معرفی و دانلود کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید

عکس جلد کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید

هنری زلزله، دوست وروجک کودکان، باز هم داستان‌های سرگرم‌کننده‌ای را رقم زده است! در کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید نوشته‌ی فرانچسکا سایمون، نیکِ تازه‌وارد و هم‌کلاسی جدید هنری که از شیطنت‌های این پسر بچه خبر ندارد، او را برای مهمانی به خانه‌شان دعوت می‌کند و خدا می‌داند که چه عاقبتی در انتظار آن‌هاست...

درباره‌ی کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید

هنری زلزله یک مجموعه داستانی جذاب درباره‌ی بازیگوش‌ترین پسربچه‌ای است که تا به‌حال شناخته‌اید! یکی از کارهای موردعلاقه‌ی هنری زلزله این است که تنهایی به مهمانی برود و هرکاری از دستش برمی‌آید انجام دهد و آتش به پا کند. جنگ بالش، بپر بپر، بستنی خوردن و سروصدا کردن! تنها ایراد این است که پس از خراب‌کاری‌های این وروجک دیگر کسی او را به خانه‌اش دعوت نمی‌کند. اما نیک که دانش‌آموز تازه‌وارد است و هنوز با هنری زلزله و ماجراهای پردردسرش آشنا نشده او را به مهمانی دعوت کرده و خدا می‌داند که این دفعه چه اتفاقاتی خواهد افتاد...

کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید (Horrid Henry's Christmas cracker) نوشته‌ی فرانچسکا سایمون (Francesca Simon) که جلد هشتم از مجموعه داستان‌های هنری زلزله است که شامل چهار داستان مستقل و طنز از ماجراهای شیطنت هنری می‌شود: هنری زلزله و کار گروهی، هنری زلزله به مهمانی می‌رود، هنری زلزله و ناهار روز عید، هنری زلزله سرِ کار می‌رود.

مجموعه‌ داستان‌های هنری زلزله که طنز جذاب و داستان‌سرایی حیله‌گرانه‌ای دارد، برای کودکانی که تازه شروع به خواندن کرده‌‌اند بسیار مناسب است. هنری یک قهرمان فریبنده است که به قلب میلیون‌ها خواننده ورود پیدا کرده... کودکان سرکش حتما عاشق این مجموعه خواهند شد. البته، هنری ضد قهرمان حتی می‌تواند فرشته‌های معصوم کوچک را به هیجان بیاورد. فرانچسکا سایمون با نوشتن ماجراهای این وروجک کوچولو باعث می‌شود کودکان به سرکشانی بی‌آزار تبدیل شوند! درواقع شیطنت‌های هنری زلزله به یک معیار برای کودکان تبدیل می‌شود تا از حس غریزی خود برای ارزش‌گذاری اخلاقی استفاده کنند.

این کتاب با همت آتوسا صالحی به زبان فارسی برگردانده شده و نشر افق چاپ و انتشار آن را به عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب کودک هنری زلزله

هنری پسربچه‌ای هشت ساله است که از خراب‌کارترین شخصیت‌های داستانی به شمار می‌رود. البته جالب است بدانید فرانچسکا سایمون ایده‌ی نوشتن این مجموعه کتاب را از پسری وروجک با نام هنری الهام گرفته است که ماجراهای پردردسری را رقم می‌زند. هنری دائماً برادرش را که نقطه‌ی مقابل خودش است و یک‌پارچه آقاست آزار می‌دهد؛ نه‌تنها برادرش، بلکه دیگران هم حسابی از او شاکی‌اند.

سری داستان‌های هنری زلزله برای کودکانی نگاشته شده است که تازه شروع به خواندن کرده‌اند و این کتاب‌ها با لذتی که به همراه دارد آن‌ها را مجذوب کتاب‌خوانی می‌کند. این مجموعه روایات به کمک تصویرگری تونی راس، رنگ واقعیت به خود گرفته و هر کتاب این مجموعه شامل چهار داستان مجزا با محتوای طنز است. جالب است بدانید یکی از جلدهای این مجموعه با عنوان هنری وروجک و آدم برفی زشت جایزه‌ی بهترین کتاب کودک سال 2008 را در جشنواره‌ی کهکشان کتاب بریتانیا از آن خود کرده است. مجموعه داستان‌های هنری زلزله تاکنون بیش از 21 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و 10 جلد از این مجموعه تا امروز به فارسی ترجمه شده است.

اقتباس از مجموعه کتاب کودک هنری زلزله

شبکه‌ی تلویزیونی CITV بین سال‌های 2006 تا 2019، انیمیشن سریالی با همین عنوان ساخت که شامل 250 قسمت است. این انیمیشن در سال‌های 2013 و 2016 نامزد جایزه‌ی آکادمی کودکان بریتانیا شد. افزون بر این، در سال 2010 فیلمی سه بعدی الهام گرفته از یک داستان از این مجموعه‌ی چند جلدی ساخته شد.

نکوداشت‌های مجموعه کتاب کودک هنری زلزله

  • هنری زلزله یک ضد قهرمان افسانه‌ای است. او به طرز وحشتناکی خودخواه و طمع‌کار است و کارهایی انجام می‌دهد که در سر بسیاری از کودکان می‌گذرد... این یک اثر کلاسیک کمدی مدرن است. (گاردین)
  • این مجموعه به طرز شگفت‌انگیزی برای دختران و پسران به یک اندازه جذاب است؛ چنین اتفاقی در این محدوده‌ی سنی نادر است! (Times Book)
  • هنری زلزله برای مدت طولانی داستان محبوب خواننده‌هایی بوده است که یک ضد قهرمان را ترجیح می‌دهند. (The Spectator)
  • هنری زلزله پسر بچه‌ی وروجکی است که همیشه حرف اشتباه را به زبان می‌آورد اما با این حال هنوز دوست‌داشتنی است. (Sunday Expree)

نکوداشت‌های کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید

  • یک داستان فوق‌العاده خنده‌دار برای تمام سنین. (The Sun)
  • کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید برای کودکان بازیگوش و والدین پر استرس آن‌ها بسیار جذاب است. (The Times)

کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به کودکان 5 تا 12 ساله پیشنهاد می‌شود. کودکان با خواندن این مجموعه مطمئنا عاشق داستان‌خوانی خواهند شد.

در بخشی از کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید می‌خوانیم

مامانی گفت: «چه کتاب کمیک قشنگی! هنری دستت درد نکند.»
بابابزرگ گفت: «خیلی ممنون، هنری، کتاب کمیکی که برای من گرفتی هم باید کتاب جالبی باشد.»
هنری گفت: «فقط حواس‌تان باشد که بعد از این که آن‌ها را خواندید باید بهم پس بدهید.»
مامان به هنری چشم غره رفت: «هنری!»
به دلایلی، پلی از هدیه‌اش خوشش نیامد. پلی جیغ کشید: «به این صابون... مو چسبیده...»

فهرست مطالب کتاب

هنری زلزله و کار گروهی
هنری زلزله به مهمانی می‌رود
هنری زلزله و ناهار روز عید
هنری زلزله سرِ کار می‌رود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنری زلزله و ناهار روز عید
نویسنده
مترجمآتوسا صالحی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-964-369-486-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید

برای دریافت کتاب هنری زلزله و ناهار روز عید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.