما شبیه مُدل‌ها، سوپراستارهای سینما، ورزشکاران معروف یا هرکس دیگری باشید، خُب شما را شبیه آن‌ها می‌آفرید. اگر خدا می‌خواست تا شخصیت متفاوتی داشته باشید، شما را با همان شخصیت خلق می‌کرد. خودتان را با بقیه مقایسه نکنید، یاد بگیرید با همین چیزی که خدا خواسته باشید، خوشحال و راضی باشید.

بسیاری از افراد برای خودشان اعتبار قائل نیستند؛ به‌همین‌خاطر دائماً به‌دنبال تأیید دیگران هستند تا از این طریق احساس بهتری راجع به خود پیدا کنند. آن‌ها طوری زندگی می‌کنند تا دیگران را خوشحال سازند. سعی می‌کنند خود را به شکل‌وشمایل گوناگون درآورند تا مورد قبول همه واقع شوند. مثلاً با رئیس خود به یک شیوه رفتار می‌کنند و با همسر یا دوستانشان به شیوه‌ای دیگر. آن‌ها مدام تظاهر می‌کنند، ماسک‌های گوناگون به چهره می‌زنند و امیدوارند تا دیگران را راضی و خوشحال نگه دارند. در حقیقت، آن‌ها با هیچ‌کس صادق نیستند؛ به‌ویژه با خودشان.

فهرست مطالب کتاب

قدردانی
پیشگفتار: بهترین نسخه‌ی زندگی شما در لحظه‌ی اکنون
مقدمه
بخش 1: چشم‌اندازتان را توسعه دهید
فصل 1: چشم‌اندازتان را توسعه دهید
فصل 2: سطح انتظارتان را بالا ببرید
فصل 3: خدا چیزهای بیشتری برایتان ذخیره کرده است
فصل 4: موانع گذشته را بشکنید
فصل 5: با لطف خدا ارتقا یابید
فصل 6: ذهنتان را از لطف خدا لبریز کنید
بخش 2: یک تصویر ذهنی سالم از خودتان خلق کنید
فصل 7: فکر می‌کنید چه کسی هستید؟
فصل 8: ارزش خودتان را بدانید
فصل 9: به آنچه باور دارید تبدیل می‌شوید
فصل 10: یک دیدگاه ذهنی موفق داشته باشید
فصل 11: از آنچه هستید احساس خوشحالی کنید
بخش 3: قدرت افکار و کلام خود را کشف کنید
فصل 12: انتخاب کنید که افکار مثبت داشته باشید
فصل 13: برای کامپیوتر ذهنی‌تان دوباره برنامه بنویسید
فصل 14: قدرت کلام شما
فصل 15: با کلامتان زندگی‌تان را تغییر دهید
فصل 16: برای دیگران دعای خیر کنید
بخش 4: گذشته را رها کنید
فصل 17: زخم‌های عاطفی را فراموش کنید
فصل 18: نگذارید ریشه‌ی تلخی‌ها عمیق شود
فصل 19: بگذارید خداوند عدالت را وارد زندگی‌تان کند
فصل 20: بر ناامیدی‌ها غلبه کنید
بخش 5: از سختی‌ها نیرو بگیرید
فصل 21: در درون به پا خیزید
فصل 22: به زمان‌بندی خدا اعتماد کنید
فصل 23: هدف از آزمایش‌های الهی چیست؟
فصل 24: وقتی زندگی با عقل جور درنمی‌آید، به خدا اعتماد کنید
بخش 6: زندگی کنید تا ببخشید!
فصل 25: لذتِ بخشیدن
فصل 26: مهربانی و رحمت خدا را به تصویر بکشید
فصل 27: قلبتان را به روی رحم و شفقت باز کنید
فصل 28: دانه باید هدایت شود
فصل 29: کاشتن و رویانیدن
بخش 7: انتخاب کنید که شاد باشید
فصل 30: شادی یک انتخاب است
فصل 31: شریف و درستکار باشید
فصل 32: با اشتیاق زندگی کنید
شما یک گنجینه‌ی پنهان دارید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز: 7 گام برای بهره مندی از حداکثر توانمندی‌هایتان
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات464
زبانفارسی
شابک978-622-220-796-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز

برای دریافت کتاب همین حالا بهترین نسخه‌ی زندگی‌ات را بساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.